Καρχαρίες στο Mεταγραφικό παζάρι F1 : «Όσο πιο γρήγορα το κλείσεις…»
Mεταγραφικό παζάρι F1: Lewis Hamilton, Fernando Alonso, Carlos Sainz, Esteban Ocon, Pierre Gasly και το παζάρι συνεχίζεται...Mεταγραφικό παζάρι F1: Ο Ocon παραδέχεται «καλούς δεσμούς με τη Mercedes» στην παρουσίαση ενός ριψοκίνδυνου Alpine A524. Ο Γκάσλι σκέφτεται επίσης το μέλλον δεδομένων των κινήσεων που θα δημιουργήσουν οι Χάμιλτον και Σάιντζ.
Θα είναι δύσκολο να εκτοπιστεί η αγορά μεταγραφών ως το επίκεντρο της Formula 1. Και παρόλο που ένα ενδιαφέρον Alpine A524 παρουσιάστηκε στο Enstone , «επιθετικό και ριψοκίνδυνο», όπως οι υπεύθυνοι ήταν υπεύθυνοι να επαναλάβουν. Ολόκληρο το αυτοκίνητο έχει επανασχεδιαστεί, «μετά βίας κληρονομεί το τιμόνι από το προηγούμενο», λέει ο Matt Harman, ο τεχνικός διευθυντής. Ο νέος πίσω άξονας τραβάει την προσοχή, το κάλυμμα του κινητήρα έχει επίσης στενέψει. «Αυτό είναι το πραγματικό», είπε ο όλο και λιγότερο προσωρινός διευθυντής της ομάδας, Μπρούνο Φάμιν. Στο τιμόνι ήταν δύο Γάλλοι νικητές, ο Esteban Ocon (27 ετών) και ο Pierre Gasly (κλείνει τα 28).
Το Alpine μοιάζει σαν ένα άλλο από αυτά τα αυτοκίνητα που θα είναι σχεδόν πάντα στα σημεία ανεξάρτητα από την καταιγίδα στο εργοστάσιο, σήμα κατατεθέν του σπιτιού. Είναι ικανοί να απολύσουν δύο διευθυντικά στελέχη και να ανέβουν στο βάθρο το ίδιο Σαββατοκύριακο. Τώρα αναζητούν σταθερότητα με τον Famin, έναν έμπειρο μάνατζερ με εμπειρία στην Peugeot και τη FIA. η ενσωμάτωση των εργοστασίων Viry και Enstone, η ηγεμονία της μεσαίας ζώνης και ορισμένων εξέδρων, όπως το 2023.
Αλλά μιλάμε για αγορά, δεν υπάρχει άλλη επιλογή. Τόσο ο Ocon όσο και ο Gasly τελειώνουν τα συμβόλαιά τους φέτος και αφού μίλησαν και με τους δύο, είναι προφανές ότι υπάρχει βιασύνη να εξασφαλίσουν τη θέση για την επόμενη σεζόν μετά την υπογραφή του Hamilton για τη Ferrari και τη συμβατική ελευθερία του Sainz. Ο Esteban τρέχει για τη Mercedes, το κάνει πολύ σαφές: «Είναι ξεκάθαρο ότι έχω καλούς δεσμούς με τη Mercedes, με κάποιο τρόπο ακόμα ως μάνατζερ ως junior στη Mercedes, αν και δεν είμαι πια τόσο junior. Στόχος μου είναι στους αγώνες, στο πλάνο που έχουμε με την Alpine. Πρέπει να επικεντρωθώ στην πίστα. Αν πάει καλά, πάντα θα υπάρχει λόγος, πάντα θα υπάρχουν φήμες. Αυτό συμβαίνει όταν το κάνεις σωστά». Η AS σας ρωτά ευθέως, περιμένετε μια γρήγορη αγορά ή πιστεύετε ότι θα οριστικοποιηθεί καλά στην πορεία; «Ήξερα ότι θα ήταν μια τρελή σεζόν. Δεν πίστευα ότι θα ξεκινήσει τόσο σύντομα, τον Ιανουάριο… αλλά έτσι θα είναι όλο το χρόνο, θα έχεις πολλά να γράψεις. Νομίζω ότι όσο πιο γρήγορα το κλείσεις, τόσο το καλύτερο για όλα».
