Η υβριδική Bugatti Tourbillon V16 σε οδικό ταξίδι στο Μπέβερλι Χιλς
Μετά την παρουσίασή της στο Monterey, η Bugatti Tourbillon προσέφερε ένα μικρό roadshow στη νότια Καλιφόρνια.Μετά από δύο δεκαετίες, ήρθε η ώρα να ακολουθήσει η Bugatti έναν νέο δρόμο, αυτόν του υβριδισμού. Κάτω από το καπό του Bugatti Tourbillon χτυπά μια καρδιά που κινδυνεύει να γίνει ορόσημο στην ιστορία του αυτοκινήτου, ένας ατμοσφαιρικός V16 8,3 λίτρων που σχεδιάστηκε σε συνεργασία με την Cosworth. Εκτός από τους 1.000 ίππους που ανακοινώθηκαν, το τραγούδι αυτού του κινητήρα θα πρέπει να είναι απόλαυση για τους μουσικόφιλους όταν φτάσει στην κόκκινη ζώνη στις 9.000 σ.α.λ.
Συνδέεται με δύο ηλεκτροκινητήρες στον μπροστινό άξονα και έναν ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα. Συνολικά, το Tourbillon αναπτύσσει 1.800 ίππους χάρη στη συμβολή των 800 ίππων από τους ηλεκτροκινητήρες. Τροφοδοτούνται από μια πετρελαιοψυκτική μπαταρία 25 kWh 800V η οποία στεγάζεται στο κεντρικό τούνελ και πίσω από τους επιβάτες. Η 100% ηλεκτρική αυτονομία των 60 km κάθε άλλο παρά γελοία είναι και δείχνει ότι η Bugatti έχει πάρει πολύ σοβαρά αυτή την υβριδική διαδρομή.
Δεδομένου ότι μια Bugatti πρέπει πάνω απ’ όλα να αποτελεί αντικείμενο έκπληξης και θαύματος, το Bugatti Tourbillon λαμβάνει ένα ταμπλό άμεσα εμπνευσμένο από την παράδοση της ωρολογοποιίας στην οποία αποτίει φόρο τιμής . Ένα πραγματικό έργο τέχνης που αποτελείται από περισσότερα από 600 μέρη, κατασκευασμένο από τιτάνιο και ενσωματωμένο πολύτιμους λίθους όπως ζαφείρι και ρουμπίνι. Το τιμόνι περιστρέφεται γύρω από αυτό το περίπλοκο αριστούργημα μηχανικής με τη σταθερή διαμόρφωση πλήμνης που επιτρέπει στον οδηγό να έχει μια καθαρή θέα των οργάνων ανεξάρτητα από τη γωνία του τιμονιού.
Μετά από αυτή τη μικρή ώθηση, το υπερσπορ αυτοκίνητο από το Molsheim επέστρεψε στην Ευρώπη για να μην χάσει τον διάσημο διαγωνισμό κομψότητας Chantilly Arts & Elegance Richard Mille .
Δες πρώτος όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power