Η Γαλλική Alpine F1 Team αποκάλυψε τις δύο σειρές του A524 της για τη σεζόν 2024 στο εργοστάσιό της στην Enstone.
Ως συνήθως, η BWT Alpine F1 Team θα έχει δύο διαφορετικά χρώματα για τη σεζόν του 2024, με το κύριο να παραμένει η μπλε διακόσμηση, με τη ροζ έκδοση που θα εκτελέσει σχεδόν το ένα τρίτο των αγώνων φέτος.
Τα δύο Alpine Liries του A524
Νέα σεζόν της 100% γαλλικής ένωσης για την ομάδα των Άλπεων που θα παρατάξει και πάλι τους δύο πρωταγωνιστές Esteban Ocon και Pierre Gasly . Μετά από μια αρκετά γεμάτη περιπέτεια σεζόν του 2023, ειδικά στα παρασκήνια, η ομάδα του Enstone έχει έναν αρκετά ξεκάθαρο στόχο: να ανέβει στην ιεραρχία.
Μια σεζόν 2024 που υπόσχεται να είναι αρκετά αποφασιστική για το συνολικό έργο των Άλπεων, γιατί θα είναι απαραίτητο να δείξουμε και οι δύο ότι η επιχειρησιακή πλευρά είναι ικανή να αντιμετωπίσει το σύνολο των προκλήσεων, αλλά θα είναι επίσης απαραίτητο να πείσει τους ανθρώπους για μακροπρόθεσμη βιωσιμότητα . Επιπλέον, οι δύο τίτλοι πιλότοι είναι στο τέλος του συμβολαίου τους το 2024, θα μείνουν, θα ψάξουν αλλού; Η Alpine θα πραγματοποιήσει αυτήν την εκστρατεία του 2024 ως ψήφο εμπιστοσύνης για τους κατεστημένους. Μετά το βαλς ορισμένων βασικών προσωπικοτήτων το περασμένο καλοκαίρι ο Bruno Famin διορίστηκε επικεφαλής του Alpine Motorsports .
- 22th Motor Festival The Real Game 23-25 Μαρτίου 2024 στο εκθεσιακό κέντρο MEC Παιανίας
- O Superman Φάνης Λαμπρόπουλος θα παρουσιάσει τους εκθέτες του 22ου Motor Festival
- Άνοιξαν οι συμμετοχές για το 22nd Motor Festival στο MEC Παιανίας – Κάτοψη
- Motor Festival: Το μεγαλύτερο πάρκο αδρεναλίνης ζωντανεύει στις 23-25 Μαρτίου στο MEC Παιανίας
Alpine F1 Team: Εν τω μεταξύ, με την αυστριακή εταιρεία επεξεργασίας νερού BWT να εισέρχεται στον τρίτο χρόνο της συνεργασίας της για τον τίτλο, η ζωντάνια της Alpine θα κυριαρχείται από το ροζ σε οκτώ από τους 24 αγώνες αυτής της σεζόν, έχοντας επίσης ξεκινήσει τις σεζόν 2022 και 2023 με αυτό το στυλ.
Ο Bruno Famin, αντιπρόεδρος του Alpine Motorsports και επικεφαλής της ομάδας Alpine F1 Team, μίλησε στην παρουσίαση της ομάδας την Τετάρτη: «Είναι μια εξαιρετική στιγμή για την Alpine Motorsports να ενωθεί και να παρουσιάσει επίσημα τα προγράμματά της για τη σεζόν 2024».
«Είναι σίγουρα μια μοναδική στιγμή να έχουμε τη Formula 1 A524 και το Hypercar A424 και όλους τους οδηγούς στο ίδιο δωμάτιο καθώς και τα δύο έργα προετοιμάζονται για αυτό που αναμφίβολα θα είναι ένα πολυάσχολο και έντονο 2024». τη σκληρή δουλειά που γίνεται στα παρασκήνια των εργοστασίων μας από τους χιλιάδες ταλαντούχους υπαλλήλους μας σε ολόκληρο το Ηνωμένο Βασίλειο και τη Γαλλία».
“Το επόμενο βήμα στο ταξίδι μας είναι να βάλουμε τα πάντα στην πίστα, να εφαρμόσουμε λειτουργική αριστεία σε όλα τα επίπεδα και να αναπτύξουμε μεγαλύτερη ορμή και νοοτροπία από όλες τις ομάδες μας. Ανυπομονούμε όλοι να συνεχίσουμε να εργαζόμαστε σκληρά για να εξασφαλίσουμε την επιτυχία του ονόματος Alpine .»
Το Alpine πρέπει να είναι «ρεαλιστικό» με το νέο concept – Ocon
Ο Esteban Ocon έχει αναγνωρίσει ότι η Alpine πρέπει να παραμείνει «ταπεινή και ρεαλιστική» στους πρώτους γύρους της σεζόν του 2024, μετά την εισαγωγή ενός εντελώς νέου αυτοκινήτου.
Η Alpine έγινε η τέταρτη ομάδα που αποκάλυψε το νέο της χρώμα το απόγευμα της Τετάρτης, αν και ήταν μόλις η δεύτερη που έδειξε στον κόσμο το πραγματικό τους αυτοκίνητο .
Το A524 είναι δραστικά διαφορετικό από το A523 που χρησιμοποιήθηκε την περασμένη σεζόν, στο βαθμό που μόνο το τιμόνι έχει διατηρηθεί από το 2023.
Ο Matt Harman, ο τεχνικός διευθυντής της Alpine, παρουσίασε κατά τη διάρκεια της εκτόξευσης την επιθετική προσέγγιση που ακολούθησε η αγγλογαλλική πλευρά, αφού την περασμένη σεζόν ήταν κατώτερη, καθώς έπεσε από την τέταρτη στην έκτη θέση στους Constructors, αν και με δύο βάθρα για τους οδηγούς Esteban Ocon. και Pierre Gasly , στο Μονακό και στην Ολλανδία, αντίστοιχα.
Η Alpine έχει μεγαλύτερους στόχους από το να διεκδικεί το περιστασιακό βάθρο και στοχεύει να πλησιάσει πολύ πιο κοντά τους πρωτοπόρους, αλλά ο Ocon έχει προειδοποιήσει ότι μπορεί να χρειαστεί χρόνος μέχρι να δώσει αποτελέσματα μια νέα ιδέα.
Alpine F1 Team: Η νέα ιδέα μπορεί να αποτύχει
Ο Ocon δεν είναι πολύ σίγουρος πού θα βρεθεί η Alpine στη σειρά, δεδομένης της νέας ιδέας.
“Δεν ξέρω από πού θα είμαστε για να ξεκινήσουμε και γι’ αυτό, δεν έχει σημασία από πού ξεκινάμε ακριβώς”, είπε ο Ocon σε επιλεγμένα μέσα ενημέρωσης, συμπεριλαμβανομένου του RacingNews365 .
«Έχει σημασία όταν βρισκόμαστε στη μέση της σεζόν.
“Ελπίζω ότι θα ξεκινήσουμε από κοντά, αλλά πρέπει να είμαστε ταπεινοί και ρεαλιστές. Είναι μια νέα ιδέα. Υπάρχει πιθανότητα να μην πάει πολύ καλά στην αρχή, αλλά η άνοδος και η βελτίωση είναι αυτό που χρειάζομαι.”
Με το Alpine να αλλάζει τις σχεδιαστικές φιλοσοφίες για το 2024, ο Ocon πιθανότατα θα πρέπει να αλλάξει το στυλ οδήγησής του κατά τόπους, για να διασφαλίσει ότι θα αντλήσει τα μέγιστα από το A524.
«Θα υπάρξουν πτυχές του αυτοκινήτου που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε περισσότερο και να στηριχτούμε περισσότερο εκεί όπου έχουμε την απόδοση», πρόσθεσε ο Ocon.
«Είναι πάντα ένας συμβιβασμός στον μηχανοκίνητο αθλητισμό για το πού κερδίζεις και πού χάνεις.
“Προσπαθείς να μην χάσεις πάρα πολλά, αλλά εξακολουθείς να χάνεις σε ορισμένα σημεία. Και αν υπάρχει ένα μέρος όπου το αυτοκίνητο είναι δυνατό, πρέπει να το χρησιμοποιήσεις.”
- Γιατί η υδροβολή πλοίων αποτελεί αναπόσπαστο στοιχείο στη συντήρηση; Ποιοι οι κίνδυνοι στο περιβάλλον;
- Motor Festival : Έκθεση αυτοκινήτου και Test Drive στο MEC Παιανίας
- Motor Festival: Έκθεση μοτοσυκλέτας και Test Ride στο MEC Παιανίας
Alpine F1 Team:Η στιβαρότητα είναι η ξεχωριστή ποιότητα του νέου Alpine A524: Όχι μια βολή στο σκοτάδι για την ομάδα που βασίζεται στο Enstone-and-Viry, αλλά μάλλον μια βαθιά βελτίωση της ιδέας του περσινού αυτοκινήτου.
Οι μεγάλες καινοτομίες, φαίνεται λογικό να υποστηριχθεί, κρύβονται κάτω από το αμάξωμα. Εννοούμε ότι για να τελειοποιηθεί η αεροδυναμική ιδέα του αυτοκινήτου, έχει δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στη συσκευασία της μονάδας ισχύος, των αξεσουάρ της και του κιβωτίου ταχυτήτων.
Αξιοσημείωτα στο μπροστινό μέρος είναι μια αλλαγή στη φιλοσοφία, με το φτερό να μην χαρακτηρίζεται πλέον από ένα ανυψωμένο κεντρικό τμήμα, αλλά μάλλον από ένα είδος κουταλιού, πρακτικά σε επίπεδο με τα πλευρικά τμήματα του φτερού.
Τα πλαϊνά ποδαράκια έχουν επιμήκεις εισόδους αντί των τετράγωνων που χαρακτήριζαν το περσινό αυτοκίνητο και είναι εξοπλισμένα, όπως ήδη φαίνεται στην περίπτωση του Sauber, με ένα κάτω χείλος που έχει τη λειτουργία να κατευθύνει τη ροή του αέρα προς τα κάτω. Αυτή η ροή διοχετεύεται στο βαθιά σμιλεμένο κάτω τμήμα των πλαϊνών λοβών.
Το ανώτερο προφίλ έχει κλίση στο πίσω τμήμα όπως και στο A523 για να εκτρέψει τη ροή στη βάση της περιοχής του διαχύτη. Στο πίσω μέρος ξεχωρίζει η συμπαγής κίνηση του κιβωτίου ταχυτήτων.
Alpine F1 Team: Διατηρώντας την ίδια διάταξη των στοιχείων της ανάρτησης, σε άμεση σύγκριση με το προηγούμενο αυτοκίνητο, προχωρούν κατά περίπου 8-10 cm και έχουν ενσωματωθεί στο επίπεδο του πίσω βραχίονα του άνω ψαλιδιού, στο στήριγμα των πίσω φτερών που περιβάλλει τον σωλήνα εξάτμισης.
Αυτό υποδηλώνει μια βαθιά διαφορετική σχεδίαση του κεντρικού τμήματος του διαχύτη, αυξάνοντας τον όγκο της ροής αέρα που εξάγεται από τα κανάλια Venturi που βρίσκονται κάτω από το αυτοκίνητο. Η μεγαλύτερη συμπαγής κίνηση υποδηλώνει ήδη όχι μόνο διαφορετική κατανομή των σημείων κάθετης δύναμης κατά μήκος του αμαξώματος του αυτοκινήτου αλλά και διαφορετική κατανομή βάρους, όπως επιβεβαίωσε ο τεχνικός διευθυντής της Alpine Matt Harman κατά την εκτόξευση.
Με αυτόν τον στόχο, η θέση της Αποθήκευσης Ενέργειας και ορισμένα στοιχεία του ERS έχουν μετακινηθεί προς τα πίσω. Τελικά, αυτό είναι ένα μονοθέσιο που θα έπρεπε, στα χαρτιά, να έχει ήδη καταφέρει να εξαλείψει τα ελαττώματα του προηγούμενου αυτοκινήτου χωρίς να αλλοιώσει το έργο.
Αυτό λειτουργεί ως ισχυρή βάση για τις επερχόμενες εξελίξεις στο Μπαχρέιν και σε όλο το πρώτο μισό της σεζόν.
Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα: