Ο Colton Herta του Andretti Autosport παραδέχεται ότι βρήκε το απογοητευτικό αποτέλεσμα της Κυριακής στο IndyCar στο Mid-Ohio «δύσκολο στην επεξεργασία», καθώς ο πρώτος τερματισμός στο βάθρο του 2023 διέφυγε και πάλι από τον polesitter.
Ο Χέρτα προκρίθηκε στην pole για τους πιο πρόσφατους αγώνες στο Road America και στο Mid-Ohio, αλλά έχοντας πέσει από την πρώτη στην πέμπτη θέση μετά από ένα λάθος στρατηγικής, ήταν ο αρχιτέκτονας της δικής του πτώσης την Κυριακή, όταν τον έπιασαν να τρέχει με ταχύτητα στο λάκκους.
Η Herta είχε ήδη χάσει το προβάδισμα από τον κυρίαρχο της σειράς Alex Palou στον πρώτο γύρο των pitstops και πάλευε να παραμείνει μπροστά από τον Scott Dixon στον τελευταίο κύκλο pit, όταν γλίστρησε πλάγια μπαίνοντας στο pitlane και δεν πήρε το κουμπί ελέγχου του περιοριστή για να ενεργοποιηθεί σωστά. Το πέναλτι που προέκυψε τον οδήγησε πίσω στην 11η θέση. Πώς αυτό το προβληματικό αυτοκίνητο οδήγησε τον καλύτερο προκριματικό γύρο της F1
«Απογοητευτική μέρα», παραδέχτηκε στη συνέχεια. «Απλώς φαινόταν να κινούμαστε προς τα πίσω κατά τη διάρκεια του αγώνα και δυστυχώς είχαμε ένα περιστατικό στο pit lane.
«Δεν πέτυχα το όριο ταχύτητας στα pit lane, το οποίο μας έδωσε ένα πέναλτι που μας έριξε πίσω.
«Είναι δύσκολο να επεξεργαστούμε τα αποτελέσματα αυτού του αγώνα μετά την έναρξη του P1. Ας ελπίσουμε ότι μπορούμε να το ανατρέψουμε στο Τορόντο».
Μετά την έναρξη της σεζόν με τον πατέρα του Bryan να καλεί τη στρατηγική του, ο Andretti Autosport τον αντικατέστησε με τον Scott Harner – μετατρέποντας τη Herta Sr. σε συμπαίκτη του Kyle Kirkwood , ο οποίος κέρδισε αμέσως στη συνέχεια στο Long Beach.
Ο Χάρνερ μεταφέρθηκε στο μονοθέσιο του Ντέβλιν Ντε Φραντσέσκο μετά το ατύχημα του Road America, όπου η Χέρτα έπρεπε να εξοικονομήσει περισσότερα καύσιμα κατά τη διάρκεια του τελευταίου θητείας, αφού είχε νικήσει νωρίτερα από τους αντιπάλους. Ο επικεφαλής επιχειρησιακός διευθυντής του Andretti, Rob Edwards, καλεί τώρα τη στρατηγική της Herta, αφού προηγουμένως το είχε κάνει για τον Alexander Rossi πριν από την αποστασία του στην Arrow McLaren.
Πριν από τον αγώνα της Κυριακής, ο Χέρτα εξέφρασε τη δυσαρέσκειά του για το πώς έχουν εξελιχθεί τα πράγματα αυτή τη σεζόν από αυτή τη σκοπιά.
«Δεν είναι όπως θα ήθελα να το κάνω», είπε. «Θα θέλατε μια εκτός σεζόν για να προετοιμαστείτε με ένα άτομο, και δυστυχώς δεν το κατάλαβα ποτέ.
«Είναι ωραίο που είναι ανοιχτοί και πρόθυμοι να κάνουν αλλαγές, και λαμβάνουν τα σχόλια όλων και το εξετάζουν. Πραγματικά θέλουν όλοι στην ομάδα να κάνουν το καλύτερο δυνατό, έτσι θέλουν να κερδίζουν και ξέρουν ότι δεν είναι ιδανική κατάσταση.
«Προφανώς έχουμε την ταχύτητα και πρέπει απλώς να συγκεντρώσουμε μερικά αγωνιστικά Σαββατοκύριακα συνολικά. Ας ελπίσουμε ότι μπορούμε να το κάνουμε αυτό. Προφανώς, ήταν ένας αγώνας για να γίνει αυτό σχεδόν όλο το χρόνο.
«Είμαι χαρούμενος που ο Ρομπ είναι εδώ. Σαν να ήταν πολύ καλός μαζί μου στο ραδιόφωνο. Αλλά δεν είναι έτσι όπως είναι στο ραδιόφωνο. Όλα είναι θέμα στρατηγικής και τι μπορούμε να κάνουμε με αυτό. Αυτό είναι το πιο σημαντικό κομμάτι».
Όταν ρωτήθηκε αν η κίνηση του Έντουαρντς ήταν άμεσο αποτέλεσμα του λάθους του Road America, απάντησε: «Νομίζω ότι είχε λίγο [να κάνει με αυτό], αλλά για αυτό, είναι προφανώς πολύ επικριτικοί με τους στρατηγούς μετά από κάθε αγώνα όταν εξετάζουν τα πάντα και έχουν τις συνεδριάσεις τους και είμαι βέβαιος ότι θα εμπλακούν πολύ καλά σε αυτές τις συναντήσεις εάν πάρουν μια λάθος απόφαση.
«Αλλά είναι δύσκολο. Είναι ακριβώς όπως οι οδηγοί, πρέπει να το κάνεις, και πρέπει να το κάνεις κάθε φορά, και αν δεν μπορείς, είναι χάλια, αλλά έτσι είναι.
«Μπορείτε να κοιτάξετε πίσω και να πείτε ότι θα μπορούσαμε να είχαμε πάει καλύτερα εδώ και εκεί. Το καλύτερο όμως είναι να μαθαίνεις από αυτούς. Νιώθω ότι το λέω πολλά φέτος, μόνο από το τέλος μου, από το τέλος όλων».