ENGINE POWER

Η Formula 3 σηκώνει το πέπλο στο νέο της μονοθέσιο: F3 2025

Η Formula 3 εκμεταλλεύτηκε το Σαββατοκύριακο στη Monza για να παρουσιάσει το μονοθέσιο που θα είναι στο πρωτάθλημα τα επόμενα χρόνια, το F3 2025.

i-formula-3-sikoni-to-peplo-sto-neo-tis-monothesio-f3-2025
Συντάκτης: Μιχάλης Κοντιζάς Χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά

Όπως και με τη Formula 2 πέρυσι, είναι στο Temple of Speed ​​που η Formula Motorsport Limited, υποστηρικτής των δύο junior κατηγορίες της F1 , αποφάσισε να παρουσιάσει το νέο της mount, αυτή τη φορά για τη Formula 3 . Μετά από 6 σεζόν καλής και πιστής υπηρεσίας, το F3 2019 θα υποκύψει για να ανοίξει χώρο για τη μικρή του αδερφή, την F3 2025. Αυτό θα χρησιμοποιηθεί για τις καμπάνιες του 2025, 2026 και 2027.

 

Για αυτό το νέο έργο, η FML δεν άλλαξε τις συσχετίσεις της και για άλλη μια φορά συνεργάστηκε με την Dallara για το τμήμα του πλαισίου και με τη Mecachrome για τους μηχανικούς. Μια απόφαση που είναι σύμφωνη με το F2 2024, επίσης αποτέλεσμα της συσχέτισης μεταξύ της ιταλικής και της γαλλικής μάρκας.

Οπτικά, αυτή η F3 του 2025 είναι παρόμοια με τις σύγχρονες F1 και επίσης τη νέα γενιά F2, με πιο κυματοειδές αμάξωμα και ανακατασκευασμένα φτερά. Ένα σχέδιο που προορίζεται να αυξήσει τις δυνατότητες προσπέρασης κατά τη διάρκεια των αγώνων. Σε τεχνικό επίπεδο, προσχωρεί και στους προκατόχους του, προσφέροντας τα ίδια πρότυπα ασφάλειας, συστήματος και απόδοσης, σε προσιτό κόστος.

Εάν ο 6κύλινδρος ατμοσφαιρικός κινητήρας Mecachrome 3,4 λίτρων εξακολουθεί να είναι σχετικός, αυτή η νέα Formula 3 διαθέτει ελαστικά 16 ιντσών που θα είναι κατασκευασμένα από φυσικό καουτσούκ από το 2025, σε σύγκριση με τα ελαστικά των 13 ιντσών μέχρι τώρα. Επιπλέον, αυτό το F3 2025 έχει αναπτυχθεί με στόχο να λειτουργεί με 100% βιώσιμο καύσιμο από την Aramco, που βρίσκεται υπό ανάπτυξη, για να συμμορφώνεται με τα πρότυπα της FIA, ενώ η Formula 1 έχει τη φιλοδοξία και τον στόχο να επιτύχει ουδετερότητα άνθρακα το 2030.

Σημειώστε ότι η καμπίνα έχει αναδιαμορφωθεί για να βελτιώσει την εργονομία της και να διευκολύνει την εγκατάσταση του οδηγού, προκειμένου να καλύψει τις ανάγκες μιας μεγάλης γκάμας οδηγών.

«  Ακριβώς όπως το τρέχον μονοθέσιο της F2, έχουμε σχεδιάσει, σε συνεργασία με τη FIA, ένα μηχάνημα που θα προκαλέσει τους οδηγούς, ασφαλές και τέλειο για να προετοιμάσει νέους οδηγούς που φιλοδοξούν στην F1 στο μέλλον », χαίρεται ο Bruno Michel, αφεντικό της Formula Motorsport Limited. . Σχεδιάστηκε επίσης για να προσφέρει συναρπαστικούς αγώνες, με πολλές δυνατότητες προσπέρασης. Έχουμε επίσης εξασφαλίσει ότι αυτό το νέο αυτοκίνητο είναι κατάλληλο για όλους τους τύπους οδηγών, λαμβάνοντας υπόψη τις απαιτήσεις της FIA για οδηγική προσπάθεια. Έχοντας αυτό κατά νου, έχουμε βελτιώσει την οδήγηση και την άνεση του αυτοκινήτου μας, ώστε η νέα γενιά να είναι πιο περιεκτική . »

 

Το F3 2025 πραγματοποίησε το Shakedown του τον περασμένο Ιούνιο κοντά στο Varano στην Ιταλία με την Tatiana Calderón στο τιμόνι. Έκτοτε, έχουν ολοκληρωθεί όχι λιγότερα από 2.000 χιλιόμετρα κατά τη διάρκεια των οποίων έχουν αξιοποιηθεί διαφορετικοί τομείς εργασίας. Προγραμματίζονται νέες δοκιμές.

Ένα πρώτο μοντέλο θα παραδοθεί στις ομάδες στα τέλη Δεκεμβρίου ενώ τα άλλα δύο θα παραδοθούν στα μέσα Ιανουαρίου. Στη συνέχεια θα μπορούν να τα δοκιμάσουν κατά τη διάρκεια των δοκιμών πριν από τη σεζόν, οι ημερομηνίες των οποίων δεν έχουν ακόμη επιβεβαιωθεί.

F3 2025 σε φωτογραφίες

Δες πρώτος όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power

Exit mobile version