ENGINE POWER

Υπόθεση T-tray: Η McLaren υψώνει τη φωνή της ενάντια στη Red Bull

Η McLaren δεν δίστασε να απαιτήσει απαντήσεις σχετικά με τη Red Bull και το T-tray της, που βρίσκεται επί του παρόντος στο επίκεντρο της διαμάχης.

ipothesi-t-tray-i-mclaren-ipsoni-ti-foni-tis-enantia-sti-red-bull
Συντάκτης: Μιχάλης Κοντιζάς Χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά

Ενώ η σεζόν δεν έχει ξεκινήσει ακόμα επίσημα, μια νέα διαμάχη ανάμεσα στη McLaren και την Red Bull έχει ζωντανέψει τα paddock φτάνοντας στο Austin. Ο σκοπός του τελευταίου; Αμφιβολίες γύρω από μια ομάδα, η οποία γρήγορα επιβεβαιώθηκε ότι ήταν η Red Bull , υποπτευόταν ότι είχε βρει έναν τεχνικό τρόπο να προσαρμόσει το ύψος της διαδρομής από το πιλοτήριο, μεταξύ των προκριματικών και του αγώνα στο μπροστινό μέρος του δαπέδου, στην περιοχή που οι Άγγλοι αποκαλούν δίσκος τσαγιού. Μια ειδοποίηση που ξεκίνησε από τους ανταγωνιστές μετά τη Σιγκαπούρη τον περασμένο Σεπτέμβριο.

Σοκ λοιπόν στο Τέξας όπου η αυστριακή ομάδα παραδέχτηκε, στο BBC , ότι έκανε τροποποιήσεις στο RB20 μετά από συζητήσεις με τη FIA. Ωστόσο, η Red Bull αμύνθηκε από οποιαδήποτε παραβίαση των κανονισμών. « Ναι , [η συσκευή] υπάρχει, αλλά είναι απρόσιτη όταν το αυτοκίνητο είναι πλήρως συναρμολογημένο και έτοιμο για οδήγηση », εξήγησαν οι παγκόσμιοι πρωταθλητές. Στις πολλές συζητήσεις που έχουμε με τη FIA, αυτό το θέμα έχει τεθεί και έχουμε συμφωνήσει σε ένα σχέδιο για το μέλλον . »

Δεν λειτουργεί στη McLaren

Ο ανταγωνισμός λογικά μαστίζει. Και μεταξύ ορισμένων, η επιείκεια της Ομοσπονδίας δεν έγινε δεκτή. Ιδιαίτερα στο πλευρό της McLaren , του κύριου αντιπάλου της Red Bull, και προσφάτως επιτέθηκε από τους Αυστριακούς σχετικά με την ευελιξία των φτερών της.

« Όλοι ξεπερνούν τα όρια, αυτό είναι που κάνει τη F1 F1 », είπε ο Oscar Piastri , εκπροσωπώντας περήφανα το Woking, στη μάντρα του Τέξας. Αλλά από ό,τι έχω ακούσει και μου έχουν πει, κάτι τέτοιο δεν ξεπερνά τα όρια, είναι ξεκάθαρα ότι τα σπάει.

Δεν έχω ακούσει ποιο αυτοκίνητο επηρεάζεται ή ακόμα και αν το [το εν λόγω σύστημα] έχει τοποθετηθεί απευθείας σε ένα αυτοκίνητο. Αλλά αν είναι κάτι που χρησιμοποιείται, είναι σαφές ότι τα όρια δεν έχουν ξεπεραστεί. Έχουμε αφήσει τη γκρίζα ζώνη για να μπούμε στη μαύρη ζώνη . »

Για τον Αυστραλό, θα είναι πολύ σημαντικό να παρακολουθήσει στενά την εξέλιξη των παραστάσεων αυτό το Σαββατοκύριακο, μετά την αποκάλυψη της υπόθεσης. Ένα πολύ μεγάλο κενό μετά την παρέμβαση της FIA θα υποδηλώνει ότι ένα όριο έχει ξεπεραστεί. « Αν οι παραστάσεις είναι διαφορετικές, προφανώς θα προκύψουν ερωτήματα. Αν όχι … συνεχίζει. Το mini-DRS μας ήταν νόμιμο. Αν και έπρεπε να κάνουμε κάποιες αλλαγές, δεν είναι επαναστατικό για το αυτοκίνητο. Θα δούμε αν αυτό έχει κάποιο αποτέλεσμα . » Τουλάχιστον γνωρίζουμε σε ποιον θα είναι στραμμένα όλα τα φώτα της δημοσιότητας στο Ώστιν αυτό το Σαββατοκύριακο.

Δες  όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power

Exit mobile version