Ένας τυπικός οδηγός βαν μπορεί να αφήσει έως και 30 δέματα την ημέρα – και εννέα στα 10 να πουν ένα ευχαριστώ, ένα κομπλιμέντο ή να του φτιάξουν ένα φλιτζάνι τσάι ή καφέ, μπορούν πραγματικά να κάνουν θετική διαφορά στη μέρα τους.

Επαγγελματίες οδηγοί οχημάτων μεταφοράς: Η έρευνα με 500 εργαζόμενους σε ντελίβερι διαπίστωσε ότι άλλα ωραία πράγματα που έχουν κάνει οι πελάτες για αυτούς περιλαμβάνουν την εκμάθηση του ονόματός τους, αν είναι σε κάποιον που τα παραδίδουν συχνά, και να τους φτιάχνουν ένα σάντουιτς με μπέικον ή ακόμα και ένα τηγάνισμα.

Και με την εορταστική περίοδο να πλησιάζει, το 80% των ερωτηθέντων λέει ότι θα τους βοηθούσε να μπουν στο πνεύμα των Χριστουγέννων – αν κάποιος από τους πελάτες τους τους έδινε ένα εποχικό φιλοδώρημα ή κέρασμα.

Προέκυψε επίσης ότι το 85% των οδηγών πιστεύει ότι οι πελάτες τους εκτιμούν τους ίδιους και τη δουλειά που κάνουν – αν και το 80% πιστεύει ότι είναι οι αφανείς ήρωες του Ηνωμένου Βασιλείου.

Και σχεδόν τα τρία τέταρτα (73%) λένε ότι μια αρνητική αλληλεπίδραση μπορεί να καταστρέψει τη μέρα τους – με το 18% να έχει αρνηθεί την παράδοση σε κάποιον, επειδή ήταν τόσο αγενής.

Επαγγελματίες οδηγοί οχημάτων μεταφοράς: Η έρευνα ανατέθηκε από εμπειρογνώμονες φορτηγών μεταφορών και παράδοσης , Zego , του οποίου ο Διευθύνων Σύμβουλος, Sten Saar, δήλωσε: «Στη φασαρία της ζωής μας με γρήγορους ρυθμούς, είναι εύκολο να παραβλέψουμε τη σκληρή δουλειά των οδηγών φορτηγών μεταφοράς , οι οποίοι διασφαλίζουν ότι τα πακέτα μας φτάνουν σε εμάς με ασφάλεια και έγκαιρα.

«Το να είσαι ευγενικός μαζί τους είναι κάτι περισσότερο από ευγένεια, είναι να αναγνωρίζεις τον ουσιαστικό ρόλο που παίζουν στη σύνδεση μας με τα πράγματα που χρειαζόμαστε.

«Αυτοί οι οδηγοί αντιμετωπίζουν δύσκολες συνθήκες και στενά χρονοδιαγράμματα, κάνοντας μια απλή πράξη καλοσύνης έναν εξαιρετικό τρόπο αναγνώρισης και εκτίμησης των προσπαθειών τους».

Η μελέτη διαπίστωσε επίσης ότι το 90% των οδηγών που συμμετείχαν στη δημοσκόπηση κάνουν τα πάντα για εκείνους που ήταν πραγματικά ευγενικοί μαζί τους στο παρελθόν.

Μερικοί από τους τρόπους με τους οποίους το κάνουν αυτό περιλαμβάνουν περιμένοντας περισσότερο από το κανονικό αφού χτυπήσουν το κουδούνι για να απαντήσουν (57%) και βοηθώντας τους να μεταφέρουν κάτι άβολο ή βαρύ στον επάνω όροφο (55%).

Εν τω μεταξύ, το 45% είπε ότι οι πελάτες συχνά ζητούν συγγνώμη εάν ο σκύλος τους είναι επιθετικός απέναντί ​​τους όταν παραδίδουν ένα δέμα.

Επαγγελματίες οδηγοί οχημάτων μεταφοράς: Προέκυψε επίσης ότι το 88% των ερωτηθέντων, μέσω του OnePoll.com, κάνουν τα πάντα για άλλους οδηγούς παράδοσης από τους οποίους λαμβάνουν παραγγελίες, απλώς και μόνο επειδή γνωρίζουν πώς είναι.

Ο Sten Saar, Διευθύνων Σύμβουλος της Zego, πρόσθεσε: «Η μεταχείριση με σεβασμό στους οδηγούς παράδοσης βαν υπερβαίνει τη συναλλαγή – πρόκειται για την αναγνώριση της ανθρωπιάς τους.

«Δεν είναι απλώς οδηγοί, είναι άτομα – έτσι μια μικρή χειρονομία, όπως ένα χαμόγελο ή ένα ευχαριστώ, μπορεί να μετατρέψει μια παράδοση ρουτίνας σε μια ουσιαστική αλληλεπίδραση, δημιουργώντας μια θετική ατμόσφαιρα για όλους τους εμπλεκόμενους».

ΤΑ ΩΡΑΙΟΤΕΡΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΓΙΑ ΟΔΗΓΟΥΣ ΒΑΝ:

  1. Δώστε τους μια συμβουλή τα Χριστούγεννα
  2. Είπε ένα πραγματικά αυθεντικό, από καρδιάς ευχαριστώ
  3. Έμαθε το όνομά τους, αν είναι οδηγός που τους παραδίδει συχνά
  4. Δίνοντάς τους ένα εξατομικευμένο ευχαριστήριο σημείωμα
  5. Τους έκανε κομπλιμέντα
  6. Τους έφτιαξε ένα φλιτζάνι τσάι ή καφέ
  7. Αφήστε τον οδηγό να χρησιμοποιήσει την τουαλέτα του
  8. Τους άνοιξε μια πόρτα
  9. Τους βοήθησε να μεταφέρουν κάτι βαρύ ή άβολο
  10. Τους έδωσε ένα κουτί σοκολάτες
  11. Τους έκανε ένα χριστουγεννιάτικο δώρο
  12. Αφήστε τον οδηγό να χαϊδέψει τον σκύλο του
  13. Αφήστε τον οδηγό να παρκάρει στο δρόμο του
  14. Τους έδωσε ένα σάντουιτς με μπέικον
  15. Συγχαρητήρια για την οδήγησή τους
  16. Τους δίνουμε ένα μπισκότο
  17. Τους πρόσφερε μεσημεριανό γεύμα
  18. Αφήστε τον οδηγό να βγάλει μια selfie όταν τραβάτε μια φωτογραφία της παράδοσης
  19. Τους δίνω ένα αυτόγραφο, αν ο πελάτης είναι διασημότητα
  20. Τους βοήθησε να σπρώξουν το βαν αν κολλούσε σε λάσπη ή χιόνι
  21. Τους υποστήριζε αν ένας γκρινιάρης γείτονας παραπονιόταν για το παρκάρισμα τους
  22. Τους προσκάλεσε για δείπνο
  23. Τους έφτιαξε μια φρικτή
  24. Τους δόθηκε πλύσιμο οθόνης για το φορτηγό τους
  25. Τους δόθηκε ένα πλήρες ψητό δείπνο

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα: