Κώστας Τσιάκας ο κέρβερος του Καρπενησίου
Κώστας Τσιάκας ένας παθιασμένος οδηγός του Drift από την περιοχή του Καρπενησιού που τα τελευταία χρόνια κερδίζει θέσεις στο βάθρο και στην καρδιά μας.Μηχανοκίνητος αθλητισμός: Κώστα πες μου από πότε άρχισε να έχεις σχέση με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό;
Ενεργά άρχισα να έχω σχέση με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό από το 2019 που ακολούθησα το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Drift …
Γιατί κατέληξε στο drift και όχι σε κάποιο άλλο άθλημα ο Κώστας Τσιάκας;
Από μικρός όμως είχα αγάπη για τα αυτοκίνητα .Κατέληξα στο Drift γιατί μου αρέσει αυτή η αδρεναλίνη ειδικά με τα διπλά περάσματα θεωρώ ότι το drift είναι το πιο δύσκολο στον μηχανοκίνητο αθλητισμό είναι διαφορετικά να πηγαίνεις μόνο με το πλάι παρά να πηγαίνεις όλο ευθεία..
Είσαι στο Καρπενήσι σένα μέρος που θα έλεγε κάποιος είναι δύσκολα να ασχοληθείς με το Motorsport. Πως όμως δημιουργεί αυτή η περιοχή τόσους οδηγούς;
Στο Καρπενήσι δυστυχώς δεν έχουμε πίστα για προπόνηση και όπως είπες είναι δύσκολο κάποιος να ασχοληθεί με το motorsport επειδή δεν υπάρχουν οι υποδομές στο Καρπενήσι όμως πιστεύω ότι έχουμε βγει τόσο καλοί οδηγοί επειδή οδηγάμε τον χειμώνα κυρίως στα χιόνια και επειδή έχουμε πολλές στροφές γιατί γενικά η Ευρυτανία έχει δύσβατους δρόμους αυτό θεωρώ έχει παίξει καθοριστικό ρόλο.
Είσαι ένας αγαπητός οδηγός, που τα τελευταία χρόνια έχεις κερδίσει τα βλέμματα με την παρουσία σου. Πες μας τα στάδια που υπήρξαν ώστε τόσο γρήγορα σχετικά μέσα σε 3 χρόνια να πρωταγωνιστείς στις πρώτες θέσεις;
Είμαι αγαπητός γιατί μέσα από τους αγώνες έχω γνωρίσει πολύ κόσμο γενικά είμαι κοινωνικός και μου αρέσει να κάνω δημόσιες σχέσεις και να μιλάω με όλους τους συναθλητές μου. Τα στάδια που πέρασα για να πρωταγωνιστώ τα 3 τελευταία χρόνια είναι πρώτον η αγάπη που έχω γι’αυτό που κάνω δεν έχω να κερδίσω κάτι απο τους αγώνες δεν έχω συνεργείο δεν έχω καμία σχέση απλώς είναι το χόμπι μου και η αγάπη μου για τα αυτοκίνητα.
Η αρχή ήταν δύσκολη έπαθα πολλές ζημίες με το αμάξι μέχρι να βρω την χρυσή τομή για να είναι λειτουργικό και κυρίως χωρίς ζημίες ποτέ όμως δεν το έβαλα κάτω να το παρατήσω παρά τις ζημιές που έπαθα. Και τρίτον πιστεύω ότι καθοριστικό ρόλο έπαιξε ότι το έχω έμφυτο το ταλέντο να οδηγάω. Ο κάθε άνθρωπος έχει ένα χάρισμα εγώ έχω αυτό, μην ξεχνάς οτι προέρχομαι και από οικογένεια που και οι δυο μου παππούδες ήταν αυτοκινητιστές ίσως είναι και κληρονομικό (γέλιο) και μέσα από τους αγώνες αγώνα με αγώνα κυνήγησα την βελτίωση μου μέσα από την εμπειρία που αποκτούσα αγώνα με αγώνα. Ο αγώνας στον Μαραθώνα το 2021 ήταν η πρώτη μου φορά που ανέβηκα σε βάθρο, μου άρεσε πολύ και τον ξεχώρισα γιατί κατάφερα να πετύχω την πρώτη μου νίκη στην Street Legal σ’ ένα πολύ δύσκολο αγώνα και δεν πρόκειται ποτέ να τον ξεχάσω, γιατί πιστεύω από εκεί το πάθος μου για το Drift δυνάμωσε…
Σε ποιους ανθρώπους θα έλεγε ευχαριστώ για την σημερινή πορεία του στον χώρο ο Κώστας Τσιάκας;
Μεγάλο ευχαριστώ θέλω να πω σε αυτούς που έχω δίπλα μου και με βοηθάνε πρώτα απ’ όλους στην ομάδα μου γιατί η ομάδα είναι το Α και το Ω χωρίς ομάδα δεν πας πουθενά στους χορηγούς μου που είναι πάντα δίπλα μου και με στηρίζουν οικονομικά στους φίλους μου που με στηρίζουν ψυχολογικά στην κοπέλα μου Σοφία που είναι πάντα δίπλα μου και τέλος στον μηχανικό μου Βάιο Μπανία που με ανέχεται και κάνει τα πάντα για να είμαστε έτοιμοι. Οι στόχοι μου για το 2023 είναι να μείνουμε όσο μπορούμε ψηλά στην βαθμολογία και να μπορέσουμε να ανέβουμε πιο πάνω και από την πέμπτη θέση που τερματίσαμε πέρυσι γιατί οι προκλήσεις μου αρέσουν πολύ..
