Κατάρ F1 : Σε μια συνεδρία που καθυστέρησε για 20 λεπτά αφού η FIA αναθεώρησε τη διάταξη της πίστας στις στροφές 12 και 13, σφίγγοντας τη γωνία για να αποτρέψει τους οδηγούς να χτυπήσουν τα κράσπεδα, αφού η Pirelli ανακάλυψε προβλήματα με τα ελαστικά τους μετά το τρέξιμο της Παρασκευής .
Ο Verstappen διέγραψε τον πρώτο του γύρο στο SQ3 λόγω υπέρβασης των ορίων πίστας και βγήκε σε έναν ακατάστατο δεύτερο γύρο που σήμαινε ότι ήταν μόλις τρίτος ταχύτερος, και ενώ ο Norris ήταν καθ’ οδόν για να νικήσει τον συμπαίκτη του, ο Βρετανός έτρεξε στα άκρα στην τελευταία γωνία και είχε να συμβιβαστείτε με το δεύτερο.
Αυτό σημαίνει ότι ο Verstappen θα πρέπει να εργαστεί λίγο σκληρότερα για να εξασφαλίσει τον τρίτο του τίτλο F1 στον αγώνα Sprint αργότερα το Σάββατο.
Αναφορά σε εξέλιξη…
Κατάρ F1 SQ3:
Η συνεδρία των οκτώ λεπτών και η τελευταία του αγώνα ξεκίνησαν με τα μαλακά ελαστικά να κάνουν τελικά την εμφάνισή τους και οι υπόλοιποι οδηγοί έφυγαν στην πίστα για να ορίσουν τις δέκα πρώτες θέσεις εκκίνησης του αγώνα Sprint.
Ο πρώτος γύρος του Verstappen διαγράφηκε καθώς ο Ολλανδός ξεπέρασε τα όρια της πίστας στη στροφή 5, το ίδιο συνέβη με τον Leclerc αλλά για μια παράβαση στη στροφή 13.
Κατάρ F1 SQ2: Ο Χάμιλτον εκτός λόγω παραβίασης ορίων πίστας
Το SQ2, μια δεκάλεπτη συνεδρία ξεκίνησε με το ελαστικό Medium να εξακολουθεί να είναι το υποχρεωτικό μείγμα που πρέπει να χρησιμοποιείται, καθώς οι υπόλοιποι 15 οδηγοί ξεκίνησαν να εξασφαλίσουν μια προώθηση SQ3.
Ο Lewis Hamilton συνέχισε να έχει πρόβλημα με τα όρια στη στροφή 13, καθώς ο πρώτος του γύρος διαγράφηκε λόγω παραβίασής τους, κάτι που έπαθε και στο SQ1.
Ο Leclerc, από την άλλη πλευρά, συνέχισε να αγωνίζεται με τη στροφή 5 και έχασε τον χρόνο του πρώτου γύρου επειδή ξεπέρασε τα όρια της πίστας εκεί.
Ο Zhou Guanyu έχασε επίσης τον γύρο του αφού ξεπέρασε τα όρια της πίστας στη στροφή 5, ενώ ο Sainz έχασε επίσης τον γύρο του αφού ξεπέρασε τα όρια στη στροφή 13. Deja vu για τον Ισπανό, αλλά τελικά έφτασε στο SQ3.
Ο Χάμιλτον διέγραψε έναν ακόμη χρόνο γύρου, πράγμα που σήμαινε ότι ο επτά φορές Πρωταθλητής της F1 ήταν εκτός πέναλτι στο SQ2. ενώ ο Norris οδηγεί το πακέτο στο SQ3, 0,080 δευτερόλεπτα πιο γρήγορα από τον Russell στη δεύτερη και 0,196 δευτερόλεπτα πιο γρήγορα από τον Perez στην τρίτη.
Ο Pierre Gasly ήταν ο πρώτος που έχασε το SQ3 και ήταν 11ος ταχύτερος, χάνοντας 0,176. Ήταν 0,276 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Χάμιλτον που έπεσε στη 12η θέση αφού έχασε τον χρόνο του γύρου.
Ο Valtteri Bottas ήταν 13ος ταχύτερος στην Alfa Romeo, 1.289 δευτερόλεπτα μακριά από τον ρυθμό, ενώ ο Liam Lawson, ο οποίος είχε επίσης διαγραφεί έναν χρόνο γύρου, ήταν 14ος ταχύτερος, 0.348 δευτερόλεπτα πίσω από τον Φινλανδό.
Ο Zhou ήταν 15ος ταχύτερος στην άλλη Alfa Romeo.
- Βιολογικός καθαρισμός αυτοκινήτου: Ένας δολοφόνος έξω απ΄ το σπίτι σου
- Χίλιος Αναστάσιος μέσα στις 10 πιο σημαντικές προσωπικότητες της Ελληνικής Ναυτιλίας
- Ο μηχανοκίνητος αθλητισμός σώζει ζωές
- F1: Στον Πάριο γιόρτασε τα γενέθλια του ο Max Verstappen
- WRC Ιαπωνίας: Νέα υπερειδική διαδρομή για ένα επικό φινάλε της σεζόν
Κατάρ F1 SQ1: Χωρίς εκπλήξεις μετά από καθυστερημένη έναρξη
Η έναρξη του SQ1 καθυστέρησε κατά 20 λεπτά αφού η Pirelli εξέφρασε ανησυχίες σχετικά με την ασφάλεια σχετικά με τα ελαστικά της που προφανώς έπεφταν σε αντίθεση με τα κράσπεδα της διεθνούς πίστας Lusail.
Ο Ιταλός προμηθευτής ελαστικών F1 αποκάλυψε ότι τα ελαστικά έδειχναν «διαχωρισμό στο πλευρικό τοίχωμα μεταξύ του κορδονιού και των κορδονιών του σκελετού» με ελαστικά που χρησιμοποιούνται για περισσότερους από 20 γύρους.
Η FIA εισήγαγε αλλαγές στις στροφές 12 και 13, σφίγγοντας την ακτίνα της γωνίας, με τη γραμμή που σηματοδοτεί την άκρη της πίστας να εισέρχεται κατά 80 εκατοστά.
Ως εκ τούτου, οι οδηγοί έλαβαν μια επιπλέον συνεδρία εξοικείωσης δέκα λεπτών για να συνηθίσουν τα νέα όρια πίστας στις στροφές 12 και 13, βρίσκοντας μια νέα αγωνιστική γραμμή και σημεία πέδησης.
Οι οδηγοί ξεκίνησαν το υποχρεωτικό νέο Medium Pirellis για το SQ1 όπως ορίζουν οι κανόνες και είχαν 12 λεπτά για να προσπαθήσουν να μπουν στο SQ2.
Οι συνθήκες ήταν αρκετά ζεστές στην αρχή του SQ1, 36 βαθμοί θερμοκρασίας περιβάλλοντος, ενώ η θερμοκρασία πίστας ήταν 43 βαθμοί.
Με πέντε λεπτά να απομένουν, ο Logan Sargeant διέγραψε τον καλύτερο γύρο του για υπέρβαση των ορίων της πίστας στη στροφή 13, ενώ ο Leclerc αμέσως μετά διαγράφηκε και ο γύρος του για παραβίαση ορίων στη στροφή 5, καθώς τον έπιασε ο άνεμος.
Ο Gasly έχασε επίσης τον χρόνο του γύρου του αφού πέρασε άουτ στη στροφή 13, και οι Hamilton και Zhou υπέστησαν την ίδια συνέπεια στην ίδια γωνία.
Στο τέλος του SQ1, ο Russell προηγήθηκε, 0,097 δευτερόλεπτα ταχύτερος από τον Verstappen στη δεύτερη, ενώ ο Norris ήταν τρίτος ταχύτερος, 0,259 δευτερόλεπτα πιο αργός από τον συμπατριώτη του.
Ο πρώτος οδηγός που εγκατέλειψε ήταν ο Lance Stroll, ο οποίος ήταν 16ος ταχύτερος 0,180 δευτ. πιο αργός από τον Zhou που κατάφερε να φτάσει στο SQ2 με τα δόντια του, αφού ο Yuki Tsunoda έχασε τον καλύτερο του γύρο.
Ο Alex Albon ήταν 17ος ταχύτερος για την Williams, 0,013s πίσω από τον Stroll και 0,064s μπροστά από τον Tsunoda που έπεσε στη 18η αφού έχασε τον καλύτερο του γύρο. Ο Ιάπωνας ήταν 15ος πριν από αυτό.
Ο Kevin Magnussen ήταν 19ος ταχύτερος, ενώ ο Sargeant – που του είχαν διαγραφεί όλοι οι γύροι – ήταν νεκρός τελευταίος.
Κατάρ F1 : Επιγραμματικά όλα τα νέα
- Για πρώτη φορά στην καριέρα του στη Formula 1 , ο Oscar Piastri σημείωσε τον καλύτερο χρόνο σε προκριματική περίοδο. Ήδη 2ος κατά τη διάρκεια των shootout σπριντ Spa-Francorchamps, ο Αυστραλός αυτή τη φορά κυριάρχησε σε αυτό του Κατάρ, παίρνοντας το τριχωτό του κεφαλιού του συμπαίκτη του Lando Norris και εκείνο του μελλοντικού νικητή του τριπλού τίτλου Max Verstappen , μόλις 3ος στη συνεδρία.
