ENGINE POWER

Ιστορίες MotoGP : Το πιο περίεργο Σαββατοκύριακο ποτέ

Ιστορίες MotoGP : Η ιστορία είναι γεμάτη ανεξήγητες, παράξενες στιγμές κάθε είδους. αναμφίβολα θεωρείται ως ένα από τα πιο θρυλικά γεγονότα του αθλήματος
Ιστορίες MotoGP : Το πιο περίεργο Σαββατοκύριακο ποτέ

Ιστορίες MotoGP :Σήμερα επιστρέφουμε τον χρόνο πίσω στο Σαββατοκύριακο της 14ης Αυγούστου 1971, όταν τίποτα δεν πήγε όπως είχε προγραμματιστεί.

Τα προβλήματα χρονολογούνται πολύ πέρα ​​από αυτήν την ημερομηνία. Πράγματι, βρισκόμαστε στο Ulster , στη Βόρεια Ιρλανδία. Εδώ διεξάγεται παραδοσιακά το Grand Prix του Ulster, το οποίο αγωνίζεται για πρώτη φορά το 1922, το οποίο αναμφίβολα θεωρείται ως ένα από τα πιο θρυλικά γεγονότα του αθλήματος μας.

Το 1949, αυτός ο τρελός αγώνας, που διοργανώθηκε σε δρόμους όπως το Tourist Trophy, ενσωματώθηκε στο παγκόσμιο πρωτάθλημα μοτοσικλέτας. Μόνο που εδώ και δέκα χρόνια, τα ταξίδια εκεί ήταν περίπλοκα. Πράγματι, η σύγκρουση στη Βόρεια Ιρλανδία μαίνεται . Πολύ περίπλοκη και μερικές φορές κρίνεται ως πόλεμος ή επανάσταση, αυτή η αντιπολίτευση διαπράττει απώλειες και συγκρούσεις. Από τις 9 έως τις 11 Αυγούστου, την εβδομάδα του αγώνα, ο βρετανικός στρατός σκότωσε έντεκα πολίτες κατά τη διάρκεια της τρομερής σφαγής στο Ballymurphy, μια συνοικία του Μπέλφαστ.

istories-motogp-to-pio-periergo-savvatokiriako-pote-Asgotini-1971-Panini-

Ιστορίες MotoGP : Παρά τις εντάσεις, η MV Agusta, μια εταιρεία πολύ μπροστά από τη γενική κατάταξη, κατάφερε να φτάσει στη χώρα, αλλά πρώτα από όλα. Ο Giacomo Agostini , ήδη παγκόσμιος πρωταθλητής 350cc και 500cc (ο ένατος και δέκατος τίτλος του), φοβάται για τη δική του ασφάλεια και αρνείται να αγωνιστεί. Ως αποτέλεσμα, η MV αποσύρεται. Αυτή η πρώτη περιπέτεια αφήνει την πόρτα ορθάνοιχτη σε όλους τους άλλους . Να θυμίσουμε ότι ο Ιταλός είχε κερδίσει όλους τους αγώνες των 500cc μέχρι τώρα. Δεύτερο πρόβλημα, η κατηγορία των 50cc. Το FIM δέχθηκε μόνο οκτώ συμμετέχοντες, ένας ασήμαντος αριθμός που τους ανάγκασε να ακυρώσουν εντελώς την εκδήλωση. Αυτό έχει ως συνέπεια τον οριστικό αποκλεισμό του Ολλανδού Jos Schurgers από την κούρσα του τίτλου  . έμειναν μόνο τρεις γύροι για να ολοκληρωθούν.

Και πάλι, ήταν μόνο η αρχή μιας εφιαλτικής εβδομάδας. Ο Phil Read, στα 250cc, βγαίνει από τραυματισμό αλλά εξακολουθεί να οδηγεί το πρωτάθλημα . Ενώ ελπίζει να στεφθεί, ο Βρετανός Rodney Gould προβάλλει αντίσταση . Σε ένα καλό σερί δύο συνεχόμενων νικών, μπορεί να ελπίζει ότι θα γαργαλήσει τον Read. Οχι. Σε καταρρακτώδη βροχή (σαν να μην έφτανε αυτό), ο Γκουλντ ήταν μόλις έκτος, σε κίνδυνο στην τεχνική πίστα του Ulster. Μπροστά, ο Phil Read τσακώνεται με έναν ντόπιο, έναν σπουδαίο ειδικό σε αυτές τις συνθήκες: τον Ray McCullough, στο Yamsel . Ο Read σπάει το κουτί του, τα παρατάει και αφήνει τον έλεγχο του πρωταθλήματος στον Gould! Ως εκ τούτου, ο Βορειοϊρλανδός κέρδισε μπροστά στο κοινό του, ένα κατόρθωμα που περιγράφεται ως «  ιστορική μέρα» στον Τύπο.

istories-motogp-to-pio-periergo-savvatokiriako-pote-Asgotini-1971-Panini-

Ιστορίες MotoGP : Στα 350cc ο αγώνας δεν είναι λιγότερο περίεργος. Ξεκινώντας μπροστά, ο Jarno Saarinen προηγείται πριν πέσει. Ο Τόμι Ρομπ, όχι πολύ μακριά, τον διαδέχεται, αλλά και αναγκάζεται να αποσυρθεί για μηχανικούς λόγους! Ο Peter Williams, στο MZ, κληρονομεί την πρώτη θέση και κερδίζει για μοναδική φορά στη ζωή του.

Όμως το κερασάκι στην τούρτα παραμένει. Όταν η γάτα φύγει, τα ποντίκια θα παίξουν. Ο θρυλικός Jack Findlay, 36 ετών, δεν έχει κερδίσει ποτέ ούτε έναν αγώνα στην καριέρα του . Ο ήρωας της ταινίας Continenal Circus κέρδισε την πρώτη του επιτυχία εκείνη την ημέρα, ω τόσο ιστορική. Πρώτα από όλα, αυτή είναι η πρώτη νίκη της Suzuki στην κατηγορία, αλλά και η πρώτη για δίχρονο 500cc μετά το θρυλικός Jack Findlay!

Δημοφιλές, το Findlay χαίρεται . Έντεκα χρόνια μετά το ντεμπούτο του, μια μεγάλη γιορτή αξίζει απόλυτα. Τι έκπληξη για το κοινό όταν οι επίσημοι εγκαινίασαν τη La Marseillaise αντί για τον αυστραλιανό ύμνο! Στην πραγματικότητα, το Findlay είχε άδεια στη Γαλλία. Μια περίεργη κατάσταση που σημάδεψε μια μακρά, γελοία και θλιβερή εβδομάδα για τις οικογένειες των θυμάτων της σύγκρουσης.

istories-motogp-to-pio-periergo-savvatokiriako-pote-Asgotini-1971-Panini-

Ιστορίες MotoGP : Λοιπόν, σχεδόν, αφού στα sidecars, το δίδυμο Horst Owesle/Peter Rutterford (Münch/URS) έχει τίτλο, αλλά υπάρχει μεγάλη υποψία ότι έχει εξαπατήσει από αξιωματούχους της BMW. Οι τελευταίοι κατηγορούν τους πρωταθλητές ότι έχουν πολύ μεγάλο κυλινδρισμό, αλλά μετά από ελέγχους αλλάζουν την έκδοση και πλέον κάνουν λόγο για μη συμμορφούμενη βενζίνη.

Όταν δεν θέλει, δεν θέλει. Στη συνέχεια, το Ulster GP δεν εμφανιζόταν πλέον στο παγκόσμιο πρωτάθλημα και αυτή η χαοτική έκδοση μάλλον δεν είχε καμία σχέση με αυτό.

Γνωρίζατε αυτή την ιστορία; Πείτε μας στα σχόλια!

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

 

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «Ιστορίες MotoGP : Το πιο περίεργο Σαββατοκύριακο ποτέ», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για περισσότερα σχετικά άρθρα επιλέξτε παρακάτω.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Μιχάλης Κοντιζάς

Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!