Η Porsche επιλέγει την Manthey για να τρέξει αυτοκίνητα GT3 για τη σεζόν 2024 FIA WEC
2024 FIA WEC: Η Porsche ανακοίνωσε ότι θα χρησιμοποιήσει τη γερμανική ομάδα Manthey για να τρέξει δύο από τις συμμετοχές της Porsche 911 GT3 R στην κατηγορία LMGT3 του FIA WEC του επόμενου έτους.
Ο Manthey παρουσίασε με επιτυχία δύο Porsche 911 RSR στην κατηγορία LMGTE Pro του WEC για λογαριασμό της Porsche για δέκα χρόνια. Την πρώτη τους χρονιά στους αγώνες μαζί (2013), πέτυχαν τη νίκη κατηγορίας στο Le Mans. Ακολούθησαν άλλες δύο, ώστε μαζί με την πρώτη της νίκη το 1999, η Manthey έχει πλέον τέσσερις νίκες στο Le Mans με ένα αυτοκίνητο GT και συνολικά πέντε τίτλους παγκοσμίου πρωταθλήματος στο WEC.
Η Porsche επέλεξε το Manthey για αθλητικούς, στρατηγικούς και ιστορικούς λόγους για τη σεζόν 2024 FIA WEC. Η είσοδος του οδηγού και της ομάδας θα ανακοινωθεί σε μεταγενέστερη ημερομηνία.
Ο Thomas Laudenbach, Αντιπρόεδρος της Porsche Motorsport, σχολίασε: «Η επιλογή μας έπεσε στον Manthey για διάφορους λόγους. Εκτός από το γεγονός ότι είναι θυγατρική, αρκετοί άλλοι παράγοντες μιλούν υπέρ της Manthey: η ομάδα είναι πολύ εξοικειωμένη με την Porsche 911 GT3 R από αγώνες DTM και μεγάλα κλασικά μοντέλα αντοχής, μεταξύ άλλων. Επιπλέον, ο Manthey γνωρίζει στενά τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του FIA WEC χάρη στα πολλά χρόνια εργοστασιακών αγώνων με την Porsche 911 RSR».
Ο Nicolas Raeder, Διευθύνων Σύμβουλος της Manthey Racing GmbH πρόσθεσε: «Είμαι περήφανος που επιστρέφουμε στο WEC, επεκτείνοντας το πρόγραμμα GT3 μας το επόμενο έτος. Ήδη μπορέσαμε να γιορτάσουμε κάποιες επιτυχίες στο WEC με την Porsche και έχουμε μεγάλη εμπειρία και τεχνογνωσία όσον αφορά τις πίστες και τις διαδικασίες. Η σεζόν του 2024 θα είναι συναρπαστική και είμαι πολύ χαρούμενος που θα επιστρέψουμε στο Le Mans».
Το ημερολόγιο της FIA WEC για το 2024 επεκτείνεται σε οκτώ γύρους
Το ημερολόγιο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Αντοχής FIA 2024 αποκαλύφθηκε, μετά την έγκριση των μελών του Παγκόσμιου Συμβουλίου Μηχανοκίνητου Αθλητισμού της FIA μέσω ηλεκτρονικής ψηφοφορίας.
- Η ηλεκτρονική ψηφοφορία του Παγκόσμιου Συμβουλίου Μηχανοκίνητου Αθλητισμού της FIA εγκρίνει το ημερολόγιο της FIA WEC για το 2024
- Οκτώ αγώνες για να συμπληρώσουν το πρόγραμμα FIA WEC του 2024
- Τέσσερις νέοι χώροι σε Κατάρ, Ιταλία, ΗΠΑ και Βραζιλία
- Αυξήθηκε η παγκόσμια απήχηση με εκδηλώσεις στην Ευρώπη, τη Βόρεια Αμερική, τη Νότια Αμερική, τη Μέση Ανατολή και την Ασία
Το WEC θα επισκεφθεί οκτώ χώρες σε τέσσερις ηπείρους για τη 12η σεζόν του, η οποία θα περιλαμβάνει μια περαιτέρω εισροή κατασκευαστών στην κύρια κατηγορία των Hypercar.
