ENGINE POWER

Η Mercedes AMGF1 εφαρμόζει το τελευταίο κόλπο της F1 στο πίσω φτερό.

Η Mercedes AMGF1 και η Alpha Tauri έχουν γίνει οι πιο πρόσφατες ομάδες που συμμετέχουν με ένα κόλπο στο πίσω φτερό που γίνεται πιο συνηθισμένο στο grid της Formula 1

Συντάκτης: Μιχάλης Κοντιζάς Χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά

Ακολούθησε το AlphaTauri. Στην περίπτωση της Aston Martin και της Mercedes AMGF1, η προσέγγιση εξακολουθεί να βασίζεται σε ένα μεταλλικό ένθετο, αλλά κάθεται στον ώμο της τελικής πλάκας και εξακολουθεί να δημιουργεί περισσότερο ένα στρογγυλό τμήμα για το κάτω μισό του τμήματος της κορυφής, ενώ το πάνω μισό ξετυλίγεται και επιτρέπει μια μεγαλύτερη πίσω εγκοπή. Συγκριτικά, η προσέγγιση που ακολουθεί η Alpine και τώρα η AlphaTauri έχει το μεταλλικό στήριγμα να βρίσκεται πιο μέσα και επιτρέπει στο τμήμα της άκρης να γίνει μια πιο επίπεδη, οριζόντια προέκταση του άνω πτερυγίου.

Αυτό όχι μόνο αυξάνει το μέγεθος της πίσω εγκοπής αλλά εισάγει επίσης μια άλλη επιφάνεια αποβολής στο μείγμα. Ενώ είναι ίσως πιο εύκολο να συλλάβει κανείς πώς μπορεί να λειτουργεί το φτερό στην κλειστή θέση, πρέπει επίσης να ληφθεί υπόψη η απόδοση του DRS και πώς αυτή η νέα σχεδιαστική τάση μπορεί να αλλάξει τη συμπεριφορά του. Θα είναι ενδιαφέρον να δούμε αν κάποια από τις άλλες ομάδες αποφασίσει να προσθέσει αυτή τη σχεδιαστική φιλοσοφία στο οπλοστάσιό της στο δεύτερο μισό της σεζόν και ποια, αν κάποια από τις δύο παραλλαγές, θεωρείται τελικά ως η πιο αποτελεσματική.

Εκτός από τους επανασχεδιασμούς της πίσω πτέρυγας, η Mercedes Mercedes AMGF1 και η Alpha Tauri είχαν και οι δύο μερικά ακόμη κόλπα στο μανίκι τους και στην Ουγγαρία. Για τη Mercedes, εισήγαγε ένα αναθεωρημένο μπροστινό φτερό diveplane και μπροστινό ψαλιδάκι. Και οι δύο μπορούν να θεωρηθούν διορθωτικές χειρουργικές επεμβάσεις προκειμένου να βελτιστοποιηθούν τα νέα χαρακτηριστικά που έχουν προστεθεί στο W14 τελευταία, με μια νέα διάταξη μπροστινής ανάρτησης που εισήχθη στο Grand Prix του Μονακό από την οποία η ομάδα βρήκε έκτοτε περαιτέρω αεροδυναμικά οφέλη.

Ο μολύβδινος βραχίονας του άνω ψαλιδιού μεταφέρθηκε σε υψηλότερη θέση στο πλαίσιο ως μέρος αυτού του πακέτου ενημέρωσης, αλλά το φέρινγκ έχει πλέον τροποποιηθεί και έχει προστεθεί μια στροφή που θα πρέπει να καθοδηγεί καλύτερα τη ροή αέρα προς τα κάτω. Η Mercedes AMGF1 ενημέρωσε επίσης τη σχεδίαση της τελικής πλάκας της μπροστινής πτέρυγας στο Βρετανικό Grand Prix, με κυρτή αιχμή και πιο εξωτερικά γωνιακό προφίλ.

Για να βελτιώσει περαιτέρω τις νέες συνθήκες ροής που έχουν δημιουργηθεί από αυτές τις αλλαγές, εισήγαγε μια νέα σχεδίαση diveplane στο Grand Prix της Ουγγαρίας, η οποία είναι πιο κοντή από τον προκάτοχό της και πιο απότομη γωνία. Daniel Ricciardo, AlphaTauri AT04 Motorsport . Το AlphaTauri ανύψωσε το κεντρικό τμήμα της μπροστινής πτέρυγας και της μύτης του, ενώ άλλαξε την κατανομή φορτίου των πτερυγίων στο Grand Prix της Ουγγαρίας, καθώς φαινόταν να βελτιώσει την ισορροπία του αυτοκινήτου και να προσφέρει αεροδυναμική υποβοήθηση κατάντη.

Το προσέθεσε σε αυτό κάνοντας αλλαγές στο κεντρικό τμήμα του δαπέδου, ένα χαρακτηριστικό που απομακρύνεται από το οπτικό πεδίο, αλλά έχει αποτελέσει κομβικό σημείο για πολλούς από τους αντιπάλους του.

 

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

Exit mobile version