Η Nathalie McGloin μια αθλήτρια, έμπνευση
Η Nathalie McGloin έσπασε τον λαιμό της σε τροχαία σύγκρουση το 1999 και χρειάστηκαν σχεδόν δύο χρόνια για να αναρρώσει και στη συνέχεια να επιστρέψει... «Και μετά άρχισα να επικεντρώνομαι στα δυνατά μου σημεία αντί στις αδυναμίες μου».Η Nathalie McGloin έχει αντιμετωπίσει περισσότερες αντιξοότητες στη ζωή από ό,τι θα έπρεπε ποτέ, αλλά εξακολουθεί να θέλει να βάζει τους άλλους πρώτα και να ενημερώνει τους ανθρώπους ότι ο μηχανοκίνητος αθλητισμός μπορεί να είναι προσβάσιμος, υπάρχει ρόλος σε κάποια ικανότητα για όλους.
Το 2015 η Nathalie McGloin έγινε η πρώτη τετραπληγική οδηγός που πήρε άδεια αγώνα στο Ηνωμένο Βασίλειο, την οποία τώρα έχει προσθέσει και με άδεια ράλι. Η McGloin έσπασε τον λαιμό της σε τροχαία σύγκρουση το 1999 και χρειάστηκαν σχεδόν δύο χρόνια για να αναρρώσει και στη συνέχεια να επιστρέψει στην εκπαίδευση για να ολοκληρώσει τις σπουδές της. Εκεί βρήκε ράγκμπι με αναπηρικό αμαξίδιο.
«Ήταν το ράγκμπι που με εμπόδισε πραγματικά να είμαι χρήστης αναπηρικού αμαξιδίου και με μετέτρεψε σε αθλητή», εξηγεί η Nathalie McGloin. «Και μετά άρχισα να επικεντρώνομαι στα δυνατά μου σημεία αντί στις αδυναμίες μου».
Από το 2015 η Nathalie McGloin αντιμετώπισε κάθε πρόκληση που έχει ο μηχανοκίνητος αθλητισμός, χρησιμοποιώντας αυτό ακριβώς που την έφερε σε αυτό το τραύμα – ένα αυτοκίνητο – για να ξεκινήσει το επόμενο κεφάλαιο της ζωής της. Και βάλτε λουράκι καθώς είναι ήδη μεγάλο κεφάλαιο! Έτρεξε ανταγωνιστικά μια Porsche Cayman, εμπνεύστηκε και ευαισθητοποίησε ότι τα άτομα με αναπηρία μπορούν να έχουν μια ολόκληρη σειρά ρόλων στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, συνίδρυσε τη φιλανθρωπική οργάνωση Spinal Track που παρέχει ημέρες πίστας για άτομα με αναπηρία και έγινε πρόεδρος της επιτροπής αναπηρίας και προσβασιμότητας της FIA. Είναι τόσο εμπνευσμένη η συνομιλία με τη Nathalie και πραγματικά σε κάνει να αναρωτιέσαι, έχω κάνει αρκετά για να κάνω αρκετά για να ανταποδώσω ή να ευαισθητοποιήσω για ορισμένες αιτίες; Πρώτα και κύρια, το πάθος της Nathalie McGloin είναι ο ανταγωνισμός, οπότε θα ξεκινήσουμε από εκεί με την είδηση ότι φέτος θα αγωνιστεί εκτός Ευρώπης για πρώτη φορά ως μέρος των αγώνων του Classic Sports Car Club το Σαββατοκύριακο του Classic Daytona 24 Hours τον Νοέμβριο .
“Έχω μια sim στο σπίτι, στην οποία θα εξασκηθώ”, λέει ο McGloin στο Podium Life.
«Μάλλον θα έπρεπε να ξεκινήσει τώρα!
«Ξέρω τις διατάξεις, τις γωνίες.
«Θα είναι τρελό. Θα ήθελα να πω ότι το ανυπομονώ, αλλά στην πραγματικότητα είμαι πολύ, πολύ νευρικός.
«Πιστεύω ότι θα το περιμένω με ανυπομονησία όταν έρθει, ή ίσως θα είμαι πιο νευρικός! Αλλά ναι, ένας οβάλ, υψηλής ταχύτητας, αγώνας στην Αμερική. Πολλές διαδικασίες πριν από την εκδήλωση.
«Πήγαμε στο Daytona 500, NASCAR, το 2018.
«Μου άρεσε, ήταν καταπληκτικό. Ξέρω ότι είναι NASCAR, και θα είναι διαφορετικό για τα 24, αλλά είναι απλά ένα απίστευτο μέρος.
«Υπάρχει κάτι για το Daytona, είναι απλά πολύ μαγικό.
«Νομίζω ότι πάντα θα έκανα αυτόν τον αγώνα. Αλλά νομίζω ότι είναι απλώς, έχει περισσότερο νόημα, δεδομένης της ιστορίας του να ήμουν εκεί και με ποιους ήμουν εκεί, καθώς και τον Νοέμβριο».
Ήταν ο Stanley, ένας από τους χορηγούς της Nathalie McGloin, που την έφερε στο Daytona 500 το 2018, και η ίδια εταιρεία θα χρηματοδοτήσει το ταξίδι στη Φλόριντα φέτος. Το αυτοκίνητο θα έχει ελάχιστες αλλαγές. Η Porsche 987 Cayman S διαθέτει ακτινικά χειριστήρια που σπρώχνετε προς τα εμπρός για να φρενάρετε και προς τα κάτω για να επιταχύνετε. Αυτό το σύστημα σημαίνει ότι μπορείτε να φρενάρετε και να επιταχύνετε ρευστά αντί για ένα σύστημα «on-off». Τα χειριστήρια είναι τοποθετημένα στα δεξιά της κολόνας του τιμονιού, ενώ η Nathalie οδηγεί αριστερόστροφα. Ο σύζυγος της Nathalie McGloin, Andrew Bayliss, θα συμμετάσχει και πιθανότατα θα οδηγήσει σε μερικούς από τους σκοτεινούς αγώνες, επειδή στη Nathalie δεν αρέσει οι νυχτερινοί αγώνες: «Μου αρέσει ο ύπνος μου!». Η παραδοχή ότι του αρέσει ο ύπνος κάνει τη McGloin να φαίνεται λίγο πιο ανθρώπινη, ακόμα κι αν η ορμή και τα επιτεύγματά της είναι ασυνήθιστα πέρα από κάθε πεποίθηση για τους περισσότερους ανθρώπους. Είναι μια συγκλονιστική εργασιακή ηθική και αποφασιστικότητα να ανταποδώσεις που οδηγεί όλα αυτά. Ερωτηθείσα εάν σκέφτεται η Nathalie για το γεγονός ότι είναι η μόνη τετραπληγική οδηγός αγώνων και τι μπορεί να κάνει αυτό για να δείξει στους Αμερικανούς τι είναι δυνατό, απαντά: «Ελπίζω ότι θα αποκτήσω κάποια δημοσιότητα στην Αμερική και μπορεί να αρχίσει να χτίζει κάποια ορμή. .
«Επειδή η Αμερική έχει τόσο μεγάλη εμβέλεια στη δημοσιότητα, παθαίνεις κάτι και ξαφνικά γίνεται viral και όλοι το ακούν.
«Αλλά θα ήταν πραγματικά απίστευτο αν πήγαινα εκεί και έτρεχα και στο πίσω μέρος του, κάτι ξεκίνησε, ίσως στη Φλόριντα, μπορούν να ξεκινήσουν ένα πρόγραμμα για άτομα με αναπηρία που αγωνίζονται.
«Ξέρω ότι υπάρχουν τέτοια προγράμματα στην Αμερική, αλλά όπως και στον υπόλοιπο κόσμο, χρειαζόμαστε περισσότερα.
«Ή εμπνεύστε τα άτομα με αναπηρία ότι ο μηχανοκίνητος αθλητισμός είναι προσβάσιμος. Ή ακόμα και στρατάρχες, εθελοντές και αξιωματούχοι.
«Αν σας αρέσει ο μηχανοκίνητος αθλητισμός, τότε οι κερκίδες είναι προσβάσιμες, οι χώροι είναι προσβάσιμοι για να πάτε και να το παρακολουθήσετε.
«Κάποιος με βλέπει στην καρέκλα μου και σκέφτεται, ουάου, δεν ήξερα ότι ο μηχανοκίνητος αθλητισμός ήταν προσβάσιμος σε άτομα με ειδικές ανάγκες, θα ασχοληθώ με κάποια ιδιότητα.
«Εννοώ, αυτό θα είναι εκπληκτικό. Θα προσπαθήσω και θα κάνω ό,τι μπορώ για να προσεγγίσω όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους και να το δείξω αυτό.
«Δεν έχουν όλοι τη δυνατότητα να έχουν την οικονομική δυνατότητα να πηγαίνουν σε αγώνες, αλλά υπάρχουν τόσες πολλές διαφορετικές πτυχές στον αγώνα με τις οποίες οι άνθρωποι μπορούν να ασχοληθούν.
«Και θέλω πραγματικά να βεβαιωθώ ότι όποιος με αναπηρία θέλει να ασχοληθεί με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό έχει την ευκαιρία.
«Ακριβώς επειδή δεν είμαι εθελοντής και υπάλληλος, ή δεν εργάζομαι στη δημοσιογραφία, ή ως μηχανικός, ή σε οποιονδήποτε άλλο τομέα που περιλαμβάνει ο μηχανοκίνητος αθλητισμός, θέλω να βεβαιωθώ ότι μόνο και μόνο επειδή δεν το έχω προσωπική εμπειρία, ότι εξακολουθώ να το προωθώ.
«Επειδή, ο μηχανοκίνητος αθλητισμός είναι μια τεράστια βιομηχανία και υπάρχουν τόσοι πολλοί διαφορετικοί τρόποι να ασχοληθείς με αυτό.
«Έτσι θέλω να βεβαιωθώ ότι όλες οι πόρτες είναι ανοιχτές, όχι μόνο οι πόρτες του ανταγωνιστή».
Με την ώθηση του ενδιαφέροντος για τη Formula 1 στο Drive to Survive του Netflix να αγγίζει την Αμερική, η F1 και ο ίδιος ο μηχανοκίνητος αθλητισμός έχουν ανοίξει σε ένα ευρύτερο κοινό. Είναι φανταστικό το γεγονός ότι τα άτομα με ειδικές ανάγκες αυτού του κοινού θα δουν τη NNathalie McGloin να αγωνίζεται στο Daytona και τελικά θα βρουν έναν ρόλο στον μηχανοκίνητο αθλητισμό που να είναι προσβάσιμος και να τους ταιριάζει. Η McGloin είναι ξεκάθαρα νευρική για το ταξίδι της στην Πολιτεία, αλλά το προσεγγίζει με την ίδια όρεξη που έχει όλες τις άλλες προκλήσεις που την έχουν αντιμετωπίσει. Είναι εμπνευσμένο να βλέπεις τι έχει πετύχει η Nathalie McGloin όχι μόνο για τον εαυτό της, αλλά εμπνέει μια ολόκληρη ομάδα ανθρώπων ότι ο μηχανοκίνητος αθλητισμός είναι ανοιχτός σε αυτούς.