- 22th Motor Festival The Real Game 23-25 Μαρτίου 2024 στο εκθεσιακό κέντρο MEC Παιανίας
- O Superman Φάνης Λαμπρόπουλος θα παρουσιάσει τους εκθέτες του 22ου Motor Festival
- Άνοιξαν οι συμμετοχές για το 22nd Motor Festival στο MEC Παιανίας – Κάτοψη
- Motor Festival: Το μεγαλύτερο πάρκο αδρεναλίνης ζωντανεύει στις 23-25 Μαρτίου στο MEC Παιανίας
“Ο Sainz είναι ένας εξαιρετικός οδηγός και ο Hamilton είναι ένας φανταστικός οδηγός”
Mεταγραφικό παζάρι F1: Ο Gasly παραδέχεται επίσης ότι οι διαπραγματεύσεις για ανανέωση βρίσκονται σε εξέλιξη: «Υπάρχουν συζητήσεις σε εξέλιξη, θα δούμε πού θα μας βγάλουν, αλλά στόχος μου είναι να ξεκινήσω τη χρονιά, να κάνω καλή δουλειά, να δω τις δυνατότητες του αυτοκινήτου και να δούμε πόσο μακριά μπορούμε πηγαίνω. Ως οδηγός, θέλω να αγωνιστώ μπροστά στη F1 και αυτό επιδιώκω καθημερινά. Θέλω να παλέψω για νίκες, έχω αγωνιστεί σε όλη μου τη ζωή ενάντια στους Max (Verstappen), Charles (Leclerc) , Lando (Norris), George (Russell), εκεί θέλω να είμαι. Ελπίζω να βρούμε τις δυνατότητες στο Alpine.” Για την υπογραφή της δεκαετίας: «Είναι καλό για το άθλημα, ένα μεγάλο κίνημα». Δίκαιο για τον Κάρλος; «Και τι είναι δίκαιο στη F1; Ο Carlos είναι ένας σπουδαίος οδηγός και ο Lewis είναι ένας φανταστικός οδηγός, ο καλύτερος στην ιστορία. Αφήνει τον Κάρλος σε μια κατάσταση που δεν είναι εύκολη».
Δεν είναι μυστικό ότι τόσο ο Ocon όσο και ο Gasly βρίσκονται στη λίστα πιθανών υποψηφίων της Audi, με επικεφαλής τον Sainz. Επίσης, δεν φαίνεται και πολύ μυστικό ότι ο Alpine θα σκεφτεί τον Carlos για να αντικαταστήσει τον Esteban ή τον Pierre αν φύγουν ή να τους καλέσει για αλλαγή σκηνικού. Και όλοι θα ήθελαν να λύσουν το παζλ το συντομότερο δυνατό, ώστε οι διαπραγματεύσεις να μην καθυστερήσουν με τη σεζόν που έχει ήδη ξεκινήσει. Σε αυτό, οι βετεράνοι πιλότοι έχουν συνήθως ένα σύνθημα: επιλέξτε αυτόν που υπογράφει πρώτος, οι άλλοι αντιδρούν.
Mεταγραφικό παζάρι F1: Ο Jacques Villeneuve, πρώην οδηγός της Formula 1, αναλύει την υπογραφή του Lewis Hamilton για τη Ferrari και υποστηρίζει την ιδέα να υπογράψει τον Fernando Alonso για να πάρει τη θέση του.
- Γιατί η υδροβολή πλοίων αποτελεί αναπόσπαστο στοιχείο στη συντήρηση; Ποιοι οι κίνδυνοι στο περιβάλλον;
- Motor Festival : Έκθεση αυτοκινήτου και Test Drive στο MEC Παιανίας
- Motor Festival: Έκθεση μοτοσυκλέτας και Test Ride στο MEC Παιανίας
Το σήμα εκκίνησης για αυτή τη σεζόν δεν έχει δοθεί ακόμη, αλλά το βλέμμα μας είναι ήδη στραμμένο στο 2025. Η υπογραφή του Lewis Hamilton για τη Ferrari έχει ταράξει ολόκληρη τη Formula 1 και το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα έχει φέρει επανάσταση. Περισσότερο από το να γνωρίζεις τις παρουσιάσεις των νέων αυτοκινήτων ή όλες τις προετοιμασίες μέχρι τις δοκιμές του Μπαχρέιν (21 έως 23 Φεβρουαρίου) , τα νέα του διαγωνισμού εξαρτώνται από το να γνωρίζεις πώς ο Βρετανός οδηγός θα ταιριάζει σε μια ιταλική μάρκα και, πάνω απ ‘όλα, πού Ο Carlos Sainz θα πέσει αφού μάθει ότι δεν θα μπορέσει να συνεχίσει στο Maranello. Οι επιλογές του είναι αρκετές, αλλά ο Μαδριλένος δεν βιάζεται και έχει ήδη δηλώσει μέσω των κοινωνικών του δικτύων ότι θα ανακοινώσει την απόφασή του «εν ευθέτω χρόνω». Όπως λένε, τα πράγματα στο παλάτι πάνε αργά.
Mεταγραφικό παζάρι F1: Αλλά πριν ο Sir Lewis ντυθεί στα κόκκινα, ο Άγγλος θα πρέπει να αντέξει μια ακόμη σεζόν στη Mercedes για να αποχαιρετήσει τη μάρκα που του έδωσε τα πάντα τα τελευταία 17 χρόνια της ζωής του. Και, μόλις έγινε 39 ετών, ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής θέλει να στοιχηματίσει σε ένα τελευταίο έργο που μπορεί να τον οδηγήσει στην κορυφή. Στόχος του, όπως και ο Marc Márquez με τη νέα του Ducati, είναι να κερδίσει ξανά και να παλέψει για ένα στέμμα που θα τον έκανε να σπάσει την ισοπαλία με τον Michael Schumacher σε αριθμό τίτλων F1. Ένα όγδοο τρόπαιο που άγγιξε το 2021, αλλά που του αφαιρέθηκε στον τελευταίο γύρο του τελευταίου GP της χρονιάς υπέρ του Verstappen. Και ανάμεσα σε τόση επανάσταση λόγω της μεγαλύτερης υπογραφής των τελευταίων ετών στο Μεγάλο Τσίρκο , πολλοί δεν κατάφεραν να κρατήσουν τη γνώμη τους για το θέμα. Ανάμεσά τους φυσικά και ο Ζακ Βιλνέβ, πρώην πρωταθλητής της Formula 1 και ένας από αυτούς που σπάνια κρατάει ό,τι σκέφτεται για τον εαυτό του.
Σε μια δήλωση στην Gazzetta dello Sport , ο Καναδός εστιάζει στο τι πρόκειται να έρθει το 2024 και αμφιβάλλει για το πώς θα είναι η σεζόν στη μάρκα που ηγείται ο Toto Wolff: «Θα είναι πολύ ενδιαφέρον να δούμε πώς η Mercedes διαχειρίζεται τον αγώνα μεταξύ του George Russell. και ο Χάμιλτον. Μέσα στη Mercedes υπάρχει κάτι που δεν λειτουργεί. Ο Λιούις δεν πιστεύει πλέον στους μηχανικούς και δεν πιστεύει πια στον Τοτό. Η ομάδα, μετά από τόσο χώρο και ελευθερία που του έδωσαν, δεν περίμενε τέτοιο αντίο από τον Λιούις. Ήταν η Mercedes που δημιούργησε την εικόνα του Χάμιλτον. «Πίστευαν ότι θα παρέμενε πρεσβευτής για μια ζωή». Και, μοιράζοντας την άποψή του με τον Jenson Button, ο Villeneuve επισημαίνει ποιος θα ήταν ο καλύτερος αντικαταστάτης του Hamilton: «Θα ήταν υπέροχο αν η Mercedes υπέγραψε τον Fernando Alonso. Επίσης γιατί δεν μπορείς να βάλεις άλλον νεαρό με τον Ράσελ. Όχι στη Mercedes.”
Mεταγραφικό παζάρι F1: Ο μεγαλύτερος χαμένος από αυτό το κίνημα είναι, χωρίς αμφιβολία, ο Carlos Sainz, ο οποίος θα πρέπει να ψάξει για θέση μέχρι το 2025. Mercedes, Audi, Aston Martin… μερικοί μάλιστα επισημαίνουν και τη McLaren. Οι διαπραγματεύσεις είναι ακόμα στο τραπέζι και, όπως θυμάται ο Βιλνέβ, ο Ισπανός «δεν έχει πλέον τίποτα να χάσει, αφού ξέρει ότι δεν θα συνεχίσει (στη Ferrari) ». Φυσικά, η αποχώρηση του Σάιντζ μπορεί να προκαλέσει αντιπαράθεση εντός της ιταλικής ομάδας. «Ο Κάρλος δεν θα έχει πλέον κανένα ενδιαφέρον να συμμετέχει στην τακτική της ομάδας. Τα αποτελέσματα της Ferrari μετρούν πλέον μηδέν για αυτόν, το μόνο που θα μετρήσει για αυτόν θα είναι τα δικά του αποτελέσματα. Πρέπει να υπογράψει ένα καλό ρεκόρ υπηρεσίας για να εξασφαλίσει ένα καλό συμβόλαιο για το 2025. Προφανώς, θα προσπαθήσει να νικήσει τον Σαρλ Λεκλέρκ και αν το έκανε, αυτό θα τον βοηθούσε φυσικά», λέει ο πρώην οδηγός.
Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα: