ENGINE POWER

Μετά τα μηχανάκια, οι γάτες: Η Imola γυρίζει την πλάτη στη μοτοσικλέτα

Imola Γάτες: Γατάκια ο κόσμος αλλάζει και νιαουρίζουν κλέφτικα! Η Imola μπορεί να κάνει χωρίς μοτοσικλέτα. Μπορούν όμως τα μηχανάκια χωρίς την Imola;
Μετά τα μηχανάκια, οι γάτες: Η Imola γυρίζει την πλάτη στη μοτοσικλέτα

Imola Γάτες: Από το βρυχηθμό των μηχανών μέχρι το τρυφερό νιαούρισμα των χαριτωμένων γατιών. Το Imola Autodrome εστιάζει ολοένα και περισσότερο σε γεγονότα που δεν έχουν καμία σχέση με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, ιδίως με τους δύο τροχούς. Τον επόμενο μήνα θα φιλοξενήσει το «Cats at Full Throttle», το πρώτο σόου με γάτες που έχει προγραμματιστεί για το Σάββατο 25 και την Κυριακή 26 Νοεμβρίου στον ιππόδρομο.

Θα υπάρχουν πολλά δείγματα που ανήκουν σε πολλές διαφορετικές ράτσες γατιών. Η ιδέα από μόνη της είναι πολύ ωραία, είναι ωραίο να χρησιμοποιείτε την εγκατάσταση ακόμα και για μη αθλητικές πρωτοβουλίες, αλλά έρχεται σε μια συγκεκριμένη στιγμή για το σιρκουί. Σύμφωνα με φήμες στα paddock, ο γύρος CIV της περασμένης εβδομάδας μπορεί να ήταν ο τελευταίος αγώνας μοτοσικλέτας στην ιστορία της Imola. Και να πω ότι επικές προκλήσεις έγιναν στις όχθες του Σαντέρνο.

imola-motgp-cats-gatakia-gates-grand-prix-gp-italia-italy-circuit-cat-motorbikes

Imola Γάτες: Ο αγώνας 2 του 2002 στην Imola ήταν από τους καλύτερους στην ιστορία με τη μονομαχία μεταξύ Colin Edwards και Troy Bayliss. Μπροστά σε 90.000 φιλάθλους οι δύο πρωταθλητές παρείχαν ψυχαγωγία, συγκινήσεις, προσπεράσεις, ένταση και τακτική. Για να κερδίσει τον τίτλο ο Bayliss έπρεπε να νικήσει τον Edwards και να ελπίζει ότι ο συνεργάτης του στην πυγμαχία Ρούμπεν Χάους ή άλλη Ducati μπόρεσε να υποβιβάσει τον αναβάτη Honda στην τρίτη θέση. Λίγους γύρους για να τελειώσουν ο Xaus ήταν μαζί τους και υπήρχε λιγότερο από ένα δεύτερο μεταξύ του πρώτου και του τρίτου. Ο Colin Edwards και ο Troy Bayliss πολέμησαν μια ηρωική μονομαχία στην καρό σημαία με τον Edwards να πανηγυρίζει τον δεύτερο παγκόσμιο τίτλο του.

 

imola-motgp-cats-gatakia-gates-grand-prix-gp-italia-italy-circuit-cat-motorbikes-gatia.

Είναι γάτα είναι γάτα ο κοντός με την γραβάτα… Προεδράρα της Imola!!!

 

Imola Γάτες: Το Imola Superbike Grand Prix του 2009 παρέμεινε στις καρδιές όλων αντί για το βάθρο του Marco Simoncelli στον πρώτο και μοναδικό αγώνα του SBK. Ο φετινός αγώνας 1 ήταν επίσης όμορφος με την πρόκληση μεταξύ των Alvaro Bautista και Toprak Razgatlioglu την οποία κέρδισε στη συνέχεια ο Ισπανός. Παρά την κολασμένη ζέστη υπήρξε αξιοπρεπής προσέλευση του κοινού . Στους ανθρώπους αρέσει η Imola, ή μάλλον: τους άρεσε. Είναι ένα παλιομοδίτικο σιρκουί, δύσκολο και με μοναδική γοητεία. Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike δεν θα επιστρέψει και με βάση φήμες μπορεί να μην πραγματοποιηθεί ούτε το CIV, ακόμη και για το MotoGP πολλά ακούγονται.

Η ιδιοκτησία θα επικεντρωθεί στη Formula 1 η οποία θα πρέπει να παραμείνει τουλάχιστον μέχρι το 2026 με πιθανή επέκταση του συμβολαίου. Στη συνέχεια, θα υπάρξουν άλλες εκδηλώσεις κύρους αυτοκινήτου και εκδηλώσεις που δεν σχετίζονται με κινητήρες. Η Imola μπορεί να κάνει χωρίς μοτοσικλέτα. Μπορούν όμως τα μηχανάκια χωρίς την Imola;

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «Μετά τα μηχανάκια, οι γάτες: Η Imola γυρίζει την πλάτη στη μοτοσικλέτα», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για περισσότερα σχετικά άρθρα επιλέξτε παρακάτω.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Μιχάλης Κοντιζάς

Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!