ENGINE POWER

Η Porsche πολύ κοντά στον τίτλο IMSA παρά το μικτό αποτέλεσμα στην Indianapolis

Εάν η Porsche Penske έχασε το σκάφος στο σπίτι, με την 3η θέση πίσω από τις δύο BMW στην Ινδιανάπολη, η γερμανοαμερικανική ομάδα θα έπρεπε, εκτός ατυχήματος, να κερδίσει όλους τους διαθέσιμους τίτλους στον τελικό στο Road Atlanta.
Η Porsche πολύ κοντά στον τίτλο IMSA παρά το μικτό αποτέλεσμα στην Indianapolis

Η Porsche θα πρέπει να κάνει λίγη υπομονή για να στεφθεί στο IMSA . Αν ο κατασκευαστής είχε ένα πρώτο match point στην Indianapolis, στο γήπεδο του Penske, το ονειρικό σενάριο δεν πραγματοποιήθηκε. Θα χρειάζονταν εξαιρετικές συνθήκες για να συλλέξετε τους τίτλους από το “Battle of the Bricks”… και δεν πήγε πολύ μακριά.

Κάτω από απρόβλεπτες καιρικές συνθήκες, τα δύο επίσημα 963 δεν κατάφεραν να πετύχουν τη νίκη, ηττήθηκαν από τις δύο BMW που σημείωσαν ένα ιστορικό διπλό. Ωστόσο, οι κύριοι αντίπαλοί τους δεν ήταν καλύτερα βερνικωμένοι, το αντίθετο: παρά την pole position του n°01, η Cadillac δεν τοποθέτησε κανένα μονοθέσιο στο Top 5, με το n°01 μόλις τον 8ο γύρο λόγω τρυπήματος και την εγκατάλειψη του Νο 31 λόγω διαρροής λαδιού. Ένα αποτέλεσμα που τοποθετεί την Porsche σε κάτι παραπάνω από ιδανική θέση πριν από τον τελικό γύρο, στο Road Atlanta, για το Petit Le Mans .

Πράγματι, οι τρεις τίτλοι – δηλαδή οι τίτλοι Drivers, Teams και Manufacturers – θα πρέπει να επιστρέψουν στη γερμανοαμερικανική ομάδα στη Γεωργία στις 12 Οκτωβρίου. Με 124 βαθμούς μπροστά από την Cadillac, αρκεί για τις επίσημες Porsche να ξεκινήσουν το Petit Le Mans για να στεφθούν μεταξύ των Κατασκευαστών, ανεξαρτήτως αποτελέσματος, χάρη στο αμερικανικό σύστημα πόντων που προσφέρει πόντους σε όλους τους συμμετέχοντες ή σχεδόν. Όσον αφορά τον τίτλο των Οδηγών, θα παιχτεί μεταξύ του κορυφαίου Νο. 7 (Νασρ-Κάμερον) και του Νο. 6 (Τζαμινέτ-Τάντυ), αφού το Νο. 01 Κάντιλακ ( Μπουρντέ – Βαν ντερ Ζαντέ) υποβιβάζεται στη 164η σημεία.

Εσωτερική μονομαχία στην Porsche στο Road Atlanta

Με αυτόν τον ισολογισμό κατά νου, η Porsche Penske έφυγε από το Brickyard, προφανώς απογοητευμένη που δεν κέρδισε εντός έδρας, αλλά ενθουσιασμένη με τις συνέπειες στο πρωτάθλημα. «Καταρχήν, θα ήθελα να συγχαρώ τη BMW για αυτό το διπλό που άξιζε. Γνωρίζουμε πολύ καλά, αφού το ζήσαμε πέρυσι, πόσο ευχάριστο είναι ένα τέτοιο αποτέλεσμα, υπογράμμισε ο Thomas Laudenbach, αντιπρόεδρος της Porsche Motorsport. Η ομάδα μας πάλεψε ακούραστα. Η ανταμοιβή είναι ότι μπορούμε τώρα να πάμε στον μεγάλο τελικό με ένα υγιές προβάδισμα στο πρωτάθλημα. Θα κάνουμε ό,τι περνάει από το χέρι μας στο «Petit Le Mans» για να ολοκληρώσουμε αυτή τη μεγάλη σεζόν IMSA με σημαντικά τρόπαια. »

Στο Road Atlanta, μόλις γίνει η αρχή και εξασφαλιστούν οι τίτλοι, τα δύο επίσημα 963 θα διαγωνιστούν για τους τίτλους. Προς το παρόν, καμία ομαδική οδηγία (αλλά τελικά γιατί να υπάρχουν;) στον ορίζοντα. Τα δύο πληρώματα χωρίζονται μόνο με 14 βαθμούς, ακόμα προς πλεονέκτημα του Νο. 7, αλλά το προβάδισμά του εξαφανίστηκε στην Ινδιανάπολη μετά τις αποτυχίες του κατά τη διάρκεια του αγώνα.

«Πρέπει να συγχαρώ τον Φελίπε [Νασρ]. Ο τρόπος που τελείωσε τον αγώνα με το Νο 7 χωρίς υδραυλικό τιμόνι ήταν εντυπωσιακός. Πρέπει να εξετάσουμε το πρόβλημα πιο προσεκτικά , δήλωσε ο Jonathan Diuguid, διευθυντής της Porsche Penske Motorsport. Όλα κύλησαν ομαλά με το αδελφό αυτοκίνητο. Κάναμε ό,τι περνούσε από το χέρι μας για να κερδίσουμε όσο το δυνατόν περισσότερους βαθμούς για το πρωτάθλημα χωρίς να ρισκάρουμε. Τώρα στρέφουμε την προσοχή μας στο Road Atlanta, όπου θα παλέψουμε για να κερδίσουμε όλους τους τίτλους της κατηγορίας GTP. »

Δες πρώτος όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «Η Porsche πολύ κοντά στον τίτλο IMSA παρά το μικτό αποτέλεσμα στην Indianapolis», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για περισσότερα σχετικά άρθρα επιλέξτε παρακάτω.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Μιχάλης Κοντιζάς

Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!