Η κατάταξη των MotoGP Riders θα ήταν πολύ διαφορετική χωρίς το Sprint
MotoGP Riders: Το 2024, μετά από οκτώ γύρους, η κατάταξη των οδηγών θα ήταν ριζικά διαφορετική χωρίς το sprintMotoGP Riders: Ανακαλύψτε τις αλλαγές που λαμβάνουν χώρα στην κατάταξη των οδηγών του MotoGP, όταν αφαιρέσουμε τους βαθμούς που σημείωσαν στο Sprint από την έναρξη της σεζόν του 2024.
Είτε σας αρέσει το Sprinting είτε όχι, έχει γίνει αναπόσπαστο μέρος των Σαββατοκύριακων αγώνων MotoGP . Καθιερώθηκε στην αρχή της σεζόν του 2023, η μορφή του διαγωνισμού που απονέμει βαθμούς το Σάββατο επέτρεψε να αποκαλυφθούν οι βασιλιάδες του συντομευμένου αγώνα, καθώς και οι οδηγοί που δεν το χρησιμοποίησαν προς όφελός τους.
Επομένως, είναι πάντα ενδιαφέρον να συγκρίνουμε τις αλλαγές που πραγματοποιούνται στο παγκόσμιο πρωτάθλημα όταν αφαιρούμε τους βαθμούς που σημειώθηκαν κατά τη διάρκεια αυτών των αγώνων. Το 2024, μετά από οκτώ γύρους, η κατάταξη των οδηγών θα ήταν ριζικά διαφορετική χωρίς το τελευταίο, καθώς ορισμένοι από τους ηγέτες δεν έχουν κάνει τη δύναμή τους.
MotoGP Riders: Πρώτα από όλα, ο αρχηγός δεν θα λεγόταν Χόρχε Μαρτίν, αλλά Φραντσέσκο Μπαγκνάγια. Ένας πραγματικός βασιλιάς του Sprint, ο Martin έχει τερματίσει εκτός των 3 κορυφαίων μόνο δύο φορές αυτή τη σεζόν, όταν ο αντίπαλός του έχει ήδη τρεις αποσυρθεί.
Η διαφορά θα ήταν επίσης πιο κοντινή μεταξύ των οδηγών που πάλεψαν για τον τίτλο το 2023, αφού ο Ιταλός θα είχε δώδεκα βαθμούς περισσότερους από τον Ισπανό, ενώ αυτή τη στιγμή είναι δεκαοκτώ πίσω.
Θέση σε αυτή την κατάταξη θα κέρδιζε και ο Ενέα Μπαστιανίνι, έχοντας καλύτερες Κυριακές από τον Marc Marquez.
Σε δυσκολία με την Ducati του το Σάββατο, ο Fabio Di Giannantonio έχει μόλις δέκα πόντους στο Sprint από την αρχή της σεζόν. Χωρίς αυτό το αγκάθι στο πλευρό του, ο οδηγός του VR46 θα καταλάμβανε την έκτη θέση στον πίνακα, λίγους μόνο πόντους πίσω από τον Brad Binder, αλλά πάνω από όλα μπροστά από τον Pedro Acosta, κανονικό υποψήφιο για το βάθρο αμέσως μετά τα Qualifying.
MotoGP Riders: Η κατάταξη οδηγών MotoGP 2024 χωρίς βαθμούς στο Sprint:
- Francesco Bagnaia (Ducati Lenovo): 127 πόντοι
- Χόρχε Μάρτιν (Pramac Ducati): 115 πόντοι
- Ενέα Μπαστιανίνι (Ducati Lenovo): 91 πόντοι
- Marc Marquez (Gresini Ducati): 82 πόντοι
- Brad Binder ( Red Bull KTM): 72 πόντοι
- Fabio Di Giannantonio (VR46 Ducati): 64 πόντοι
- Πέδρο Ακόστα (Tech3 KTM): 63 πόντοι
- Μάβερικ Βινάλες (Aprilia Racing): 61 πόντοι
- Aleix Espargaro (Aprilia Racing): 50 βαθμοί
- Alex Marquez (Gresini Ducati): 46 πόντοι
Δες πρώτος όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power
Μιχάλης Κοντιζάς
Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Bahrain 8H – Η Ferrari και η Toyota βρίσκονται σε καλή κατάσταση από το BoP
Το Balance of Performance (BoP) για τις 8 ώρες του Μπαχρέιν αποκαλύφθηκε: η Ferrari και η Toyota χάνουν βάρος και κερδίζουν δύναμη, ενώ ο Alpine θα είναι πιο ανάπηρος από ό,τι στο Fuji για αυτόν τον τελευταίο γύρο της σεζόν WEC 2024.
Το πρόγραμμα για το GP της Μαλαισίας 2024
Ανακαλύψτε τα χρονοδιαγράμματα για το Grand Prix της Μαλαισίας (1-03 Νοεμβρίου), τον δέκατο ένατο γύρο της σεζόν MotoGP 2024 που διαγωνίζεται στο Sepang.
Η Peugeot θα «δοκιμάσει διαφορετικές τεχνικές λύσεις» στο Μπαχρέιν ενόψει της σεζόν του 2025
Η Peugeot οδεύει προς το Μπαχρέιν, τη σκηνή του τελευταίου γύρου της σεζόν 2024, με νέα αυτοπεποίθηση, περισσότερο από ένα μήνα αφότου πέτυχε το καλύτερο αποτέλεσμα της χρονιάς στο Fuji. Ο Λέο θα κάνει αυτό το τελευταίο τεστ για να δοκιμάσει νέα πράγματα για το 2025.