ENGINE POWER

Η Dorna θα παρουσιάσει τον νέο ιδιοκτήτη της ομάδας Aprilia MotoGP

Aprilia MotoGP: Η CryptoDATA είναι υπερχρεωμένη δεν έχει καμία σχέση με την εταιρεία αγώνων "RNF Racing Limited"

Aprilia-Motogp-CryptoDATA-RNF-Aprilia-motogp2024
Συντάκτης: Μιχάλης Κοντιζάς Χρόνος ανάγνωσης: 6 λεπτά
Aprilia MotoGP: Οι έξι ομάδες πελατών του MotoGP υπέγραψαν πενταετή συμβόλαια με την Dorna Sports SL από το 2022 έως το 2026 για να λάβουν μέρος στο παγκόσμιο πρωτάθλημα. Πρόκειται για τα Prima Pramac Ducati, LCR Honda, Mooney VR46, Gresini Racing, GASGAS Factory Racing Tech3 και CryptoDATA RNF Aprilia.

Αλλά η ομάδα αγώνων RNF Ρουμανίας-Μαλαισίας βρίσκεται σε μεγάλη αναταραχή τον τελευταίο καιρό. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της CryptoDATA Ovidiu Toma εξήγησε σε μια αποκλειστική συνέντευξη στο SPEEDWEEK.com στη Βαλένθια την Κυριακή ότι είχε επενδύσει 7 εκατομμύρια ευρώ στην αγωνιστική ομάδα για ένα χρόνο και δεν περίμενε ότι θα είχε καταλήξει σε μια σειρά αγώνων στην οποία βασίλευε δικτατορία. , οι απλήρωτοι λογαριασμοί θα αποτελούσαν μόνο το 1 τοις εκατό του ετήσιου προϋπολογισμού, που είναι 11,6 εκατ. ευρώ.

Την ίδια στιγμή, όταν ρωτήθηκε από το SPEEDWEEK.com, ο Toma παραδέχτηκε ότι η CryptoDATA δεν είχε πληρώσει ακόμη 700.000 ευρώ από τη συμφωνία για τα «δικαιώματα ονομασίας» για το GP της Αυστρίας το 2023 στη Dorna.

Aprilia MotoGP: Αλλά αυτή η σύμβαση δεν έχει καμία σχέση με την εταιρεία αγώνων “RNF Racing Limited”, στην οποία η CryptoDATA έχει μερίδιο 60% μέσω της εταιρείας “CDT SPORTS AND MEDIA SRL”, δήλωσε ο Toma. Ο έκπτωτος διευθυντής της ομάδας Ραζλάν Ραζάλι κατέχει το 40 τοις εκατό αυτής της υπερχρεωμένης εταιρείας.

Η “EAI Technologies” συμφώνησε τη σύμβαση για τα δικαιώματα ονομασίας για το Grand Prix της Αυστρίας. «Πρόκειται για μια ξεχωριστή εταιρεία με διαφορετική μετοχική δομή», προσπάθησε ο Τόμα να ρίξει λίγο φως στο σκοτάδι της εταιρικής του πυκνότητας.

Σε κάθε περίπτωση, η εταιρεία με έδρα την Αγγλία «RNF Racing Limited» έχασε τη βάση των επιχειρηματικών της δραστηριοτήτων τη Δευτέρα, επειδή πρώτα το μεσημέρι η «Επιτροπή Επιλογής MotoGP» απέσυρε την άδεια συμμετοχής στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP και το βράδυ Aprilia Racing. δόθηκε η δίχρονη άδεια και λύθηκε το συμβόλαιο για την παράδοση ποδηλάτων για τους Raúl Fernández και Miguel Oliveira.

Aprilia MotoGP: Εν τω μεταξύ, ο διευθύνων σύμβουλος της CryptoDATA, Toma, ανακοίνωσε μήνυση κατά της Dorna. Την Τρίτη, ο Ρουμάνος, ο οποίος δεν έκανε κανέναν φίλο με την ολοήμερη λασπολογία του, συναντήθηκε με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Dorna Carmelo Ezpeleta στη Μαδρίτη. Το τραπέζι καθαρίστηκε. Διότι μέχρι τη στιγμή που ο Ovidiu Toma έχει ημερομηνία δικαστηρίου, το συμβόλαιό του στο MotoGP, το οποίο είχε αρχικά συμφωνηθεί μέχρι το τέλος του 2026, θα μπορούσε να έχει λήξει εδώ και πολύ καιρό. Ήταν λοιπόν στο κοντό άκρο του ραβδιού σε αυτόν τον διαγωνισμό με την Dorna.

Ομάδα πελατών Aprilia: Ενδιαφέρον από τις ΗΠΑ

Aprilia MotoGP: Το SPEEDWEEK.com ανέφερε ήδη το Σαββατοκύριακο ότι ένας αμερικανός επενδυτής είχε επικοινωνήσει με τη Dorna που ήθελε να αναλάβει μια θέση στο MotoGP. Ως εκ τούτου, οι αναταράξεις στο RNF δεν ήταν εντελώς άβολες για τη Dorna.

Στο μεταξύ, το SPEEDWEEK.com ερεύνησε: Ο πλούσιος ενδιαφερόμενος από τις ΗΠΑ είναι ο επιτυχημένος επιχειρηματίας Justin Marks, ο οποίος κέρδισε τον τελικό στο Phoenix Raceway με τον Ross Chastain και την ομάδα του Trackhouse NASCAR στις 5 Νοεμβρίου 2023.

Ο Chastain, ένας γενειοφόρος «καρπουζοκαλλιεργητής» από την Άλβα της Φλόριντα, έχασε μόνο τον τίτλο του πρωταθλήματος NASCAR του 2022 για το Trackhouse από τον Joey Logano (Team Penske Ford) για περίπου 700 μέτρα και έξι βαθμούς.

Πέρυσι, ο επικεφαλής της ομάδας Trackhouse Racing PJ Rashidi έκανε μια μοναδική κίνηση μετά από αίτημα του ομαδικού αφεντικού Justin Marks: Ο 42χρονος Φινλανδός Kimi “Iceman” Raikkönen, Παγκόσμιος Πρωταθλητής Formula 1 το 2007 με τη Ferrari, έγινε μια περιπέτεια στο stock car της NASCAR στο στις ΗΠΑ μετά το τέλος της καριέρας του στη Formula 1 στα τέλη του 2021. Ο Raikkönen αγωνίστηκε στην πρώην πίστα GP της Formula 1 στο Watkins Glen για την ομάδα Trackhouse Project 91.

Ο Rashidi είχε ήδη κανονίσει την εμφάνιση του Raikkonen NASCAR για τον Kyle Busch Motorsports στις ΗΠΑ το 2011.

Aprilia MotoGP: Το 2024, η ομάδα Trackhouse στις ΗΠΑ θα έχει έναν νέο, προσοδοφόρο κύριο χορηγό με τη μάρκα μπύρας «Busch light». Οδηγείται το Chevrolet Camaro της General Motors. Η έδρα της ομάδας βρίσκεται στο Κόνκορντ της Βόρειας Καρολίνας.

Ο ιδιοκτήτης της ομάδας και οδηγός αγώνων Τζάστιν Μαρκς θα επενδύσει τώρα σε αγώνες με δύο τροχούς της Formula 1 και θα αναλάβει την προηγούμενη ομάδα πελατών της RNF Aprilia με τους οδηγούς και τους τεχνικούς. Μια αντιπροσωπεία από το Trackhouse με τον σύμβουλο Jeremy Appleton (πρώην στο Alpinestars and Triumph) ήρθε στο GP της Αυστρίας τον Αύγουστο για να κάνει τις πρώτες επαφές.

Για τη Dorna, η είσοδος του Trackhouse είναι μια κατάσταση “win win”, επειδή η ομάδα Razali έχασε τον κύριο χορηγό της τρεις φορές τα τελευταία τρία χρόνια (μετά το 2021 Petronas, μετά WithU, τώρα πήγε το CryptoDATA) και δεν είναι ακριβώς ένα μοντέλο που έχει αποδειχθεί με σταθερότητα.

Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP προορίζεται να αναπτυχθεί στην τεράστια αμερικανική αγορά και ένας σοβαρός και μακροπρόθεσμος συνεργάτης σχεδιασμού όπως ο Justin Marks με πάθος για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό στο υψηλότερο επίπεδο ταιριάζει απόλυτα σε αυτήν την ιδέα.

Aprilia MotoGP: Δεν είναι ακόμη γνωστό εάν οι Αμερικανοί θα κάνουν οικονομικές παραχωρήσεις στους σημερινούς ιδιοκτήτες RNF και, για παράδειγμα, θα αναλάβουν τις συμβάσεις μίσθωσης για τα φορτηγά και τη φιλοξενία, προκειμένου να είναι έτοιμοι για την επόμενη σεζόν πιο γρήγορα και ταυτόχρονα. για να απαλύνει τις οικονομικές ανησυχίες του Τόμα και του Ραζάλι.

Στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP, η Dorna χαρίζει τους κουλοχέρηδες MotoGP δωρεάν. Και αν μια αγωνιστική ομάδα διαλυθεί, οι κάτοχοι των εμπορικών δικαιωμάτων GP παίρνουν πίσω αυτές τις θέσεις εκκίνησης.

Στη Formula 1, ωστόσο, ισχύουν διαφορετικοί νόμοι. Υπάρχει το λεγόμενο «ταμείο κατά της αραίωσης». Αυτό είναι ουσιαστικά ένα τέλος εισόδου που κάθε νέα ομάδα F1 πρέπει να πληρώσει – ύψους 200 εκατομμυρίων δολαρίων.

Ωστόσο, δεν είναι ο υποστηρικτής του Παγκοσμίου Κυπέλλου Liberty Media ή ακόμη και η παγκόσμια ένωση αθλητικών αυτοκινήτων FIA που θα λάβει αυτό το τρομερό ποσό, αλλά μάλλον αυτό το σημαντικό ποσό θα μοιραστεί μεταξύ των προηγούμενων ομάδων της F1.

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

Exit mobile version