Motorsport News: Μάριος Πολυχρονιάδης ένας Έλληνας Urban Rider στο Great Moscow Circus κλείνει την καριέρα του σαν παραμύθι. Μια ιστορία του μηχανοκίνητου αθλητισμού που κρύβει πόνο, θυσίες και ονειρικές στιγμές… Σας παρουσιάζουμε τον ασταμάτητο Μάριο Πολυχρονιάδη – Marios Pol!!!
Tελικά Pol Ελλάδα ή Αυστραλία;
Μάριος Πολυχρονιάδης: Η Ελλάδα είναι η χώρα που μεγάλωσα και αγαπώ αλλά δεν μου έδωσε ποτέ αυτό που ήθελα σαν επαγγελματίας οδηγός. Η Αυστραλία είμαι μια χώρα πολύ όμορφη με πολύ μεγάλο level στον αθλητισμό και μπορείς να έχεις μια καλύτερη ζωή γενικά. Αυστραλία…
Από πότε θυμάσαι τον εαυτό σου να είναι σε δυο ρόδες;
Θυμάμαι τον αυτό μου όταν ήμουν περίπου 6 χρονών με ένα ποδήλατο που είχα και άλλαζα ταχύτητες με έναν λεβιέ που είχε στη μέση του σκελετού…
Ποιο ήταν το άθλημα – τα στάδια που ξεκίνησες ως αθλητής στον μηχανοκίνητο αθλητισμό και η πορεία σου ως σήμερα;
Με το μηχανοκίνητο αθλητισμό γενικά ήρθα μεγάλος σε ηλικία περίπου στα 20 αλλά ξεκίνησα motocross να κάνω πήγα λίγο στο enduro και μετά έψαχνα κάτι διαφορετικό όπως το trial.
Πότε ένιωσε την ανάγκη να αρχίσει να ξεπερνά τα όρια του ο Μάριος Πολυχρονιάδης;
Όταν ξεκίνησα το trial στα 24 δεν με γέμιζε να κάνω απλά classic trial, ένιωθα ότι ήθελα κάτι διαφορετικό πιο extreme! Οπότε μετά από 1 χρόνο πήγα Γαλλία για να εξασκηθώ σε αυτό που έψαχνα, σε ένα πάρκο μοναδικό μόνο για trial freestyle, από τότε ένιωσα να ξεπερνάω τα όριο και ήταν αυτό που ήθελα σαν Μάριος Πολυχρονιάδης, αθλητής και rider…
Ποια στιγμή της πορείας- καριέρας σου ξεχωρίζεις ώσπου να φύγεις στην Αυστραλία;
Μετά από πολλά χρόνια, σχεδόν 16 shows, λίγους αγώνες και δουλειά στο παγκόσμιο σαν minder και γαλλικό πρωτάθλημα απλά μια μέρα ήρθε ένα email στο κινητό μου για να πάω στην μεγάλη Αυστραλία, στο Great Moscow Circus.
Ένα από τα πιο θεαματικά και μεγαλύτερα τσίρκο στον κόσμο, είναι το Great Moscow Circus; Καταρχήν πως προέκυψε και πήρες μια τόσο δύσκολη απόφαση να τολμήσεις να ενταχθείς, σένα χώρο τόσο διαφορετικό, με τόσο υψηλές απαίτησες και συγχρόνως σε μια άλλη χώρα τόσο μακριά από την Πατρίδα σου;
Όταν είχα γυρίσει από την Γαλλία, στην Ελλάδα γενικά ήταν δύσκολα να βρεις μια δουλειά και να μπορέσω να προσαρμοστώ, μέσα μου γενικά έλεγα ότι πρέπει να φύγω να κάνω κάτι.
Ήρθε το contract από το μεγάλο τσίρκο της Μόσχας και το σκέφτηκα παρά πολύ καλά, ήξερα ότι θα ήταν δύσκολα όπως και ήταν πρώτον γιατί πήγα σε μια χώρα με διαφορετική κουλτούρα για να δουλέψω, δεύτερον θα αντιμετώπιζα τους καλύτερους performer στο κόσμο, τρίτον θα έπρεπε να εκτελέσω ένα ίδιο show όπως έκανε ο καλύτερος freestyle trial rider Jack Field ,το οποίο ήταν από τα πιο δύσκολα show ever για το ελληνικό επίπεδο και τέταρτον θα εμένα σε ένα καραβαν 2 x 2 για 3 χρόνια και ένα set up και pull down 120 μέτρα τέντα κάθε 15 μέρες που αλλάζαμε μέρος.
Λείπει η Ελλάδα στον Μάριο Πολυχρονιάδη;
Σαν Ελλάδα δεν θα έλεγα ότι μου λείπει… Αλλά μου λείπει η οικογένεια, φίλοι βασικά πράγματα που ζήσαμε σαν παιδιά!
Μίλησε μας λίγο για το καθημερνό σου πρόγραμμα στο τσίρκο και την εξέλιξη του Μάριου Πολυχρονιάδη ως οδηγός;
Κάθε πρωί έκανα exercise για να είμαι σε καλή φόρμα. Μετά θα έκανα πάντα προπόνηση περίπου 30 λεπτά για το show. Γενικά το δικό μου show το φτιάχνω όπως θέλω, μαζί με τον manager του show από μουσική ,που θα πρέπει να πέφτουν τα φώτα ,που θα μπει η ράμπα μέχρι και ποσά λεπτά θα έχει διάρκεια και γενικά να υπάρχει μια ωραία ΡΟΗ ! Γενικά δεν ήταν καθόλου εύκολο διότι μέσα σε 7 λεπτά θα πρέπει να έκανα ένα stunt show στο ring και όταν έμπαινε η ράμπα έκανα 3 άλματα και ένα flip όλο αυτό το show γινόταν πολλές φορές χωρίς ζέσταμα το ζέσταμα μου ήταν το stunt που έκανα στην αρχή που διαρκούσε 3 λεπτά.
Με την προπόνηση 3-4 ωρών καθημερινά το level μου ανέβηκε πολύ γρήγορα έφτασα τόσο ψηλά όσο δεν πίστευα παρόλο αυτά ήταν πολύ δύσκολο να οδηγάς κάθε μέρα, προπόνηση και show κάθε μέρα. Δευτέρα Τρίτη Τετάρτη Πέμπτη ένα show, Παρασκευή Σάββατο Κυριακή 2 show αλλά πολλές φορές γινόντουσαν 3 show λόγο ποσό busy ήταν γενικά έφτασα σε ένα σημείο όπου οδηγούσα με κλειστά τα μάτια και αυτό είναι αλήθεια. Τα show ποτέ δεν σταμάταγαν ακόμα και πυρετό να είχες.
Ένιωσε την στιγμή που ήθελες να τα παρατήσεις και να φύγεις από την κούραση, την πίεση και το μεγάλο ρίσκο να είσαι ένας ακροβάτης που κινδυνεύει σε καθημερνό επίπεδο;
Την τελευταία χρόνια στο τσίρκο γενικά είχα πολύ κουραστεί και ήθελα να σταματήσω πιο νωρίς, αλλά δεν γινόταν είχα πολλές πτώσεις από την κούραση κάθε μέρα έπρεπε να κάνω την δουλειά μου ας πονάει το κορμί μου ας μην έχεις καλά vibes motivation energy πρέπει να οδηγήσεις και πρέπει να κανείς τον κόσμο να περάσει καλά και 100% πρέπει να κανείς flip κάθε μέρα χωρίς να το σκέφτεσαι. Φαντάσου ότι μέτραγα τα show ένα ένα και παρακαλούσα να τελειώσουν.
Πες μας τι σου αρέσει περισσότερο στο Τσίρκο και τι περισσότερο σου αρέσει στην Αυστραλία;
Στο τσίρκο μου άρεσε το opening ήταν τόσο φανταστικό μου Μαζευόμασταν όλοι οι performers στο ring και η Diana τραγουδίστρια από το mama Mia και ο κόσμος πάντα να σηκώνεται να χειροκροτεί Όταν το ζεις είναι απίστευτα… Από το show γενικά μου άρεσε το τραμπολίνο που το έκαναν ο Gosha Andrew Daniel . Στην Αυστραλια μου αρέσει που κάνουν όλοι surf και γενικά ο κόσμος είναι πολύ cool.
Το πιο επικίνδυνο τρικ που προσπάθησε να κάνει ο Μάριος Πολυχρονιάδης;
Τίποτα δεν είναι επικίνδυνο και όλα ωστόσο είναι… Αν θες να το κανείς όλα από εκεί αρχίζουν και αν είσαι διατεθειμένος να πληρώσεις το τίμημα για να το πετύχεις! Ποτέ δεν έχω μετανιώσει και ας έχω χτυπήσει πολύ σοβαρά σε τρικ που προσπάθησα να ολοκληρώσω με επιτυχία.
Τι σκέφτεσαι πριν το εγχείρημα ενός δύσκολου κόλπου επηρεάζεσαι από τον κόσμο!
Γενικά πρέπει να είσαι focus και να έχεις πολύ καθαρό μυαλό πρέπει να γνωρίζεις πολύ καλά της δυνατότητες σου και να ξέρεις τι κανείς, εγώ δίνω 100 % την καλύτερη ενέργεια στο κόσμο και αυτό πρέπει να το ξέρεις να το κανείς. Δεν επηρεάζομαι από τον κόσμο…..
-Σε ζήσαμε στο Motor Festival να σπας κλείδα στην Λάρισα σε προσπάθεια να κάνεις Backflip μετά από 5μηνες στην Κόρινθο έκανες το πρώτο ολοκληρωμένο backflip στην Ελλάδα στο 13 Motor Festival ! Πολύ σκληρός για να πεθάνεις! (γέλιο) Θυμάμαι τα συναισθήματα ήταν τόσο έντονα χιλιάδες θεατές να έχουν καθηλωθεί στα κάγκελα και να περιμένουν το άλμα σου! Εγώ τρομαγμένος να μην κοιτάζω και να κάνω τον Σταυρό μου! Τότε ήταν μια επιβεβαίωση για όλους και για όλα δώσαμε πολλές απατήσεις στους τότε καλοθελητές μας…
Θα ξανά ζήσουμε τον Μάριο Πολυχρονιάδη σένα Motor Festival;
Ήταν κάτι που το ήθελα πολύ να το κάνω με το κάθε κόστος που θα είχα και το γνωρίζεις! Το πάθος μου για αυτό που κάνω δεν περιγράφεται και δεν μπορώ να το πω με λέξεις αυτό φάνηκε από την πορεία μου και το που έφτασα σαν επαγγελματίας οδηγός. Σαν επαγγελματίας οδηγός τελείωσε η καριέρα μου στο τσίρκο (Great Moscow Circus) εδώ την Αυστραλία και για αυτό είμαι πολύ χαρούμενος…
Το μήνυμα σου για το θέμα των τροχαίων ατυχημάτων που χάνουμε συνεχώς νέα παιδιά στην άσφαλτο…
Το θέμα της ασφαλείας και η οδήγηση στο δρόμο είναι κάτι το οποίο η Ελλάδα σαν χώρα είναι πολύ πίσω σε πολλά και ο κώδικας είναι γενικά πολύ ελεύθερος…. Γενικά παιδεία δεν υπάρχει και σεβασμός στο δρόμο, αλλά κανείς δεν καταλαβαίνει πως ο δρόμος δεν χαρίζει…
Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:
Δημήτρης Νικολόπουλος: «Οι αγώνες ταχύτητας είναι η καψούρα μου»
Σταύρος Λιάρος και θα πάμε φυλακή
Ο Χρήστος Σαίτας: “Ισορροπώ σε μια κλωστή”
Ο μηχανοκίνητος αθλητισμός σώζει ζωές
Ricardo Domingos Arrepiado: Ένας παγκόσμιος κασκαντέρ αποκλειστικά στο SPORTIME
Ιορδάνης Σερδερίδης οδηγώ για να μοιράζομαι το πάθος μου!
Γιώργος Καφαντάρης, ένα λιοντάρι γεννιέται!