Σεζόν 2024 Formula E : Οραματιστείτε: Ο Κάσιντι φεύγει, ο Φρίνς επιστρέφει
Οι εντάσεις μεταξύ των δύο πρώην συμπαικτών στο Envision δεν ήταν ανοιχτό μυστικό. Ο Sébastien Buemi και ο Nick Cassidy δεν θα συνεχίσουν τη συνεργασία τους στη Formula E το 2024, αφού ο Νεοζηλανδός έχει επισημοποιηθεί στην Jaguar.
Ο Ελβετός θα συνοδεύεται από ένα φάντασμα εντός της βρετανικής ομάδας: τον Robin Frijns. Ο 31χρονος οδηγός γνωρίζει καλά την Envision –μόλις στέφθηκε πρωταθλητής ομάδας– έχοντας οδηγήσει εκεί για τέσσερις σεζόν μεταξύ 2018 και 2022. Μια επιστροφή στο μαντρί που έρχεται την κατάλληλη στιγμή μετά από μια αποτυχημένη εμπειρία στο ABT-Cupra.
- Jaguar: Ένα δίδυμο ακτινίδια επί του σκάφους
Θα είναι πιθανότατα το πιο πολλά υποσχόμενο δίδυμο της δέκατης σεζόν της Formula E. Για να αντικαταστήσει τον Sam Bird, η Jaguar κάλεσε τον αντιπρόεδρο του παγκόσμιου πρωταθλητή Nick Cassidy να στηρίξει τον συμπατριώτη του, Mitch Evans, ο οποίος τερμάτισε… 3ος πέρυσι. Ένα δίδυμο που θα μπορούσε να πονέσει πολύ: το 2023, οι δύο Νεοζηλανδοί τερμάτισαν 1οι και 2οι στο ίδιο E-Prix τέσσερις φορές!
- Porsche: Καμία αλλαγή στη θέα
Στην Porsche, το δίδυμο Pascal Wehrlein και Antonio Félix da Costa δεν πρέπει να μετακινηθούν για το 2024 στη Formula E. Ο Γερμανός εντυπωσίασε στην αρχή της σεζόν με 3 νίκες και έπαιξε για τον τίτλο μέχρι την τελευταία συνάντηση, αλλά ένα κακό δεύτερο μέρος της καμπάνιας κατέστρεψε κανένα πιθανότητα να στεφθεί. Ο Πορτογάλος, επίσης συνδεδεμένος με την Porsche μέσω της Endurance και της ομάδας Jota, πείστηκε επίσης με μια νίκη στη Νότια Αφρική, ακόμα κι αν το πρωτάθλημά του ήταν πολύ χειρότερο από αυτό που θα περίμενε ένας πρώην πρωταθλητής της Formula E…
Μεταγραφές, νέοι οδηγοί… Ποια σύνθεση για τη σεζόν 2024 Formula E;
- Andretti: Ποιος να συνοδεύσει τον πρωταθλητή;
Ο Andretti βρίσκεται στο επίκεντρο όλων των συζητήσεων για το 2024. Αν η αμερικανική ομάδα μόλις κέρδισε τον τίτλο του οδηγού με τον Jake Dennis, δεν θα μπορούσε να κάνει το βάρος στο πρωτάθλημα κατασκευαστών, φταίει ένας μαχόμενος André Lotterer (18ος με 23 βαθμούς). Ο Γερμανός πιλότος δεν θα συνεχίσει την περιπέτεια στη Formula E και θα επικεντρωθεί στο Endurance.
Αρκετά ονόματα αναφέρονται για να τον αντικαταστήσουν: ο Norman Nato, ο οποίος δεν θα ανανεωθεί από τη Nissan τον επόμενο χρόνο, ο Nyck de Vries που αναζητά νέα θέση μετά το πρόωρο τέλος της εμπειρίας του στη F1 ή ακόμα και ο Felipe Drugovich, ακόμα στο περιθώριο. Παρά τον τίτλο του στην F2 το 2022. Προς το παρόν, φαίνεται ότι είναι ο Βραζιλιάνος που κρατά το σχοινί, αλλά ο Andretti θα δώσει χρόνο στον εαυτό του να σκεφτεί για να βεβαιωθεί ότι θα έχει την καλύτερη ενδεκάδα για να παίξει τους δύο τίτλους το 2024 .
- DS-Penske: Μπόνους σταθερότητας
Όσο για την Porsche, το πλήρωμα του DS-Penske δεν πρέπει να μετακινηθεί. Ο Jean-Éric Vergne και ο Stoffel Vandoorne, οι οποίοι είναι στενά συνδεδεμένοι με την οικογένεια Στελλάντη, αφού έχουν μπει και με την Peugeot στο WEC , θα εκπροσωπήσουν ξανά τη γαλλική μάρκα στη Formula E του χρόνου. Εάν η σεζόν του 2023 ήταν απογοητευτική στη γαλλοαμερικανική φυλή, το δίδυμο θα επιθυμεί να επιστρέψει στο προσκήνιο το 2024.
- O Χάμιλτον παραλίγο στα χρώματα της Ferrari
- Ο Max Verstappen Drift Master και ντριφτάρει με την αδρεναλίνη
- F1: Ο Valtteri Bottas απογυμνώνεται ξανά
- Maserati: Το δίδυμο ανανεώθηκε
Όπως και η αδελφή ομάδα DS-Penske, η Maserati θα βασιστεί και πάλι στους Maximilian Günther και Edoardo Mortara. Οι δύο οδηγοί είχαν ένα πολύ περίπλοκο ξεκίνημα για τη χρονιά πριν επιστρέψουν στο παιχνίδι στο τέλος της σεζόν, με συγκεκριμένα τη διπλή pole position και τη νίκη για τον Günther στην Ινδονησία.
- Nissan: Το ΝΑΤΟ σε κίνδυνο, στόχος του Ντε Βρις
Δεν θα πρέπει να έχει 100% γαλλικό πλήρωμα το 2024. Εάν η Nissan κρατήσει τον Sacha Fenestraz τον επόμενο χρόνο – συγγραφέα μιας pole position στη Νότια Αφρική – η ιαπωνική ομάδα δεν θα πρέπει να συνεχίσει με το Norman Nato. Ο Cannois σημείωσε περισσότερους πόντους από τον συμπαίκτη του το 2023, συμπεριλαμβανομένης της 2ης θέσης στη Ρώμη, αλλά η Nissan θα είχε κάνει την επιλογή της κατά τη διάρκεια της σεζόν, όταν ο Fenestraz ήταν πολύ πιο εξέχων από τον συμπαίκτη του.
Εάν δεν διατηρηθεί το ΝΑΤΟ, το όνομα του Nyck de Vries βγαίνει ξανά για να βρει θέση στη Formula E. Αλλά ο Ολλανδός θα μπορούσε κάλλιστα να έχει την προτεραιότητα του Oliver Rowland: ο Βρετανός, χωρίς τιμόνι από την αποχώρησή του από τη Mahindra στη μέση της σεζόν. φέτος, θα μπορούσε κάλλιστα να κάνει μια επιστροφή μετά από τρεις σεζόν με τη Nissan e.dams μεταξύ 2019 και 2021.
- McLaren: Το πουλί πετά σε άλλη φωλιά
Η σεζόν 2023 της McLaren ήταν μάλλον απογοητευτική. Η αγγλική ομάδα, που ανέλαβε τη Mercedes για την εισαγωγή του Gen3, τερμάτισε στην 8η θέση του πρωταθλήματος παρά το βροντερό ξεκίνημα της σεζόν. Για την πρώτη του σεζόν, ο Jake Hughes έπεισε χάρη στις δύο pole positions που απέκτησε σε Diriyah και Monaco. Ο Ρενέ Ραστ από την άλλη δεν δικαίωσε τις προσδοκίες και δεν θα συνεχίσει την περιπέτεια με το βρετανικό σχήμα. Η McLaren θα πρέπει να εξασφαλίσει τις υπηρεσίες του έμπειρου Sam Bird, ο οποίος μόλις έφυγε από την Jaguar.
- NIO 333: Διατηρούνται Ticktum και Sette Camara
Για το NIO 333, η άσκηση του 2023 ήταν επιτυχής. Η κινεζική ομάδα σημείωσε 42 πόντους χάρη στους Dan Ticktum και Sergio Sette Camara, την υψηλότερη βαθμολογία της από το 2018 στη Formula E. Αναπόφευκτα, σε μια προσπάθεια να αξιοποιήσει αυτή την πρόοδο, το NIO 333 θα διατηρήσει το δίδυμο των οδηγών του για την επόμενη σεζόν. Στόχος θα είναι να βρουν το βάθρο που τους διέφευγε για 5 χρόνια…
- Mahindra: Ένας Ινδός στα αξιοθέατα;
Ο Roberto Merhi είχε τον ρόλο του τζόκερ στο δεύτερο μέρος της σεζόν με τον Mahindra. Ο πρώην οδηγός της F1 κλήθηκε από την ινδική ομάδα για να αντικαταστήσει τον Όλιβερ Ρόουλαντ, ο οποίος έφυγε ξαφνικά κατά τη διάρκεια της σεζόν. Αλλά χωρίς βαθμούς σε επτά αγώνες, θα διατηρηθεί ο Ισπανός για το 2024; Τίποτα δεν είναι λιγότερο σίγουρο. Ο Mahindra, από την άλλη, θα ήθελε να υπογράψει έναν Ινδό οδηγό για να συνοδεύσει τον Lucas di Grassi, στο πρόσωπο του Jehan Daruvala, σημερινού κατοίκου της Formula 2… και εφεδρικού οδηγού για την ινδική ομάδα.
- ABT-Cupra: ένας Γάλλος στο τρέξιμο
Στο ABT-Cupra, η σεζόν του 2023 ήταν πολύ μεγάλη. Εκτός από την εκμετάλλευση της pole position που κέρδισε στη βροχή στο Βερολίνο, η γερμανική ομάδα δυσκολεύτηκε να επιστρέψει στη Formula E με το Gen3. Ο Robin Frijns αποφάσισε να εγκαταλείψει το πλοίο στο τέλος αυτής της σεζόν, ωστόσο ο Nico Müller θα πρέπει να συνεχίσει το 2024.
Ποιος θα είναι όμως ο συμπαίκτης του; Δύο ονόματα ξεχωρίζουν λογικά: ο Kelvin van der Linde, ο οποίος έπαιξε το τζόκερ πολυτελείας αυτή τη σεζόν με τη γερμανική ομάδα για να αντικαταστήσει τον τραυματισμένο Robin Frijns, ή τον Adrien Tambay, ο οποίος συμμετείχε στα Rookie Tests τον Απρίλιο στο Βερολίνο και ο οποίος είναι οδηγός της Cupra. .
Formula E – Το δυναμικό grid για το 2024
Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα: