F1 GP United States : Η MoneyGram Haas F1 Team επιστρέφει στην έδρα της για δεύτερη φορά αυτή τη σεζόν για το Grand Prix των Ηνωμένων Πολιτειών στο Circuit of the Americas , Γύρος 19 του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Formula 1 της FIA 2023.
Το Grand Prix των Ηνωμένων Πολιτειών της Formula 1 έχει μια μακρά και ιστορική ιστορία και έχει διασχίσει το εύρος της χώρας, από τα βόρεια της Νέας Υόρκης στο Watkins Glen, μέσω των δρόμων του Phoenix της Αριζόνα, μέχρι τη μυθική άσφαλτο του Motor Speedway της Indianapolis. Το 2012, μετά από απουσία πολλών ετών, η Formula 1 βρήκε ένα μόνιμο σπίτι στο ειδικά κατασκευασμένο Circuit of the Americas , που βρίσκεται λίγο έξω από το Όστιν του Τέξας.
Η διάταξη των 5,5 χιλιομέτρων της COTA έχει αναγνωριστεί από τους οδηγούς κατά τη διάρκεια της πρώτης αγωνιστικής της δεκαετίας. Η εναρκτήρια γωνία, το Big Red, οδηγεί τους οδηγούς σε μια απότομη ανάβαση προτού καταρρακωθούν γρήγορα σε μια σειρά από αλλαγές κατεύθυνσης υψηλής ταχύτητας, εμπνευσμένες από το Silverstone και τη Suzuka που συνεχίζεται για σχεδόν τον μισό γύρο. Μια μεγάλη ευθεία πλάτη παρέχει ευκαιρίες προσπέρασης που συχνά οδηγεί σε αγώνες δίπλα-δίπλα μέσω ενός πιο τεχνικού τμήματος σταδίου. Το δεξιόστροφο μακράς ακτίνας πολλαπλών κορυφών κάτω από τον εμβληματικό Πύργο Παρατήρησης της COTA ακολουθείται από μερικές δύσκολες αριστερές στροφές που ολοκληρώνουν τον γύρο.
Οι οδηγοί της MoneyGram Haas F1 Team Nico Hulkenberg και Kevin Magnussen θα αντιμετωπίσουν το COTA σε μια πολύ ενημερωμένη καταχώριση VF-23. Το πολυαναμενόμενο πακέτο ενημέρωσης στο VF-23 είναι εξ ολοκλήρου αεροδυναμικό. Σχεδόν ολόκληρο το αμάξωμα έχει αναθεωρηθεί, συμπεριλαμβανομένου του δαπέδου, του καλύμματος του κινητήρα, της εισαγωγής πλευρικών ποδιών, των πλαϊνών ποδιών, του τεταρτημορίου και των βραγχίων επένδυσης. Ο στόχος της αναβάθμισης είναι να βελτιώσει τα αεροδυναμικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου στο σύνολό του – η ομάδα επιδιώκει βελτιωμένη συνέπεια καθώς και καλύτερη αεροδυναμική απόδοση. Το πιο σημαντικό πακέτο τελευταίας προδιαγραφών θα παρέχει πολύτιμα δεδομένα για να ενημερώσει τη συνολική κατεύθυνση της εισόδου της ομάδας το 2024 – το τρίτο έτος των ισχυόντων κανονισμών σχεδιασμού.
Η αισθητική του VF-23 θα φανεί κάπως διαφορετική και αυτό το Σαββατοκύριακο με μια ειδική έκδοση που θα κυκλοφορεί και στα δύο αυτοκίνητα (εικόνα ιδέας παραπάνω). Έχοντας κάνει προεπισκόπηση των μεμονωμένων κοστουμιών αγώνα Grand Prix των Ηνωμένων Πολιτειών που θα φορέσουν οι Hulkenberg και Magnussen την περασμένη εβδομάδα, το VF-23 θα φέρει χρώμα με θέμα “Stars & Stripes” συμπεριλαμβανομένου του tagline της ομάδας για το Σαββατοκύριακο – “We The People” – την αρχική γραμμή του Συντάγματος των Ηνωμένων Πολιτειών. Επιπλέον, η MoneyGram θα γιορτάσει την επέτειο ενός έτους από την ανακοίνωση ότι η εταιρεία με έδρα το Ντάλας θα γίνει ο συνεργάτης του τίτλου της ομάδας με μια επιπλέον πινελιά στο χρώμα του αυτοκινήτου – που θα αποκαλυφθεί την Πέμπτη 19 Οκτωβρίου.
F1 GP United States :Θα υπάρχει επίσης ένα επιπλέον αστέρι στο αυτοκίνητο με το λαμπερό κίτρινο αστέρι του Starlight Children’s Foundation να κοσμεί την πίσω πτέρυγα και των δύο συμμετοχών – η ομάδα συνεχίζει τις ενεργοποιήσεις της εντός και εκτός έδρας το Σαββατοκύριακο με τη φιλανθρωπική οργάνωση που δημιουργήθηκε με αποστολή να προσφέρει ευτυχία στα σοβαρά άρρωστα παιδιά και τις οικογένειές τους – τώρα συνεργάζεται με περισσότερα από 800 νοσοκομεία παιδιών σε όλη την Αμερική.
Επιστροφή στην πίστα – Η ομάδα MoneyGram Haas F1 την περασμένη σεζόν κέρδισε βαθμούς στην έδρα της χάρη στην ένατη θέση για τον Kevin Magnussen , ο οποίος κατέκτησε επίσης ένα αποτέλεσμα στο top 10 στο Grand Prix του Μαϊάμι νωρίτερα το 2023. Ο Nico Hulkenberg , ο οποίος ήταν μέρος της αρχικής γραμμής- για τον ντεμπούτο αγώνα της COTA το 2012, κέρδισε την καλύτερη έκτη θέση τόσο το 2013 όσο και το 2018. Η COTA θα φιλοξενήσει επίσης την F1 Sprint, την πέμπτη από τις έκτη παρουσίες το 2023 και την πρώτη φορά στην ιστορία που η μορφή εκτελείται διαδοχικά Grand Prix Σαββατοκύριακα.
Αυτή την εβδομάδα η ομάδα MoneyGram Haas F1 αναλαμβάνει το Όστιν για το Γκραν Πρι των ΗΠΑ – έναν αγώνα που η ομάδα πιστεύει με αγάπη ως το σπίτι της. Με ένα πλήρες ρόστερ εμπορικών δραστηριοτήτων και εκδηλώσεων, είναι αυτή η εβδομάδα όπου συνειδητοποιείτε πλήρως την ανάπτυξη του αθλήματος στις ΗΠΑ;
Guenther Steiner – Διευθυντής Ομάδας: “Απολύτως, και δεν είναι μόνο ο αριθμός των ανθρώπων που έρχονται και παρακολουθούν το άθλημα, είναι απίστευτο τι έχει κάνει η COTA και πώς έχει αναπτυχθεί το άθλημα στην Αμερική, κάτι που είναι πολύ καλό. Έχω δει αυτός ο αγώνας αυξήθηκε τόσο πολύ τα τελευταία 10 χρόνια. Πήγα για πρώτη φορά στη δεύτερη χρονιά του, και από τότε μέχρι τώρα, αυτός είναι ένας αγώνας στο ημερολόγιο που όλη η Formula 1 ανυπομονεί.
“Για εμάς, είναι ένας ακόμη πολυάσχολος αγώνας εντός έδρας με πολλά γεγονότα που συμβαίνουν. Εγώ, ο Kevin και ο Nico κατευθύνονται στο Ντάλας για να συναντηθούν με την ομάδα της MoneyGram και να γιορτάσουν ένα χρόνο από την ανακοίνωση της συνεργασίας μας για τον τίτλο. Όταν φτάσετε στο Austin, μπορείτε Δεν ξεφεύγουμε από το θόρυβο της εκδήλωσης και κάθε χρόνο που πηγαίνουμε, η ομάδα γίνεται μεγαλύτερο μέρος αυτού του ενθουσιασμού. Για άλλη μια φορά, θα αλλάξουμε την εμφάνισή μας στο αυτοκίνητο, τις στολές οδηγού, το γκαράζ μας και όλα όσα βλέπετε στο διαδίκτυο.
“Ένα πράγμα που είναι διαφορετικό αυτή τη σεζόν, είναι ότι η εμφάνισή μας και η αίσθηση περικλείονται κάτω από την ετικέτα “We The People” – η πρώτη γραμμή του Αμερικανικού Συντάγματος. Προφανώς γίνεται πολύς λόγος για τις αμερικανικές ομάδες αυτή τη στιγμή, αλλά είμαστε ακόμα επί του παρόντος η μόνη αμερικανική ομάδα στο grid της Formula 1. Πολλοί είπαν εδώ και χρόνια ότι δεν εκμεταλλευτήκαμε αυτό το γεγονός, αλλά πάντα έλεγα ότι αυτό οφείλεται στο ότι θέλουμε πρώτα να κερδίσουμε αξιοπιστία στα paddock. Έχουμε περάσει πολλά στο σύντομο χρονικό διάστημα, αλλά στην πορεία έχουμε συγκεντρώσει έναν πολύ πιστό και αυξανόμενο θαυμαστή και θέλουμε να τους αναγνωρίσουμε. Ναι, είναι ωραίο μάρκετινγκ, αλλά όποιος συνεργάζεται με την ομάδα μου ξέρει πόσο παθιασμένος είναι και πόσο αστείος και Είναι γνήσιοι οι θαυμαστές μας. Αυτός ο αγώνας είναι αφιερωμένος σε αυτούς, καθώς εμείς οι άνθρωποι κάνουμε τη Haas αυτό που είναι».
F1 GP United States : Υπάρχει επίσης αναμονή για το νέο πακέτο αναβάθμισης που φέρνει η ομάδα στην COTA . Μπορείτε να εξηγήσετε τους τομείς που πρόκειται να βελτιώσει αυτή η αναβάθμιση και τη διαδικασία πίσω από μια τόσο σημαντική ενημέρωση – για παράδειγμα, τη συμπερίληψή της στο ανώτατο όριο κόστους.
GS: “Η αναβάθμιση στο VF-23 είναι αεροδυναμική. Αλλάξαμε την ιδέα του αυτοκινήτου γιατί με αυτό που ξεκινήσαμε, λόγω των νέων κανονισμών πέρυσι, δεν μπορούσαμε να κάνουμε άλλα κέρδη όσον αφορά τις επιδόσεις. Δημιουργώντας περισσότερη κάθετη δύναμη και λιγότερη έλξη, απλώς δεν υπήρχε πια, γι’ αυτό χρειαζόταν να αλλάξουμε την έννοια, η οποία είναι κοινώς γνωστή ως “σύννοια Red Bull” ή “σύννοια downwash”. Είναι μια σημαντική ενημέρωση και είμαστε σε θέση να το κάνουμε αυτό εντός του ανώτατου ορίου κόστους επειδή δεν είχαμε ενημερώσεις στην αρχή της σεζόν γιατί και πάλι, γυρίζοντας πίσω, δεν μπορούσαμε να βρούμε καμία απόδοση που θα μπορούσαμε να φτιάξουμε εξαρτήματα για να βάλουμε στο αυτοκίνητο.”
Έχει περάσει ένας χρόνος από τότε που η MoneyGram ανακοίνωσε τη χορηγία τίτλου της Haas F1 Team. Πώς ενίσχυσε η συνεργασία την ομάδα και τι θα ακολουθήσει;
GS: “Είναι φανταστικό να έχουμε το MoneyGram στο αυτοκίνητο και στην πρώτη μας επέτειο, ήταν ένας πολύ καλός συνεργάτης και είμαστε πολύ περήφανοι που τους έχουμε. Κάνουν πολλές ενεργοποιήσεις με την επωνυμία τους, η οποία φέρει την επωνυμία μας ως Λοιπόν, και αυτό κάνει την ομάδα πιο δυνατή. Όσο περισσότερη έκθεση έχετε, τόσο καλύτερο είναι για όλους, για τους άλλους συνεργάτες μας, για τη Haas και τη Haas Automation.”
Η MoneyGram Haas F1 Team επιστρέφει εκεί όπου πολλοί θεωρούν το σπίτι της, το Γκραν Πρι των ΗΠΑ. Είναι μια εκδήλωση γεμάτη θαυμαστές και διασκέδαση – τι κάνει αυτή την εβδομάδα ξεχωριστή για εσάς;
Kevin Magnussen : ” Η COTA είναι ο αρχικός μας αγώνας εντός έδρας, ο πρώτος στον οποίο ήρθαμε ως αμερικανική ομάδα στην έδρα μας. Είχα έναν πολύ καλό αγώνα εκεί πέρυσι και είναι πραγματικά ένα από τα φαβορί της χρονιάς. Είναι γεμάτος με ανθρώπους που είναι ερωτευμένοι με τη Formula 1 και πολλοί από αυτούς ερωτεύτηκαν πρόσφατα τη Formula 1, είναι πραγματικά ένα τεράστιο γεγονός. Δεδομένου ότι είμαστε η αμερικανική ομάδα και έχουμε πολλούς Αμερικανούς συνεργάτες, συμπεριλαμβανομένου του χορηγού τίτλου μας, προφανώς ελπίζουμε να τα πάμε καλά εκεί.”
- Βιολογικός καθαρισμός αυτοκινήτου: Ένας δολοφόνος έξω απ΄ το σπίτι σου
- Χίλιος Αναστάσιος μέσα στις 10 πιο σημαντικές προσωπικότητες της Ελληνικής Ναυτιλίας
- 5 +1 βόμβες μεταγραφικές κινήσεις που συγκλόνισαν το MotoGP
- Wolf: O George Russell είναι το μέλλον της F1 και της Mercedes
- MotoGP Ινδονησία: O Bagnaia κερδίζει, το πρωτάθλημα αλλάζει ξανά
F1 GP United States : Γνωρίζουμε ότι περιμένατε υπομονετικά αυτήν την ενημέρωση και τώρα είναι εδώ. Ποια ήταν η συμβολή σας στις βελτιώσεις που απαιτούνται για το αυτοκίνητο και τι περιμένετε από αυτό το πακέτο – σε σχέση με τη βοήθεια τόσο βραχυπρόθεσμα όσο και μακροπρόθεσμα, σκεπτόμενοι την επόμενη σεζόν;
KM: “Θα έλεγα ψέματα αν δεν ήλπιζα ότι θα μας έδινε μεγάλη βελτίωση, αλλά νομίζω ότι υπάρχει ένα δεύτερο στοιχείο για να φέρουμε αυτήν την αναβάθμιση που είναι η έρευνα για το επόμενο έτος. Νομίζω ότι όλοι κρυφά ελπίζουμε αποδίδει καλύτερα από αυτό που έχουμε αυτή τη στιγμή, αλλά στην πραγματικότητα ο μεγαλύτερος στόχος με αυτό είναι η έρευνα και η μάθηση που μπορούμε να κάνουμε για το αυτοκίνητο της επόμενης χρονιάς. Νομίζω ότι είναι σαφές ότι σε πολύ συγκεκριμένες συνθήκες το αυτοκίνητό μας μπορεί να αποδώσει, αλλά είναι επίσης στενό παράθυρο και πρέπει να το διευρύνουμε και να το κάνουμε πιο φιλικό προς τον χρήστη και συμβατό με μεγαλύτερη ποικιλία πίστων και συνθηκών. Ας ελπίσουμε ότι θα μπορέσουμε να ακολουθήσουμε ευκολότερα και να είμαστε πιο φιλικοί με τα ελαστικά.”
Γνωρίζουμε ότι είστε μεγάλος θαυμαστής της αμερικανικής κουλτούρας – επισκέπτεστε μερικά διάσημα αξιοθέατα και πολιτείες με την οικογένεια σε ένα τροχόσπιτο. Τι είναι αυτό που σας αρέσει στις ΗΠΑ και τι πρέπει να σημειώσετε ακόμα στη λίστα με τις αμερικανικές μπάλες;
KM: “Υπάρχουν πολλά που θέλω να κάνω. Μου αρέσει να βγαίνω στη φύση και υπάρχουν μερικά φανταστικά εθνικά πάρκα στην Αμερική. Σίγουρα, πολλά από αυτά είναι στη λίστα μου. Μου αρέσει όλος ο χώρος, είναι μια τεράστια χώρα. Δανία, όλα είναι πολύ κοντά μεταξύ τους, οπότε όταν πηγαίνεις στις ΗΠΑ νιώθεις ότι βρίσκεσαι σε διαφορετικό πλανήτη. Μου αρέσει να περνάω χρόνο εκεί, έχω μερικές πολύ καλές αναμνήσεις από τη δουλειά εκεί και τις οικογενειακές διακοπές.”
