Η κατάταξη των MotoGP Riders θα ήταν πολύ διαφορετική χωρίς το Sprint
MotoGP Riders: Το 2024, μετά από οκτώ γύρους, η κατάταξη των οδηγών θα ήταν ριζικά διαφορετική χωρίς το sprint
MotoGP Riders: Ανακαλύψτε τις αλλαγές που λαμβάνουν χώρα στην κατάταξη των οδηγών του MotoGP, όταν αφαιρέσουμε τους βαθμούς που σημείωσαν στο Sprint από την έναρξη της σεζόν του 2024.
Είτε σας αρέσει το Sprinting είτε όχι, έχει γίνει αναπόσπαστο μέρος των Σαββατοκύριακων αγώνων MotoGP . Καθιερώθηκε στην αρχή της σεζόν του 2023, η μορφή του διαγωνισμού που απονέμει βαθμούς το Σάββατο επέτρεψε να αποκαλυφθούν οι βασιλιάδες του συντομευμένου αγώνα, καθώς και οι οδηγοί που δεν το χρησιμοποίησαν προς όφελός τους.
Επομένως, είναι πάντα ενδιαφέρον να συγκρίνουμε τις αλλαγές που πραγματοποιούνται στο παγκόσμιο πρωτάθλημα όταν αφαιρούμε τους βαθμούς που σημειώθηκαν κατά τη διάρκεια αυτών των αγώνων. Το 2024, μετά από οκτώ γύρους, η κατάταξη των οδηγών θα ήταν ριζικά διαφορετική χωρίς το τελευταίο, καθώς ορισμένοι από τους ηγέτες δεν έχουν κάνει τη δύναμή τους.
MotoGP Riders: Πρώτα από όλα, ο αρχηγός δεν θα λεγόταν Χόρχε Μαρτίν, αλλά Φραντσέσκο Μπαγκνάγια. Ένας πραγματικός βασιλιάς του Sprint, ο Martin έχει τερματίσει εκτός των 3 κορυφαίων μόνο δύο φορές αυτή τη σεζόν, όταν ο αντίπαλός του έχει ήδη τρεις αποσυρθεί.
Η διαφορά θα ήταν επίσης πιο κοντινή μεταξύ των οδηγών που πάλεψαν για τον τίτλο το 2023, αφού ο Ιταλός θα είχε δώδεκα βαθμούς περισσότερους από τον Ισπανό, ενώ αυτή τη στιγμή είναι δεκαοκτώ πίσω.
Θέση σε αυτή την κατάταξη θα κέρδιζε και ο Ενέα Μπαστιανίνι, έχοντας καλύτερες Κυριακές από τον Marc Marquez.
Σε δυσκολία με την Ducati του το Σάββατο, ο Fabio Di Giannantonio έχει μόλις δέκα πόντους στο Sprint από την αρχή της σεζόν. Χωρίς αυτό το αγκάθι στο πλευρό του, ο οδηγός του VR46 θα καταλάμβανε την έκτη θέση στον πίνακα, λίγους μόνο πόντους πίσω από τον Brad Binder, αλλά πάνω από όλα μπροστά από τον Pedro Acosta, κανονικό υποψήφιο για το βάθρο αμέσως μετά τα Qualifying.
MotoGP Riders: Η κατάταξη οδηγών MotoGP 2024 χωρίς βαθμούς στο Sprint:
- Francesco Bagnaia (Ducati Lenovo): 127 πόντοι
- Χόρχε Μάρτιν (Pramac Ducati): 115 πόντοι
- Ενέα Μπαστιανίνι (Ducati Lenovo): 91 πόντοι
- Marc Marquez (Gresini Ducati): 82 πόντοι
- Brad Binder ( Red Bull KTM): 72 πόντοι
- Fabio Di Giannantonio (VR46 Ducati): 64 πόντοι
- Πέδρο Ακόστα (Tech3 KTM): 63 πόντοι
- Μάβερικ Βινάλες (Aprilia Racing): 61 πόντοι
- Aleix Espargaro (Aprilia Racing): 50 βαθμοί
- Alex Marquez (Gresini Ducati): 46 πόντοι
Δες πρώτος όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power


Η Ferrari καθησύχασε με το μονοθέσιό της πριν από την Αυστραλία: “Το SF-25 ανταποκρίνεται στις προσδοκίες μας”
Αν και η Ferrari πήρε το ρίσκο να σχεδιάσει ένα «99%» νέο μονοθέσιο το 2025, το SF-25 είχε καλή απόδοση κατά τη διάρκεια των χειμερινών δοκιμών. Αρκετά για να ξεκινήσει η σεζόν με λίγη περισσότερη ηρεμία.
Engine Power
Θα σπάσει ο Oscar Piastri την κατάρα των Αυστραλών οδηγών;
Ένας Αυστραλός δεν έχει ανέβει ποτέ στο βάθρο στην εθνική του διοργάνωση. Τζόουνς, Γουέμπερ, Ρικιάρντο: όλοι απέτυχαν στις 38 εκδόσεις του GP της Αυστραλίας που διεξάγονται από το 1985. Θα είναι ο Πιάστρι ο ήρωας που θα καταφέρει να σπάσει αυτή την κατάρα την Κυριακή;
Engine Power
Ο Wheatley θα ξεκινήσει στη Sauber νωρίτερα από το αναμενόμενο
Κυκλοφόρησε από τη Red Bull νωρίτερα από το αναμενόμενο, ο Jonathan Wheatley θα αναλάβει το νέο του ρόλο ως Team Principal στη Sauber την 1η Απριλίου, πριν από το Ιαπωνικό Grand Prix.
Engine Power
Ο Hadjar μαθαίνει γρήγορα, ο Mekies έχει αυτοπεποίθηση: Η Racing Bulls μπαίνει στο 2025 με αισιοδοξία
Αυτό το Σαββατοκύριακο, η σεζόν F1 του 2025 ξεκινά στη Μελβούρνη. Στο Racing Bulls, όλα τα φώτα είναι πράσινα με έναν καθησυχαστικό Laurent Mekies και έναν Isack Hadjar έτοιμο για μάχη.
Engine Power
Η Alpine φτάνει στο πρώτο GP που μεταμορφώθηκε σε σύγκριση με το 2024
Στο πίσω μέρος του πακέτου στο πρώτο Grand Prix της σεζόν 2024, η Alpine έκανε μια εντυπωσιακή στροφή 180° στους δώδεκα μήνες που ακολούθησαν. Αρκετά για να προσεγγίσουμε τον πρώτο γύρο του 2025, στην Αυστραλία, με αισιοδοξία και όρεξη να παλέψουμε για βαθμούς.
Engine Power
Ποιοι θα είναι οι αναπληρωματικοί οδηγοί για τη σεζόν 2025 F1;
Κάθε σεζόν, οι οδηγοί παραμένουν στη σκιά των κανονικών οδηγών, έτοιμοι να πάρουν το τιμόνι σε περίπτωση απρόβλεπτων περιστάσεων: το 2025, ποιοι θα είναι οι έφεδροι οδηγοί για τις δέκα ομάδες του grid;
Engine Power
Ο Γκάμπριελ Μπορτολέτο εξηγεί τη μεγάλη σημασία του Φερνάντο Αλόνσο στην καριέρα του
Ο διπλός παγκόσμιος πρωταθλητής διαχειρίζεται τα συμφέροντα του Gabriel Bortoleto, τον οποίο βοήθησε να βρει μια θέση στη Formula 3 το 2023. Παρών στη Formula 1 μόλις δύο χρόνια αργότερα, ο Βραζιλιάνος θα βρει τον μάνατζέρ του στο grid.
Engine Power
Έπαθλο Trail Ride 2025 | 1ος γύρος | Αναγγελία
Έχεις αυτοκίνητο SUV ή 4Χ4; Θες να δοκιμάσεις τη χαρά της χωμάτινης οδήγησης σε ένα ασφαλές περιβάλλον και με καλή παρέα; Έλα στο Trail Ride
Engine Power
Επιστροφή του WRC στη Μεγάλη Βρετανία χάρη στη Σκωτία;
Απουσία από το 2019, η Μεγάλη Βρετανία θα μπορούσε να επιστρέψει στο WRC, ενώ η Σκωτία έχει εκφράσει την επιθυμία της να φιλοξενήσει έναν γύρο.
Engine Power