Hagan, Millican, Anderson και Herrera διεκδικούν τρόπαια στο NHRA Midwest Nationals
NHRA Midwest Nationals Μια τεράστια μέρα για βαθμούς καθώς οι Ο Κλέι Μίλικαν, ο Ματ Χάγκαν, ο Γκρεγκ Άντερσον και ο Γκέιτζ Ερέρα κατέκτησαν σημαντικές νίκεςΟ Hagan έκανε 3,99 δευτερόλεπτα στα 324 mph με το American Rebel Dodge Charger του για να ξεπεράσει το σερί 4,02, 306 του Capps και να κερδίσει την 48η νίκη στην καριέρα του. Ο τρεις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής έφτασε επίσης σε λιγότερο από έναν γύρο από την πρώτη θέση. Τώρα ακολουθεί τον Bob Tasca III με μόλις 13 πόντους προχωρώντας στους τρεις τελευταίους αγώνες της σειράς αγώνων αγώνων αγώνων αγώνων NHRA Camping World 2023.
Ο Hagan νίκησε τους Alexis DeJoria, John Force και Tasca για να φτάσει στον 86ο τελευταίο γύρο της καριέρας του.
«Η πίεση είναι τεράστια. Έλεγα στον [αρχηγό του πληρώματος] Dickie Venables, διάολε, είναι μεγάλη πίεση, αλλά αυτό θέλεις. Γι’ αυτό είμαστε εδώ. Αν δεν είχαμε την πίεση, αυτό σημαίνει ότι δεν είχαμε σουτ. Η πίεση ήταν τεράστια – απλά πρέπει να βρεις έναν τρόπο να την αξιοποιήσεις».
Ο Capps έφτασε στον τελικό γύρο για έβδομη φορά το 2023 και για 147η φορά στην καριέρα του, αφού νίκησε τους Tim Wilkerson, Alex Laughlin και Blake Alexander. Ο Tasca προηγείται του Hight με μόλις έξι πόντους – σηματοδοτώντας την πρώτη φορά που η Tasca διατηρεί το προβάδισμα πόντων στα πλέι οφ – με τον Capps να βρίσκεται μόλις 33 πόντους πίσω στην τέταρτη θέση.
Στο Top Fuel, ο Millican πέτυχε την τρίτη του νίκη αυτή τη σεζόν και την έκτη στην καριέρα του, νικώντας τη Leah Pruett στον γύρο του πρωταθλήματος με ένα πέρασμα 3,75 στο 331 στο dragster του Parts Plus/Comp Cams για το Rick Ware Racing. Ανέβηκε στην όγδοη θέση σε βαθμούς στη διαδικασία, ισοφαρίζοντας τον Άντρον Μπράουν για τις δεύτερες περισσότερες νίκες στο Top Fuel το 2023.
«Φίλε, τι μέρα. Αυτό είναι τεράστιο», είπε ο Μίλικαν. «Μας έδωσε ένα ζεστό Σαββατοκύριακο και ο [αρχηγός του πληρώματος] Jim O [Oberhofer] μόλις έδειξε ξανά ότι όταν έχει ζέστη έξω, προσέξτε. Ξεφύγαμε με ένα ζευγάρι, αλλά ξεπεράσαμε τα αυτοκίνητα που τρέξαμε και είμαι τόσο περήφανος. Θέλω να πω, αυτό ήταν τεράστιο. Ο Jim O θα σας πει γρήγορα, δώστε μου ένα κομμάτι πάνω από 90 μοίρες και κοιτάξτε έξω. Περιττό να πω ότι με αυτόν τον ιδρώτα στο πρόσωπό μου εδώ, είναι πάνω από 95 βαθμούς εκεί έξω, και ήταν όλη μέρα. Μιλάω ήδη με τον άντρα στον επάνω όροφο, φέρε τη ζέστη στο Ντάλας, μωρό μου.
«Ο στόχος μας είναι προφανώς το top 10, όσο πιο μακριά μπορούμε να φτάσουμε. Είναι πολύ μεγάλο το κενό για να σκεφτείς να κυνηγήσεις το Νο. 1, αλλά τρεις νίκες για αυτήν την ομάδα Parts Plus είναι τεράστιες.”
Η Pruett έφτασε στον τελικό για τέταρτη φορά φέτος και για 23η φορά στην καριέρα της, ξεπερνώντας τον Shawn Langdon, τον ηγέτη των πόντων Doug Kalitta και τον Steve Torrence. Ανέβηκε επίσης στη δεύτερη σε πόντους και τώρα ακολουθεί την Kalitta με 47 πόντους στα μισά της διαδρομής της Αντίστροφης μέτρησης για το Πρωτάθλημα. Ο Torrence είναι 51 πόντους πίσω από την Kalitta και ο Justin Ashley 77 πόντους πίσω.
Η άνοδος της Pro Stock του Άντερσον στα τέλη της σεζόν συνεχίστηκε στο St. Louis με σημαντικό τρόπο, καθώς ο βετεράνος κέρδισε για δεύτερο συνεχόμενο Σαββατοκύριακο χάρη σε ένα σερί 6,55 στο 209 με το Chevrolet Camaro του HendrickCars.com στους τελικούς εναντίον του Aaron Stanfield. Αφού αγωνίστηκε για μεγάλο μέρος της σεζόν, ο Άντερσον είναι τώρα δεύτερος σε βαθμούς –μόλις 25 πόντους πίσω από την Έρικα Έντερς– κατακτώντας τη δεύτερη νίκη του στη σεζόν και την 103η στην καριέρα του. Πήγε από την όγδοη στη δεύτερη θέση σε μόλις δύο αγώνες και την Κυριακή στο Σεντ Λούις κατέλυσε τους Τζέρι Τάκερ, Ντέρικ Κράμερ και Έντερς για να φτάσει στον τελικό γύρο.
Ήταν η δεύτερη συνεχόμενη νίκη στον ημιτελικό εναντίον του Έντερς και η Άντερσον ήταν 0,002 στη γραμμή εκκίνησης έναντι της υπερασπιστής της παγκόσμιας πρωταθλήτριας για να σπάσει τη σειρά των τεσσάρων συνεχόμενων νικών της στο Σεντ Λούις. Ήταν υπέροχος στο ξεκίνημα στον τελευταίο γύρο, επίσης, σημειώνοντας 0,021 για να προηγηθεί καλώδιο με καλώδιο ενάντια στον Stanfield, ο οποίος σημείωσε 6,56 στο 209.
«Επιστρέφω στο παιχνίδι. Δικαιολογημένα έχω μια ευκαιρία σε αυτό το πρωτάθλημα με τρεις αγώνες μπροστά, και αυτό είναι το μόνο που μπορείτε να ζητήσετε», είπε ο Άντερσον. «Πήγα στον πρώτο αγώνα στο Ρέντινγκ και έχασα στον πρώτο γύρο, και το έχω πει εκατομμύρια φορές – δεν μπορείς να κερδίσεις το πρωτάθλημα στον πρώτο αγώνα των πλέι οφ, αλλά μπορείς να το χάσεις. Χτυπούσα την πόρτα για να βγω έξω από αυτό. αν δεν είχα μεγάλη ανάκαμψη στον επόμενο αγώνα, ήμουν εκτός αγώνα. Είμαι πίσω στον αγώνα και έχω ένα υπέροχο hot rod, αλλά υπάρχουν τόσα πολλά υπέροχα αυτοκίνητα, τόσοι πολλοί υπέροχοι οδηγοί σε αυτήν την κατηγορία αυτή τη στιγμή. Είναι απίστευτο. Αυτές οι επόμενες τρεις κούρσες θα είναι ένας τσακωμός με γυμνό πόδι.
«Από τον πρώτο γύρο και μετά, είναι σαν να αγωνίζεσαι στον τελικό, κάθε εβδομάδα. Αυτή τη στιγμή, αν δεν κάνετε τέλεια δουλειά από την πρώτη, πηγαίνετε σπίτι. Δεν μπορούμε να πούμε τι θα συμβεί από εδώ και πέρα. Νιώθω φανταστικά με τον τρόπο που έχουν πάει τα πράγματα αυτές τις δύο τελευταίες εβδομάδες. Με τη δουλειά που έχουν κάνει τα παιδιά μου στο αγωνιστικό μου αυτοκίνητο και ακόμη και τη δουλειά που μπόρεσα να κάνω πίσω από το τιμόνι, αισθάνομαι υπέροχα.”
Ο Stanfield προχώρησε στον πρώτο του τελευταίο γύρο του 2023 και στον 14ο στην καριέρα του στο Pro Stock νικώντας τους Camrie Caruso, Chris McGaha και Bo Butner. Ο εισερχόμενος αρχηγός των πόντων Ματ Χάρτφορντ, ο οποίος ήταν αναστατωμένος στον πρώτο γύρο, είναι 38 πόντους πίσω από τον Έντερς και ο Ντάλας Γκλεν, ο οποίος έχασε επίσης στον πρώτο γύρο, ακολουθεί την πρώτη θέση με 64 βαθμούς.
Ήταν ένα τέλειο Σαββατοκύριακο για τον Herrera στην Pro Stock Motorcycle καθώς συνέχισε μια κυρίαρχη σεζόν με 6,72 σερί στο 201 στο Mission Foods/Vance & Hines Suzuki για να νικήσει τον συμπαίκτη του Eddie Krawiec στον τελικό γύρο. Η νίκη έδωσε στον Ερέρα την όγδοη νίκη του αυτή τη σεζόν και αύξησε το προβάδισμά του στους 99 πόντους έναντι του Ματ Σμιθ με μόλις τρεις αγώνες να απομένουν. Αφού προκρίθηκε στο Νο. 1 για 11η φορά αυτή τη σεζόν – ισοφαρίζοντας το επίπεδο μιας σεζόν στην ιστορία της Pro Stock Motorcycle – ο Herrera έσπασε το ρεκόρ ET πίστας στον πρώτο γύρο (6.701) νικώντας τον Joey Gladstone.
Απέκλεισε τον υποψήφιο Rookie of the Year Chase Van Sant για να φτάσει στον τελικό, όπου έστειλε τον Krawiec και το 6,76 του στο 201 για να αρνηθεί στον συμπαίκτη του την 50ή νίκη στην καριέρα του. Στην πορεία, ο Ερέρα πήγε ένα βήμα πιο κοντά στο πρώτο του παγκόσμιο πρωτάθλημα NHRA στην καριέρα του.
Gaige Herrera wins Pro Stock Motorcycle at 2023 NHRA Midwest Nationals
«Δεν μπορώ να δώσω αρκετά εύσημα σε ολόκληρη την ομάδα της Vance & Hines Mission Suzuki. Ακόμα δεν μπορώ να πιστέψω ότι πήρα αυτό το τηλεφώνημα σχεδόν πριν από ένα χρόνο τώρα για να αγωνιστώ για αυτούς. Ήταν απίστευτο και είμαι περήφανος που είμαι μέρος του».
Ο Krawiec έφτασε στον τελικό γύρο για δεύτερη φορά αυτή τη σεζόν και 93η φορά στην καριέρα του με νίκες γύρω από τους Ryan Oehler, Jianna Evaristo και Smith.