Marco Bezzecchi Ducati : Πονάει μέτα την τρομακτική έξοδο του στο Ιαπωνικό GP
Ένα ταραχώδες Σάββατο βρίσκεται πίσω από τον Marco Bezzecchi Ducati: Ευτυχώς, ο τρίτος στην κατάταξη του MotoGP δεν τραυματίστηκε σοβαρά. Έχω λίγο πόνο στον αριστερό μου αστράγαλο και στο δεξί μου γόνατο. Στη συνέχεια έκανα πάρα πολλά λάθη στο σπριντ στο Μοτέγκι.Ένα ταραχώδες Σάββατο βρίσκεται πίσω από τον Marco Bezzecchi Ducati: Ευτυχώς, ο τρίτος στην κατάταξη του MotoGP δεν τραυματίστηκε σε ένα γρήγορο προκριματικό ατύχημα στο Ιαπωνικό GP . Στη συνέχεια έκανε πάρα πολλά λάθη στο σπριντ στο Μοτέγκι.
Marco Bezzecchi Ducati : Ο Marco Bezzecchi υπέστη ένα βαρύ τρακάρισμα ακριβώς στην αρχή του Q2 στο Mobility Resort Motegi στο Ιαπωνικό GP το Σάββατο. Πέταξε στη γρήγορη στροφή 13 και κύλησε πολλές φορές στο χαλίκι. Ωστόσο, τα επακόλουθα δεν επηρέασαν την απόδοσή του, διαβεβαίωσε: “Αισθάνομαι καλά. Έχω λίγο πόνο στον αριστερό μου αστράγαλο και στο δεξί μου γόνατο. Ωστόσο, ευτυχώς, δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας.”
Ο «Μπεζ» παρακολούθησε και στις τηλεοπτικές εικόνες τη θεαματική πτώση του. Δεν ήταν τρομακτικό, ωστόσο, είπε. «Όχι, γιατί ήταν πιο τρομακτικό να βιώνεις την πτώση, άρα να την παρακολουθείς μετά», ο προστατευόμενος Rossi είχε ήδη και πάλι αστεία διάθεση.
Ο 24χρονος Ιταλός εξήγησε τον λόγο της σύγκρουσης ως εξής: “Έκανα ένα λάθος γιατί μπήκα στη γωνία λίγο πολύ γρήγορα στον έξω γύρο όταν το ελαστικό δεν ήταν έτοιμο. Βασικά το ελαστικό ήταν έτοιμο, αλλά τις δύο προηγούμενες στροφές έκανα λίγο πιο αργά γιατί ήθελα να αφήσω περισσότερο χώρο στον Ντι Γιανναντόνιο μπροστά μου. Ήμουν πολύ κοντά, οπότε τον άφησα να ξεφύγει λίγο, αλλά δυστυχώς γύρισα πολύ γρήγορα και τράκαρα.”
Ο Bez στη συνέχεια έσπευσε πίσω στο pit του Mooney VR46 για να κυνηγήσει χρόνους στο δεύτερο GP22 του. “Η δεύτερη μοτοσυκλέτα είχε το μεσαίο ελαστικό τοποθετημένο μπροστά, που δεν είναι η καλύτερη επιλογή για αυτήν την πίστα, αλλά κατάφερα να είμαι τέταρτος στο grid. Άρα ήταν καλό.”
Marco Bezzecchi Ducati: Ο χάλκινος Ολυμπιονίκης του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος ήταν λιγότερο ευχαριστημένος με την έκτη θέση του στον αγώνα σπριντ : “Στο σπριντ η εκκίνησή μου ήταν καλή, αλλά έκανα μερικά μικρά λάθη που με επιβράδυναν λίγο. Αυτό ήταν κρίμα, αλλά θα προσπαθήσω να κάνε καλύτερα την Κυριακή».
«Πρώτα απ’ όλα, δεν μπορούσα να απενεργοποιήσω την μπροστινή συσκευή στην εκκίνηση, γι’ αυτό ήμουν πολύ αργός στις δύο πρώτες στροφές επειδή ήταν αδύνατο να στρίψω στη μοτοσυκλέτα», είπε ο Bezzecchi με περισσότερες λεπτομέρειες. «Έχασα μια θέση από τον Márquez εξαιτίας αυτού – και είναι πάντα δύσκολο να προσπεράσεις τον Marc επειδή είναι δυνατός στα φρένα».
