ENGINE POWER

Κατάρ F1 : Oscar Piastri και McLaren 100% μπροστά από όλους

Κατάρ F1 : Ο Όσκαρ Πιάστρι πραγματοποίησε μια αριστοτεχνική εμφάνιση για να πάρει την pole για τον αγώνα σπριντ του Κατάρ, ο πρωτάρης κέρδισε τον συμπαίκτη του Λάντο Νόρις και τον Πρωταθλητή της Φόρμουλα 1 Μαξ Φερστάπεν στο Shootout του Σαββάτου.

katar-f1-qatar-formula1-piastri-mclaren-grand-prix-2023-katataxi-apotlesmata
Συντάκτης: Μιχάλης Κοντιζάς Χρόνος ανάγνωσης: 8 λεπτά

Κατάρ F1 : Σε μια συνεδρία που καθυστέρησε για 20 λεπτά αφού η FIA αναθεώρησε τη διάταξη της πίστας στις στροφές 12 και 13, σφίγγοντας τη γωνία για να αποτρέψει τους οδηγούς να χτυπήσουν τα κράσπεδα, αφού η Pirelli ανακάλυψε προβλήματα με τα ελαστικά τους μετά το τρέξιμο της Παρασκευής .

Ο Verstappen διέγραψε τον πρώτο του γύρο στο SQ3 λόγω υπέρβασης των ορίων πίστας και βγήκε σε έναν ακατάστατο δεύτερο γύρο που σήμαινε ότι ήταν μόλις τρίτος ταχύτερος, και ενώ ο Norris ήταν καθ’ οδόν για να νικήσει τον συμπαίκτη του, ο Βρετανός έτρεξε στα άκρα στην τελευταία γωνία και είχε να συμβιβαστείτε με το δεύτερο.

Αυτό σημαίνει ότι ο Verstappen θα πρέπει να εργαστεί λίγο σκληρότερα για να εξασφαλίσει τον τρίτο του τίτλο F1 στον αγώνα Sprint αργότερα το Σάββατο.

Αναφορά σε εξέλιξη…

Κατάρ F1 SQ3:

Η συνεδρία των οκτώ λεπτών και η τελευταία του αγώνα ξεκίνησαν με τα μαλακά ελαστικά να κάνουν τελικά την εμφάνισή τους και οι υπόλοιποι οδηγοί έφυγαν στην πίστα για να ορίσουν τις δέκα πρώτες θέσεις εκκίνησης του αγώνα Sprint.

Ο πρώτος γύρος του Verstappen διαγράφηκε καθώς ο Ολλανδός ξεπέρασε τα όρια της πίστας στη στροφή 5, το ίδιο συνέβη με τον Leclerc αλλά για μια παράβαση στη στροφή 13.

Κατάρ F1 SQ2: Ο Χάμιλτον εκτός λόγω παραβίασης ορίων πίστας

Το SQ2, μια δεκάλεπτη συνεδρία ξεκίνησε με το ελαστικό Medium να εξακολουθεί να είναι το υποχρεωτικό μείγμα που πρέπει να χρησιμοποιείται, καθώς οι υπόλοιποι 15 οδηγοί ξεκίνησαν να εξασφαλίσουν μια προώθηση SQ3.

Ο Lewis Hamilton συνέχισε να έχει πρόβλημα με τα όρια στη στροφή 13, καθώς ο πρώτος του γύρος διαγράφηκε λόγω παραβίασής τους, κάτι που έπαθε και στο SQ1.

Ο Leclerc, από την άλλη πλευρά, συνέχισε να αγωνίζεται με τη στροφή 5 και έχασε τον χρόνο του πρώτου γύρου επειδή ξεπέρασε τα όρια της πίστας εκεί.

Ο Zhou Guanyu έχασε επίσης τον γύρο του αφού ξεπέρασε τα όρια της πίστας στη στροφή 5, ενώ ο Sainz έχασε επίσης τον γύρο του αφού ξεπέρασε τα όρια στη στροφή 13. Deja vu για τον Ισπανό, αλλά τελικά έφτασε στο SQ3.

Ο Χάμιλτον διέγραψε έναν ακόμη χρόνο γύρου, πράγμα που σήμαινε ότι ο επτά φορές Πρωταθλητής της F1 ήταν εκτός πέναλτι στο SQ2. ενώ ο Norris οδηγεί το πακέτο στο SQ3, 0,080 δευτερόλεπτα πιο γρήγορα από τον Russell στη δεύτερη και 0,196 δευτερόλεπτα πιο γρήγορα από τον Perez στην τρίτη.

Ο Pierre Gasly ήταν ο πρώτος που έχασε το SQ3 και ήταν 11ος ταχύτερος, χάνοντας 0,176. Ήταν 0,276 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Χάμιλτον που έπεσε στη 12η θέση αφού έχασε τον χρόνο του γύρου.

Ο Valtteri Bottas ήταν 13ος ταχύτερος στην Alfa Romeo, 1.289 δευτερόλεπτα μακριά από τον ρυθμό, ενώ ο Liam Lawson, ο οποίος είχε επίσης διαγραφεί έναν χρόνο γύρου, ήταν 14ος ταχύτερος, 0.348 δευτερόλεπτα πίσω από τον Φινλανδό.

Ο Zhou ήταν 15ος ταχύτερος στην άλλη Alfa Romeo.

Κατάρ F1 SQ1: Χωρίς εκπλήξεις μετά από καθυστερημένη έναρξη

Η έναρξη του SQ1 καθυστέρησε κατά 20 λεπτά αφού η Pirelli εξέφρασε ανησυχίες σχετικά με την ασφάλεια σχετικά με τα ελαστικά της που προφανώς έπεφταν σε αντίθεση με τα κράσπεδα της διεθνούς πίστας Lusail.

Ο Ιταλός προμηθευτής ελαστικών F1 αποκάλυψε ότι τα ελαστικά έδειχναν «διαχωρισμό στο πλευρικό τοίχωμα μεταξύ του κορδονιού και των κορδονιών του σκελετού» με ελαστικά που χρησιμοποιούνται για περισσότερους από 20 γύρους.

Η FIA εισήγαγε αλλαγές στις στροφές 12 και 13, σφίγγοντας την ακτίνα της γωνίας, με τη γραμμή που σηματοδοτεί την άκρη της πίστας να εισέρχεται κατά 80 εκατοστά.

Ως εκ τούτου, οι οδηγοί έλαβαν μια επιπλέον συνεδρία εξοικείωσης δέκα λεπτών για να συνηθίσουν τα νέα όρια πίστας στις στροφές 12 και 13, βρίσκοντας μια νέα αγωνιστική γραμμή και σημεία πέδησης.

Οι οδηγοί ξεκίνησαν το υποχρεωτικό νέο Medium Pirellis για το SQ1 όπως ορίζουν οι κανόνες και είχαν 12 λεπτά για να προσπαθήσουν να μπουν στο SQ2.

Οι συνθήκες ήταν αρκετά ζεστές στην αρχή του SQ1, 36 βαθμοί θερμοκρασίας περιβάλλοντος, ενώ η θερμοκρασία πίστας ήταν 43 βαθμοί.

Με πέντε λεπτά να απομένουν, ο Logan Sargeant διέγραψε τον καλύτερο γύρο του για υπέρβαση των ορίων της πίστας στη στροφή 13, ενώ ο Leclerc αμέσως μετά διαγράφηκε και ο γύρος του για παραβίαση ορίων στη στροφή 5, καθώς τον έπιασε ο άνεμος.

Ο Gasly έχασε επίσης τον χρόνο του γύρου του αφού πέρασε άουτ στη στροφή 13, και οι Hamilton και Zhou υπέστησαν την ίδια συνέπεια στην ίδια γωνία.

Στο τέλος του SQ1, ο Russell προηγήθηκε, 0,097 δευτερόλεπτα ταχύτερος από τον Verstappen στη δεύτερη, ενώ ο Norris ήταν τρίτος ταχύτερος, 0,259 δευτερόλεπτα πιο αργός από τον συμπατριώτη του.

Ο πρώτος οδηγός που εγκατέλειψε ήταν ο Lance Stroll, ο οποίος ήταν 16ος ταχύτερος 0,180 δευτ. πιο αργός από τον Zhou που κατάφερε να φτάσει στο SQ2 με τα δόντια του, αφού ο Yuki Tsunoda έχασε τον καλύτερο του γύρο.

Ο Alex Albon ήταν 17ος ταχύτερος για την Williams, 0,013s πίσω από τον Stroll και 0,064s μπροστά από τον Tsunoda που έπεσε στη 18η αφού έχασε τον καλύτερο του γύρο. Ο Ιάπωνας ήταν 15ος πριν από αυτό.

Ο Kevin Magnussen ήταν 19ος ταχύτερος, ενώ ο Sargeant – που του είχαν διαγραφεί όλοι οι γύροι – ήταν νεκρός τελευταίος.

Κατάρ F1 : Επιγραμματικά όλα τα νέα

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

Exit mobile version