ENGINE POWER

F1 Las Vegas GP: Χάος, άδειες κερκίδες, ακυρώσεις και επιδοκιμασίες θεατών

Las Vegas GP: Ένα φρεάτιο καταστρέφει το μονοθέσιο του Σάινζ, οι οπαδοί εκδιώχθηκαν στα πρώτα 8 λεπτά στο GP του Λας Βέγκας και το χάος ξεκίνησε!!! Αποτελέσματα και δρόμενα της πρώτης μέρας.
F1 Las Vegas GP: Χάος, άδειες κερκίδες, ακυρώσεις και επιδοκιμασίες θεατών

F1 Las Vegas GP: Νεβάδα — Το στοίχημα των 500 εκατομμυρίων δολαρίων της Φόρμουλα 1 στο Γκραν Πρι του Λας Βέγκας έμοιαζε με ένα ξέπλυμα τις πρώτες πρωινές ώρες της Παρασκευής, καθώς μια φάρσα πορεία των γεγονότων είχε ως αποτέλεσμα 90 λεπτά δράσης στην πίστα μπροστά σε κενές κερκίδες.

Η εναρκτήρια προπόνηση, η οποία ξεκίνησε στις 20.30 το απόγευμα της Πέμπτης, διήρκεσε μόλις οκτώ λεπτά αφού ένα κάλυμμα αποχέτευσης χάθηκε και προκάλεσε σοβαρή ζημιά στο κάτω μέρος της Ferrari του Carlos Sainz.

Οι εκτεταμένες επισκευές του κυκλώματος, οι οποίες περιελάμβαναν εργασίες σε πολλαπλά καλύμματα φρεατίων γύρω από το σιρκουί, σήμαιναν ότι η ώρα έναρξης των μεσάνυχτων για τη δεύτερη προπόνηση ερχόταν και έφυγε χωρίς καμία βεβαιότητα για περαιτέρω δράση πίστας.

Πριν από τη 1 π.μ. η FIA επιβεβαίωσε ότι μια εκτεταμένη δεύτερη συνεδρία διάρκειας 90 λεπτών θα ξεκινούσε στις 2 π.μ., αλλά αργότερα αναβλήθηκε για τις 2:30 π.μ. καθώς οι εργασίες στην πίστα παρατάθηκαν μέχρι αργά το βράδυ.

las-vegas-f1-formula-one-grand-prix-f1-gp-formula1-chaos-apotelesmata-turtles-apodokimasies-provlimata

F1 Las Vegas GP: Στη 1.30 π.μ., μετά από τεσσερισήμισι ώρες αναμονής σε χαμηλές θερμοκρασίες, είπαν στους υπόλοιπους οπαδούς να εγκαταλείψουν το σιρκουί καθώς η εργατική νομοθεσία σήμαινε ότι οι υπάλληλοι ασφαλείας δεν μπορούσαν πλέον να στελεχώσουν τους χώρους των οπαδών.

Οι μονάδες φιλοξενίας πάνω από την ευθεία του pit, όπου τα δελτία του Σαββατοκύριακου είχαν πουληθεί για 50.000 $ πριν από την εκδήλωση, αδειάστηκαν επίσης, με τα φώτα κλειστά μέχρι την έναρξη της συνεδρίας.

Ακολούθησε το παράξενο θέαμα με 20 μονοθέσια της Formula 1 που κυκλοφορούσαν σε μια άδεια πόλη στη μέση της νύχτας, με τον Charles Leclerc της Ferrari να σημειώνει τον ταχύτερο χρόνο μπροστά από τον συμπαίκτη του Sainz και την Aston Martin του Fernando Alonso σε μια σχετικά άνετη συνεδρία.

Η δεύτερη προπόνηση ολοκληρώθηκε στις 4 τα ξημερώματα, με τους διοργανωτές του κυκλώματος να πιάνουν αμέσως δουλειά με την επαναλειτουργία τμημάτων του κυκλώματος στη δημόσια κυκλοφορία.

las-vegas-f1-formula-one-grand-prix-f1-gp-formula1-chaos-apotelesmata-turtles-apodokimasies-provlimata

F1 Las Vegas GP: Μια δήλωση που δημοσιεύτηκε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης του Γκραν Πρι του Λας Βέγκας ανέφερε: “Δεν υπάρχει μεγαλύτερη προτεραιότητα σε έναν αγώνα της Formula 1 από την ασφάλεια των οδηγών, των φιλάθλων και του προσωπικού. Μετά το χθεσινό περιστατικό με κάλυμμα βαλβίδας νερού, το Λας Βέγκας Το Grand Prix, η F1 και η FIA αποφάσισαν να λάβουν επιπλέον προφυλάξεις για να εξασφαλίσουν την ακεραιότητα της πίστας πριν από την επανέναρξη των αγώνων.

“Αυτά τα πρόσθετα μέτρα απαιτούσαν πολλές ώρες για να ολοκληρωθούν πλήρως, γεγονός που οδήγησε σε σημαντική καθυστέρηση στο πρόγραμμα των αγώνων. Δεδομένης της καθυστέρησης της ώρας και των υλικοτεχνικών ανησυχιών σχετικά με την ασφαλή μετακίνηση των φιλάθλων και των εργαζομένων εκτός πίστας, η LVGP έκανε τη δύσκολη απόφαση να κλείστε τις ζώνες φιλάθλων πριν από την έναρξη των ελεύθερων προπονήσεων 2.

“Με έναν πλήρη γύρο προπονήσεων που ολοκληρώθηκε με επιτυχία, η LVGP ανυπομονεί να προσφέρει ένα ασφαλές και διασκεδαστικό αγωνιστικό Σαββατοκύριακο για όλους.”

Η ζημιά στο μονοθέσιο του Sainz από την πρώτη συνεδρία σήμαινε ότι το πλαίσιο και η μονάδα ισχύος έπρεπε να αντικατασταθούν, με τους αγωνοδίκες της F1 να αρνούνται το αίτημα της Ferrari για άρση της ποινής που προέκυψε.

F1 Las Vegas GP: Ο επικεφαλής της ομάδας Φρεντ Βασέρ χαρακτήρισε το περιστατικό με το κάλυμμα αποχέτευσης “απαράδεκτο” και είπε ότι η ζημιά στο αυτοκίνητο θα κόστιζε στη Ferrari “μια περιουσία”.

Το σασί της Alpine του Esteban Ocon υπέστη επίσης ζημιά που δεν επισκευάστηκε αφού χτύπησε στο κάλυμμα της αποχέτευσης που είχε σκιστεί από τη Ferrari του Sainz.

Μένει να δούμε αν η φήμη του Γκραν Πρι του Λας Βέγκας, που είχε ήδη χτυπηθεί στο σφυρί πριν από το Σαββατοκύριακο, εν μέσω πτώσης των τιμών των εισιτηρίων και των ξενοδοχείων, μπορεί να ανακτηθεί τις επόμενες δύο ημέρες κατά την έναρξη των προκριματικών και του αγώνα.

las-vegas-f1-formula-one-grand-prix-f1-gp-formula1-chaos-apotelesmata-turtles-apodokimasies-provlimata
Μιλώντας μετά την πρώτη προπόνηση, το αφεντικό της Mercedes Toto Wolff υπερασπίστηκε την πίστα.

“Αυτό δεν είναι τίποτα, είμαστε Πέμπτη βράδυ, έχουμε μια δωρεάν προπόνηση που δεν κάνουμε, αλλά θα σφραγίσουν τα καλύμματα της αποχέτευσης και κανείς δεν θα μιλήσει για αυτό αύριο το πρωί πια”, είπε.

Σε αντίθεση με άλλα γεγονότα του προγράμματος αγώνων, η Formula 1 είναι ο υποστηρικτής του Grand Prix του Λας Βέγκας και έχει ξοδέψει πάνω από 500 εκατομμύρια δολάρια για προετοιμασίες, συμπεριλαμβανομένης της αγοράς ενός αγροτεμαχίου 240 εκατομμυρίων δολαρίων κοντά στο διάσημο Στριπ στο οποίο έχτισε το pit και το paddock. σύνθετο επάνω.

F1 Las Vegas GP: Οι οπαδοί της F1 φεύγουν εξαγριωμένοι στο Γκραν Πρι του Λας Βέγκας

Οι οπαδοί της Formula 1 έμειναν αμετάβλητοι από τα γεγονότα κατά τη διάρκεια της προπόνησης της Παρασκευής στο Grand Prix του Λας Βέγκας και τελικά απομακρύνθηκαν από την πίστα έχοντας δει μόλις οκτώ λεπτά δράσης.

Ένα δυσάρεστο περιστατικό κατά τη διάρκεια της πρώτης προπόνησης – που επρόκειτο να διαρκέσει για μία ώρα – είδε τον Carlos Sainz να υποστεί σοβαρή ζημιά στο αυτοκίνητό του αφού πέρασε πάνω από ένα χαλαρό κάλυμμα βαλβίδας νερού.

Η συνεδρία αρχικά είχε κόκκινη σημαία, προτού ανακοινωθεί ότι δεν θα υπάρχει πλέον τρέξιμο στο FP1 , καθώς οι υπεύθυνοι έπρεπε να ελέγξουν την ασφάλεια όλων των καλυμμάτων αποχέτευσης γύρω από το κύκλωμα.

Με το FP2 να έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει τα μεσάνυχτα τοπική ώρα, οι περισσότεροι θαυμαστές παρέμειναν, προτού ανακοινωθεί ότι ο FP2 θα καθυστερούσε επίσης.

Αυτό οδήγησε πολλούς οπαδούς να αποχωρήσουν από την πίστα, αδειάζοντας τις κερκίδες στο εναρκτήριο GP του Λας Βέγκας , το οποίο είχε υποσχεθεί τόσα πολλά μετά από μια εντυπωσιακή τελετή έναρξης.

las-vegas-f1-formula-one-grand-prix-f1-gp-formula1-chaos-apotelesmata-turtles-apodokimasies-provlimata

Χάος στο Γκραν Πρι του Λας Βέγκας

Las Vegas GP: Όταν τελικά ανακοινώθηκε ότι ένας εκτεταμένος FP2 θα λάμβανε χώρα στις 2 το πρωί, υπήρχε κάποια ελπίδα για τους οπαδούς που αποφάσισαν να παραμείνουν να δουν μερικά μονοθέσια της F1 σε δράση.

Ωστόσο, με ανησυχίες σχετικά με το προσωπικό και την ασφάλεια, αποφασίστηκε ότι οι οπαδοί θα έπρεπε να εγκαταλείψουν την πίστα, πράγμα που σημαίνει ότι το FP2 οδήγησε σε μια «συνεδρία εξάσκησης σε στυλ κλειδώματος» διάρκειας 90 λεπτών, όπως περιγράφεται από τον Martin Brundle, η οποία ξεκίνησε πριν τις 2:30 π.μ. χρόνος.

Ενώ ο Toto Wolff δεν πίστευε ότι το δράμα της Παρασκευής ήταν μια κακή εμφάνιση για το άθλημα , πολλοί ειδικοί και θαυμαστές διαφώνησαν , και το γεγονός που έχει συμπληρώσει 40 χρόνια ξαφνικά βυθίστηκε σε μια τεράστια διαμάχη.

las-vegas-f1-formula-one-grand-prix-f1-gp-formula1-chaos-apotelesmata-turtles-apodokimasies-provlimata
ΓΚΡΑΝ ΠΡΙ ΤΟΥ ΛΑΣ ΒΕΓΚΑΣ
Αποτελέσματα F1 σήμερα: Ώρες προπόνησης Γκραν Πρι του Λας Βέγκας – Ο Φερστάπεν έφυγε από τη μέση σε μια χαοτική ημέρα προπόνησης

F1 Las Vegas GP:  Ο Max Verstappen δεν έπαιζε τραγούδι στο Βέγκας καθώς το δίδυμο της Ferrari Charles Leclerc και Carlos Sainz πήγαν πιο γρήγορα σε μια παράξενη και χαοτική προπόνηση της Παρασκευής στο Grand Prix του Λας Βέγκας, αφού ο τελευταίος δεν αναμενόταν καν να οδηγήσει στο FP2.

Ενώ κατευθυνόταν στον τελικό τομέα δέκα λεπτά στο FP1 , ο Sainz συγκρούστηκε με ένα αποσπασμένο κάλυμμα αποστράγγισης που είχε ως αποτέλεσμα να σβήσει ο κινητήρας του και να ακυρωθεί ολόκληρη η συνεδρία. Ο επικεφαλής της Ferrari, Frederic Vasseur, είχε μάλιστα αποκλείσει τον Sainz να μην αγωνιστεί στην επόμενη συνεδρία.

Αλλά μια υπέροχη προσπάθεια γύρω από τη Ferrari επέτρεψε στον Ισπανό να πάρει το P2 στη δεύτερη συνεδρία , μια θέση πίσω από τον συμπαίκτη του Leclerc.

Ο Verstappen ήταν ασυνήθιστα μακριά, διαχειριζόμενος μόνο P6 και +0,918 δευτερόλεπτα πίσω από τον βηματοδόχο Leclerc. Ενώ ο Lewis Hamilton της Mercedes δυσκολεύτηκε επίσης στο strip και μπορούσε να συγκεντρώσει μόνο το P9.

las-vegas-f1-formula-one-grand-prix-f1-gp-formula1-chaos-apotelesmata-turtles-apodokimasies-provlimata

Αποτελέσματα προπονήσεων F1 Grand Prix του Las Vegas – Παρασκευή 17 Νοεμβρίου

1. Charles Leclerc (Ferrari): 1:35.265s

2. Carlos Sainz (Ferrari): +0,517

3. Φερνάντο Αλόνσο (Άστον Μάρτιν): +0,528

4. Σέρχιο Πέρεθ (Ρεντ Μπουλ): +0,820

5. Valtteri Bottas ( Alfa Romeo ): +0,846

6. Μαξ Φερστάπεν (Ρεντ Μπουλ): +0,918

7. Νίκο Χούλκενμπεργκ ( Χάας ): +1,224

8. Λανς Στρολ (Aston Martin): +1.231

9. Λιούις Χάμιλτον (Mercedes): +1,398

10. Άλεξ Άλμπον ( Γουίλιαμς ): +1.423

11. Λάντο Νόρις ( ΜακΛάρεν ): +1.423

12. Τζορτζ Ράσελ (Mercedes): +1.625

13. Κέβιν Μάγκνουσεν (Χάας): +1.652

14. Oscar Piastri (McLaren): +1.722

15. Πιερ Γκασλί (Άλπεις): +1,869

16. Esteban Ocon (Alpine): +1,976

17. Γιούκι Τσουνόντα (AlphaTauri): +2.147

18. Zhou Guanyu (Alfa Romeo): +2.391

19. Daniel Ricciardo (AlphaTauri): +2.415

20. Λόγκαν Σάρτζεντ (Γουίλιαμς): +2,875

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

 

Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Engine Power: Θυσία το 2025 προς όφελος του 2026; Το δίλημμα της Aston Martin

Θυσία το 2025 προς όφελος του 2026; Το δίλημμα της Aston Martin

Η βρετανική ομάδα αντιμετωπίζει μια δύσκολη επιλογή: να προσπαθήσει να αναπτύξει το μονοθέσιό της το 2025 ή να θυσιάσει τη χρονιά για να επικεντρωθεί στο 2026, τον κύριο στόχο του Lawrence Stroll. Με την άφιξη του Adrian Newey, η Aston Martin είναι οπλισμένη μέχρι τα δόντια για να ολοκληρώσει με επιτυχία τη ρυθμιστική μετάβαση.

Engine Power
Engine Power: Ο Liam Lawson σε μπελάδες στην Αυστραλία: “Πολλή δουλειά να κάνεις”

Ο Liam Lawson σε μπελάδες στην Αυστραλία: “Πολλή δουλειά να κάνεις”

Το πρώτο Σαββατοκύριακο του Liam Lawson στη Red Bull δεν είναι καλό μετά από μια δύσκολη Παρασκευή στη Μελβούρνη.

Engine Power
Engine Power: MotoGP Αργεντινής – Δοκιμές: Marquez imperial, οι Γάλλοι στο Q2

MotoGP Αργεντινής – Δοκιμές: Marquez imperial, οι Γάλλοι στο Q2

Ο Marc Marquez είχε μια τέλεια Παρασκευή στο Termas de Río Hondo, ολοκληρώνοντας την προπόνηση MotoGP GP Αργεντινής στην κορυφή.

Engine Power
Engine Power: Η Ferrari καθησύχασε με το μονοθέσιό της πριν από την Αυστραλία: “Το SF-25 ανταποκρίνεται στις προσδοκίες μας”

Η Ferrari καθησύχασε με το μονοθέσιό της πριν από την Αυστραλία: “Το SF-25 ανταποκρίνεται στις προσδοκίες μας”

Αν και η Ferrari πήρε το ρίσκο να σχεδιάσει ένα «99%» νέο μονοθέσιο το 2025, το SF-25 είχε καλή απόδοση κατά τη διάρκεια των χειμερινών δοκιμών. Αρκετά για να ξεκινήσει η σεζόν με λίγη περισσότερη ηρεμία.

Engine Power
Engine Power: Θα σπάσει ο Oscar Piastri την κατάρα των Αυστραλών οδηγών;

Θα σπάσει ο Oscar Piastri την κατάρα των Αυστραλών οδηγών;

Ένας Αυστραλός δεν έχει ανέβει ποτέ στο βάθρο στην εθνική του διοργάνωση. Τζόουνς, Γουέμπερ, Ρικιάρντο: όλοι απέτυχαν στις 38 εκδόσεις του GP της Αυστραλίας που διεξάγονται από το 1985. Θα είναι ο Πιάστρι ο ήρωας που θα καταφέρει να σπάσει αυτή την κατάρα την Κυριακή;

Engine Power
Engine Power: Ο Wheatley θα ξεκινήσει στη Sauber νωρίτερα από το αναμενόμενο

Ο Wheatley θα ξεκινήσει στη Sauber νωρίτερα από το αναμενόμενο

Κυκλοφόρησε από τη Red Bull νωρίτερα από το αναμενόμενο, ο Jonathan Wheatley θα αναλάβει το νέο του ρόλο ως Team Principal στη Sauber την 1η Απριλίου, πριν από το Ιαπωνικό Grand Prix.

Engine Power
Engine Power: Ο Hadjar μαθαίνει γρήγορα, ο Mekies έχει αυτοπεποίθηση: Η Racing Bulls μπαίνει στο 2025 με αισιοδοξία

Ο Hadjar μαθαίνει γρήγορα, ο Mekies έχει αυτοπεποίθηση: Η Racing Bulls μπαίνει στο 2025 με αισιοδοξία

Αυτό το Σαββατοκύριακο, η σεζόν F1 του 2025 ξεκινά στη Μελβούρνη. Στο Racing Bulls, όλα τα φώτα είναι πράσινα με έναν καθησυχαστικό Laurent Mekies και έναν Isack Hadjar έτοιμο για μάχη.

Engine Power
Engine Power: Η Alpine φτάνει στο πρώτο GP που μεταμορφώθηκε σε σύγκριση με το 2024

Η Alpine φτάνει στο πρώτο GP που μεταμορφώθηκε σε σύγκριση με το 2024

Στο πίσω μέρος του πακέτου στο πρώτο Grand Prix της σεζόν 2024, η Alpine έκανε μια εντυπωσιακή στροφή 180° στους δώδεκα μήνες που ακολούθησαν. Αρκετά για να προσεγγίσουμε τον πρώτο γύρο του 2025, στην Αυστραλία, με αισιοδοξία και όρεξη να παλέψουμε για βαθμούς.

Engine Power
Engine Power: Ποιοι θα είναι οι αναπληρωματικοί οδηγοί για τη σεζόν 2025 F1;

Ποιοι θα είναι οι αναπληρωματικοί οδηγοί για τη σεζόν 2025 F1;

Κάθε σεζόν, οι οδηγοί παραμένουν στη σκιά των κανονικών οδηγών, έτοιμοι να πάρουν το τιμόνι σε περίπτωση απρόβλεπτων περιστάσεων: το 2025, ποιοι θα είναι οι έφεδροι οδηγοί για τις δέκα ομάδες του grid;

Engine Power
Engine Power: Ο Γκάμπριελ Μπορτολέτο εξηγεί τη μεγάλη σημασία του Φερνάντο Αλόνσο στην καριέρα του

Ο Γκάμπριελ Μπορτολέτο εξηγεί τη μεγάλη σημασία του Φερνάντο Αλόνσο στην καριέρα του

Ο διπλός παγκόσμιος πρωταθλητής διαχειρίζεται τα συμφέροντα του Gabriel Bortoleto, τον οποίο βοήθησε να βρει μια θέση στη Formula 3 το 2023. Παρών στη Formula 1 μόλις δύο χρόνια αργότερα, ο Βραζιλιάνος θα βρει τον μάνατζέρ του στο grid.