«Αλλά έκανα επίσης ένα λάθος με τη συσκευή για το πίσω ύψος οδήγησης και τη χρησιμοποίησα σε ένα μέρος όπου δεν έπρεπε», θυμωμένος με τον εαυτό του ο νεαρός VR46. “Αν δεν ενεργοποιήσω τη συσκευή όπου το έκανα σήμερα, μπορώ να βελτιωθώ σίγουρα. Τότε δεν θα με είχε περάσει ούτε ο Zarco και θα μπορούσα να είχα πιάσει τον Márquez αμέσως. Αλλά δεν ήμουν συγκεντρωμένος για μια στιγμή, ενεργοποιήθηκε η συσκευή και χαμένος χρόνος. Γιατί αν δεν υπάρχει σκληρό σημείο φρενάρισμα μετα δεν ανεβαίνει το πισω. Αν δεις που με προσπέρασε ο Zarco καβαλα στροφή 6 σαν να ήμουν στο Moto2…Τα άλλα λάθη ήταν τότε συνέπεια του λάθους γιατί ήθελα να προλάβω τη διαφορά όσο πιο γρήγορα γινόταν».
Marco Bezzecchi Ducati : Με μικρότερο περιθώριο λάθους, ο τρεις φορές νικητής του GP αυτής της σεζόν θα ήταν σίγουρος ότι θα συμβάδιζε τουλάχιστον με τον Pecco Bagnaia και τον Jack Miller στη μάχη για την τελευταία θέση στο βάθρο. “Ναι, νομίζω ότι ναι. Αν θα μπορούσα να είχα κάνει καλύτερα, δεν ξέρω.”
Σε κάθε περίπτωση, ο Bez περιμένει με σιγουριά τον αγώνα των 24 γύρων της Κυριακής: «Αισθάνομαι άνετα με τη μοτοσυκλέτα – και έχω πάντα αυτοπεποίθηση», χαμογέλασε όταν ρωτήθηκε σχετικά.
Παρεμπιπτόντως, ο Bezzecchi αγωνίστηκε στο σπριντ το απόγευμα του Σαββάτου με το δεύτερο ποδήλατό του. “Αλλά και ο άλλος θα ήταν έτοιμος. Οι μηχανικοί μου δεν κοιμούνται”, σημείωσε ο αναβάτης της Ducati από την Mooney VR46 Racing Team.
- Βιολογικός καθαρισμός αυτοκινήτου: Ένας δολοφόνος έξω απ΄ το σπίτι σου
- WRC Χιλής : O Tανακ παίρνει διαφορά καθώς τα Τοyota μένουν από λάστιχο
- Ο μηχανοκίνητος αθλητισμός σώζει ζωές
- Κατάταξη πόντων F1 όλων των εποχών: Πού εμφανίζονται οι Hamilton, Verstappen και Alonso;
- Ιαπωνία ΜotoGP : Ο Martin νικάει, ο Bezzecchi πέφτει και Bagnaia αρπάζει το βάθρο
Αποτελέσματα MotoGP Sprint, Motegi (30,9.):
1st Martin, Ducati, 12th Rdn σε 21:00.734 λεπτά.
2η Binder, KTM, + 1,390 Sec
3η Bagnaia, Ducati, + 5,276
4th Miller, KTM, + 6,194
5ο Zarco, Ducati, + 6,315
6th Bezzecchi, Ducati, + 8,919 7th
Marquez
, Hond, + 10.189
9ος Viñales, Aprilia, + 12.404
10th Raul Fernandez, Aprilia, + 15.366
11th Pol Spargaro, KTM, + 15.473 12th
August Fernandez
, KTM, + 15.592
15th +1April. 8.092
15ο τρίμηνο, Yamaha, + 19.333
16th Morbidelli, Yamaha, + 19.645
17th Nakagami, Honda, + 21.862
18th Crutchlow, Yamaha, + 26.026
19ος Pirro, Ducati, + 27.911
20ος Bradl, Honda, + 28.178
– Aleix Espargaró, Aprilia, 4 γύροι κάτω
Κατάταξη Παγκοσμίου Πρωταθλήματος μετά από 27 από 40 αγώνες:
1η θέση, 299 βαθμοί. 2ος Martin 291. 3ος Bezzecchi 252. 4ος Binder 201. 5ος Zarco 162. 6ος Aleix Espargaró 160. 7ος Viñales 139. 8ος Marini 135. 9ος Miller 115. 10ος 10ος Que85 Marquez. lli 77. 13η Ελιά 69. 14η Augusto Fernandez 58. 15. Marc Marquez 48. 16. Rins 47. 17. Di Giannantonio 45. 18. Nakagami 40. 19. Pedrosa 32. 20. Raul Fernandez 29. 21. Bastianni. 25. Folger 9. 26. Bradl 6. 27. Pirro 5. 28. Petrucci 5.
Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών:
1η Ducati, 465 βαθμοί. 2η KTM 262. 3η Aprilia 229. 4η Honda 126. 5η Yamaha 125.
Ομαδικό Παγκόσμιο Πρωτάθλημα:
1η Prima Pramac Racing, 453 βαθμοί. 2. Mooney VR46 Racing 387. 3. Ducati Lenovo Team 334. 4. Red Bull KTM Factory Racing 316. 5. Aprilia Racing 299. 6. Monster Energy Yamaha 182. 7. Gresini Racing 153. 8. CryptoDA01 LCR Honda 91. 10. GASGAS Factory Racing Tech3, 78. 11. Repsol Honda 64.
Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα: