ENGINE POWER

Οι κύριες δυσκολίες που θα αντιμετωπίσει ο Franco Colapinto για το ντεμπούτο του

Επιβεβαιωμένος πριν από λίγες ημέρες για να αντικαταστήσει τον Logan Sargeant στο Williams, ο Franco Colapinto ρίχνεται στα βαθιά μέσα στη φασαρία μεταξύ δύο Grand Prix. Μια πρόκληση που του επιφυλάσσει εμπόδια που είναι έτοιμος να αντιμετωπίσει ο Αργεντινός.

i-kiries-diskolies-pou-tha-antimetopisi-o-franco-colapinto-gia-to-ntempouto-tou
Συντάκτης: Μιχάλης Κοντιζάς Χρόνος ανάγνωσης: 4 λεπτά

Με την πρώτη ματιά, ο Franco Colapinto ξεκίνησε την εβδομάδα του αθόρυβα προετοιμάζοντας την επανέναρξη της σεζόν F2 , επίσης στη Monza. Αλλά προς έκπληξη όλων, ή τουλάχιστον απροσδόκητα, ο Νοτιοαμερικανός επιλέχθηκε από την Williams για να αντικαταστήσει τον Logan Sargeant , ο οποίος απολύθηκε μετά από άλλη μια κακή απόδοση στο Zandvoort, που χαρακτηρίστηκε από τη βίαιη έξοδό του από την πίστα στο EL3.

Ιδού λοιπόν ο Αργεντινός που ξεκίνησε σε μια εντελώς διαφορετική πρόκληση που δεν περίμενε απαραίτητα πριν από λίγες μέρες. Μια χρυσή ευκαιρία, την οποία δεν μπορεί να αρνηθεί κανένας νέος οδηγός που φιλοδοξεί στην F1 βραχυπρόθεσμα, μεσοπρόθεσμα ή μακροπρόθεσμα.

Monza, ιδανική πίστα για αρχή;

Αν δεν περιμένουμε να παίξει μπροστά ή ακόμη και να είναι ισότιμος με τον συμπαίκτη του Alex Albon από την αρχή, η απόδοση του Franco Colapinto θα παρακολουθείται στενά, όπως συμβαίνει συχνά όταν φτάνει ένας οδηγός.

Όπως ο Nyck de Vries πριν από δύο χρόνια και στην ίδια Williams, είναι στη Monza που ο προστατευόμενος της αγγλικής ομάδας θα κάνει το ντεμπούτο του στο μεγάλο τσίρκο. Ένα ιστορικό κύκλωμα που θα μπορούσε να τον βοηθήσει στον εγκλιματισμό του. Πράγματι, οι μεγάλες ευθείες, τα γρήγορα περάσματα και οι μόλις 11 στροφές του προσφέρουν μεγαλύτερο πλάτος σε αντίθεση με το Μπακού και τη Σιγκαπούρη (τα επόμενα δύο GP) όπου τα λάθη είναι συχνά πολύ δαπανηρά. Το 2022, ο Ολλανδός, σίγουρα πιο έμπειρος από τον Αργεντινό αυτή τη στιγμή, είχε καταφέρει να τερματίσει στους πόντους για το burn-in του.

« Έρχεται την κατάλληλη στιγμή. Αν μπορούσα να επιλέξω μια πίστα για να αγωνιστώ στο πρώτο μου Grand Prix, η Monza είναι μια από αυτές με τις καλύτερες πιθανότητες , εκμυστηρεύεται ο Alex Albon. Σε κάθε περίπτωση είναι καλύτερο από το Μπακού και τη Σιγκαπούρη [που διαδέχονται το ένα το άλλο].

Είναι μια μεγάλη ευκαιρία που νομίζω ότι έχει, γνωρίζοντας ότι η θέση δεν είναι διαθέσιμη την επόμενη χρονιά. Θα έχει λιγότερη πίεση στις παραστάσεις για να προσπαθήσει να πάρει μια θέση την επόμενη σεζόν. Μπορεί έτσι να αποκτήσει εμπειρία. Δεν ξέρω τι θα κάνει ο Φράνκο του χρόνου, αλλά αυτά που μαθαίνεις στη F1 μπορούν να σε βοηθήσουν στο μέλλον, ειδικά αν κάνει άλλη μια σεζόν στην F2. Το μόνο που έχει να κάνει είναι να απολαύσει. Θα υπάρξει σίγουρα μια καμπύλη εκμάθησης, αλλά είχε την ευκαιρία να είναι στο αυτοκίνητο μερικές φορές, οπότε δεν νομίζω ότι θα είναι μεγάλη πρόκληση για αυτόν, ίσως το νιώσει περισσότερο από τη φυσική πλευρά. Η Σιγκαπούρη ή το Κατάρ θα είναι μέρη όπου ίσως θα δυσκολευτεί λίγο περισσότερο από αυτή την άποψη. Από την πλευρά μου θα προσπαθήσω κι εγώ να τον βοηθήσω . »

«Αν είναι εδώ, είναι για καλό λόγο».

Αν είχε ήδη την ευκαιρία να οδηγήσει το FW46 εκ των προτέρων (EL1 στο Silverstone), ο Franco Colapinto θα βρίσκεται σε διαφορετικές συνθήκες στη Monza. Αυτή η φορά, κάθε φορά θα μετρήσει και θα πρέπει επομένως να λάβει υπόψη πολλούς παράγοντες. Μεταξύ των οποίων: τα ελαστικά, η υποβάθμισή τους και η διαχείρισή τους.

Σε συνέντευξη Τύπου, οι νέοι του σύντροφοι τον προειδοποίησαν ακόμα κι αν πιστεύουν ότι μπορεί να το ξεπεράσει. « Το πιο δύσκολο με την άφιξη στη σεζόν είναι ότι οι άλλοι το έχουν ήδη συνηθίσει, πώς λειτουργούν τα ελαστικά και οτιδήποτε άλλο (αυτοματισμοί», υπογραμμίζει ο Lando Norris . Είμαστε σε θέση να προγραμματίσουμε τα πάντα. Για αυτόν είναι πρακτικά το αντίθετο. Θα μπει στην ουσία του θέματος, έχοντας να ορίσει χρόνους κατατακτήριων, μη γνωρίζοντας την υποβάθμιση των ελαστικών κατά τη διάρκεια του αγώνα, πώς πρέπει να διαχειριστεί την οδήγησή του. Με λίγα λόγια, να είστε προετοιμασμένοι για όλα τα ενδεχόμενα. Αυτό θα είναι το πιο δύσκολο για αυτόν. Αλλά αν είναι εδώ, είναι για καλό λόγο. Είναι ταλαντούχος και είναι καλό παιδί. Είμαι σίγουρος ότι θα κάνει το καλύτερο δυνατό . »

Αυτό, σε γενικές γραμμές, είναι αυτό που περιμένει τον Franco Colapinto αυτό το Σαββατοκύριακο στη Monza. Στη Williams, δεν θα τίθεται θέμα να του ζητήσουμε να παίξει από την αρχή Απλά για να φέρει το αυτοκίνητο στο σπίτι και να μείνει μακριά από προβλήματα. Εκτός από αυτό, τα υπόλοιπα θα είναι μόνο μπόνους για το μέλλον αφού θα έχει άλλα 8 Grand Prix για να αναδείξει τον εαυτό του. Σε κάθε περίπτωση, οι συνάδελφοί του τον βλέπουν έτοιμο για το ντεμπούτο του, ως αγόρι « ικανό να διαχειριστεί τέλεια την εξωτερική πίεση . » Είναι στο χέρι του να το δείξει στην πίστα από εδώ και πέρα.

Δες πρώτος όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power

Exit mobile version