ENGINE POWER

Η Peugeot θα «δοκιμάσει διαφορετικές τεχνικές λύσεις» στο Μπαχρέιν ενόψει της σεζόν του 2025

Η Peugeot οδεύει προς το Μπαχρέιν, τη σκηνή του τελευταίου γύρου της σεζόν 2024, με νέα αυτοπεποίθηση, περισσότερο από ένα μήνα αφότου πέτυχε το καλύτερο αποτέλεσμα της χρονιάς στο Fuji. Ο Λέο θα κάνει αυτό το τελευταίο τεστ για να δοκιμάσει νέα πράγματα για το 2025.

i-peugeot-tha-dokimasi-diaforetikes-technikes-lisis-sto-bachrein-enopsi-tis-sezon-tou-2025
Συντάκτης: Μιχάλης Κοντιζάς Χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά

Θα δείξει τελικά το Λιοντάρι τους κυνόδοντες του για τα καλά στο Endurance ; Η Peugeot φαίνεται να βρήκε τη σωστή κατεύθυνση για να ακολουθήσει στο WEC με την έκδοση 9X8 2024. Έχοντας δυσκολευτεί με τη νέα της βάση από την εισαγωγή της στο Imola στα μέσα Απριλίου, ο Γάλλος κατασκευαστής βρήκε απόδοση και αξιοπιστία στον τελευταίο γύρο, στο Fuji. Στην Ιαπωνία, η γαλλική ομάδα πέτυχε το καλύτερο της συνολικό αποτέλεσμα, με την 4η θέση για το Νο. 93 και την 8η θέση για το Νο. 94 χάρη σε ένα απίστευτο τέλος του αγώνα για τα δύο 9Χ8.

Ένα αποτέλεσμα και μια δυναμική που θα πρέπει να επιβεβαιωθεί αυτό το Σαββατοκύριακο κατά τη διάρκεια του Bahrain 8H, της τελευταίας παράστασης της σεζόν 2024 στο WEC. Η Peugeot γνωρίζει καλά την πίστα Sakhir από την επιστροφή της στην κορυφαία κατηγορία Endurance, η Σοχαλική φίρμα έχει ήδη παρουσιάσει εκεί δύο φορές το 2022 και το 2023, ωστόσο με τις παλιές προδιαγραφές του 9X8. Ενθουσιασμένη από το ενθαρρυντικό αποτέλεσμα από το Fuji, η γαλλική ομάδα φτάνει καλά προετοιμασμένη στη χώρα του Κόλπου, αφού έχει πραγματοποιήσει μια ιδιωτική συνεδρία δοκιμών πριν από τον γύρο του Μπαχρέιν.

«Αυτό το αποτέλεσμα [από τη Fuji] αντάμειψε μια μεγάλη συλλογική προσπάθεια και αναπόφευκτα θα έχει αντίκτυπο στο ηθικό των στρατευμάτων στο Μπαχρέιν», προβλέπει ο Olivier Jansonnie, τεχνικός διευθυντής της Peugeot Sport . Αποδείξαμε ότι ήμασταν ικανοί να κάνουμε σπουδαία πράγματα. Φυσικά, το Peugeot 9X8 evolution 2024 θα ανακαλύψει την πίστα Sakhir και η προετοιμασία για τις 8 Ώρες του Μπαχρέιν από την Ευρώπη είναι πάντα περίπλοκη, αλλά τώρα έχουμε κάποια εμπειρία από αυτήν την πίστα και το αυτοκίνητο. Κοιτάμε ήδη μπροστά για την επόμενη καμπάνια WEC και δοκιμάζουμε διαφορετικές τεχνικές λύσεις στο Peugeot 9X8. »

2025 εν όψει στο Peugeot

Η σεζόν του 2025 είναι ήδη στο μυαλό όλων στην Peugeot, η οποία σκοπεύει να χρησιμοποιήσει αυτόν τον τελευταίο αγώνα στο Μπαχρέιν – και το Rookie Test που θα ακολουθήσει – σοφά για να δοκιμάσει νέες ρυθμίσεις για την επόμενη καμπάνια. «Έχουμε ήδη αγωνιστεί δύο φορές στο Μπαχρέιν, με το παλιό Peugeot 9X8 είναι αλήθεια, αλλά έχουμε πολλά δεδομένα που θα μας βοηθήσουν στην αρχή του Σαββατοκύριακου, διευκρινίζει ο Paul di Resta, οδηγός του Peugeot 9X8 n °94 . Είχαμε ένα μεγάλο διάλειμμα μεταξύ του Φούτζι και του Μπαχρέιν, είχαμε χρόνο να κάνουμε δοκιμές, ειδικά για το 2025. Σκεφτόμαστε την επόμενη σεζόν από την άφιξη των 24 ωρών του Λε Μαν . Υπάρχει πολλή εξέλιξη να γίνει, όλη η ομάδα είναι κινητοποιημένη και δουλεύει σκληρά για να προχωρήσει. »

Η Peugeot θα φύγει με ένα μικρό πλεονέκτημα στο Μπαχρέιν, σχετικά με το Balance of Performance που δημοσιεύτηκε αυτήν την Τρίτη: το 9X8 θα είναι το ελαφρύτερο (1031 kg) και το ισχυρότερο (520 kW, ή 707 ίπποι) Hypercar της κατηγορίας. Ωστόσο, θα έχει μεγάλο μειονέκτημα πάνω από τα 250 km/h, αφού η Lioness θα χάσει το 5,2% της ισχύος της αφού φτάσει σε αυτή την ταχύτητα σε ευθεία γραμμή. Από πλευράς πρωταθλήματος, ακόμα κι αν η Peugeot δεν παίξει για τον τίτλο, η γαλλική ομάδα μπορεί να ελπίζει ότι θα τερματίσει στην 4η θέση μεταξύ των Κατασκευαστών, που αυτή τη στιγμή κατέχει η Alpine με 52 βαθμούς. Η Peugeot βρίσκεται στην 6η θέση με 34 βαθμούς πριν τον τελικό γύρο.

Δες  όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power

Exit mobile version