ENGINE POWER

Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις τελευταία νέα πριν τον αγώνα

Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις Historic Acropolis Rally 2023 η αντίστροφη μέτρηση αρχισε και όλοι θα δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό στον διεθνή αγώνα που επέστρεψε στα Ευρωπαϊκά σαλόνια.

Historic-Acropolis-Rally-2023-protathlima-regularity
Συντάκτης: Μιχάλης Κοντιζάς Χρόνος ανάγνωσης: 12 λεπτά

Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις:  58 Στολίδια Του Παρελθόντος Θα Λάβουν Μέρος στο Regularity!

Το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις ξεκινά με 58 στολίδια του παρελθόντος θα διαγωνιστούν στην κατηγορία Regularity του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις, σε έναν αγώνα ακριβείας που παρά το γεγονός πως δεν περιλαμβάνεται σε κάποιο διεθνές καλεντάρι, συγκέντρωσε 14 πληρώματα από το εξωτερικό που έρχονται στη χώρα μας.

Με το παλαιότερο όχημα του αγώνα και με το 201 στις πόρτες θα αγωνιστούν οι Αλέξανδρος Μπουγιούρης-Έλενα Κανελλοπούλου που θα οδηγήσουν ένα MG TD του 1950, με τους «Ρωμαίους» Χρήστο Βλάχο-Αντώνιο Ρέκκα να έχουν στα χέρια τους μία Alfa Romeo Giulietta 750 Spider του 1960. Πάντοτε δίνουν το παρών σε μεγάλες διοργανώσεις της χώρας μας οι Βούλγαροι Georgi AntonovYordanka Antonova με ένα Volvo 121 του 1961, ενώ οι Δημήτρης Κολλιόπουλος-Δανάη Χαΐδή θα λάβουν μέρος στην κατηγορία Regularity με το μικρότερο σε κυβισμό όχημα του αγώνα, ένα Saab 96 Le Mans του 1963. Το μικτό πλήρωμα των Κυριάκου Φαρμάκη-Μαρίας Αθανασοπούλου θα οδηγήσουν ένα Volvo 122S του 1964, ενώ άλλο ένα πλήρωμα από το εξωτερικό θα έρθει να αγωνιστεί στο τριήμερο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις. Πρόκειται για τους πατήρ και υιό, Artur και Adrian Moscicki με μία BMW 1600-2 του 1967. Οι Κορίνθιοι Χρήστος Τσιόγκας-Σωτήρης Κολλιόπουλος θα συμμετάσχουν με ένα Ford Escort RS2000 πρώτης γενιάς του 1969 με τους Ρουμάνους Stefan MarinescuCatalin Popescu να έρχονται με «άγριες διαθέσεις» στη χώρα μας με ένα Opel Commodore A.

Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις : Οι νέοι ηλικιακά, αλλά έμπειροι από αγώνες Regularity, Άρης Αντωνόπουλος-Κωνσταντίνος Πέππας θα οδηγήσουν ένα MG B Roadster του 1969, ενώ το Ελληνοβρετανικό πλήρωμα των John Inglesis και Jonathan Papworth θα «ξυρίσει» την άσφαλτο με τη Ferrari 512 BBi του 1984. Πιστός στο ραντεβού του με το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις είναι ο Αλέξανδρος Τσέκερης με συνοδηγό τον Σπύρο Καραγιάννη. Ένας θρύλος του μηχανοκίνητου αθλητισμού, ο Βρετανός Alastair Caldwell, αγωνιστικός διευθυντής της McLaren την περίοδο 1974-1978 θα τιμήσει με την παρουσία του τον αγώνα, με συνοδηγό στην Porsche 914/6 GT του 1970, τη «δική μας» Σταύρια Δωρή. Οι Κωνσταντίνος Κατσανέβας-Αθανάσιος Λελές θα μοιραστούν ένα Volkswagen 1300 του 1970, ενώ οι έμπειροι του είδους με πλούσιο παλμαρέ, Κωνσταντίνος Μητρόπουλος-Αριστοτέλης Γεωργίου θα βρεθούν στη ράμπα της εκκίνησης κάτω από τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης με μία Lancia Fulvia Coupe Rally του 1970. Από τη γειτονική Τουρκία ταξιδεύουν στη χώρα μας οι Burak και Fulden Dagalti με Alfa Romeo Giulia 1600 S του 1971, όπως επίσης και οι Gurhan Kadri PizanYasemin Pizan με μία BMW 1602 του 1971. Με αρκετές διακρίσεις στη χώρα τους, οι φορμαρισμένοι Αυστριακοί Harald HekerleBrigitte Schneider θα οδηγήσουν ένα Datsun 240Z του 1971, ενώ με νέο όχημα θα συμμετάσχουν στον αγώνα για δεύτερη χρονιά οι Δημήτρης Χαρούλης-Φαίδρα Συριώτη (BMW 2002 Tii). Πρώτη φορά θα συνεργαστούν ως πλήρωμα ο Πολωνός Mariusz Juszczyk με συνοδηγό τον Κωνσταντίνο Δωρή σε μια Mercedes 350 SL του 1972, ενώ μια όμορφη Morgan 4/4 του 1972 θα έχουν στα χέρια τους οι Σπύρος Ξανθόπουλος-Δημήτρης Κονταξής. Πρώτη φορά έρχονται στην Ελλλάδα οι Ρουμάνοι Dragos AlexandrescuDan Necula για να αγωνιστούν στον αγώνα ακριβείας με μία BMW 3.0 CS του 1973, με τους Χρήστο Πετροπαναγιωτάκη-Χρήστο Αγγουρίδα να δηλώνουν έτοιμοι για την πρόκληση του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις με μία Lancia Fulvia Berlina S2 Grecia. Με αρκετές διακρίσεις έρχονται στον αγώνα οι Άρης Γεωργουσόπουλος-Νίκος Κοντοπός με μία Toyota Celica ST του 1973, με τους έμπειρους Αθανάσιο Ντζουμάνη-Βασίλειο Τσομπανίδη να αγωνίζονται με μία Lancia Fulvia Coupe. Ένα πλήρωμα από την Ιτέα, οι Παναγιώτης Δημητρίου-Κωνσταντίνα Σπάτουλα θα οδηγήσει ένα Alfa Romeo Tipo 116, ενώ ένα σπάνιο NSU RO 80 θα μοιραστούν στον τριήμερο αγώνα οι Μιχαήλ Λαμπρής-Μαρία Σκεπαστιανού που έρχονται από τη Θεσσαλονίκη.

Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις : Τριμελές είναι το πλήρωμα της κόκκινης BMW 3.0 CS E9 USA του 1973, καθώς οδηγός θα είναι ο Σοφοκλής Ντανάσης, έχοντας μαζί του τον Αλέξανδρο Αφεντάκη και τη Νιόβη Σκουρλέτη. Προσηλωμένοι στο στόχο θα είναι οι έμπειροι Βάσος Θεοδοσίου-Κωνσταντίνος Πιπερός με μία Lancia Beta Coupe του 1974, με τους Τούρκους Πρωταθλητές Regularity στη χώρα τους το 2022, Selim BaciogluHandan Bacioglu να έρχονται στη χώρα μας με μία Mercedes –Benz 230/4 του 1975 με υψηλές βλέψεις. Πανταχού παρόντες οι Δημήτρης και Λευτέρης Λιάκος θα οδηγήσουν μία BMW 1502 του 1975, ενώ ο θρυλικός «Dobermann» με καυστική πένα, Δημήτρης Παπανδρέου θα έχει τον Λεωνίδα Νασόπουλο δίπλα του σε μία BMW E21 318 του 1976. Από τη Σύρο έρχονται για δεύτερη συνεχή χρονιά στον αγώνα οι Ιωάννης και Χρήστος Θέρμος με μία Alfa Romeo Alfetta GTV του 1976, ενώ με ένα Volkswagen Golf II θα συμμετάσχουν οι έμπειροι Κυριάκος Κοφινάς-Γιώργος Τζαβάρας. Ένα Ιταλικό πλήρωμα που απαρτίζεται από τους Michele di Mauro και Luca Martinelli θα λάβει μέρος στον αγώνα με ένα Datsun 180B του 1978, ενώ ο Νικόλαος Τζελέπης με τον ανιψιό του Βασίλειο, θα μοιραστούν ένα Fiat 128 3p. Έμπειροι και έτοιμοι να ριχτούν στη μάχη του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις εμφανίζονται οι Αντώνης Νικολαΐδης-Γιώργος Καϊόγλου με μία Alfa Romeo Alfetta GT του 1978, ενώ οι Νίκος Μωραΐτης-Νίκος Χατζηκωνσταντίνου αγωνίζονται με ένα Lada VAZ 2101 του 1979. Ακόμη ένα πλήρωμα από τη Ρουμανία θα έρθει στη χώρα μας για να αγωνιστεί στον δεύτερο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Regularity. Πρόκειται για τους George MihalceaRazvan Radu με ένα BMW 316 του 1980.

Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις : Ένα Mazda RX-7 του 1980 θα μοιραστούν οι Γρηγόρης Κασωτάκης-Μιχάλης Μουσούλης, με τους Αθανάσιο και Γιώργο Περιστεριώτη να αγωνίζονται με μία Lancia Beta Berlina. Άλλη μια φορά δίνει το παρών σε Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις ο Λουκάς Τσιπουράς με συνοδηγό την Στυλιανή Ευσταθία Κωστή στο Ford Fiesta MKI του 1981. Το μοναδικό αμιγώς γυναικείο πλήρωμα απαρτίζεται από τις Δήμητρα Χατζηευστρατίου-Δήμητρα Κοτσιρίλου που θα μοιραστούν ένα Lada 2101 του 1981, με τους Γεράσιμο Κατοχιανό-Δημήτρη Σταυρόπουλο με πολλές παραστάσεις από αγώνες Regularity εντός και εκτός συνόρων να έρχονται αποφασισμένοι για τη διάκριση με ένα Ford Fiesta MKI του 1981. Νέοι ηλικιακά, αλλά έμπειροι από αγώνες του είδους, οι Άκης Μερτινός-Γεράσιμος Κυπραίος θα οδηγήσουν ένα Ford Fiesta MKI, με τους Δημήτρη Καλογερά-Χρήστο Διαμαντόπουλο με πλούσιο παλμαρέ σε αγώνες Regularity να αγωνίζονται με ένα Renault 5 Alpine Turbo. Πόλος έλξης για ένα ακόμη δίδυμο από το εξωτερικό αποτελεί ο αγώνας, καθώς οι Ρουμάνοι Adrian και Andrei Georgescu θα μοιραστούν ένα Renault 5 Alpine του 1983. Στη δεύτερή τους συμμετοχή σε Ιστορικό Ακρόπολις, οι Αριστοτέλης Νινιός-Δημήτρης Χριστοδούλου θα οδηγήσουν για πρώτη φορά μία BMW 528i του 1984, ενώ ο Αλέξανδρος Μουρίκης, γνωστός από τη συμμετοχή του σε αγώνες ράλλυ παλαιότερα, με συνοδηγό τον γιο του Δημήτρη, θα οδηγήσει ένα Ford Fiesta του 1984. Ένα Toyota Starlet του 1984 θα έχουν στα χέρια τους στον τριήμερο αγώνα οι Χρήστος Πασχαλίδης-Δημήτρης Νικολόπουλος, με τους περσινούς νικητές, Χρήστο Χατζηκωνσταντίνου-Μανώλη Δημακαρέα να θέλουν να διπλασιάσουν τις νίκες τους στον φετινό αγώνα, στον οποίο θα συμμετάσχουν με ένα Volkswagen Golf II.