- Ο Βρετανός Λάντο Νόρις μπορεί να κατηγορήσει τον εαυτό του, γιατί αφού έφαγε το φύλλο την Παρασκευή όταν είδε τον γύρο του Q3 να διαγράφεται, ο αστέρας της McLaren αυτή τη φορά έχασε το μονοθέσιο στην τελευταία στροφή, όταν είχε 3/10 μπροστά από το pole time. στο τέλος του δεύτερου τομέα. Ο προηγούμενος χρόνος του, ωστόσο, είναι αρκετός για να νικήσει αυτόν του Μαξ Βερστάπεν.
- Ο διπλός παγκόσμιος πρωταθλητής παραμένει ωστόσο σε καλή θέση για να εξασφαλίσει τον τρίτο του τίτλο μέσα σε λίγες ώρες. Θα ξεκινήσει 3ος, ενώ ο συμπαίκτης του Checo Pérez θα ξεκινήσει από την 8η θέση. Για υπενθύμιση, αν θέλει να σκάσει τη σαμπάνια το Σάββατο, ο Ολλανδός θα πρέπει να τερματίσει 6ος στη χειρότερη για να το εξασφαλίσει αυτό. Μια 7η θέση θα ήταν επίσης αρκετή εάν ο Perez δεν τα πάει καλύτερα από τη 2η και ακόμη και η 8η εάν ο Checo δεν τα πάει καλύτερα από την 3η. Τέλος, αν ο Μεξικανός δεν τα πάει καλύτερα από την 4η, ο Μαξ θα τιτλοφορείται ό,τι κι αν γίνει, ακόμα και χωρίς να σκοράρει. Τα φώτα σβήνουν στις 7:30 μ.μ. Αρκεί να πούμε ότι μπορούμε ήδη να χαλαρώσουμε τη σαμπάνια στο Red Bull …
- Πολύ ανταγωνιστικός αυτό το Σαββατοκύριακο, ο George Russell ήταν για άλλη μια φορά ο καλύτερος οδηγός της Mercedes σημειώνοντας τον 4ο ταχύτερο χρόνο της συνεδρίας. Προηγείται των δύο Ferrari του Carlos Sainz και του Charles Leclerc . Ο Μονεγάσκος έχασε δύο από τους τρεις καλύτερους γύρους του στο Q3 λόγω υπερβάσεων των ορίων της πίστας. Ακολουθούν οι Hulkenberg (7ος), Pérez (8ος), Alonso (9ος) και Ocon (10ος).
- Στο παιχνίδι των διαγραφών χρόνου, ο Λιούις Χάμιλτον ξεγελάστηκε επίσης χάνοντας τον καλύτερο χρόνο του, που ήταν συνώνυμο της αποβολής από το SQ2. Ο Βρετανός θα ξεκινήσει 12ος, ακριβώς πίσω από τον Πιερ Γκασλί (11ος). Ο Liam Lawson κέρδισε τον Yuki Tsunoda και τοποθετείται ανάμεσα στις δύο Alfa Romeo του Valtteri Bottas (13ος) και του Guanyu Zhou (15ος).
- Οι δύο Williams αποκλείστηκαν στο SQ1. Ο Logan Sargeant είδε τον χρόνο του να ακυρώνεται (20ος), ενώ ο Albon (17ος) έπρεπε να επιβραδύνει αφού έχασε το πίσω μέρος στον γρήγορο γύρο του. Αποβολή και του Γιούκι Τσουνόντα, που ανόητα έχασε και τον χρόνο του. Οι Ιάπωνες θα ξεκινήσουν 18οι στο σπριντ, μπροστά από τον Kevin Magnussen . Συγγραφέας μιας άσχημης χειρονομίας χθες στο ιατρείο του, ο Lance Stroll θα ξεκινήσει 16ος.
- Σημειώστε ότι λόγω της ευθραυστότητας των ελαστικών σε αυτό το σιρκουί, πραγματοποιήθηκε μια μίνι δωρεάν προπόνηση διάρκειας 10 λεπτών στις 4 μ.μ. τοπική ώρα, δηλαδή 20 λεπτά πριν από την έναρξη του sprint shootout, έτσι ώστε οι οδηγοί να μπορούν να λάβουν υπόψη τους την τροποποίηση των ορίων της πίστας στις στροφές 12-13.
- Για υπενθύμιση, το SQ1 και το SQ2 διαγωνίστηκαν σε μεσαίο καουτσούκ και το SQ3 σε μαλακό καουτσούκ.
Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα: