ENGINE POWER

Η Rodin Cars αποκάλυψε την ανεπιτυχή προσπάθειά να γίνει η 1η ομάδα με γυναίκα οδηγό F1

Η Rodin cars πιστεύεται ότι ήταν ένα από τα τρία μέρη που θέλουν να γίνουν η 11η και νεότερη ομάδα F1 από τη Haasμε μια γυναίκα οδηγό F1

Rodin-cars-f1-formula-one-rodin-2023-gynaika-odigos-1-fora-formula1
Συντάκτης: Μιχάλης Κοντιζάς Χρόνος ανάγνωσης: 5 λεπτά

H Rodin cars αποκαλύπτει τις λεπτομέρειες της αποτυχημένης προσπάθειας στη F1 συμπεριλαμβανομένης και των κεντρικών στην Νέα Ζηλανδια με την πρώτη γυναίκα οδηγό F1

Rodin cars – πρώτη γυναίκα οδηγό F1: Η Rodin Cars με έδρα τη Νέα Ζηλανδία αποκάλυψε λεπτομέρειες πίσω από την ανεπιτυχή προσπάθειά της να γίνει η πρώτη ομάδα της Formula 1 με βάση το Νότιο Ημισφαίριο, η οποία περιελάμβανε την πρώτη γυναίκα οδηγό εδώ και δεκαετίες.

Με την ομάδα της Νέας Ζηλανδίας πλέον αποτυχημένη, ισχυρίστηκε ότι ο Andretti Global «θα είναι ο μόνος επιτυχημένος υποψήφιος».

Ο Ροντέν είχε πρόσφατα επενδύσει στο γνωστό junior outfit Carlin νωρίτερα φέτος και φέρνει το αγαπημένο στο βρετανικό πρωτάθλημα Kiwi, Louis Sharp, καθώς και τον Aussie Noah Lisle.

Αν και «σεβόταν πλήρως και αποδέχεται το αποτέλεσμα» της αποτυχημένης προσφοράς της F1, ο ιδρυτής της Rodin Cars, David Dicker, περιέγραψε ορισμένες από τις «σημαντικές διαφορές μεταξύ της προσφοράς Andretti και της προσφοράς Rodin προς το δημόσιο συμφέρον για την ενημέρωση της κοινότητας της Formula 1».

Rodin cars – πρώτη γυναίκα οδηγό F1: Η πιο αξιοσημείωτη υπόσχεση ήταν η δέσμευση της προτεινόμενης ομάδας να έχει μία γυναίκα οδηγό στη σειρά της στη Formula 1.

Η τελευταία γυναίκα που συμμετείχε σε αγώνα Σαββατοκύριακου της Formula 1 ήταν η Susie Wolff, η οποία οδήγησε ένα Williams στην πράξη κατά τη διάρκεια του Βρετανικού Grand Prix του 2015.

Ήταν όλο το 1976 όταν η Lella Lombardi ήταν η τελευταία γυναίκα που αγωνίστηκε σε Grand Prix, ενώ η Giovanna Amati προσπάθησε να προκριθεί σε μερικούς αγώνες το 1992.

Ο Ντίκερ χρησιμοποίησε τον τρεις φορές πρωταθλητή της σειράς W Jamie Chadwick ως παράδειγμα δηλώνοντας ότι η ομάδα δεν θα είχε «κανένα δισταγμό» να της δώσει ένα αυτοκίνητο μετά τους εντυπωσιακούς χρόνους δοκιμών της 25χρονης εναντίον του τρέχοντος οδηγού AlphaTauri Liam Lawson.

«Δεσμευθήκαμε να κρατήσουμε μία θέση για μια γυναίκα οδηγό», έγραψε ο Dicker στη δήλωση. 

«Έχουμε δοκιμάσει τους Liam Lawson, Jamie Chadwick και Louis Sharp στις εγκαταστάσεις μας στη Νέα Ζηλανδία, τόσο σε ένα αυτοκίνητο F3 όσο και με το δικό μας αυτοκίνητο, το Rodin FZed, το οποίο είναι ένα αυτοκίνητο κάπως πιο γρήγορο από ένα αυτοκίνητο GP2/F2. 

«Ο Τζέιμι απέδωσε εξαιρετικά καλά και αν ήταν διαθέσιμη, δεν θα διστάζαμε να την βάλουμε σε θέση».

Μια άλλη βασική διαφορά ήταν η πρόταση της Rodin Cars να χτίσει την ομάδα της Formula 1 από τις υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις της στη Νέα Ζηλανδία για να είναι η μόνη που θα εδρεύει εκτός Ευρώπης.

Ο Dicker είπε ότι η ιστορία του κατασκευαστή, κυρίως τη Zero, δείχνει ότι έχει τις δυνατότητες να λειτουργεί σε υψηλό επίπεδο στις τρέχουσες εγκαταστάσεις του στο Mount Lyford Village.

Ο Dicker τόνισε επίσης ότι η Rodin Cars «είναι οικονομικά εξοπλισμένη για να χρηματοδοτήσει πλήρως το πρόγραμμα της Formula 1».

«Ενώ δεν έχουμε παράγει μεγάλο όγκο αυτοκινήτων, έχουμε μια πολύ εκτεταμένη μονάδα παραγωγής στη Νέα Ζηλανδία», είπε. 

Rodin cars – πρώτη γυναίκα οδηγό F1: «Αυτό περιλαμβάνει μια εγκατάσταση κινητήρα ικανή να κατασκευάσει έναν ολόκληρο κινητήρα από τα χυτά και πάνω. Επιπλέον, η Rodin Cars έχει πλήρεις δυνατότητες σύνθεσης και τις δικές μας πίστες δοκιμών.

«Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι που ανακοινώνουμε ότι έχουμε ένα πλήρως λειτουργικό πρωτότυπο του FZero μας. 

«Ένα μονοθέσιο που έχει σχεδιαστεί για να προκαλεί στη Formula 1 χρόνους γύρων. Αυτό το αυτοκίνητο έχει σχεδιαστεί και σχεδιαστεί στη Νέα Ζηλανδία. 

«Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι κατασκευασμένο από τον Ricardo σε μια φιλοσοφία Rodin και ο κινητήρας V10 των 4 λίτρων έχει αναπτυχθεί από τη Neil Brown Engines, και πάλι σε μια έννοια Rodin.

«Η συναρμολόγηση, η κατασκευή και η δοκιμή του αυτοκινήτου έχουν γίνει εξ ολοκλήρου στις εγκαταστάσεις μας στη Νέα Ζηλανδία».

Ένα από τα μεγαλύτερα διαπραγματευτικά χαρτιά που έχει χρησιμοποιήσει η Andretti Global είναι η σχέση της με την Cadillac για να φέρει τη General Motors στη Formula 1.

Ωστόσο, ο Dicker αποκάλυψε ότι η Rodin Cars είχε επίσης μια άλλη σημαντική μάρκα στο πλευρό της με τη μορφή της Ferrari με το ζευγάρι να «είχε την ευκαιρία να συζητήσει για μια συνεργασία Ferrari στο μονοθέσιο Rodin F1».

Ένα άλλο επιχείρημα που χρησιμοποίησε ο Dicker ήταν τα πλεονεκτήματα των junior ομάδων της ομάδας.

«Μέσω της εξαγοράς μας της Carlin, δημιουργήσαμε ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα ανοιχτού τροχού για νέους που περιλαμβάνει F4, GB3, F3 και F2», είπε. 

«Ενώ ο Andretti έχει μακρά ιστορία επιτυχημένης συμμετοχής σε αγώνες των Η.Π.Α., το πρόγραμμά μας προσφέρει μια άμεση σκάλα σε μια οδήγηση στην F1, αγωνιζόμενος σε πρωταθλήματα του Ηνωμένου Βασιλείου και της Ευρώπης».

Παρά το γεγονός ότι έχασε την ευκαιρία να ενταχθεί στο grid της Formula 1, ο Dicker έκλεισε με τις «τις καλύτερες ευχές του στον Andretti Global.

«Εκτιμούμε την ευκαιρία να συμμετάσχουμε στη διαδικασία της FIA και απευθύνουμε τις καλύτερες ευχές μας στον Andretti για την επιτυχημένη προσφορά του», είπε. 

«Η Rodin Cars παραμένει προσηλωμένη στην υπέρβαση των ορίων του μηχανοκίνητου αθλητισμού και θα συνεχίσει να επιδιώκει την αριστεία στον κόσμο των αγώνων».

Στο εξής, αναμένεται στον Andretti Global να δοθεί το πράσινο φως από τη FIA, με την επιφύλαξη συμφωνίας για την εμπορική πλευρά των πραγμάτων από την FOM.

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

 

Exit mobile version