Hamilton Verstappen : Οι νίκες σε αγώνες είναι «αριθμοί πρωτάρηδων» σε σύγκριση με τον Lewis Hamilton. Ο Μαξ Φερστάπεν κέρδισε τους Λιούις Χάμιλτον και τονΛάντο Νόρις για να εξασφαλίσει την 50ή του νίκη και να ισοφαρίσει το δικό του ρεκόρ νικών
ΟΣΤΙΝ, Τέξας – Αφού σημείωσε την 50ή του νίκη στη Φόρμουλα 1, ο Μαξ Φερστάπεν αστειεύτηκε ότι οι νίκες της καριέρας του εξακολουθούν να μοιάζουν με «αριθμούς πρωτάρη» σε σύγκριση με τον παλιό του αντίπαλο Λιούις Χάμιλτον.
Ο Verstappen, ο οποίος έχει ήδη ολοκληρώσει το τρίτο του πρωτάθλημα, σημείωσε μισό αιώνα στο Austin κερδίζοντας τον Hamilton στην πίστα, αν και ο οδηγός της Mercedes αργότερα αποκλείστηκε από τον δεύτερο για τεχνική παράβαση.
Ο οδηγός της Red Bull έχει ακόμα λιγότερες από τις μισές από τις 103 νίκες ρεκόρ που σημείωσε ο Χάμιλτον, ο οποίος αρνήθηκε αμφιλεγόμενα ένα άνευ προηγουμένου όγδοο πρωτάθλημα από τον Φερστάπεν στο Γκραν Πρι του Άμπου Ντάμπι του 2021.
Μιλώντας για τη νίκη νούμερο 50 στο Όστιν, ο Verstappen είπε: “Φυσικά, είναι ένας υπέροχος αριθμός, ακόμα πρωτάρης σε σύγκριση με τον Lewis, αλλά σίγουρα είναι ένας υπέροχος αριθμός. Είμαι πολύ χαρούμενος με αυτό, πολύ περήφανος για αυτό. Ας προσπαθήσουμε να κερδίσω μερικά ακόμα».
Ο Ολλανδός απέχει μία νίκη από την από κοινού τέταρτη θέση με τον Alain Prost στη λίστα των νικητών όλων των εποχών και θα μπορούσε να ξεπεράσει τους 53 του Sebastian Vettel, αν κερδίσει όλους τους υπόλοιπους αγώνες του 2023.
Ήταν μια αξιοσημείωτη σεζόν για τον Verstappen, ο οποίος σημείωσε ρεκόρ 10 συνεχόμενων νικών μεταξύ του Grand Prix του Μαϊάμι του Μαΐου και του Ιταλικού Grand Prix του Σεπτεμβρίου.
Με τη νίκη στο Circuit of the Americas έχει ισοφαρίσει το δικό του ρεκόρ των 15 νικών σε μία μόνο σεζόν.
Έχει αγώνες στο Μεξικό, τη Βραζιλία, το Λας Βέγκας και το Άμπου Ντάμπι για να επεκτείνει αυτό το σημάδι κατά τουλάχιστον έναν ακόμη.
Hamilton Verstappen : Mercedes και Ferrari εξηγούν λάθη που οδήγησαν στον αποκλεισμο Hamilton Leclerc
ΟΣΤΙΝ, Τέξας — Μηχανικοί από τη Mercedes και τη Ferrari λένε ότι ο περιορισμένος χρόνος προπόνησης που παρέχεται από τη μορφή σπριντ της F1 ήταν ένας παράγοντας που συνέβαλε στα δαπανηρά λάθη εγκατάστασης που έκαναν στο Γκραν Πρι των ΗΠΑ.
Ο Lewis Hamilton αφαιρέθηκε από τη δεύτερη θέση του στο Circuit of the Americas και ο Leclerc την έκτη θέση αφού και τα δύο μονοθέσια αποκλείστηκαν για υπερβολική φθορά στη σανίδα ρητίνης που ήταν στερεωμένη στο κάτω μέρος των μονοθεσίων τους.
Η σανίδα είναι κατασκευασμένη από ένα υλικό που φθείρεται καθώς γλιστρά στην επιφάνεια της πίστας, προστατεύοντας εν μέρει το κάτω μέρος του αυτοκινήτου αλλά και επιτρέποντας στη FIA να διασφαλίσει ότι διατηρείται ένα ελάχιστο ύψος οδήγησης.
Το να τρέχει το αυτοκίνητο χαμηλά στο έδαφος μπορεί να αποφέρει μεγαλύτερη απόδοση από την αεροδυναμική του δαπέδου, αλλά επίσης διατρέχει τον κίνδυνο να προκαλέσει δυνητικά επικίνδυνες απώλειες κάθετης δύναμης καθώς το αυτοκίνητο πέφτει κάτω.
Προκειμένου να διασφαλιστεί ότι τα αυτοκίνητα τρέχουν σε ασφαλή κατάσταση, η FIA παρακολουθεί τη φθορά της σανίδας μετρώντας τέσσερις τρύπες στη σανίδα που πρέπει να έχουν βάθος 10 mm (+/- 0,2 mm) στην αρχή του αγώνα και τουλάχιστον 9 mm βάθος στην τέλος του αγώνα.
Μετά το Grand Prix των ΗΠΑ, το βάθος των τρυπών ελέγχθηκε στη Mercedes του Hamilton, στη Ferrari του Leclerc, στη Red Bull του Max Verstappen και στη McLaren του Lando Norris. Μόνο η Mercedes και η Ferrari βρέθηκαν σε παραβίαση λόγω υπερβολικής φθοράς του υλικού σανίδας, που οδήγησε στον αποκλεισμό τους.