Ήταν αναμενόμενο, είναι πλέον επίσημο: Ο Frédéric Makowiecki θα είναι πράγματι οδηγός Alpine στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής το 2025. Μετά την ανακοίνωση της αποχώρησής του από την Porsche , ο 44χρονος οδηγός αναμενόταν για πολλές εβδομάδες στο στάβλο στο βέλος για την επόμενη σεζόν.
«Αισθάνομαι μεγάλη υπερηφάνεια ως Γάλλος πιλότος», εκφράζει ο Frédéric Makowiecki. Είναι κάτι ιδιαίτερο να μπορείς να εκπροσωπείς έναν Γάλλο κατασκευαστή που συμμετείχε στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής της FIA με τη δυνατότητα να στοχεύεις στη συνολική νίκη στο 24 Hours of Le Mans , ειδικά καθώς η Alpine έχει μια εξαιρετικά πλούσια ιστορία στο αυτοκίνητο. Μου άρεσε πολύ ο λόγος και η εξέλιξη της ομάδας. Η Alpine μπόρεσε να προχωρήσει και να λάμψει από την πρώτη της σεζόν απέναντι σε σκληρούς ανταγωνισμούς. Φτάνω με πολλή ταπεινότητα, αλλά ελπίζω να φέρω πολλά στην ομάδα. Το να κάνουμε τα πάντα καλύτερα από όλους θα είναι κρίσιμο για να κάνουμε τα τελευταία βήματα και ανυπομονώ να είμαι στο Κατάρ! »
Προβιβάστηκε ο Γκουνόν, συνεχίζει ο Σουμάχερ
Η Alpine επιβεβαίωσε επίσης τους άλλους πέντε οδηγούς που θα ξεκινήσουν με τα δύο A424 την επόμενη σεζόν. Χωρίς έκπληξη, ο Paul-Loup Chatin, ο Charles Milesi και ο Ferdinand Habsburg θα είναι ακόμα εκεί. Αποθεματικό αυτή τη σεζόν, αλλά αναμένεται να ξεκινήσει το 2025, ο Jules Gounon είναι παρών παρά την πρόσφατη άφιξη της Mercedes στην κατηγορία GT3. «Προσεγγίζω αυτή τη σεζόν με πολύ θετική διάθεση», δήλωσε ο Γκουνόν. Αυτή θα είναι η πρώτη μου πλήρης εκστρατεία στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής της FIA με την Alpine Endurance Team από τότε που ήμουν έφεδρος οδηγός το 2024. Μπόρεσα να αγωνιστώ σε τέσσερις αγώνες, αλλά είμαι πραγματικά χαρούμενος που μπορώ να γίνω βασικός χάρη στο την εμπιστοσύνη που μου δείχνει η Alpine. Είναι μια δεμένη ομάδα, η συνεργασία είναι στενή μεταξύ μας και υπάρχει εξαιρετική κατανόηση μεταξύ όλων των οδηγών, που επιτρέπει σε όλη την ομάδα να δουλέψει καλά και να προχωρήσει μαζί. »
Τέλος, ο Μικ Σουμάχερ συνεχίζει την περιπέτεια με το βέλος Α. Ο Γερμανός, απαλλαγμένος από τις υποχρεώσεις του με τη Mercedes στην F1 λίγο νωρίτερα μέσα στην ημέρα, συνεχίζει την περιπέτεια με τη δύναμη του βάθρου του στο 6 Hours of Fuji στο πλευρό των Nicolas Lapierre και Matthieu Vaxiviere. Οι δύο τελευταίοι που κατονομάστηκαν δεν θα είναι πλέον οδηγοί Alpine το 2025, ο πρώτος θα αναλάβει τα καθήκοντά του ως αθλητικός διευθυντής της ομάδας από την 1η Ιανουαρίου, ο δεύτερος θα πρέπει να βρει μια νέα πρόκληση εκτός του Alpine. « Είμαι χαρούμενος που συνεχίζω να είμαι μέρος της περιπέτειας Alpine Endurance», χαίρεται ο Schumacher. Είχαμε μια υπέροχη πρώτη χρονιά μαζί και είμαι αποφασισμένος να κάνω το πρόγραμμα να αποδώσει ακόμα καλύτερα σε αυτή τη δεύτερη σεζόν. Έχουμε ορίσει σημεία στα οποία θέλουμε να πιέσουμε, οπότε ανυπομονώ πραγματικά να ξεκινήσω τη δεύτερη εκστρατεία μου στο Endurance. »
« Με τον Bruno και τον Nicolas, μας φάνηκε κρίσιμο να διαιωνίσουμε τα γερά στοιχεία με τα οποία βάλαμε τα θεμέλιά μας», εξηγεί ο Philippe Sinault, η κύρια ομάδα της Alpine Endurance Team. Ο Charles, ο Ferdinand, ο Mick και ο Paul-Loup συνέβαλαν σημαντικά στην υλοποίηση του έργου δείχνοντας αληθινή αφοσίωση. Ο Jules συνέχισε την ενσωμάτωσή του μέσω του ρόλου του ως έφεδρου πιλότου και ήταν σε θέση να ανταποκριθεί στις προσδοκίες μας, έτσι ήμασταν πρόθυμοι να τον προωθήσουμε στις τάξεις μας. Τέλος, η άφιξη του Frédéric Makowiecki είναι ένα πραγματικό συν. Η παρουσία του θα μας επιτρέψει να επωφεληθούμε από όλη την εμπειρία του, αλλά και από την αθλητική και τεχνική του νομιμοποίηση. Η ψυχική του κατάσταση και ο χαρακτήρας του ανταποκρίνονται στο έργο μας. Είναι μια προσωπικότητα που σας κάνει να θέλετε να συνεργαστείτε μαζί του και η συνεισφορά του θα μας βοηθήσει να προχωρήσουμε προς τον κοινό μας στόχο. »
Η κατανομή των πληρωμάτων μεταξύ των αυτοκινήτων αρ. 35 και 36 δεν είναι ακόμη γνωστή για την επόμενη σεζόν. Η σεζόν του 2025 θα ξεκινήσει στις 28 Φεβρουαρίου με τα 1812 χλμ. του Κατάρ.