ENGINE POWER

Μακριά από τις διαμάχες μεταξύ της McLaren και της Red Bull, η Ferrari επωφελείται από το «βγαίνει κάτω από το ραντάρ» στο Μεξικό

Μια εβδομάδα μετά το διπλό του Όστιν, η Ferrari ξεχώρισε ξανά το Σάββατο με την pole position του Carlos Sainz στο Μεξικό. Η Scuderia έχει την ευκαιρία να κάνει ένα μεγάλο χτύπημα στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών εκμεταλλευόμενος τον αγώνα μεταξύ McLaren και Red Bull για το πρωτάθλημα οδηγών.

makria-apo-tis-diamaches-metaxi-tis-mclaren-ke-tis-red-bull-i-ferrari-epofelite-apo-to-vgeni-kato-apo-to-rantar-sto-mexiko
Συντάκτης: Μιχάλης Κοντιζάς Χρόνος ανάγνωσης: 4 λεπτά

Με το να εμβαθύνουμε σε μερικές φορές μάταιες, συχνά θορυβώδεις και αδιάκοπες διαμάχες, η McLaren – Red Bull δεν θα εγκατέλειπαν μια από τις πιο σημαντικές αναζητήσεις της σεζόν: τον τίτλο των Constructors; Οι δύο ομάδες στην κορυφή του πρωταθλήματος, με πλεονέκτημα 40 πόντων υπέρ των Βρετανών έναντι των Αυστριακών, δείχνουν πολύ πιο προβληματισμένες για τη μονομαχία του Max Verstappen με τον Lando Norris για το παγκόσμιο στέμμα μεταξύ των Drivers. Τίποτα περίεργο εκεί, αφού αυτός ο τίτλος είναι που μπαίνει στους επόμενους στη συλλογική μνήμη. Ρωτήστε κανέναν αν θυμάται ότι ήταν η Mercedes που κέρδισε τον τίτλο το 2021 ή η Ferrari το 2008…

Ωστόσο, θέλοντας να επικεντρωθούν πάρα πολύ σε αυτή τη μονομαχία μεταξύ των οδηγών, η McLaren και η Red Bull αφήνουν την πόρτα ανοιχτή σε μια άλλη ομάδα στον αγώνα για το στέμμα των Κατασκευαστών: τη Ferrari. Η Scuderia βρίσκεται σε εξαιρετική δυναμική μετά το διπλό της στο Όστιν, και αυτό συνεχίζεται στο Μεξικό με την pole position που κατέκτησε ο Carlos Sainz το Σάββατο, στα προκριματικά. Η ιταλική ομάδα είναι η μόνη μεταξύ των τριών κορυφαίων ομάδων που έχει τοποθετήσει τους δύο οδηγούς της στο Q3 και έχει μια χρυσή ευκαιρία να πλησιάσει ακόμη πιο κοντά τους ηγέτες του πρωταθλήματος (48 βαθμούς πίσω από τη McLaren πριν από το GP του Μεξικού).

Ο Βασέρ τρίβει τα χέρια του στη μονομαχία McLaren – Red Bull

Η Scuderia γνωρίζει ότι η μάχη μεταξύ Red Bull και McLaren μπορεί να στραφεί προς όφελός της ενόψει του πρωταθλήματος των κατασκευαστών, τόσο εντός όσο και εκτός πίστας. Και αυτό δεν ξεφεύγει από τον Frédéric Vasseur, ο οποίος είναι πολύ χαρούμενος που βλέπει τους οδηγούς του να εκμεταλλεύονται την κατάσταση. «Έχουμε το πλεονέκτημα να πετάμε κάτω από το ραντάρ. Η συζήτηση αφορά περισσότερο τον αγώνα μεταξύ του Lando [Norris] και του Max [Verstappen], του Zak [Brown] και του Christian [Horner], μεταξύ της Mercedes και ποιος ξέρει ποιος… και για μένα είναι τέλειο! » , εκμυστηρεύτηκε στο Sky Sports F1 , αναζητώντας την παραμικρή ευκαιρία.

Το αφεντικό της Scuderia αναφέρεται ιδιαίτερα στη διαμάχη για την ποινή που επιβλήθηκε στον Λάντο Νόρις κατά τη διάρκεια του GP των Ηνωμένων Πολιτειών μια εβδομάδα νωρίτερα, και του οποίου το αίτημα για επανεξέταση που ξεκίνησε από τη McLaren απορρίφθηκε από τη FIA την Παρασκευή. Προφανώς, η μονομαχία μεταξύ του Μαξ Βερστάπεν και του Λάντο Νόρις προσελκύει μια συγκεκριμένη έκθεση και συνεπώς πίεση από τα μέσα ενημέρωσης γύρω από τους δύο οδηγούς και τις δύο ομάδες, και αυτό δεν είναι για να δυσαρεστήσει τη Ferrari που, σχεδόν στο παρασκήνιο, σκοπεύει να το εκμεταλλευτεί για να συγκεντρώσει πολλά. σημεία όπως στο Ώστιν.

Η Ferrari και η «προτεραιότητα» του τίτλου των κατασκευαστών

Επιπλέον, ο αγώνας για το πρωτάθλημα οδηγών δεν αφορά πλέον ουσιαστικά τους δύο εκπροσώπους της Scuderia. Ο Carlos Sainz είναι σχεδόν εκτός αγώνα με 139 βαθμούς πίσω, ενώ ο Charles Leclerc , τρίτος στο πρωτάθλημα, έχει ακόμα μια μικρή πιθανότητα για τον τίτλο με 79 βαθμούς πίσω. Αλλά και οι δύο γνωρίζουν ότι η προτεραιότητα της ιταλικής ομάδας αυτή τη σεζόν είναι ο τίτλος των κατασκευαστών και οι δύο μπορούν να συνεργαστούν προς αυτή την κατεύθυνση… κάτι που η McLaren και η Red Bull δεν μπορούν να αντέξουν οικονομικά, των οποίων η προτεραιότητα παραμένει ο τίτλος των οδηγών.

«[Ο τίτλος των κατασκευαστών] είναι η νούμερο ένα προτεραιότητά μας», λέει ο pole sitter Carlos Sainz. Πρώτα απ ‘όλα, πρέπει να φέρετε και τα δύο αυτοκίνητα στο σπίτι, αλλά πάνω από όλα, αν κερδίσετε τον αγώνα, αυτοί οι επτά ή οκτώ επιπλέον βαθμοί που κερδίζετε όταν κερδίζετε είναι σημαντικοί για την ομάδα στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών. Απλώς θα προσπαθήσω να κρατήσω αυτή την πρώτη θέση στη στροφή 1, και από εκεί ελπίζω ο ρυθμός του αγώνα μας να είναι αρκετά καλός για να κερδίσουμε. »

Ο Ισπανός, ωστόσο, θα πρέπει να αντισταθεί στους δύο πρωταγωνιστές του πρωταθλήματος που θα ξεκινήσουν ακριβώς πίσω του, με δεύτερο τον Max Verstappen και τρίτο τον Lando Norris, που θα μπορούσαν κάλλιστα να εκμεταλλευτούν τη φιλοδοξία της Ferrari να εκμεταλλευτεί το πλεονέκτημα στα 800 μέτρα που χωρίζουν. το πλέγμα για την πρώτη στροφή. Σίγουρα ο Μαδριλένος ελπίζει κρυφά σε μια νέα σύγκρουση ή έναν νέο αμφιλεγόμενο ελιγμό μεταξύ των δύο αντιπάλων για να ξεφύγει στο προβάδισμα και να κερδίσει… Σε κάθε περίπτωση, η Ferrari θα το ονειρευόταν!

Δες  όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power

Exit mobile version