Engine Power
Engine Power: Έπαθλο Trail Ride 2025 | 1ος γύρος | Αναγγελία

Έπαθλο Trail Ride 2025 | 1ος γύρος | Αναγγελία

Έχεις αυτοκίνητο SUV ή 4Χ4; Θες να δοκιμάσεις τη χαρά της χωμάτινης οδήγησης σε ένα ασφαλές περιβάλλον και με καλή παρέα; Έλα στο Trail Ride

Engine Power
Engine Power: Επιστροφή του WRC στη Μεγάλη Βρετανία χάρη στη Σκωτία;

Επιστροφή του WRC στη Μεγάλη Βρετανία χάρη στη Σκωτία;

Απουσία από το 2019, η Μεγάλη Βρετανία θα μπορούσε να επιστρέψει στο WRC, ενώ η Σκωτία έχει εκφράσει την επιθυμία της να φιλοξενήσει έναν γύρο.

Engine Power
Engine Power: Τι να περιμένετε από τη διαδρομή 2025 Tour de Corse Historique;

Τι να περιμένετε από τη διαδρομή 2025 Tour de Corse Historique;

Οι διοργανωτές αποκάλυψαν τις πόλεις ενδιάμεσων σταθμών για αυτήν την 25η έκδοση του Tour de Corse Historique, ανάμεσα στις παραδόσεις και τις καινοτομίες.

Engine Power
Engine Power: Η Michelin αντιδρά στην προώθηση της Pirelli ως επίσημου κατασκευαστή ελαστικών MotoGP

Η Michelin αντιδρά στην προώθηση της Pirelli ως επίσημου κατασκευαστή ελαστικών MotoGP

Η Michelin αντιδρά στην ανακοίνωση του MotoGP σχετικά με την αλλαγή του επίσημου κατασκευαστή του κλάδου από το 2027.

Engine Power
Engine Power: Πυρκαγιά και μεγάλες ζημιές σε Alpine A424 στο Κατάρ

Πυρκαγιά και μεγάλες ζημιές σε Alpine A424 στο Κατάρ

Ένα Alpine A424 έπιασε φωτιά στο Losail κατά τη διάρκεια δοκιμαστικής συνεδρίας που διοργανώθηκε μετά τα 1812 χλμ του Κατάρ.

Engine Power
Engine Power: Aprilia, ένα ξεκίνημα της σεζόν γεμάτο ελπίδες παρά την απουσία του Jorge Martin

Aprilia, ένα ξεκίνημα της σεζόν γεμάτο ελπίδες παρά την απουσία του Jorge Martin

Στέρηση του παγκόσμιου πρωταθλητή της, η Aprilia ξεκίνησε καλά τη σεζόν στην Ταϊλάνδη χάρη στις εξαιρετικές εμφανίσεις των Marco Bezzecchi (Aprilia) και Ai Ogura (Trackhouse Aprilia), και οι δύο στην πρώτη εξάδα.

Engine Power
Engine Power: Πώς μοιάζουν τα πλέγματα της Formula 2 και Formula 3 για το 2025;

Πώς μοιάζουν τα πλέγματα της Formula 2 και Formula 3 για το 2025;

Μεταξύ μεταγραφών, αναχωρήσεων και αφίξεων νέων οδηγών, το Engine Power κάνει απολογισμό των οδηγών που επιβεβαιώθηκαν για τη σεζόν 2025 στη Formula 2 και τη Formula 3.

Engine Power
Engine Power: Ράλλυ Σπριντ Μπράλος «Τάσος Κορμαζόπουλος» 2025 | Αναγγελία

Ράλλυ Σπριντ Μπράλος «Τάσος Κορμαζόπουλος» 2025 | Αναγγελία

Το Ράλλυ Σπριντ Μπράλος «Τάσος Κορμαζόπουλος» διεξάγεται από την Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Λαμίας (Α.Λ.Α.Λ.) και αποτελεί τον πρώτο γύρο του Κυπέλλου Ράλλυ Ασφάλτου Νοτίου Ελλάδος και του Κυπέλλου Ράλλυ Ασφάλτου Ιστορικών αυτοκινήτων για το 2025

Engine Power