Γυναίκα ή Drift πρόσεξε τι θα πεις; (γέλιο)
Και η γυναίκα και το drift είναι οι μεγάλες μου αγάπες χωρίς την γυναίκα δεν θα μπορούσα να κάνω αυτό που κάνω όπως σου είπα και πριν η Σοφία είναι πάντα δίπλα μου και με στηρίζει χωρίς αυτήν ίσως να μην είχα φτάσει εδώ που έφτασα σήμερα, είναι μεγάλη υπόθεση να έχεις τον άνθρωπο σου, δίπλα σου, σε αυτό που αγαπάς, να κάνεις και εγώ τον έχω τον άνθρωπο μου πάντα δίπλα μου, αρά μην μου ζητάς να τα ξεχωρίσω αυτά τα δύο γιατί πάνε μαζί.
Πες μας λίγο την εξέλιξη του Κώστα Τσιάκα σαν οδηγός… και ποια θεωρεί είναι τα δυνατά του σημεία και ποιες οι αδυναμίες του;
Ο Κώστας Τσιάκας εξελίχθηκε σαν οδηγός γιατί αγαπάει πολύ αυτό που κάνει. Το δυνατό μου σημείο είναι το πείσμα μου να πετύχω και η αγάπη που έχω γι’ αυτό το άθλημα αλλά όπως σου είπα και προηγουμένως το χάρισμα που έχω να οδηγάω και ας μην κάνω προπόνηση το πιστεύω ότι είναι χάρισμα. Οι αδυναμίες μου και ας κάνω κάποια αυτοκριτική είναι ότι ορισμένες φορές δεν μπορώ να διαχειριστώ τον εγωισμό μου και έχω κάνει κάποια λάθη που τα θεωρώ αδυναμίες μου. Επίσης αδυναμία μου είναι ότι δεν προπονούμαι συχνά όσο καλά και αν οδηγάω.
Πως βλέπεις στην Ελλάδα το DRIFT και τι πιστεύεις θα χρειαζόταν να βελτιωθεί
Το drift στην Ελλάδα έχει εξελιχθεί πάρα πολύ τα τελευταία χρόνια το επίπεδο, έχει ανέβει πολύ και σαν οδηγοί και σαν αυτοκίνητα δεν έχουμε να ζηλέψουμε τίποτα από οδηγούς της υπόλοιπης Ευρώπης. Για να βελτιωθεί όμως πιστεύω ότι πρέπει να γίνουν περισσότεροι αγώνες σε πίστες και όχι σε αλάνες όπως επίσης οι πρώτοι σε κάθε κατηγορία να παίρνουν κάποια χρηματικά έπαθλα ώστε να έχουν ένα κίνητρο παραπάνω, να κυνηγήσουν κάτι στο πρωτάθλημα. Χαλάμε τόσα πολλά λεφτά όλοι μας και δυστυχώς δεν παίρνουμε κάτι ώστε να μας κάνει να είμαστε πιο πορωμένοι στο κυνηγήσουμε κάτι γιατί μας λείπει το κίνητρο…
Ποιο είναι το μήνυμα του και η εικόνα που έχει για το θέμα των τροχαίων ατυχημάτων ο Κώστας Τσιάκας ;
Το μήνυμα για τα τροχαία ατυχήματα είναι ένα να πηγαίνουν όλα τα παιδιά μέσα σε πίστες να κάνουν αυτό που αγαπάν όχι στο δρόμο, χάθηκαν τόσα νέα παιδιά. Όλοι τα κάναμε αυτά όλοι στο δρόμο είμασταν με κόντρες και αλλά διάφορα όταν ένα παιδί θα μπει μέσα στους αγώνες μόνο τότε θα με καταλάβει τι λέω αλλάζει όλη σου η νοοτροπία οι αγώνες σε κάνουν να έχεις αθλητική παιδεία και οδηγική παιδεία. Αυτό θέλω να ακούσουν τα νέα παιδιά μόνο αγώνες και πίστες.
Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:
Μάριος Πολυχρονιάδης: Ένα παραμύθι τελείωσε!
Σταύρος Λιάρος και θα πάμε φυλακή
Συνέντευξη Paolo Diana: Ο Ιταλός ήρωας των αγώνων Ράλλυ
Ο μηχανοκίνητος αθλητισμός σώζει ζωές
Ο Γιάννης Περιστεράς γράφτηκε στην ιστορία του μηχανοκίνητου αθλητισμού
Δημήτρης Δημητρίου η αποθέωση του Drift στις αναβάσεις
Γιώργος Καφαντάρης, ένα λιοντάρι γεννιέται!