Η MoneyGram Haas F1 Team επιστρέφει εκεί όπου πολλοί θεωρούν το σπίτι της, το Γκραν Πρι των ΗΠΑ. Θα είναι η πρώτη σας φορά στους αγώνες COTA για την ομάδα F1 της Αμερικής, τι γνωρίζετε ήδη για αυτό το γεγονός και τι περιμένετε από την εβδομάδα;
Nico Hulkenberg :: “Έχω αγωνιστεί στο COTA από την πρώτη χρονιά στο ημερολόγιο και είναι μια εξαιρετική διοργάνωση, πολύ διαφορετική από άλλες. Έχω ζήσει ήδη έναν εντός έδρας αγώνα στο Μαϊάμι, και αυτή ήταν μια πολύ γεμάτη εβδομάδα, οπότε Περιμένω άλλη. Είναι πολύ μοναδικό να είσαι ομάδα της Formula 1 και να έχεις την πλειονότητα των συνεργατών σου να προέρχονται από την ίδια χώρα. Αυτό το γεγονός είναι κυρίως μοναδικό λόγω των θαυμαστών – είναι πολύ ενθουσιώδεις και πολλοί έχουν έρθει από την παρακολούθηση “Drive to Survive” – οπότε ανυπομονώ να δω πολλούς θαυμαστές της Haas, ή τουλάχιστον πολλά μπλουζάκια Guenther Steiner!”
GP United States : Γνωρίζουμε ότι περιμένατε υπομονετικά αυτήν την ενημέρωση και τώρα είναι εδώ. Ποια ήταν η συμβολή σας στις βελτιώσεις που απαιτούνται για το αυτοκίνητο και τι περιμένετε από αυτό το πακέτο – σε σχέση με τη βοήθεια τόσο βραχυπρόθεσμα όσο και μακροπρόθεσμα, σκεπτόμενοι την επόμενη σεζόν;
NH “Η ενημέρωση είναι πολύ αναμενόμενη, έχει περάσει πολύς καιρός και έχει στόχο να βελτιώσει τις επιδόσεις μας, τα χαρακτηριστικά και τις αδυναμίες του αυτοκινήτου που βρήκαμε και που μας έκαναν να αγωνιζόμαστε ειδικά την Κυριακή. Είναι να βοηθήσει τη φθορά των ελαστικών, τη συνέπεια , και καλύτερη απόδοση. Ο Kevin και εγώ από την αρχή της σεζόν ή μετά από κάθε συνεδρία, ανατροφοδοτούμε τα ευρήματά μας και τα συναισθήματά μας στους μηχανικούς και τους σχεδιαστές. Ας ελπίσουμε ότι θα υπάρξει μεγάλο άλμα στην απόδοση, αλλά επίσης, χρειαζόμαστε κατεύθυνση για την επόμενη χρονιά – πού θα πάμε με αυτό το αυτοκίνητο, ποια φιλοσοφία θα ακολουθήσουμε και ποια κατεύθυνση να ακολουθήσουμε».
Φτάνοντας στο επιχειρηματικό τέλος της σεζόν, και είναι μια κατάλληλη τοποθεσία, πώς αξιολογείτε την πρώτη σας σεζόν στην MoneyGram Haas F1 Team και τις ελπίδες για την επόμενη σεζόν;
NH “Προφανώς σε καλό δρόμο δεν πέτυχε αυτό που περιμέναμε. Το να εκμεταλλευτώ τον ρυθμό του Σαββάτου και να δείξω τι μπορούμε να κάνουμε το αυτοκίνητο και εγώ ήταν διασκεδαστικό, αλλά βαθμοί δίνονται την Κυριακή, οπότε η τάση της πτώσης κατά τη διάρκεια του αγώνα δεν ήταν διασκεδαστικός. Ωστόσο, μου άρεσε πολύ να δουλεύω με αυτήν την ομάδα και να χτίζω αυτές τις σχέσεις με το πλήρωμα στο γκαράζ και την ομάδα μηχανικών μου και να συναντώ την ομάδα που εργάζεται σκληρά στα εργοστάσια. Αυτή η ενημέρωση είναι μια ένδειξη του τι προσπαθεί αυτή η ομάδα και ανυπομονώ για τους επερχόμενους αγώνες και την επόμενη σεζόν μαζί τους».
