ENGINE POWER

Λάντο Νόρις: Η McLaren κυριαρχεί παρά τις αλλαγές μετά από «παράπονα» του αντιπάλου

Ο Λάντο Νόρις πλήττει τους αντιπάλους επειδή διαμαρτύρεται για το πίσω φτερό της McLaren F1.

lanto-noris-i-mclaren-kiriarchi-para-tis-allages-meta-apo-parapona-tou-antipalou
Συντάκτης: Μιχάλης Κοντιζάς Χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά

Ο Λάντο Νόρις λέει ότι η McLaren απόλαυσε μια από τις «κυριαρχικότερες» επιδόσεις της στο Grand Prix της F1 της Σιγκαπούρης εν μέσω της διαμάχης γύρω από την πίσω πτέρυγά της.

Παρά το φτερό, το οποίο φάνηκε να λυγίζει με υψηλή ταχύτητα στον προηγούμενο αγώνα στο Μπακού, περνώντας τις δοκιμές της FIA, η McLaren κλήθηκε να τροποποιήσει το εξάρτημα μετά από παράπονα από αντίπαλες ομάδες.

Ο Νόρις χτύπησε τους αντιπάλους της McLaren αφού κέρδισε μια κυρίαρχη νίκη στη Σιγκαπούρη για να μειώσει περαιτέρω το πλεονέκτημα πρωταθλήματος του ανταγωνιστή του τίτλου Max Verstappen στους 52 βαθμούς με έξι αγώνες να απομένουν.

«Δεν έχουμε αλλάξει τίποτα στο αυτοκίνητο από εδώ στο περασμένο Σαββατοκύριακο ή το προηγούμενο Σαββατοκύριακο», είπε ο Νόρις.

«Χρειάστηκε ακόμη και να κάνουμε αλλαγές σε κάποια από τα φτερά μας και σε πράγματα για τα οποία οι άνθρωποι έχουν παραπονεθεί. Αλλά είχαμε ακόμα ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο και ίσως ένα από τα πιο κυρίαρχα Σαββατοκύριακα εδώ.

«Δεν νομίζω ότι αυτό έκανε τη διαφορά, ειλικρινά. Απλώς το αυτοκίνητο ήταν μέγα για μεγάλο χρονικό διάστημα. Δεν μπόρεσα να βγω στην κορυφή για αρκετά από αυτά όταν ένιωσα ότι είχα τον ρυθμό και είχα την ικανότητα να το κάνω. Κάποια από αυτά είναι δικό μου λάθος και δεν εκτελώ τα πράγματα αρκετά καλά.

«Έτσι πλήρωσα το τίμημα που κατά καιρούς δεν έκανα αρκετά καλή δουλειά. Αλλά όταν προηγούμαι μετά την πρώτη στροφή και τα πράγματα είναι λίγο πιο ξεκάθαρα, τότε μπορούμε να έχουμε μια μέρα σαν τη σημερινή».

Ο Λάντο Νόρις είχε τον πλήρη έλεγχο του γκραν πρι της Κυριακής, αλλά επέζησε από δύο βούρτσες με τους τοίχους, το πρώτο από τα οποία προκάλεσε μικρή ζημιά στο μπροστινό του φτερό.

«Η ομάδα είπε ότι υπήρχε κάτι με το μπροστινό φτερό ίσως να ήταν λίγο μακριά. Χτύπησα το μπροστινό φτερό στο φράγμα, οπότε μπορεί να το άλλαξε με ένα άγγιγμα, αλλά δεν νομίζω ότι θα το αλλάξω πολύ», εξήγησε.

«Αλλά είναι δύσκολο να το ξέρεις. Σε αυτά τα αυτοκίνητα, μόλις τροποποιήσετε κάτι λίγο, μπορεί να έχει πολύ μεγάλο αντίκτυπο, αλλά τίποτα που μάλλον ένιωθα.»

Δες πρώτος όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power

Exit mobile version