ENGINE POWER

Η Audi δεν αποκλείει την επιλογή Mick Schumacher για το 2025, λέει ο Binotto

Σε συνέντευξή του στην Corriere della Sera, ο Mattia Binotto, διευθυντής επιχειρήσεων για το έργο F1 της Audi, εκμυστηρεύτηκε ότι ο Mick Schumacher ήταν ακόμα στα σχέδια του Γερμανού κατασκευαστή να καταλάβει τη δεύτερη θέση το 2025.
Η Audi δεν αποκλείει την επιλογή Mick Schumacher για το 2025, λέει ο Binotto

Ήταν ο Mattia Binotto, διορισμένος διευθυντής λειτουργιών για το έργο της F1 στην Audi αυτό το καλοκαίρι, που επανέφερε τον Γερμανό στη λίστα των διεκδικητών, μαζί με τους Valtteri Bottas και Gabriel Bortoleto συγκεκριμένα. Ο Ιταλός ηγέτης αναφέρθηκε στην επιλογή Mick Schumacher σε συνέντευξή του στην Corriere della Sera , ενώ διευκρίνισε ότι η Audi αφιερώνει το χρόνο της για να αξιολογήσει όλες τις πιθανότητες ενόψει της σεζόν του 2025.

«Μπορούμε να αντέξουμε την πολυτέλεια να μην βιαζόμαστε, γιατί όλες οι άλλες ομάδες έχουν ήδη αποφασίσει για το πλήρωμά τους», υπογραμμίζει ο πρώην διευθυντής της Scuderia Ferrari . Δύο πράγματα είναι απαραίτητα: αφενός η εμπειρία, για να μας επιτρέψει να αναπτυχθούμε, και αφετέρου ένας ταλαντούχος νέος οδηγός που μπορεί να μας συνοδεύσει στην κορυφή. (…) Είναι βέβαιο ότι αξιολογούμε [Μικ Σουμάχερ]. Τον συνάντησα και του μίλησα, τον ξέρω πολύ καιρό γιατί ήταν μέλος της Ακαδημίας Οδηγών της Ferrari. Γνωρίζω τα πλεονεκτήματα και τα πλεονεκτήματά του, είναι ένα από τα ονόματα που έχουμε στο μυαλό μας. »

Mick Schumacher, η ιδανική επιλογή για την Audi;

Δύο χρόνια μετά την αποχώρησή του από τη Haas , ο Mick Schumacher εξακολουθεί να κρέμεται γύρω από τη μάντρα της Formula 1 ως εφεδρικός στη Mercedes , εκτός από τη θέση του στο Alpine στο WEC . Συχνά υπερασπιζόμενος από τον Toto Wolff , ο οποίος συνεχίζει να επαινεί τα προσόντα του για να μπορέσει να του βρει θέση (αλλά όχι στη Mercedes), ο Γερμανός ήταν ιδιαίτερα στη σύντομη λίστα της Alpine μετά την ανακοίνωση της αποχώρησης του Esteban Ocon , αλλά το βέλος A προτιμούσε να εμπιστευτεί έναν πιλότο από την ακαδημία του, τον Jack Doohan.

Για την Audi, ο Mick Schumacher θα αντιπροσώπευε ένα τριπλό πλεονέκτημα: το όνομά του, ήδη, με όλη την ιστορία και τους υποστηρικτές που το συνοδεύουν. Η εθνικότητά του, προφανώς, θα έκανε την Audi μια 100% γερμανική ομάδα από οδηγική άποψη με τον Nico Hülkenberg , αλλά και η ηλικία του: μόλις 25 ετών, που θα ήταν ένα πολύ καλό συμπλήρωμα δίπλα στον βετεράνο Hülkenberg, ηλικίας 37 ετών. . Ειδικά από τη στιγμή που η Audi θέλει να οικοδομήσει ένα μακροπρόθεσμο έργο: σύμφωνα με τον Mattia Binotto, η μάρκα με τα δαχτυλίδια θα πρέπει να αφιερώσει « πέντε έως επτά χρόνια» πριν παλέψει για τον παγκόσμιο τίτλο.

«Είμαστε στην αρχή της ανάβασης, μπροστά μας βρίσκεται το Έβερεστ και προς το παρόν μπορούμε να δούμε μόνο τα πόδια του», φιλοσοφεί ο Ιταλός ηγέτης . Πρέπει να αποφασίσουμε ποια πλευρά θα ανέβουμε, αλλά είναι σημαντικό να δημιουργήσουμε ένα μονοπάτι. (…) Οι άλλες ομάδες χρειάστηκαν δέκα χρόνια για να φτάσουν στην κορυφή. Ο [Jean] Todt εντάχθηκε στο Maranello το 1993 και ο πρώτος τίτλος του Constructors [της Ferrari] ήρθε το 1999. Το ίδιο ήταν και για τη Mercedes. Θα χρειαστούν πέντε έως επτά χρόνια. Ελπίζουμε να μπορέσουμε να αγωνιστούμε το 2030».

Δες  όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «Η Audi δεν αποκλείει την επιλογή Mick Schumacher για το 2025, λέει ο Binotto», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για περισσότερα σχετικά άρθρα επιλέξτε παρακάτω.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Μιχάλης Κοντιζάς

Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!