Η Pramac Yamaha επισημοποιεί την υπογραφή του Jack Miller για το 2025
Ο Jack Miller συμπληρώνει το μελλοντικό πλήρωμα της Pramac Racing, στο πλευρό του Miguel Oliveira, όπου θα εξοπλιστεί με μια επίσημη Yamaha M1.Η ανακοίνωση της υπογραφής του Jack Miller για την Pramac Racing ήταν αναμενόμενη εδώ και εβδομάδες. Χωρίς τιμόνι από τότε που η KTM επισημοποίησε την προώθηση του Pedro Acosta στην εργοστασιακή της ομάδα για την επόμενη καμπάνια, ο Αυστραλός δεν είχε βρει καταφύγιο ούτε στο Tech3.
Η δορυφορική ομάδα της αυστριακής φίρμας έχει προσφέρει τις υπηρεσίες των Enea Bastianini και Maverick Viñales, από την Ducati και την Aprilia αντίστοιχα.
Ενώ η Pramac Racing θα ενταχθεί στη Yamaha το 2025, έχοντας επίσημες μηχανές, η πρωταθλήτρια ομάδα είχε ήδη ανακοινώσει την πρόσληψη του Miguel Oliveira. Ο Jack Miller και ο Augusto Fernandez παρέμειναν τότε οι μόνοι αναβάτες που επιθυμούσαν να συνεχίσουν την περιπέτειά τους στο MotoGP , αλλά δεν είχαν κανένα συμβόλαιο.
Η εμπειρία του Μίλερ στην εξυπηρέτηση της Yamaha
Το εργοστάσιο της Iwata κατέστησε γρήγορα σαφές ότι θα έδινε προτεραιότητα στην εμπειρία του Miller, αφήνοντας να εννοηθεί ότι ο Fernandez ήταν υποψήφιος για δοκιμαστικό πιλότο.
Στο περιθώριο του Grand Prix Emilia-Romagna, η φήμη επιβεβαιώθηκε. Επομένως, ο Jack Miller θα είναι ο εικοστός δεύτερος αρχικός αναβάτης στο πλέγμα MotoGP 2025.
Αυτή είναι η τέταρτη διαφορετική μάρκα για την οποία θα οδηγήσει, από την έναρξη της καριέρας του στο MotoGP το 2015. Ο Μίλερ έχει ήδη υπηρετήσει τα συμφέροντα της Pramac Racing στο παρελθόν, έχοντας αγωνιστεί εκεί με το σήμα της Ducati μεταξύ 2018 και 2020.
«Είναι χαρά να καλωσορίσω τον Jack στην ομάδα», λέει ο Paolo Campinoti , Διευθύνων Σύμβουλος της Pramac. Υποστηρίξαμε την ανάπτυξή του στο MotoGP και τώρα είναι υπέροχο να ξεκινήσουμε αυτή τη νέα συνεργασία με τη Yamaha, βασιζόμενοι στην υποστήριξη ενός αναβάτη που γνωρίζουμε καλά. Ευχόμαστε στον Τζακ ό,τι καλύτερο για το υπόλοιπο της σεζόν και ανυπομονούμε να τον καλωσορίσουμε στο σπίτι το 2025».
Δες πρώτος όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power