Η κυβέρνηση ζητά πιθανούς υποστηρικτές για το Grand Prix της Νότιας Αφρικής
Η επιστροφή του Γκραν Πρι της Νότιας Αφρικής στο ημερολόγιο της Formula 1 φαίνεται να πλησιάζει περισσότερο καθώς η κυβέρνηση καλεί τους πιθανούς διοργανωτές να εμφανιστούν.
Θα κάνει η Νότια Αφρική τη μεγάλη επιστροφή της στο ημερολόγιο της Formula 1 , περισσότερα από τριάντα χρόνια μετά την τελευταία της έκδοση το 1993; Η επιθυμία του έθνους του ουράνιου τόξου να επαναφέρει την κορυφαία κατηγορία μηχανοκίνητου αθλητισμού στα εδάφη του είναι έντονη εδώ και αρκετά χρόνια. Κόντεψε μάλιστα να δεχτεί ξανά επίσκεψη από τη F1 το 2023, αλλά τελικά δεν επιτεύχθηκε συμφωνία. Η αναβίωση του Grand Prix της Νότιας Αφρικής φαίνεται πιο επικείμενη από ποτέ από τότε που ο Gayton McKenzie, ο Υπουργός Αθλητισμού, Τεχνών και Πολιτισμού, ξεκίνησε την Παρασκευή 17 Ιανουαρίου μια πρόσκληση υποβολής προσφορών για διοργανωτές που ενδιαφέρονται « να συμμετάσχουν στην προσφορά της Νότιας Αφρικής να φιλοξενήσει μια Formula 1 (F1) Grand Prix το 2026/27 και μετά .
Στο έγγραφο της πρόσκλησής της για πιθανές ενδιαφερόμενες εταιρείες, η κυβέρνηση δεν αποκλείει τη δυνατότητα λήψης αιτήσεων για την κατασκευή μιας νέας μόνιμης πίστας ή για έναν αγώνα πόλης. Η ιστορική διαδρομή του Kyalami, οικοδεσπότης της διοργάνωσης από το 1967 έως το 1985, στη συνέχεια το 1992 και το 1993, δεν έχει επί του παρόντος τον βαθμό 1 της FIA που είναι απαραίτητος για να φιλοξενήσει ένα Grand Prix της F1.
Ωστόσο, η κυβέρνηση παρέχει ορισμένες λεπτομέρειες σχετικά με μελλοντικές εφαρμογές: η πίστα πρέπει να είναι προσβάσιμη σε 30 λεπτά από μια μεγάλη πόλη ή έναν προορισμό που αναγνωρίζεται ως επιθυμητός μέσω πολλών επιλογών μεταφοράς, πρέπει να μπορεί να φιλοξενήσει 125.000 θεατές την ημέρα, εκ των οποίων τουλάχιστον τα τρία τέταρτα θα μπορούσαν έρχονται με τα μέσα μαζικής μεταφοράς, η διαδρομή πρέπει να είναι μεταξύ 4,5 και 5,5 χιλιομέτρων, συμπεριλαμβανομένης μιας επίπεδης ευθείας γραμμής τουλάχιστον ενός χιλιομέτρου.
Οι αιτήσεις θα αξιολογηθούν από μια κριτική επιτροπή δώδεκα ατόμων από διαφορετικά υπόβαθρα (μηχανοκίνητος αθλητισμός, μέσα ενημέρωσης, νομική) και πρέπει να υποβληθούν το αργότερο έως τις 31 Ιανουαρίου 2025.
« Αυτό σηματοδοτεί ένα συναρπαστικό ορόσημο στο ταξίδι μας για να φέρουμε τη Formula 1 στη Νότια Αφρική », δήλωσε ο υπουργός Αθλητισμού, Τεχνών και Πολιτισμού, Gayton McKenzie. Η δημοσίευση της Αίτησης Πρόσκλησης Συμμετοχής καταδεικνύει τη δέσμευσή μας σε μια ανοιχτή, χωρίς αποκλεισμούς και ανταγωνιστική διαδικασία, επιδεικνύοντας την ικανότητα της Νότιας Αφρικής να φιλοξενεί μια εκδήλωση μηχανοκίνητου αθλητισμού παγκόσμιας κλάσης και τις φιλοδοξίες μας ευρύτερα όσον αφορά την οικονομική ανάπτυξη και την παγκόσμια αναγνώριση. »
Το νοτιοαφρικανικό μέσο BusinessTech ανέφερε πρόσφατα ότι η πόλη του Κέιπ Τάουν ήταν στη μάχη για να καλωσορίσει τη Formula 1 στους δρόμους της με μια πίστα 5,7 χιλιομέτρων γύρω από το στάδιο DHL.
Δες όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power