ENGINE POWER

Lotus Type 66, ο «ξαναανακαλυφθείς» Lotus

Έργο που χάθηκε στα αρχεία του κατασκευαστή, η Lotus βρήκε το Type 66, το φαντάστηκε ξανά και το ανέπτυξε για να το παράγει σύντομα. Lotus Type 66!!!

Lotus Type 66
Συντάκτης: Μιχάλης Κοντιζάς Χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά

Η ιστορία δεν είναι ασήμαντη, αλλά είναι επίσης ένα σημάδι ότι ο κατασκευαστής τα πάει καλά οικονομικά. Και ότι έχει μεγάλες, μεγάλες φιλοδοξίες , Lotus Type 66 .

Lotus Type 66 : Τώρα που ανήκει στον κινεζικό γίγαντα της αυτοκινητοβιομηχανίας Geely (Volvo, Smart, Zeeker), η Lotus βρίσκεται σε εξαιρετική κατάσταση. Με 17.000 παραγγελίες που καταγράφηκαν τους πρώτους 6 μήνες του 2023, ο πρώην μικροτεχνίτης από το Hethel (Αγγλία) δεν ήταν ποτέ τόσο επιτυχημένος όσο σήμερα . Για τι ? Διότι το 100% ηλεκτρικό SUV Eletre – σε πλήρη ιδεολογική ρήξη με το σλόγκαν «Light is right» του Colin Chapman – πουλά σαν κέικ.

Από εδώ και στο εξής, είναι απαραίτητο να αποκατασταθεί η εικόνα του Lotus και να ενισχυθεί η νομιμότητα του Geely, και τι καλύτερο από το να φτιάξουμε νέο με το παλιό; Εδώ λοιπόν παρουσιάζεται σε ένα σετ η ιστορία ενός αγωνιστικού αυτοκινήτου που δεν αγωνίστηκε ποτέ και του οποίου τα σχέδια χάθηκαν… μετά βρέθηκε. Χρήσιμο για τον εορτασμό των 75 χρόνων Lotus. Αλλά ας μην κλαίμε συνωμοσία.

Το Lotus Type 66 είναι επομένως ένας δίσκος με αεροδυναμική σχεδίαση που θυμίζει τη δεκαετία του 1970 και τη σειρά Can-Am. Θα ήταν το αρχικό έργο του μηχανικού Geoff Ferris πριν από 53 χρόνια, αλλά η μελέτη του δεν θα είχε περάσει ποτέ το κατώφλι του σχεδιασμού. Ως εκ τούτου, η Lotus έχει επανασχεδιάσει την ιδέα για να την κάνει σχετική με, σύμφωνα με τα «πρότυπα απόδοσης και ασφάλειας του 21ου αιώνα». Σε σύγκριση με το πρωτότυπο, ο σχεδιασμός του πιλοτηρίου θα είχε αναθεωρηθεί για να βελτιωθεί η ροή του αέρα, να μειωθεί η οπισθέλκουσα και να αυξηθεί η απόδοση της πίσω πτέρυγας. Διαδοχική μετάδοση, ABS, traction control, carbon αμάξωμα, υδραυλικό τιμόνι κ.λπ. Το τεχνικό δελτίο υπόσχεται 800 kg αεροφόρτου φορτίου στα 240 km/h, περισσότερο από τη μάζα του Lotus Type 66 . Η Lotus προσθέτει ένα στρώμα από αυτό διασφαλίζοντας ότι η δημιουργία του είναι εξίσου αποτελεσματική με ένα σύγχρονο GT3.

Δεν σας είπαμε ακόμα για τον κινητήρα; Μάλλον επειδή λέει η παροιμία, κρατήστε το καλύτερο για το τέλος. Είναι ένας V8 830 ίππων που αναπτύχθηκε στις 8800 rpm για 746 Nm ροπής στις 7400 rpm. Οι εκπληκτικές τρομπέτες εισαγωγής αέρα υπόσχονται έναν μαγικό ήχο.

Θα παραχθούν μόνο 10 αντίτυπα που πουλήθηκαν για περίπου 1,3 εκατ. ευρώ… γιατί όλα έχουν ήδη βρει τους λήπτες.

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

 

Exit mobile version