ENGINE POWER

Maserati ή η εικονογράφηση της σχιζοφρένειας

Η Maserati θέλει αποφασιστικά να κινηθεί προς ένα 100% ηλεκτρικό μέλλον, αλλά δεν μπορεί να καταφέρει να χαράξει μια γραμμή κάτω από τη θερμική τεχνολογία.
Maserati ή η εικονογράφηση της σχιζοφρένειας

Η Maserati συνεχίζει να διαφημίζει την ηλεκτρική της αλλαγή με τη σειρά Folgore , που σημαίνει κεραυνός στα ιταλικά. Ο κατασκευαστής transalpine αποτελεί μέρος του στρατηγικού σχεδίου Stellantis «Dare Forward 2030» που ανακοινώθηκε την 1η Μαρτίου 2022 και του έχει ανατεθεί το καθήκον να μεταβεί σε πλήρως ηλεκτρικό το συντομότερο δυνατό. Ένα σχέδιο βιώσιμης ανάπτυξης, το οποίο έχει πάνω απ’ όλα στόχο να είναι κερδοφόρο μακροπρόθεσμα. Όποιο κι αν είναι το μέλλον του, ο κατασκευαστής συνεχίζει να υπερηφανεύεται ότι ήταν η πρώτη ιταλική μάρκα πολυτελείας που ανέπτυξε και παρήγαγε πλήρως ηλεκτρικά οχήματα. Στην πραγματικότητα, είναι αλήθεια, ακόμα κι αν ακόμα περιμένουμε το πρώτο 100% εγγενές ηλεκτρικό όχημα, αποκλειστικά σχεδιασμένο για και γύρω από ένα ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης.

Η Τρίαινα ψάχνει τον εαυτό της

Όμως, το να βάλεις μια γραμμή κάτω από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης δεν είναι εύκολο για μια μάρκα που έχει χτίσει την ιστορία της και το κύρος της γύρω από τα εξαιρετικά V6, V8 και V10 με συναρπαστικά τραγούδια. Με το ένα χέρι λοιπόν δείχνουμε το χρυσό μονοπάτι προς ένα μέλλον με μηδενικές εκπομπές ρύπων και με το άλλο κρατάμε ένα μπιτόνι βενζίνης για να γεμίσουμε τη δεξαμενή ενός θηρίου του κυκλώματος όπως το MCXtrema . Αν δεν είναι σχιζοφρένεια, μοιάζει. Η χρήση αυτής της λέξης μπορεί φυσικά να φαίνεται υπερβολική όταν γνωρίζουμε τον πόνο όσων υποφέρουν από αυτή την ασθένεια και των αγαπημένων τους προσώπων, γιατί τελικά πρόκειται μόνο για αυτοκίνητα. Αλλά η περίπτωση της Maserati είναι ενδεικτική μιας βιομηχανίας που ξοδεύει τον χρόνο της κάνοντας ένα βήμα μπροστά για ένα βήμα ελαφρώς πίσω, διαγώνια, όχι ευθεία…

Και η Maserati θα το κάνει ξανά την Παρασκευή 16 Αυγούστου, στο πλαίσιο του αξέχαστου «The Quail, A Motorsports Gathering» στο Monterey της Καλιφόρνια, παρουσιάζοντας τη νέα της δημιουργία στον κόσμο. Μετά το MC20 Icona και το MCXtrema, θα μπορούσαμε να περιμένουμε μια ηλεκτρική έκδοση του MC20, αλλά το δελτίο τύπου του κατασκευαστή αφήνει ελάχιστες ελπίδες όταν μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που κληρονομεί το αγωνιστικό πνεύμα της Maserati GT2. Ως εκ τούτου, θα ήταν μια εξαιρετικά σπορ εξέλιξη αλλά εγκεκριμένη για το δρόμο εξοπλισμένο με τον διάσημο κινητήρα Nettuno V6. Η Maserati μπορεί να μας αφήσει με λίγη αμφιβολία μιλώντας για μια ηλεκτρισμένη συνάντηση, αλλά δυστυχώς υπάρχει λίγη ελπίδα.

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «Maserati ή η εικονογράφηση της σχιζοφρένειας», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για σχετικά άρθρα επιλέξτε #tag.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Μιχάλης Κοντιζάς

Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!