ENGINE POWER

Marino Sato: «Δεν ξέρω αν έχω πολλούς Ιάπωνες θαυμαστές»

Ο οδηγός της United Autosports GT3, Marino Sato θα βιώσει τη χαρά του αγώνα μπροστά στο κοινό του αυτό το Σαββατοκύριακο στο 6 Hours of Fuji. Ευκαιρία για τους Ιάπωνες των 25, όπως μας εξήγησε.

marino-sato-den-xero-an-echo-pollous-iapones-thavmastes
Συντάκτης: Μιχάλης Κοντιζάς Χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά

Όπως κάθε χρόνο στο 6 Hours of Fuji, οι Ιάπωνες θαυμαστές θα έρθουν σε μεγάλους αριθμούς για να χαιρετίσουν τους αγαπημένους τους οδηγούς και συγκεκριμένα τους ντόπιους της σκηνής όπως τους οδηγούς της Toyota Kamui Kobayashi και Ryo Hirakawa.

Ανταγωνιζόμενος στο GT3 με το No. 95 McLaren 720S LMGT3 Evo της United Autosports, ο Marino Sato γνωρίζει ότι δεν είναι τόσο γνωστός όσο οι συμπατριώτες του.

« Για να είμαι ειλικρινής, δεν ξέρω αν έχω πολλούς Ιάπωνες θαυμαστές», παραδέχεται ο Marino Sato. Είμαι 25, αλλά ποτέ δεν έχω αγωνιστεί επαγγελματικά στην Ιαπωνία. Δεν ξέρω πόσοι θα έρθουν να με δουν. »

Κάτι που εξηγείται εν μέρει και από το γεγονός ότι ο Marino Sato, λόγω της διεθνούς καριέρας του μέσω προωθητικών τύπων και στη συνέχεια στο Endurance , σπάνια είχε την ευκαιρία να οδηγήσει μπροστά στο κοινό του.

« Δεν έχω συμμετάσχει πραγματικά σε ιαπωνικούς αγώνες, οπότε δεν ξέρω πώς είναι η ατμόσφαιρα εκεί», προσθέτει. Ωστόσο , στο παρελθόν υπήρξε το Ιαπωνικό Πρωτάθλημα Αντοχής, οπότε το Endurance είναι σίγουρα ένα μεγάλο πράγμα εδώ. »

Αφού ανακάλυψε τις 24 Ώρες του Λε Μαν φέτος (απόσυρση), ο ντόπιος του Τόκιο ελπίζει να ανακαλύψει ένα άλλο θρυλικό γεγονός στον κόσμο της αντοχής: την Daytona. Ένας κόσμος όπου ο νεαρός άνδρας προσγειώθηκε πέρυσι μετά από τρεις γεμάτες σεζόν στη Formula 2 .

« Υπάρχουν μεγάλοι αγώνες που πάντα ήθελα να κάνω, όπως το Le Mans και η Daytona. Ήταν μια μεγάλη καμπή μετά τη μετάβαση από τη Formula 2 στην ευρωπαϊκή σειρά Le Mans πέρυσι. Απολαμβάνω πραγματικά τον χρόνο μου με την ομάδα και στο πρωτάθλημα. »

Όπως κάθε οδηγός που προέρχεται από μονοθέσια , ο Marino Sato έπρεπε να προσαρμοστεί σε έναν νέο τρόπο να βλέπει τις σχέσεις του με τους συμπαίκτες του. « Πάντα τα πήγαινα καλά με τους συμπαίκτες μου στο παρελθόν », διαβεβαιώνει. Αλλά εδώ μοιράζεσαι το αυτοκίνητο. Ακόμα κι αν είσαι γρήγορος, αν οι άλλοι δύο δεν είναι, δεν μπορείς να κερδίσεις. Πρέπει λοιπόν όλοι να εξελιχθούν ως ομάδα. » Στο WEC , μοιράζεται το αυτοκίνητο με τον Joshua Caygill και τον Nicolas Pino, ένα τρίο που έφτασε στο βάθρο στη Βραζιλία.

Εκτός από το πρόγραμμά του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής της FIA, ο Μαρίνο Σάτο αγωνίζεται επίσης στο LM P2 στην ευρωπαϊκή σειρά Le Mans (αντιπρωταθλητής το 2023), και πάλι με την United Autosports. Με το Hypercar στο στόχαστρο; « Δεν θα πω ότι είναι στόχος, αλλά νομίζω ότι είναι το πρώτο μου μεγάλο σημείο ελέγχου στην καριέρα μου», απαντά ο ενδιαφερόμενος . Είμαι ανοιχτός. Ψάχνω λοιπόν για μια ευκαιρία. »

Η Super Formula θα μπορούσε επίσης να παρουσιαστεί ως μια ενδιαφέρουσα μελλοντική ευκαιρία για τον Τοκιοϊτη. Αυτό θα του επέτρεπε να αυξήσει τη δημοτικότητά του στο ιαπωνικό κοινό.

Δες πρώτος όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power

Exit mobile version