F1 GP United States : Λάντο Νόρις: “Είμαι πολύ ενθουσιασμένος που θα επιστρέψω στο Όστιν και θα ξεκινήσω την τελευταία μας τριπλή κεφαλιά της σεζόν. Το GP των ΗΠΑ είναι πάντα ένα διασκεδαστικό Σαββατοκύριακο και είναι εξαιρετικά ιδιαίτερο φέτος καθώς σηματοδοτεί τον 100ο αγώνα μου στη F1 και μάθημα με τη McLaren. Είναι ένα υπέροχο μέρος για να το γιορτάσουμε, καθώς οι οπαδοί φέρνουν πάντα μια φανταστική ατμόσφαιρα.
“Ήταν απίστευτο να πετύχουμε άλλο ένα διπλό βάθρο στο Κατάρ. Ήμασταν συνεπείς και η σκληρή δουλειά μας αποδίδει καρπούς. Την περασμένη εβδομάδα επέστρεψα στο MTC για να αφιερώσω λίγο χρόνο για να γιορτάσω με την ομάδα, να αναθεωρήσω το Σαββατοκύριακο μου και τι έκανα Θα μπορούσαμε να τα πάμε καλύτερα και να περάσουμε λίγο χρόνο στο sim προετοιμάζοντας τους επόμενους τρεις αγώνες, βλέποντας πού αλλού μπορούμε να βελτιωθούμε. Θα είναι μια πρόκληση, αλλά είμαστε αποφασισμένοι να φέρουμε πίσω μερικούς περισσότερους βαθμούς για την ομάδα.”
Oscar Piastri: “Τι ένα Σαββατοκύριακο να θυμάσαι στο Κατάρ! Πόντιουμ πίσω με πλάτη και ένα P1 στο Sprint. Ήταν μερικοί υπέροχοι αγώνες και ανυπομονώ να ζήσω το GP των ΗΠΑ για πρώτη φορά ως Πρόγραμμα οδήγησης F1.
“Δεν έχω τρέξει ποτέ ξανά στο Circuit of The Americas, οπότε ανυπομονώ να νιώσω την απίστευτη ενέργεια που δημιουργούν οι οπαδοί εκεί. Είναι μια δροσερή πίστα με τμήματα της πίστας που θυμίζουν άλλες πίστες στο ημερολόγιο και είναι επίσης άλλο ένα Σαββατοκύριακο Sprint, οπότε περισσότερες ευκαιρίες για πόντους!”
F1 GP United States : Andrea Stella, Team Principal: “Μετά από μια επιτυχημένη διοργάνωση Sprint στο Κατάρ, επιστρέψαμε στο MTC με τέσσερα τρόπαια και το ρεκόρ για το ταχύτερο pit-stop στη F1. Τώρα κοιτάμε μπροστά στους τελευταίους πέντε αγώνες της σεζόν και ένα άλλο Σαββατοκύριακο Sprint Στο Ώστιν Αυτό το Σαββατοκύριακο γιορτάζουμε επίσης ένα ακόμη ορόσημο με τον 100ο αγώνα του Lando στη F1, που είναι ένα σημαντικό επίτευγμα για έναν οδηγό που είναι ακόμα τόσο νωρίς στην καριέρα του.
“Το Όστιν φέρνει πάντα μια φανταστική ατμόσφαιρα, με απίστευτους θαυμαστές και συναρπαστικούς αγώνες. Κατευθυνόμαστε σε αυτή την προτελευταία διοργάνωση Sprint αποφασισμένοι να μεγιστοποιήσουμε τα αποτελέσματά μας όπου είναι δυνατόν. Αναμένουμε ότι ο ανταγωνισμός μας θα είναι δυνατός και οι επόμενοι αγώνες μπορεί να είναι πιο απαιτητικοί για εμάς. Ωστόσο, πηγαίνουμε σε αγώνες με στόχο να πάρουμε σημαντικούς βαθμούς για το Πρωτάθλημα Κατασκευαστών».
Γύροι αγώνα: 56
Μήκος πίστας: 5.513 km/3.426 μίλια
Συνολική απόσταση αγώνα: 308.405 km/191.634 μίλια
Αριθμός γωνιών: 20 (8 δεξιά, 12 αριστερά)
Κατανεμημένες ενώσεις ελαστικών: Σκληρό: C2, Μεσαίο: C3 και Μαλακό: C4
Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα: