Η BMW Motorsport δεν κάνει διακοπές. Στις αρχές Αυγούστου, ο κλάδος ανταγωνισμού του βαυαρικού κατασκευαστή πήγε στον βόρειο βρόχο του Nürburgring (Γερμανία) για να πραγματοποιήσει δοκιμές με την έκδοση Evo της BMW M4 GT3, που κυκλοφόρησε το 2022. Οι οδηγοί του εργοστασίου Jens Klingmann και Augusto Farfus υπέβαλαν αίτηση η ανώμαλη πίστα Nordschleife με το αυτοκίνητο που πρόκειται να κάνει το αγωνιστικό ντεμπούτο του στις αρχές του 2025, πιθανώς στις 24 Ώρες του Ντουμπάι ή/και στις 24 Ώρες του Ντέιτονα.
« Πήγε καλά και μας έδωσε πολύτιμες πληροφορίες για την κυκλοφορία του αυτοκινήτου για τη σεζόν 2025», επιβεβαίωσε ο Björn Lellmann, Επικεφαλής του Customer Racing της BMW M Motorsport. Ο Jens Klingmann ήταν ενθουσιασμένος με το νέο εργαλείο εργασίας του.
«Το Nordschleife, λόγω των μοναδικών χαρακτηριστικών του, θέτει ειδικές προκλήσεις για ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο. Είμαστε ακόμη πιο ικανοποιημένοι επειδή μπορούμε ήδη να παρέχουμε πολύ θετικά σχόλια μετά την πρώτη μας δοκιμή με την BMW M4 GT3 Evo.
Τα βασικά στοιχεία του μονοθεσίου ήταν εξαιρετικά καλά από τον πρώτο γύρο, ειδικά όσον αφορά την οδική συμπεριφορά. Ως οδηγός, έχετε αμέσως απόλυτη εμπιστοσύνη στην BMW M4 GT3 Evo. Αυτές είναι οι βέλτιστες συνθήκες για να προχωρήσετε στον συντονισμό και να βελτιώσετε περαιτέρω την απόδοση. Ανυπομονώ να πάρω μέρος στους πρώτους αγώνες το 2025 με το νέο αυτοκίνητο! »
Από τεχνικής πλευράς, η γερμανική μάρκα δεν εστίασε στην καθαρή απόδοση αλλά στην ευελιξία, την αποτελεσματικότητα και την αξιοπιστία.
Εξωτερικά, υποδέχεται νέους, μικρότερους αεροδυναμικούς καθρέφτες καθώς και μεγαλύτερες εξόδους αέρα στους μπροστινούς θόλους των τροχών. Με αυτό το Evo, η BMW αναθεώρησε τις δυνατότητες προσαρμογής της πίσω πτέρυγας προκειμένου να βελτιώσει την αεροδυναμική απόδοση. Επιπλέον, το νέο μοντέλο δεν είναι πλέον βαμμένο με τον παραδοσιακό τρόπο, αλλά αντ’ αυτού καλύπτεται με μια σημαντικά ελαφρύτερη επίστρωση καθοδικής εμβάπτισης.
Από τη μηχανική πλευρά, ο κατασκευαστής της προπέλας έχει τοποθετήσει νέες αντιστρεπτικές ράβδους στους μπροστινούς και πίσω άξονες, μεγαλύτερους πίσω δίσκους φρένων και ένα πολύ λεπτότερο και ευκολότερο ρυθμιζόμενο διαφορικό, το οποίο θα συμβάλει στη μείωση της φθοράς στους άξονες και στα φρένα και να κάνει την οδήγηση πιο συνεπή.
Γνωρίζουμε ήδη με ποια ομάδα ο Jens Klingmann, ο Augusto Farfus και οι άλλοι οδηγοί με σήμα BMW δεν θα αγωνιστούν το 2025. Πράγματι, η BMW Motorsport ανακοίνωσε πρόσφατα το τέλος της συνεργασίας της με την Team RMG στο τέλος της καμπάνιας GT World Challenge και Intercontinental GT Challenge.
Δες πρώτος όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power