ENGINE POWER

Ισορροπία δυνάμεων, ανάλυση Formula 1 2024: Αυτό λένε τα δεδομένα για την Κίνα!

Ανάλυση Formula 1 2024: Ποιος έχει το πιο γρήγορο αυτοκίνητο; την καλύτερη φθορά ελαστικών; την καλύτερη τελική ταχύτητα; Αναλύουμε τις πιο σημαντικές ερωτήσεις της σεζόν!
Ισορροπία δυνάμεων, ανάλυση Formula 1 2024: Αυτό λένε τα δεδομένα για την Κίνα!

Ανάλυση Formula 1 2024: Ο Max Verstappen κυριάρχησε στο Σαββατοκύριακο του αγώνα στη Σαγκάη, αλλά πόσο καλός ήταν ο ρυθμός των μεμονωμένων μονοθεσίων; Τι μας λένε τα δεδομένα από τη σεζόν 2024; Ποιος έχει την καλύτερη τελική ταχύτητα; Ποιος έχει την καλύτερη φθορά ελαστικών και πόσο είναι; Πόσο γρήγοροι είναι οι συμπαίκτες μεταξύ τους;

Με τα δεδομένα που παρέχονται από τον τεχνολογικό συνεργάτη μας , είναι δυνατό να αποκτήσετε γνώσεις για τους κρυφούς κατά τα άλλα αριθμούς των ομάδων της Formula 1 και μπορούμε να τα χρησιμοποιήσουμε για να απαντήσουμε σε όλες αυτές τις ερωτήσεις!

Ρυθμός αγώνα Κίνα: Η Ferrari είναι αδύναμη, ο Hülkenberg είναι τυχερός

Κρίνοντας από τα δεδομένα, ο Max Verstappen ήταν ο ταχύτερος οδηγός στο γήπεδο στο κινεζικό Grand Prix και αυτό ήταν σχετικά ξεκάθαρο, με πλεονέκτημα ρυθμού 0,45 δευτερόλεπτα ανά γύρο έναντι του δεύτερου ταχύτερου οδηγού, Lando Norris στη McLaren, προσαρμοσμένο για διάφορες στρατηγικές. και ενώσεις ελαστικών.

isorropia-dinameon-analisi-formula-1-2024-afto-lene-ta-dedomena-gia-tin-kina

Με διαφορά 0,66 δευτερολέπτων ανά γύρο, ο Sergio Perez στο δεύτερο Red Bull ήταν η τρίτη δύναμη στον αγώνα, η Ferrari δεν είχε καλό αγώνα με διαφορά επτά δέκατα πίσω. Σε γενικές γραμμές, η διαφορά από τη Red Bull στην Κίνα ήταν πολύ υψηλή, με την Aston Martin και τη Mercedes να απέχουν πολύ περισσότερο από ένα δευτερόλεπτο από το προβάδισμα όσον αφορά τον ρυθμό αγώνα.

Στη μεσαία γραμμή, ο Nico Hülkenberg στο Haas (+2,12) είχε τον καλύτερο αγωνιστικό ρυθμό, αλλά χωρίς το ατύχημα του Lance Stroll δεν θα ήταν δυνατοί βαθμοί. Ακόμα κι αν η διαφορά από την κορυφή εξακολουθεί να είναι τεράστια, η Alpine ήταν πιο ανταγωνιστική στη σχετική ισορροπία δυνάμεων (+2,21) σε σχέση με τους τελευταίους αγώνες.

isorropia-dinameon-analisi-formula-1-2024-afto-lene-ta-dedomena-gia-tin-kina

Στο διπλό pole της Red Bull στα προκριματικά, το πεδίο καταδίωξης ήταν και πάλι σφιχτό, με την Aston Martin (+0,49) να αποδεικνύεται η ταχύτερη ομάδα. Ωστόσο, υπήρχαν μόνο περίπου δυόμισι δέκατα μεταξύ της ομάδας από το Silverstone, τη McLaren, τη Ferrari και τη Mercedes. Στη μεσαία γραμμή, ο Haas (+0,94) είχε ένα ελαφρύ προβάδισμα περνώντας στο Q3, αλλά ο ρυθμός της Sauber ήταν επίσης σεβαστός.

 

isorropia-dinameon-analisi-formula-1-2024-afto-lene-ta-dedomena-gia-tin-kina

Φθορά ελαστικών: Προσγειωθείτε κάτω στην Aston Martin

Ανάλυση Formula 1 2024:Η στρατηγική στο κινεζικό Grand Prix έγινε μεγάλο ζήτημα λόγω της μακράς φάσης του αυτοκινήτου ασφαλείας μετά το ατύχημα μεταξύ του Daniel Ricciardo και του Lance Stroll. Όποιος δεν είχε αλλάξει λάστιχα πριν μπορούσε τώρα να ολοκληρώσει τη στρατηγική της μίας στάσης χωρίς προβλήματα, ενώ οι οδηγοί που είχαν σταματήσει προηγουμένως έπρεπε να ξαναπατήσουν και έτσι έχασαν θέσεις στην πίστα, όπως ο Sergio Perez.

Εξετάζοντας τα δεδομένα φθοράς των ελαστικών, οι Racing Bulls, Ferrari και McLaren έκαναν την καλύτερη εντύπωση, με τη βρετανική ομάδα Oscar Piastri να έχει σημαντικά περισσότερα προβλήματα από τον συμπαίκτη του Norris. Η Williams φαινόταν επίσης να διαχειρίζεται καλύτερα τα ελαστικά, αλλά δεν είχε ρυθμό στις κατατακτήριες.

isorropia-dinameon-analisi-formula-1-2024-afto-lene-ta-dedomena-gia-tin-kina

Η Red Bull, η Sauber και η Aston Martin τράβηξαν αρνητικά βλέμματα. Ενώ η Aston Martin έχει ήδη παραδεχτεί ότι η υποβάθμιση των ελαστικών είναι επί του παρόντος το αδύναμο σημείο του AMR24, το υψηλό επίπεδο φθοράς των ελαστικών στη Red Bull οφείλεται κυρίως στον Sergio Perez. Μετά την επανεκκίνηση του αυτοκινήτου ασφαλείας, ο Μεξικανός κατέστρεψε τα ελαστικά του πίσω από τον Charles Leclerc και στη συνέχεια δεν είχε καμία πιθανότητα απέναντι στον Norris για τη δεύτερη θέση.

Εποχιακή μέση φθορά ελαστικών: Η Ferrari ξαφνικά είναι το νούμερο 1 του ελαστικού

Ανάλυση Formula 1 2024: Κατά μέσο όρο για τη σεζόν, η εικόνα διαχείρισης ελαστικών είναι σχεδόν αντίθετη από εκείνη της προηγούμενης σεζόν. Μέχρι στιγμής το 2024, η Ferrari είναι μακράν η ομάδα με τη λιγότερη φθορά ελαστικών. Στους πέντε πρώτους αγώνες της σεζόν, τα ελαστικά του SF-24 φθείρονταν μόλις 0,077 δευτερόλεπτα ανά γύρο. Παραδόξως, η Red Bull έρχεται τελευταία (0,112), κάτι που οφείλεται κυρίως στην κακή συμπεριφορά των ελαστικών στην Αυστραλία.

isorropia-dinameon-analisi-formula-1-2024-afto-lene-ta-dedomena-gia-tin-kina

Ο Haas, το προβληματικό παιδί της προηγούμενης σεζόν, έχει κάνει επίσης καλά βήματα μπροστά και αυτή τη στιγμή βρίσκεται στη μέση του γηπέδου με ρυθμό φθοράς 0,096 δευτερόλεπτα ανά γύρο. Στους τέσσερις πρώτους αγώνες, η Williams και η McLaren έκαναν επίσης θετική εντύπωση, αν και οι Aston Martin, Alpine και Sauber έτειναν να φθείρουν τα ελαστικά τους πιο γρήγορα.

Κοιτάζοντας τις διαδρομές που έχουν πραγματοποιηθεί μέχρι στιγμής, ένα νέο ρεκόρ σεζόν για την υποβάθμιση των ελαστικών σημειώθηκε στον αγώνα επιστροφής στη Σαγκάη. Τα ελαστικά φθείρονται κατά 0,140 δευτερόλεπτα ανά γύρο Η Σαουδική Αραβία έχει τη χαμηλότερη τιμή μέχρι σήμερα με τιμή 0,034 δευτερόλεπτα ανά γύρο.

isorropia-dinameon-analisi-formula-1-2024-afto-lene-ta-dedomena-gia-tin-kina

Ανάλυση Formula 1 2024:  Έτσι φαίνεται η ισορροπία δυνάμεων σε όλη τη σεζόν!

Αν κοιτάξετε τους μέσους όρους για τους πρώτους πέντε αγώνες, η Red Bull είχε μεγαλύτερο προβάδισμα στην Κίνα από ό,τι σε προηγούμενες διοργανώσεις. Αυτό πιθανότατα οφείλεται κυρίως στο αδύναμο Σαββατοκύριακο της Ferrari, καθώς η McLaren ήταν εξίσου μακριά με πριν.

Κατά μέσο όρο, η Red Bull είναι 0,34 δευτερόλεπτα μπροστά από τη δεύτερη δύναμη, τη Ferrari, όσον αφορά τον ρυθμό πρόκρισης. Αυτό αντιπροσωπεύει ακόμη μεγαλύτερο προβάδισμα από το 2023, όπου η Scuderia ήταν μόλις δύο δέκατα λιγότερο κατά μέσο όρο. Το RB20 φαίνεται να έχει λιγότερα προβλήματα σε έναν γρήγορο γύρο από τον προκάτοχό του.

isorropia-dinameon-analisi-formula-1-2024-afto-lene-ta-dedomena-gia-tin-kina

Όσον αφορά τον αγωνιστικό ρυθμό, οι διώκτες έχουν έρθει πιο κοντά σε σχέση με πέρυσι, με τη Ferrari να ξεχωρίζει ιδιαίτερα. Κατά μέσο όρο, είναι 0,24 δευτερόλεπτα ανά γύρο πιο αργοί από τη Red Bull στην αγωνιστική περικοπή, αλλά η νίκη στην Αυστραλία όταν ο Verstappen ήταν εκτός κάνει αυτή την τιμή πιθανώς λίγο πολύ καλή.

Οι διαφορές μεταξύ των κατατακτήριων και του αγώνα είναι μερικές φορές σοβαρές. Εάν χρησιμοποιείτε τη Red Bull ως σημείο αναφοράς, η Ferrari πλησιάζει κατά το ένα δέκατο στον αγώνα, με την Aston Martin και την Racing Bulls ιδιαίτερα να υστερούν στη σχετική ισορροπία δυνάμεων. Το AMR24 είναι πολύ πιο μακριά λόγω της υψηλής φθοράς των ελαστικών στον αγώνα.

isorropia-dinameon-analisi-formula-1-2024-afto-lene-ta-dedomena-gia-tin-kina

Ομαδικές μονομαχίες: Το Clap for Stroll and Sargeant συνεχίζεται

Ανάλυση Formula 1 2024: Μετά από μόλις πέντε αγώνες, ορισμένες ομάδες είχαν ήδη σαφείς τάσεις ως προς το ποιος οδηγός είχε το πάνω χέρι. Η πιο καθαρή ομαδική μονομαχία στα προκριματικά γίνεται στο Williams με τους Alexander Albon και Logan Sargeant, όπου ο Αμερικανός παίρνει κατά μέσο όρο επτά δέκατα. Αξιοσημείωτες είναι και οι μονομαχίες σε Aston Martin και Sauber. Η Ferrari είναι το πιο κοντινό μέρος για αυτό.

Η πιο ξεκάθαρη ομαδική μονομαχία στον αγώνα είναι στην Aston Martin, όπου ο Lance Stroll δεν βλέπει αγώνα ενάντια στον Fernando Alonso. Ο αγωνιστικός ρυθμός είναι επίσης ο πιο κοντινός μεταξύ των οδηγών της Ferrari. Είναι επίσης αξιοσημείωτο ότι ο Oscar Piastri είναι πολύ πιο μακριά από τον Norris όσον αφορά τον αγωνιστικό ρυθμό και ο Sergio Perez τα πηγαίνει ελαφρώς καλύτερα σε σύγκριση με τον Max Verstappen σε σύγκριση με πέρυσι.

Αν συγκρίνετε τις κατατακτήριες και τον αγώνα, κάποιες ομαδικές μονομαχίες άλλαξαν ανάλογα με την πειθαρχία. Στον αγώνα, ο Sainz είναι πλέον ταχύτερος από τον Leclerc και ο Zhou είναι επίσης καλύτερος από τον Bottas. Ενδιαφέρουσα είναι και η σύγκριση στο Haas. Ενώ ο Hülkenberg ήταν κατά μέσο όρο μισό δευτερόλεπτο μπροστά από τον Magnussen στα προκριματικά πέρυσι, το προβάδισμα το 2024 θα είναι σημαντικά μικρότερο. Από την άλλη πλευρά, το Emmericher κάνει καλύτερη εντύπωση στον αγώνα αυτή τη σεζόν από το 2023.

isorropia-dinameon-analisi-formula-1-2024-afto-lene-ta-dedomena-gia-tin-kina

Ανάλυση Formula 1 2024: Ποιο αυτοκίνητο έχει την καλύτερη τελική ταχύτητα;

Το μεγάλο ερώτημα, φυσικά, είναι από πού πηγάζει το πλεονέκτημα της Red Bull; Το αυτοκίνητο είναι φυσικά απόλυτα ισορροπημένο, αλλά το RB20 μπορεί να δείξει τις δυνάμεις του και στις ευθείες. Αν κοιτάξετε τις τιμές κορυφαίας ταχύτητας στα προκριματικά, κανείς δεν είναι πιο γρήγορος από τον Verstappen και τον Perez.

Από τη μία πλευρά, το RB20 είναι για άλλη μια φορά αεροδυναμικά αποδοτικό και παράγει λιγότερη αντίσταση αέρα από τον ανταγωνισμό, αλλά ακόμη και με το DRS ανοιχτό, η Red Bull προφανώς βρίσκει περισσότερο χρόνο από τους υπόλοιπους στις ευθείες και βρίσκεται στη μέτρηση ταχύτητας λίγο πιο μπροστά από το RB20.

Η Sauber και η McLaren δημιουργούν τη μεγαλύτερη αντίσταση αέρα με διάκενο πάνω από πέντε km/h. Η Ferrari έχει γίνει λίγο πιο αργή στις ευθείες σε σύγκριση με πέρυσι, πιθανώς προς όφελος της πρόσφυσης στις στροφές και της φθοράς των ελαστικών. Αντίθετα, η Aston Martin, που είναι τώρα καλύτερη στις ευθείες, θα μπορούσε να πιέζει πολύ τα ελαστικά της.

isorropia-dinameon-analisi-formula-1-2024-afto-lene-ta-dedomena-gia-tin-kina

Ανάλυση Formula 1 2024: Ποιος κάνει τα καλύτερα pit stops;

Σημαντικό κριτήριο για μια καλή αγωνιστική στρατηγική είναι φυσικά τα pit stop. Κατά μέσο όρο, οι οδηγοί της Red Bull ξοδεύουν τον λιγότερο χρόνο στην αλλαγή ελαστικών. Ο Max Verstappen και ο Sergio Perez αντέχουν κατά μέσο όρο μόνο 2,32 δευτερόλεπτα όταν αλλάζουν ελαστικά, που είναι η καλύτερη τιμή στη Formula 1.

Υπάρχουν τεράστια προβλήματα κατά την αλλαγή ελαστικών στη Sauber. Valtteri Bottas και Guanyu Zhou κατά μέσο όρο 10,27 δευτερόλεπτα όταν αλλάζουν ελαστικά! Στην Αυστραλία και την Ιαπωνία έχασαν καλές πιθανότητες να πάρουν βαθμούς. Ο Φινλανδός είναι ο πιο άτυχος άνθρωπος στο pit lane. Ο Bottas κάνει κατά μέσο όρο 12,46 δευτερόλεπτα όταν αλλάζει ελαστικά.

Δες πρώτος όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power

 

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «Ισορροπία δυνάμεων, ανάλυση Formula 1 2024: Αυτό λένε τα δεδομένα για την Κίνα!», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για περισσότερα σχετικά άρθρα επιλέξτε παρακάτω.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Μιχάλης Κοντιζάς

Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!