ENGINE POWER

Κυνήγησε πάνω από 200 υπαλλήλους της Mercedes F1; Ο Γουλφ αντικρούει τον Χόρνερ

Yπαλλήλους  Mercedes F1:Κυνήγησε πάνω από 200 υπαλλήλους; Το αφεντικό της Mercedes, Toto Wolff, αντικρούει αυτήν την παράσταση του Christian Horner - στην πραγματικότητα είναι μόνο το ένα δέκατο.

ipallilous-tis-mercedes-f1-o-goulf-antikroui-ton-chorner
ipallilous-tis-mercedes-f1-o-goulf-antikroui-ton-chorner
Συντάκτης: Μιχάλης Κοντιζάς Χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά

Yπαλλήλους  Mercedes F1: Το αφεντικό της Mercedes, Toto Wolff, απορρίπτει κατηγορηματικά τους ισχυρισμούς του Christian Horner ότι η Red Bull Powertrains λάθρωσε πάνω από 200 υπαλλήλους της Mercedes HPP. «Πρέπει να κάνεις τα μαθηματικά – 19 μηχανικοί», απάντησε ο Wolff στο πιο πρόσφατο Σαββατοκύριακο της Formula 1 στην Imola.

«Όποια κι αν είναι αυτά τα νούμερα, υπάρχουν φυσικές διακυμάνσεις που έρχονται και παρέρχονται, κάτι που είναι απολύτως φυσιολογικό». Όχι λοιπόν μαζική έξοδος, όπως προτείνει ο Χόρνερ.

Κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου του Grand Prix στο Μαϊάμι, ο Χόρνερ είχε υπερασπιστεί τον εαυτό του ενάντια στις προτάσεις της Mercedes και της McLaren ότι η Red Bull θα αποδυναμωνόταν από την αποχώρηση του Adrian Newey. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της McLaren, Ζακ Μπράουν, υποστήριξε τότε ότι ο Νιούι «δεν θα ήταν το τελευταίο ντόμινο» που θα έπεφτε στην ομάδα.

Ο Χόρνερ πετάει κραυγαλέους αριθμούς

Στη συνέχεια, ο Horner απάντησε, λέγοντας ότι το νεοσύστατο τμήμα κινητήρων του Red Bull Powertrains είχε προσλάβει έως και 220 υπαλλήλους από τη Mercedes High Performance Powertrains στο Brixworth και προσέλκυσε επίσης σημαντικό αριθμό εργαζομένων από την ομάδα του Brown.

“Δεν ξέρω πόσα άτομα έχουμε προσλάβει εμείς ή η RB (Racing Bulls) από τη McLaren φέτος. Στη Mercedes φέραμε 220 άτομα από το HPP στα Powertrains της Red Bull”, υπολόγισε τότε το αφεντικό της Red Bull-Team.

Και συνέχισε: «Λοιπόν, αν μιλάμε για απώλεια ανθρώπων (όπως ο Νιούι), θα ανησυχούσα περισσότερο για τα 220 παρά για ένα ή δύο βιογραφικά».

Yπαλλήλους  Mercedes F1: Wolff: Το τμήμα κινητήρων βρίσκεται σε εξαιρετική θέση

Ωστόσο, η Mercedes αμφισβητεί έντονα αυτά τα στοιχεία και τονίζει την ποιότητα του τμήματος κινητήρων της. «Έχουμε ένα τμήμα κινητήρων που είναι όσο καλύτερο μπορεί, με κορυφαία ηγεσία», διαβεβαιώνει ο επικεφαλής της Mercedes, Wolff.

“Δεν υπάρχει ούτε μια ίντσα που θα ήθελα να είμαι διαφορετικός όσον αφορά τον οργανισμό και τους ανθρώπους που εργάζονται εκεί και με τους οποίους έχω την τύχη να συνεργαστώ. Είναι απλώς ένας τέλειος οργανισμός και μπορείτε να δείτε ότι έχουν εκπληρώσει τα καθήκοντά τους και το έκαναν εδώ και πολύ καιρό».

“Είμαστε σχεδόν το σημείο αναφοράς από το 2014, ή ίσως το σημείο αναφοράς με διαφορετικό κινητήρα. Αυτό δεν έχει αλλάξει. Ανυπομονώ για το 2026 για να δω τα διαφορετικά επίπεδα απόδοσης των μονάδων ισχύος.”

Η Red Bull και η Audi διεκδικούν ταλέντο

Yπαλλήλους  Mercedes F1:  Εν όψει των αλλαγών κανόνων για το 2026 που θα δώσουν μεγαλύτερη βαρύτητα στο υβριδικό εξάρτημα της μονάδας ισχύος, η αγορά εργασίας για τους ειδικούς κινητήρων στη Formula 1 είναι εξαιρετικά ανταγωνιστική, με τον αριθμό των κατασκευαστών να αυξάνεται από τέσσερις σε έξι.

Όχι μόνο η Red Bull αποφάσισε να κατασκευάσει τους δικούς της κινητήρες, κάτι που απαιτούσε τεράστιες επενδύσεις στο νέο τμήμα στην πανεπιστημιούπολη Milton Keynes. Η νεοφερμένη Audi έχει επίσης ξεκινήσει ένα κύμα στρατολόγησης καθώς ο Γερμανός κατασκευαστής θέλει επίσης να κατασκευάσει τους πρώτους κινητήρες της Formula 1.

Δες πρώτος όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power

 

Exit mobile version