Μερικοί το προτιμούν καυτό! Οι ομάδες αξιοποιούν στο έπακρο τον χρόνο πίστας του IMSA στο Indianapolis Motor Speedway
Προχωρώντας στη διήμερη εγκεκριμένη δοκιμή του IMSA στο Indianapolis Motor Speedway στο πλαίσιο της προετοιμασίας για το επερχόμενο TireRack.com Battle on the Bricks του αγώνα IMSA SportsCar Weekend για το WeatherTech Championship και το Road America 120 για το Michelin Pilot Challenge που θα πραγματοποιηθούν και οι δύο την Κυριακή, 6 Αυγούστου.Ένα ζευγάρι BMW κορυφώνει το χρονοδιάγραμμα μετά από δύο ημέρες δοκιμής του IMSA στο Indianapolis Motor Speedway πριν από τον αγώνα του Σεπτεμβρίου
INDIANAPOLIS – Προχωρώντας στη διήμερη εγκεκριμένη δοκιμή του IMSA στο Indianapolis Motor Speedway στο πλαίσιο της προετοιμασίας για το επερχόμενο TireRack.com Battle on the Bricks, η συζήτηση επικεντρώθηκε στο εάν οι καυτές συνθήκες δοκιμών του Ιουλίου, με το Σαββατοκύριακο του αγώνα IMSA SportsCar Weekend για το WeatherTech Championship και το Road America 120 για το Michelin Pilot Challenge θα πραγματοποιηθούν και οι δύο την Κυριακή, 6 Αυγούστου θα συσχετιστούν με τον αγώνα στα μέσα Σεπτεμβρίου.
IMSA στο Indianapolis Motor Speedway : Αποδεικνύεται ότι ενώ η ιστορική μέση υψηλή θερμοκρασία για τις 17 Σεπτεμβρίου είναι λίγο κάτω από τους 78 βαθμούς, το υψηλό του Σαββάτου των 86 βαθμών στο IMS ταιριάζει ακριβώς με τη μέση υψηλή θερμοκρασία από τα τελευταία έξι χρόνια την ημέρα του αγώνα. Οι συνθήκες ψησίματος (το υψηλό της Παρασκευής στους 91 βαθμούς έμοιαζε με τριψήφιο αριθμό με την υγρασία) που άντεξαν αυτή την εβδομάδα οι 33 ομάδες IMSA WeatherTech SportsCar Championship και IMSA Michelin Pilot Challenge που συμμετείχαν στη δοκιμή θα μπορούσαν να καταλήξουν να είναι εκπληκτικά σχετικές.
Η ζέστη του καλοκαιριού ήταν σίγουρα μια απόλαυση για την BMW M Team RLL με έδρα την Ινδιανάπολη, η οποία είδε τα αυτοκίνητά της στην κορυφή της οθόνης χρονισμού στο τέλος της δράσης του Σαββάτου. Ο Connor De Phillippi έτρεξε μια σειρά από γύρους στο βραχίονα 1 λεπτού και 14 δευτερολέπτων στο Νο. 25 BMW M Hybrid V8, με αποκορύφωμα έναν γύρο 1:14.655 (117.612 mph) στο τελευταίο μισάωρο της απογευματινής συνεδρίας.
Ο Jesse Krohn, που συνοδηγεί την Νο. 24 BMW στους γύρους Michelin Endurance Cup της IMSA, ήταν δεύτερος ταχύτερος με 1:14.758 (117.450 mph) γύρω από την οδό IMS 14 στροφών, 2.439 μιλίων.
«Ήταν ένα παραγωγικό διήμερο και είμαι πραγματικά περήφανος για την ομάδα», είπε ο De Phillippi, ο οποίος με συνοδηγό τον Nick Yelloly κατέλαβε τη δεύτερη θέση στη βαθμολογία της σεζόν Grand Touring Prototype (GTP), μόλις 10 βαθμούς πίσω από το προβάδισμα Νο. 31 Whelen Engineering Cadillac Racing Cadillac V-Series.R δίδυμο των Alexander Sims και Pipo Derani.
«Προσπαθούμε να μάθουμε κάτι σε κάθε τρέξιμο, δοκιμάζοντας πολλά διαφορετικά πράγματα λογισμικού και προσπαθώντας να βελτιώσουμε τομείς του μονοθεσίου από τους οποίους πιστεύω ότι μπορούμε να βγάλουμε πιο σταθερούς χρόνους γύρων αν γίνουμε καλύτεροι», πρόσθεσε ο De Phillippi. «Όλο το γήπεδο είναι εξαιρετικά σφιχτό και παλεύετε για μισό δέκατο εδώ, μισό δέκατο εκεί».
Με γνώμονα το γεγονός ότι το Motul Petit Le Mans που τελειώνει τη σεζόν στο Michelin Raceway Road Atlanta είναι πιθανό να είναι κρίσιμο για την απόφαση του πρωταθλήματος, η BMW M Team RLL ήταν στην ευχάριστη θέση να έχει την ευκαιρία να πάρει χρόνο θέσης στους οδηγούς αντοχής Krohn και Colton Herta στα Νο 24 και 25 BMW.
IMSA στο Indianapolis Motor Speedway: «Έχουμε λίγο μακροπρόθεσμο ρυθμό να βρούμε», σημείωσε ο De Phillippi. «Πρέπει να προσπαθήσουμε να το καταλάβουμε αυτό και να κάνουμε το μονοθέσιο πιο οδηγήσιμο σε όλο το διάστημα. Τώρα έχουμε μια κατεύθυνση και μπορούμε να πιέσουμε προς τα κάτω. Αυτό ήταν θετικό από τις δύο μέρες.
«Ωραίο είναι να είσαι στο μείγμα και να είσαι ανταγωνιστικός. Ας ελπίσουμε ότι θα παραμείνει το ίδιο όταν επιστρέψουμε εδώ τον Σεπτέμβριο.»
Οι απροσδόκητα γρήγοροι γύροι στη ζέστη του καλοκαιριού εξέπληξαν και ενθουσίασαν τον Sebastien Bourdais της Cadillac Racing.
Ο συνοδηγός του No. 01 Cadillac V-Series.R μαζί με τον Renger van der Zande γύρισαν τον ταχύτερο γύρο στον πρώτο από τους αγώνες του Σαββάτου σε 1:15.025 (117.032 mph). Ο Bourdais ήταν τότε τρίτος στους απογευματινούς χάρτες ταχύτητας, βελτιώνοντας το 1:14.809 (117.370 mph).
Με το γήπεδο GTP να είναι πολύ μαζεμένο (η πρώτη πεντάδα έκανε γύρους σε 0,181 δευτερόλεπτα το πρωί και 0,360 δευτερόλεπτα το απόγευμα), ο Bourdais εντυπωσιάστηκε που τα ελαστικά Michelin συνέχιζαν να παράγουν ταχύτερους χρόνους γύρων όσο πιο δυνατά πίεζε – όλα αυτά παρουσιάζοντας ελάχιστη υποβάθμιση.
«Νομίζεις ότι τα ελαστικά έχουν μπει και συνεχίζεις και υπάρχει ακόμα όλο και περισσότερο κράτημα», είπε. «Είναι πολύ σφιχτό και φαίνεται ότι όλοι οδηγούν στις δυνατότητες του ελαστικού.
«Όλοι πιέζουν σαν τρελοί», πρόσθεσε ο Bourdais. «Για να πετύχεις αυτούς τους χρόνους γύρου, πρέπει να πιέσεις πολύ σκληρά. Η ώρα δεν έρχεται εύκολα. πρέπει πραγματικά να σκάβετε και να χρησιμοποιείτε τα φρένα εξαιρετικά δυνατά. Αλλά όσο πιο πολύ πιέζεις τα ελαστικά, τόσο περισσότερα σου δίνει. Δεν νομίζω ότι το παίρνει κανείς χαλαρά!».
Ο Bourdais προέβλεψε ότι η πρόκριση για τον αγώνα θα μπορούσε να είναι «παραπλανητικά γρήγορη».
«Είναι η πρώτη φορά που έχουμε τόσο πολύ κράτημα σε αυτά τα αυτοκίνητα», είπε. «Πρέπει να το βιάσεις. Δεν ξέρω πώς φαίνεται εξωτερικά, αλλά είναι πολύ διασκεδαστικό από μέσα».
Ο Mikkel Jensen (Νο. 11 TDS Racing ORECA LMP2 07) ήταν ταχύτερος στην κατηγορία Le Mans Prototype 2 (LMP2) με 1:16.532. Ο Wayne Boyd (Νο. 17 AWA Duqueine D08, 1:20.624) πρωτοστάτησε στο Le Mans Prototype 3 (LMP3). Ο Misha Goikhberg (Νο. 78 Forte Racing Powered by USRT Lamborghini Huracán GT3 EVO2) ήταν στην κορυφή των επτά συμμετοχών στην κατηγορία GT που συμμετείχαν στη δοκιμή σε 1:24.192.
Μεταξύ των 11 υποψηφίων Michelin Pilot Challenge που δοκιμάζονται στο IMS, ο Eric Filgueiras σημείωσε ρυθμό στην κατηγορία Grand Sport (GS) στην No. 28 RS1 Porsche 718 GT4 RS Clubsport με γύρο 1:30.680 (96.828 mph) στην τρίτη από τις τέσσερις περιόδους δοκιμών , ενώ ο Harry Gottsacker (Νο. 33 Bryan Herta Autosport με Curb Agajanian Hyundai Elantra N TCR) ήταν ταχύτερος στο Touring Car (TCR) με 1:32.388 (95.038 mph) στην τελευταία συνεδρία.
Οι ανταγωνιστές του IMSA WeatherTech Sports Car Championship και του Michelin Pilot Challenge έχουν λίγο χρόνο για να ανασυνταχθούν πριν κατευθυνθούν στο Road America στη λίμνη Elkhart του Ουισκόνσιν, τοποθεσία του IMSA SportsCar Weekend, 3-6 Αυγούστου. Ο αγώνας IMSA SportsCar Weekend για το WeatherTech Championship και το Road America 120 για το Michelin Pilot Challenge θα πραγματοποιηθούν και οι δύο την Κυριακή, 6 Αυγούστου.
Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:
- Formula Electric: O Andretti Jack Dennis στέφθηκε παγκόσμιος πρωταθλητής οδηγών
- Mpratakos Drag Factory 40 χρόνια ιστορίας
- Ο Μαξ Φερστάπεν χωρίς ανταγωνισμό στο Grand Prix του Βελγίου 2023
- Βιολογικός καθαρισμός αυτοκινήτου: Ένας δολοφόνος έξω απ΄ το σπίτι σου
- Η Ελληνική ψυχή του Γιάννη Περιστερά έγραψε πάλι ιστορία
- Ο ΗΓΕΤΗΣ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ROVANPERÄ ΣΥΝΤΡΙΒΕΤΑΙ ΣΤΗ ΦΙΝΛΑΝΔΙΑ