ENGINE POWER

Η Audi δεν αποκλείει την επιλογή Mick Schumacher για το 2025, λέει ο Binotto

Σε συνέντευξή του στην Corriere della Sera, ο Mattia Binotto, διευθυντής επιχειρήσεων για το έργο F1 της Audi, εκμυστηρεύτηκε ότι ο Mick Schumacher ήταν ακόμα στα σχέδια του Γερμανού κατασκευαστή να καταλάβει τη δεύτερη θέση το 2025.

i-audi-den-apoklii-tin-epilogi-mick-schumacher-gia-to-2025-lei-o-binotto
Συντάκτης: Μιχάλης Κοντιζάς Χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά

Ήταν ο Mattia Binotto, διορισμένος διευθυντής λειτουργιών για το έργο της F1 στην Audi αυτό το καλοκαίρι, που επανέφερε τον Γερμανό στη λίστα των διεκδικητών, μαζί με τους Valtteri Bottas και Gabriel Bortoleto συγκεκριμένα. Ο Ιταλός ηγέτης αναφέρθηκε στην επιλογή Mick Schumacher σε συνέντευξή του στην Corriere della Sera , ενώ διευκρίνισε ότι η Audi αφιερώνει το χρόνο της για να αξιολογήσει όλες τις πιθανότητες ενόψει της σεζόν του 2025.

«Μπορούμε να αντέξουμε την πολυτέλεια να μην βιαζόμαστε, γιατί όλες οι άλλες ομάδες έχουν ήδη αποφασίσει για το πλήρωμά τους», υπογραμμίζει ο πρώην διευθυντής της Scuderia Ferrari . Δύο πράγματα είναι απαραίτητα: αφενός η εμπειρία, για να μας επιτρέψει να αναπτυχθούμε, και αφετέρου ένας ταλαντούχος νέος οδηγός που μπορεί να μας συνοδεύσει στην κορυφή. (…) Είναι βέβαιο ότι αξιολογούμε [Μικ Σουμάχερ]. Τον συνάντησα και του μίλησα, τον ξέρω πολύ καιρό γιατί ήταν μέλος της Ακαδημίας Οδηγών της Ferrari. Γνωρίζω τα πλεονεκτήματα και τα πλεονεκτήματά του, είναι ένα από τα ονόματα που έχουμε στο μυαλό μας. »

Mick Schumacher, η ιδανική επιλογή για την Audi;

Δύο χρόνια μετά την αποχώρησή του από τη Haas , ο Mick Schumacher εξακολουθεί να κρέμεται γύρω από τη μάντρα της Formula 1 ως εφεδρικός στη Mercedes , εκτός από τη θέση του στο Alpine στο WEC . Συχνά υπερασπιζόμενος από τον Toto Wolff , ο οποίος συνεχίζει να επαινεί τα προσόντα του για να μπορέσει να του βρει θέση (αλλά όχι στη Mercedes), ο Γερμανός ήταν ιδιαίτερα στη σύντομη λίστα της Alpine μετά την ανακοίνωση της αποχώρησης του Esteban Ocon , αλλά το βέλος A προτιμούσε να εμπιστευτεί έναν πιλότο από την ακαδημία του, τον Jack Doohan.

Για την Audi, ο Mick Schumacher θα αντιπροσώπευε ένα τριπλό πλεονέκτημα: το όνομά του, ήδη, με όλη την ιστορία και τους υποστηρικτές που το συνοδεύουν. Η εθνικότητά του, προφανώς, θα έκανε την Audi μια 100% γερμανική ομάδα από οδηγική άποψη με τον Nico Hülkenberg , αλλά και η ηλικία του: μόλις 25 ετών, που θα ήταν ένα πολύ καλό συμπλήρωμα δίπλα στον βετεράνο Hülkenberg, ηλικίας 37 ετών. . Ειδικά από τη στιγμή που η Audi θέλει να οικοδομήσει ένα μακροπρόθεσμο έργο: σύμφωνα με τον Mattia Binotto, η μάρκα με τα δαχτυλίδια θα πρέπει να αφιερώσει « πέντε έως επτά χρόνια» πριν παλέψει για τον παγκόσμιο τίτλο.

«Είμαστε στην αρχή της ανάβασης, μπροστά μας βρίσκεται το Έβερεστ και προς το παρόν μπορούμε να δούμε μόνο τα πόδια του», φιλοσοφεί ο Ιταλός ηγέτης . Πρέπει να αποφασίσουμε ποια πλευρά θα ανέβουμε, αλλά είναι σημαντικό να δημιουργήσουμε ένα μονοπάτι. (…) Οι άλλες ομάδες χρειάστηκαν δέκα χρόνια για να φτάσουν στην κορυφή. Ο [Jean] Todt εντάχθηκε στο Maranello το 1993 και ο πρώτος τίτλος του Constructors [της Ferrari] ήρθε το 1999. Το ίδιο ήταν και για τη Mercedes. Θα χρειαστούν πέντε έως επτά χρόνια. Ελπίζουμε να μπορέσουμε να αγωνιστούμε το 2030».

Δες  όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power

Exit mobile version