F1 Red Bull: Τώρα πρέπει να το συνηθίσουμε, πρώτα από όλα: ο Max Verstappen δεν κερδίζει πλέον κάθε Σαββατοκύριακο στη Formula 1 . Ακόμα χειρότερα: το βάθρο γίνεται όλο και πιο δύσκολο να αποκτηθεί καθώς περνούν τα Grand Prix. Τελευταίο παράδειγμα αυτό το Σαββατοκύριακο, στη Μόντσα, όπου η Red Bull με το νούμερο 1 δεν ήταν ποτέ στη διεκδίκηση της νίκης και απέτυχε στην μακρινή 6η θέση, πολύ, πολύ μακριά από τα πρότυπα του Ολλανδού τις τελευταίες σεζόν. Ένα ταλαιπωρημένο μονοθέσιο, ένα χαμένο pit stop και η ισχύς που περιορίστηκε από ένα πρόβλημα με τον κινητήρα RBPT-Honda ήταν οι κύριοι λόγοι αυτής της ιταλικής αποτυχίας.
Συνήθως ένας ηθοποιός στον αγώνα, ο τρεις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ήταν αυτή τη φορά θεατής του αγώνα μεταξύ των Ferrari και των McLaren στο μέτωπο. Στον τερματισμό, ένα χάσμα χώριζε τον Max Verstappen από τον νικητή, Charles Leclerc : 38 δευτερόλεπτα στο πέρασμα της γραμμής! Μια ήττα κάθε άλλο παρά γούστο του Ολλανδού, προφανώς, που δεν έκρυψε την απογοήτευσή του στη μικτή ζώνη μετά τον αγώνα. Ο άνθρωπος με τις 61 νίκες έφτασε μάλιστα στο σημείο να πει ότι η αυστριακή ομάδα είχε «μεταμορφώσει ένα κυρίαρχο μονοθέσιο σε τέρας μέσα σε λίγους μήνες».
«Δεν ήμουν πραγματικά απογοητευμένος κατά τη διάρκεια του αγώνα, έτρεχα τον δικό μου αγώνα. Νομίζω ότι η στρατηγική μας δεν ήταν η σωστή σήμερα, αν και, φυσικά, δεν θα άλλαζε τη θέση μας, και νομίζω ότι θα μπορούσαμε να είχαμε έναν καλύτερο αγώνα γενικά, παραδέχτηκε ο Max Verstappen . Δεν βοηθάει το ότι δεν μπορούσαμε να τρέξουμε με τέρμα το γκάζι στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα με τον κινητήρα, γιατί είχαμε πρόβλημα. Γενικά ήταν ένας πολύ κακός αγώνας. »
23ο Motor Festival η κορυφαία γιορτή της μηχανοκίνησης με νέα έδρα στο MEC Παιανίας – Κάτοψη
F1 Max Verstappen: Η Red Bull πρέπει να « αλλάξει ολόκληρο το αυτοκίνητο» για το Μπακού
F1 Red Bull: Σύμφωνα με τον Max Verstappen, η Red Bull πρέπει να αναθεωρήσει πλήρως το μονοθέσιό της πριν από τον επόμενο γύρο του πρωταθλήματος που είναι προγραμματισμένος στο Αζερμπαϊτζάν (13-15 Σεπτεμβρίου) για να ανακτήσει την ανταγωνιστικότητα. «Δεν βοηθάει το ότι δεν τρέχαμε σε πλήρη ισχύ στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα επειδή είχαμε πρόβλημα με τον κινητήρα. Οπότε ναι, συνολικά είναι ένας πολύ κακός αγώνας. [Το πρόβλημα του κινητήρα] είναι πραγματικά σοβαρό και, πριν από το Μπακού, έχουμε πολλή δουλειά να κάνουμε για να αλλάξουμε ολόκληρο το μονοθέσιο. »
Ο Ολλανδός υπέφερε επίσης με τα ελαστικά του κατά τη διάρκεια του αγώνα, σε σημείο να επιχειρήσει μια ασυνήθιστη στρατηγική χρησιμοποιώντας σκληρά ελαστικά στην αρχή του αγώνα για να συμβαδίσει με τα καλύτερα και να διατηρήσει το κεφάλαιο ελαστικών. Αλλά το κακό ήταν ακόμα πιο βαθύ από αυτό, εξηγεί ο Christian Horner. «Δεν έχουμε καμία σχέση μεταξύ του μπροστινού και του πίσω μέρους του αυτοκινήτου», συνοψίζει ο Διευθυντής της Red Bull Team . Ο Μαξ δεν μπορούσε να στηριχτεί στο πίσω μέρος στη γωνία, ούτε ο Τσέκο. Μετά καταλήγεις να αντισταθμίζεις και να δημιουργείς υποστροφή, και το όριο είναι τόσο καλό…»
Δες πρώτος όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power