Η AO racing μας ανακαλύπτει τον T- REX Porsche 911 GT3 R GTD και όλα ζωηρεύουν στο Grand Touring Daytona (GTD) του Πρωταθλήματος IMSA WeatherTech SportsCar
Με λαμπερό πράσινο, τα λέπια και τα νύχια ενός μοχθηρού Τυραnνόσαυρου Ρεξ T- REX Porsche 911 GT3 R GTD απλώνονται σε όλο το 911, με το ήδη ουσιαστικό στόμα του φαινομενικά διευρυμένο από τη ζωηράδα, με πρόσθετα δόντια για καλό μέτρο. Επιλέγουμε να πιστεύουμε ότι τα ρουθούνια του dino πάνω από τα τσόμπερ του είναι κάτι σαν ένα νεύμα στα «ρουθούνια» της οδικής κυκλοφορίας 992 GT3, τα οποία χρησιμοποιούνται για την καθοδήγηση της ροής αέρα πάνω από το αυτοκίνητο. Ρίξτε λίγο σκοτάδι και δυνατή βροχή και οι οδηγοί που ακολουθεί θα λάβουν σίγουρα αναδρομές στο Jurassic Park. Δεν υπάρχουν ακόμη πληροφορίες για τα πλεονεκτήματα απόδοσης του λάστιχου, πέρα από τον εκφοβισμό του αντίπαλου οδηγού.
Η ιδέα του δεινοσαύρου οδηγήθηκε όπως θα περίμενε κανείς από τα νεότερα μυαλά, συγκεκριμένα τα παιδιά του Team Principal και οδηγού PJ Hyett, ο οποίος στο παρελθόν έχει τρέξει ένα rex και έναν μονόκερο στο καπάκι του προς τιμήν των παιδιών του.
Νωρίτερα αυτό το μήνα, το “GT3 Rawr” της AO Racing , μια προσαρμοσμένη Porsche 911 GT3 R που πήρε το όνομά του από το “Rexy” του Tyrannosaurus Rex έκανε το ντεμπούτο του στο Twelve Hours of Sebring. Το “GT3-Rawr” που είναι ήδη αγαπημένο των θαυμαστών, θα αγωνιστεί για την AO Racing για το υπόλοιπο της σεζόν 2023 IMSA WeatherTech και του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Αντοχής. Η ιδέα πίσω από το “Rexy” προέρχεται από τον διευθυντή της ομάδας και οδηγό PJ Hyett, ο οποίος με περηφάνια φοράει ένα T-Rex για τον γιο του και έναν μονόκερο για την κόρη του στο αγωνιστικό του κράνος. Αυτή τη σεζόν, η Hyett θα συνοδεύεται από τους συνοδηγούς Sebastian Priaulx και Gunnar Jeannette για τους γύρους αντοχής.
«Είμαι ενθουσιασμένος που είμαι ένα από τα παιδιά που θα οδηγήσουν το GT3-Rawr. Ας ελπίσουμε ότι το Rexy πάει τόσο γρήγορα όσο φαίνεται και μπορούμε να επιστρέψουμε σπίτι με ένα καλό αποτέλεσμα μετά την απογοητευτική μας Daytona. Θέλουμε πραγματικά να δώσουμε στους θαυμαστές κάτι για να ζητωκραυγάσουν, καθώς ο Rexy τον κάνει να ξεχωρίζει τόσο εντός όσο και εκτός πίστας», δήλωσε ο Gunnar Jeannette. Ενώ ο τερματισμός της AO Racing δεν μπόρεσε να τερματίσει στο μπροστινό μέρος του πακέτου στα 1.000 μίλια του Sebring, έχει πολλές ευκαιρίες να επιστρέψει στην πορεία ξεκινώντας με τον αγώνα του στο Long Beach τον επόμενο μήνα.