 

Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις : Με συνεχή παρουσία στο χώρο, οι Αρκάδες Άρης Παπακωνσταντίνου-Νικόλαος Πουλιερής θα οδηγήσουν ένα Audi 80 του 1986. Με στόχο την οδηγική απόλαυση συμμετέχουν οι Ανδρέας και Αναστάσιος Σάλτας με μία Mercedes 560 SL, ενώ οι Γιώργος και Αθανάσιος Σακελλαριάδης δίνουν για άλλη μια φορά το παρών με μία Toyota Corolla GTI 1.6 του 1989. Από τη Φλώρινα «κατεβαίνει» για να συμμετάσχει στο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις ο Αναστάσιος Χατζηχρήστου με συνοδηγό στην όμορφη Toyota Celica ST165 τον Γρηγόρη Κορίνθιο. Με ένα Ιστορικό Ακρόπολις ήδη στη φαρέτρα τους, οι Χαράλαμπος και Ιωάννης Μητρόπουλος θα οδηγήσουν μία Alfa Romeo 75 Turbo του 1989, ενώ τα λόγια περιττεύουν για τους Χριστόφορο Σαραντόπουλο-Βασίλειο Δεσποτόπουλο. Η ζωντανή ιστορία του ελληνικού motorsport θα δώσει το παρών στο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις με ένα Suzuki Swift του 1990. Με ένα MG F του 1997 της κατηγορίας Youngtimer αγωνίζονται οι Ιωάννης Σιάφας-Πέννυ Ντρούγκα.

Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις  – Historic Acropolis Rally Regularity 3-5 / 11 /2023

A/A No Nat Driver Nat Co Driver MAKE MODEL YEAR CC CAT
1 201 GRC BOUGIOURIS ALEXANDROS GRC KANELLOPOULOU ELENA MG TD 1950 1250 E
2 202 GRC VLACHOS CHRISTOS GRC REKKAS ANTONIOS ALFA ROMEO GIULIETTA 750 SPIDER 1960 1290 E
3 203 BGR ANTONOV GEORGI BGR ANTONOVA YORDANKA VOLVO 121 1961 1782 E
4 204 GRC KOLLIOPOULOS DIMITRIOS GRC CHAIDI DANAE SAAB 96 LEMANS 1963 841 F
5 205 GRC FARMAKIS KYRIAKOS GRC ATHANASOPOULOU MARIA VOLVO 122s 1964 1798 F
6 206 POL MOŚCICKI ARTUR POL MOŚCICKI ADRIAN BMW 1600-2 1967 1573 G
7 207 GRC TSIOGKAS CHRISTOS GRC KOLLIOPOULOS SOTIRIOS FORD ESCORT RS2000 1968 2000 G
8 208 ROM MARINESCU STEFAN ROM POPESCU CATALIN OPEL COMMODORE A 1969 2500 G
9 209 GRC ANTONOPOULOS ARIS GRC PEPPAS KONSTANTINOS MG B ROADSTER 1969 1798 G
10 210 GRC INGLESIS JOHN GBR PAPWORTH JONATHAN FERRARI 512 BBi 1984 5850 J1
11 211 GRC TSEKERIS ALEXANDROS GRC KARAGIANNIS SPYRIDON BMW 1600-2 1969 1573 G
12 212 GBR CALDWELL ALASTAIR GRC DORI STAVRIA PORSCHE 914/6 GT 1970 2400 G
13 213 GRC KATSANEVAS KONSTANTINOS GRC LELES ATHANASIOS VW 1300 1970 1295 G
14 214 GRC MITROPOULOS KONSTANTINOS GRC GEORGIOU ARISTOTELIS LANCIA FULVIA COUPE RALLY 1,6 HF 1970 1584 G
15 215 TUR DAGALTI BURAK TUR DAGALTI FULDΕN ALFA ROMEO GIULIA 1600 S 1971 1570 G
16 216 AUT HEKERLE HARALD AUT SCHNEIDER BRIGITTE NISSAN DATSUN 240Z 1971 2400 G
17 217 GRC CHAROULIS DIMITRIOS GRC SYRIOTI PHAIDRA BMW 2002 Tii 1971 1990 G
18 218 TUR PIZAN KADRI GURHAN TUR PIZAN YASEMIN BMW 1602 1972 1990 H
19 219 POL JUSZCZYK MARIUSZ GRC DORIS KONSTANTINOS MERCEDES BENZ 350 SL 1972 3459 H
20 220 GRC XANTHOPOULOS SPYRIDON GRC KONTAXIS DIMITRIOS MORGAN 4/4 . 1972 1600 H
21 221 GRC PETROPANAGIOTAKIS CHRISTOS GRC AGOURIDAS CHRISTOS LANCIA FULVIA BERLINA S2 GRECIA 1972 1199 H
22 222 ROM ALEXANDRESCU DRAGOS ROM NECULA DAN BMW 3.0 CS 1973 2986 H
23 223 GRC GEORGOSOPOULOS ARIS GRC KONTOPOS NIKOS TOYOTA CELICA ST 1973 1589 H
24 224 GRC NTZOUMANIS ATHANASIOS GRC TSOMPANIDIS VASILEIOS LANCIA FULVIA COUPE 1,3s 1973 1298 H
25 225 GRC DIMITRIOU PANAGIOTIS GRC SPATOULA KONSTANTINA ALFA ROMEO ALFETTA TIPO 116.08 1973 1776 H
26 226 GRC LAMPRIS MICHAIL GRC SKEPASTIANOU MARIA NSU RO 80 1973 994 H
27 227 GRC DANASIS SOFOKLIS GRC AFENTAKIS ALEXIOS-SKOURLETI NIOVI BMW 3.0 CS E9 USA 1973 2986 H
28 228 GRC THEODOSIOU VASOS GRC PIPEROS KONSTANTINOS LANCIA BETA COUPE 1974 1995 H
29 229 TUR BACIOGLU SELIM TUR BACIOGLU HANDAN MERCEDES BENZ 230/4 1975 2300 H
30 230 GRC LIAKOS DIMITRIOS GRC LIAKOS ELEFTHERIOS BMW 1502 1975 1990 H
31 231 GRC PAPANDREOU DIMITRIOS GRC NASSOPOULOS LEONIDAS BMW E21 318 1976 1766 H
32 232 GRC THERMOS IOANNIS GRC THERMOS CHRISTOS ALFA ROMEO ALFETTA GTV 1976 1962 H
33 233 GRC KOFINAS KYRIAKOS GRC TZAVARAS GEORGIOS VW GOLF Gti MK2 1989 1781 J2
34 234 ITA DI MAURO MICHELE ITA MARTINELLI LUCA NISSAN DATSUN 180B 1978 1600 I
35 235 GRC TZELEPIS NIKOLAOS GRC TZELEPIS VASILIOS FIAT 128 3P 1978 1290 I
36 236 GRC NIKOLAIDIS ANTONIS GRC KAIOGLOU GEORGIOS ALFA ROMEO ALFETTA GT 1978 1962 I
37 237 GRC MORAITIS NIKOS GRC CHATZIKONSTANTINOU NIKOS LADA BA3 2101 1979 1270 I
38 238 ROM MIHALCEA GEORGE ROM RADU RAZVAN BMW 316 1980 1573 I
39 239 GRC KASOTAKIS GRIGORIOS GRC MOUSOULIS MICHAIL MAZDA RX7 1980 1146 I
40 240 GRC PERISTERIOTIS ATHANASIOS GRC PERISTERIOTIS GIORGOS LANCIA BETA BERLINA 1980 1600 I
41 241 GRC TSIPOURAS LOUKAS GRC KOSTI STYLIANI EFSTATHIA FORD FIESTA 1981 1117 I
42 242 GRC CHATZIEFSTRATIOU DIMITRA GRC KOTSIRILOU DIMITRA LADA 2101 1981 1200 I
43 243 GRC KATOCHIANOS GERASIMOS GRC STAVROPOULOS DIMITRIOS FORD FIESTA 1981 1599 I
44 244 GRC MERTINOS AKIS GRC KYPRAIOS GERASIMOS FORD FIESTA 1981 981 I
45 245 GRC KALOGERAS DIMITIROS GRC DIAMANTOPOULOS CHRISTOS RENAULT ALPINE 5 TURBO 1982 1397 J1
46 246 ROM GEORGESCU ADRIAN ROM GEORGESCU ANDREI RENAULT 5 ALPINE TURBO 1983 1397 J1
47 247 GRC NINIOS ARISTOTELIS GRC CHRISTODOULOU DIMITRIOS BMW 528i 1984 2788 J1
48 248 GRC MOURIKIS ALEXANDROS GRC MOURIKIS DIMITRIOS FORD FIESTA 1984 1599 J1
49 249 GRC PASCHALIDES CHRISTOS GRC NIKOLOPOULOS DIMITRIOS TOYOTA STARLET 1984 1299 J1
50 250 GRC TOURNIKIOTIS ANTONIOS GRC PETROGIANNIS SPYROS SAAB 900 TURBO 1985 1985 J1
51 251 GRC CHATZIKONSTANTINOU CHRISTOS GRC DIMAKAREAS MANOLIS VW GOLF 2 1985 1786 J1
52 252 GRC PAPAKONSTANTINOU ARIS GRC POULIERIS NIKOKAOS AUDI 80 1986 1595 J2
53 253 GRC SALTAS ANDREAS GRC SALTAS ANASTASIOS MERCEDES BENZ 560 SL 1986 5600 J2
54 254 GRC SAKELARIADIS GEORGIOS GRC SAKELARIADIS ATHANASIOS TOYOTA COROLLA Gti 1,6 1989 1587 J2
55 255 GRC CHATZICHRISTOU ANASTASIOS GRC KORINTHIOS GRIGORIOS TOYOTA CELICA ST165 1989 1599 J2
56 256 GRC MITROPOULOS CHARALAMPOS GRC MITROPOULOS IOANNIS ALFA ROMEO 75 1.8 TURBO AMERICA 1989 1779 J2
57 257 GRC SARANTOPOULOS CHRISTOFOROS GRC DESPOTOPOULOS VASILEIOS SUZUKI SWIFT 1990 1300 J2
58 258 GRC SIAFAS IOANNIS GRC DROUGKA PENNY ROVER MGF 1997 1796 YT

Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις – Historic Acropolis Rally 2023 – Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών Αυτοκινήτων: Στην Πιο Κρίσιμη Καμπή!

Καθοριστικό ρόλο στην εξέλιξη του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων θα διαδραματίσει το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, που αποτελεί τον έκτο από τους εφτά αγώνες που συνολικά περιλαμβάνει ο θεσμός που προκηρύχθηκε για πρώτη φορά το 2002. Ο αυξημένος συντελεστής 3 προσδίδει ιδιαίτερο ενδιαφέρον στον αγώνα και είναι ένα επιπλέον κίνητρο για τα Ελληνικά πληρώματα να δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό στον διεθνή αγώνα που επέστρεψε στα Ευρωπαϊκά σαλόνια.

Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις : Η αρχή στο φετινό πρωτάθλημα έγινε τον Μάρτιο με το Ράλλυ Βοιωτίας. Οι Αλέξανδρος Χαλιβελάκης-Θάνος Παπαγεωργίου (Ford Escort MKII) ξεκίνησαν τη χρονιά, έτσι όπως ακριβώς ολοκλήρωσαν το 2022, με νίκη. Άφησαν σχεδόν μισό λεπτό πίσω τους Θέμη Χαλκιά-Νίκο Κομνό (Nissan Pulsar), με τους Δημήτρη Αμαξόπουλο-Χαρά Μωραΐτη (Toyota Corolla KE30) να συμπληρώνουν την πρώτη τριάδα. Η συνέχεια δόθηκε σε ασφάλτινο τερέν, με το Ράλλυ Σπριντ Αιγίου τον Απρίλιο. Οι Μάριος Σταφυλοπάτης-Γιώργος Χατζηρήγας οδήγησαν στο όριο την BMW M3 E30 κατακτώντας τη νίκη, με τους Ιωάννη Κάτσικα-Νίκο Μπαμπαλή να τερματίζουν δεύτεροι με ένα Ford Escort MKII και τους Δημήτρη Αμαξόπουλο-Χαρά Μωραΐτη (Toyota Corolla KE30) να ολοκληρώνουν τον αγώνα στην τρίτη θέση.

Το Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας αποτέλεσε τον τρίτο γύρο του θεσμού, με τους Αλέξανδρο Χαλιβελάκη-Θάνο Παπαγεωργίου (Ford Escort MKII) να επιστρέφουν στο πρώτο σκαλί του βάθρου, επικρατώντας για μόλις 3 δευτερόλεπτα των δεύτερων Αλέξανδρου Χριστοδούλου-Θανάση Σαμαρά με μία Lancia 037 Beta Rally. Οι Κωνσταντίνος Παπαδημητρίου-Μάνος Σιγάλας (Toyota Starlet EP71 Turbo) ανέβηκαν στο τρίτο σκαλί του βάθρου. Στο ασφάλτινο Ράλλυ Φθιώτιδος, οι Μάριος Σταφυλοπάτης-Γιώργος Χατζηρήγας (Ford Sierra RS Cosworth 4×4) διπλασίασαν τις νίκες τους στο φετινό πρωτάθλημα. Μάχη εξελίχθηκε για τις πιο πίσω θέσεις, με τους Λυμπέρη Παπάζογλου-Μαρία Νικολοπούλου να τερματίζουν δεύτεροι με μία Lancia Delta, αφήνοντας στην τρίτη θέση τους “Geo”-Δημήτρη Τριπιντή (Peugeot 205 Rallye). Άτρωτοι επί ασφάλτινου τερέν φέτος οι Μάριος Σταφυλοπάτης-Γιώργος Χατζηρήγας επικράτησαν και στην πέμπτη συνάντηση της χρονιάς, οδηγώντας αυτή τη φορά μία Lancia Delta Integrale 16V. Στο Ράλλυ Σπριντ Αχαιός, τους ακολούθησαν οι Ιωάννης Κάτσικας-Νίκος Μπαμπαλής (Ford Escort MKII), ενώ ο Πρωταθλητής Σερβίας του 2014, Ιταλός Gianluca Rocco συμπλήρωσε το βάθρο, με συνοδηγό στο Ford Sierra RS Cosworth 4×4 τον Σέρβο Jovan Isailovic.

Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις: Στη βαθμολογία του πρωταθλήματος, οι Δημήτρης Αμαξόπουλος-Χαρά Μωραΐτη είναι στην κορυφή με 142 βαθμούς, με τους Μάριο Σταφυλοπάτη-Γιώργο Χατζηρήγα να τους ακολουθούν με 122 βαθμούς. Τρίτοι είναι οι Αλέξανδρος Χαλιβελάκης-Θάνος Παπαγεωργίου, οι οποίοι έχουν συγκεντρώσει 86 βαθμούς, έπειτα από τους 5 πρώτους αγώνες της σεζόν.

Με γνώμονα πως το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις προσμετράει στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων με αυξημένο συντελεστή 3, τα Ελληνικά πληρώματα θα «κοιτάξουν στα μάτια» τους ξένους συνδυασμούς και αξίζουν το χειροκρότημα όλων μας.

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

 

 

Exit mobile version