Η Mercedes βιώνει μια αντίθετη σεζόν. Η καλύτερη ομάδα στον αγωνιστικό χώρο πριν από τις καλοκαιρινές διακοπές, δεν κατάφερε για τρεις αγώνες να ανακτήσει το επίπεδό της που της επέτρεψε να κερδίσει τρία Grand Prix τα τέσσερα Σαββατοκύριακα που προηγήθηκαν της διακοπής του Αυγούστου.
Τα Silver Arrows ωστόσο πλησιάζουν τη Σιγκαπούρη με ένα βάθρο που απέκτησε στο Αζερμπαϊτζάν ο George Russell, κάτι που δίνει ελπίδες. Ο Toto Wolff , ο αρχηγός της ομάδας, ωστόσο δεν είναι αφελής από αυτή την άποψη. « Αν και ανεβήκαμε στο βάθρο, ξέρουμε ότι ήταν τυχαίο και ότι ήμασταν 5οι στην κανονική », είπε ο Αυστριακός.
Στη Σιγκαπούρη, η Mercedes θα πρέπει να διαχειριστεί τα ελαστικά της, σε μια πίστα που δεν έχει κυριαρχήσει εξωφρενικά από την επιστροφή της στην F1 το 2010, με τέσσερις νίκες (2014, 2016, 2017, 2018), δηλαδή όσο η Red Bull . και η Ferrari .
« Η κύρια δυσκολία μας ήταν να ελέγξουμε τη θερμοκρασία των ελαστικών και ξέρουμε ότι πρέπει να βελτιωθούμε σε αυτό. Η ζέστη και η υγρασία παίζουν μεγάλο ρόλο σε αυτό, αλλά και η πίστα. Είναι κατά τόπους ανώμαλο, περιέχει ένα μείγμα στροφών χαμηλής και υψηλής ταχύτητας και οι τοίχοι περιμένουν να σας εκπλήξουν. »
Για τον Toto Wolff και τη Mercedes, η Σιγκαπούρη προσφέρει μια ιδιαίτερη πρόκληση, η οποία θα επιβαρύνει τις μηχανές αλλά και τα στρατεύματα. « Σωματικά, η πίστα του Marina Bay είναι απίστευτα απαιτητική για τους οδηγούς και τα μέλη της ομάδας », λέμε.
Η Mercedes έχει αρκετό ρυθμό για να ανταγωνιστεί τις άλλες κορυφαίες ομάδες, αλλά με έναν υπερβολικά αυθόρμητο και ακανόνιστο τρόπο, και αυτό από το Zandvoort, δηλαδή την επανέναρξη του οικονομικού έτους 2024, η ιδέα είναι προφανώς να βάλουμε τα πράγματα σε τάξη ώστε να υπάρχει η απόδοση παντού. Για τον Toto Wolff, η ομάδα « θα πάρει τα μαθήματα του Μπακού και θα στοχεύσει σε καλύτερη απόδοση στη Σιγκαπούρη ». Το μόνο που μένει να κάνουμε είναι…
Δες πρώτος όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power`