Η Ντόχα του Κατάρ θα φιλοξενήσει τον Πρόλογο του WEC και την έναρξη της σεζόν για πρώτη φορά στις αρχές Μαρτίου 2024 στο Lusail International Circuit. Ένας αγώνας διάρκειας κάτω των 10 ωρών, θα ονομάζεται Κατάρ 1812 χλμ, που ονομάστηκε έτσι από την Εθνική Ημέρα της χώρας και αποτελεί πυλώνα εορτασμού κάθε χρόνο.
Στη συνέχεια, το πρωτάθλημα θα μεταφερθεί σε άλλον νέο χώρο αγώνων, καθώς το Autodromo Internazionale Enzo e Dino Ferrari (Imola) αντικαθιστά το Autodromo Nazionale Monza ως τον ιταλικό γύρο του WEC του οποίου η ημερομηνία μεταφέρεται από τον Ιούλιο έως τον Απρίλιο.
Το Circuit de Spa-Francorchamps, το οποίο υπέγραψε πρόσφατα πενταετή επέκταση συμβολαίου με τον υποστηρικτή της σειράς, Le Mans Endurance Management, τόσο για το WEC όσο και για το European Le Mans Series, θα αποτελέσει τον τρίτο γύρο του πρωταθλήματος πριν η σειρά επιστρέψει στη Γαλλία για μεγαλύτερος αγώνας της χρονιάς: το θρυλικό 24 Hours of Le Mans (15-16 Ιουνίου).
Μετά από συμφωνία με το Δημαρχείο του Σάο Πάολο, το WEC θα επιστρέψει στη Βραζιλία για πρώτη φορά από το 2014 για το 6 Hours of São Paulo στο Interlagos Circuit στα μέσα Ιουλίου. Στη συνέχεια, το πρωτάθλημα ταξιδεύει στο Όστιν του Τέξας, για τον έκτο γύρο και την επιστροφή στο Circuit of the Americas για το Lone Star Le Mans, που διεξήχθη για τελευταία φορά το 2020.
Το Fuji International Speedway θα πραγματοποιήσει τον προτελευταίο γύρο του ημερολογίου με τον δημοφιλή του αγώνα στην Ιαπωνία στα μέσα Σεπτεμβρίου. Το Μπαχρέιν θα φιλοξενήσει και πάλι το φινάλε της σεζόν στην υπέροχη διεθνή πίστα του Μπαχρέιν στις αρχές Νοεμβρίου, όταν οι Παγκόσμιοι Πρωταθλητές του 2024 θα στεφθούν σε μια λαμπερή τελετή απονομής βραβείων. Οι αγώνες του επόμενου έτους θα ποικίλλουν σε διάρκεια μεταξύ έξι και 24 ωρών.
24/25 Φεβρουαρίου 2024 Επίσημος Πρόλογος (QAT)
2 Μαρτίου 2024 Κατάρ 1812 Km (QAT)
21 Απριλίου 2024 6 ώρες Imola (ITA)
11 Μαΐου 2024 TotalEnergies 6 ώρες Spa-Francorchamps (BEL)
15/16 Ιουνίου 2024 24 ώρες Λε Μαν (FRA)
14 Ιουλίου 2024 6 ώρες Σάο Πάολο (BRA)
1 Σεπτεμβρίου 2024 Lone Star Le Mans (ΗΠΑ)
15 Σεπτεμβρίου 2024 6 Hours of Fuji (JPN)
2 Νοεμβρίου 2024 8 ώρες του Μπαχρέιν (BAH)
Mohammed ben Sulayem, Πρόεδρος της FIA: «Είναι πάντα ενθαρρυντικό να βλέπουμε τα πρωταθλήματα της FIA να δυναμώνουν. Η ανακοίνωση του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Αντοχής της FIA 2024 είναι άλλη μια θετική εξέλιξη στη σειρά. Για το 2024, το ημερολόγιο επεκτείνεται τόσο ως προς τον αριθμό των αγώνων, όσο και πιο σημαντικό, τη γεωγραφική ποικιλομορφία, φέρνοντας το WEC σε περισσότερους ανθρώπους. Κοιτάζοντας τη μεγαλύτερη εικόνα, η εξέλιξη του ημερολογίου συμπίπτει με την άνοδο του προφίλ της FIA WEC, και ειδικότερα της κορυφαίας κατηγορίας Hypercar. Αυτό αποτελεί απόδειξη της μεταρρύθμισης των ρυθμιστικών θεμελίων της σειράς που πραγματοποιήθηκε από κοινού από τη FIA και την ACO, η οποία έχει προσελκύσει νέους κατασκευαστές».
Pierre Fillon, Πρόεδρος του Automobile Club de l’Ouest (ACO) : Η σεζόν FIA WEC του 2024 υπόσχεται να είναι μεγαλύτερη από ποτέ. Ένας αριθμός ρεκόρ συμμετοχών στην κατηγορία Hypercar και ένα ημερολόγιο οκτώ αγώνων σε τόσες υπέροχες πίστες δημιουργούν μια συναρπαστική προοπτική. Οι οδηγοί θα αρχίσουν να αντιμετωπίζουν τέσσερις νέες πίστες. Αυτό είναι μια μεγάλη πρόκληση! Μου δίνει μεγάλη χαρά να βλέπω ότι το ημερολόγιο αντικατοπτρίζει την αναζωογόνηση της πειθαρχίας μας και είμαι ευγνώμων σε όλες τις πίστες που θα φιλοξενήσουν αγώνες στην πολυαναμενόμενη σεζόν που θα έρθει.
Richard Mille, Πρόεδρος της Επιτροπής Αντοχής της FIA : «Η εξέλιξη του ημερολογίου του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Αντοχής της FIA τις τελευταίες δύο σεζόν αποδεικνύει ότι η κορυφαία σειρά αγώνων αντοχής στον κόσμο βρίσκεται σε ανοδική τροχιά. Το πρόγραμμα του 2024 προσφέρει ένα εξαιρετικό μείγμα από καθιερωμένες πίστες και χώρους που είναι νέοι στο WEC. Αυτό που είναι σημαντικό είναι το γεγονός ότι το ημερολόγιο παραμένει να αποτελείται από πίστες αγώνων παγκόσμιας κλάσης. Το γεγονός ότι η WEC ανοίγει νέους δρόμους και επισκέπτεται νέες αγορές είναι επίσης πολύ σημαντικό για όλους τους κατασκευαστές που αφοσιώθηκαν στα προγράμματα αγώνων αντοχής τους, ειδικά στην κατηγορία των Hypercar. Επιπλέον, ορισμένες από τις χώρες που είναι στο ημερολόγιο του WEC για πολλά χρόνια θα έχουν νέες πίστες που θα φιλοξενούν τους αγώνες και αυτό θα πρέπει να δώσει στους οπαδούς κάτι επιπλέον να περιμένουν με ανυπομονησία».
Frédéric Lequien, Διευθύνων Σύμβουλος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Αντοχής της FIA : «Το ημερολόγιο FIA WEC για το 2024 είναι ένας συνδυασμός παραδοσιακών χώρων μηχανοκίνητου αθλητισμού και βασικών αγορών που είναι σημαντικές για τους κατασκευαστές, τους βασικούς ενδιαφερόμενους φορείς και τους συνεργάτες μας. Είναι πάντα μια πρόκληση να βρεις τη σωστή ισορροπία, αλλά με τέσσερις νέους χώρους, δύο από τους οποίους είναι εντελώς νέοι στο WEC, καθώς και τέσσερις καθιερωμένους αγώνες, δημιουργήσαμε έναν καλό συνδυασμό παλιού και νέου. Οκτώ αγώνες σε πέντε διαφορετικές περιοχές θα φέρουν επίσης τη σειρά μας σε ακόμα μεγαλύτερο κοινό, καθώς και θα δημιουργήσουν δυναμική καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους. Η σημερινή ανακοίνωση είναι για άλλη μια φορά άλλη μια ένδειξη για το πολύ λαμπρό μέλλον της WEC.»
Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα: