Μεξικό F1: Ο Max Verstappen αλά Desperanto
Μεξικό F1: Σαν Μεξικάνικη ταινία ηταν το περιπετειώδης Grand Prix του Μεξικού κερδίζοντας με ευκολία ένα γλυκόπικρο ρομαντικό απόγευμα για τη Red Bull.Μεξικό F1: Ο Max Verstappen ήταν και πάλι σε ένα δικό του πρωτάθλημα καθώς πέτυχε τη νίκη στο Grand Prix της Πόλης του Μεξικού, τον 19ο γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Formula 1 2023, κερδίζοντας με ευκολία ένα γλυκόπικρο απόγευμα για τη Red Bull.
Η νίκη του Verstappen έσπασε το δικό του ρεκόρ των 15 νικών που σημείωσε πέρυσι. Ήταν η 16η νίκη του στο GP αυτή τη σεζόν, την ίδια μέρα που ο συμπαίκτης του στο RBR, ο τοπικός ήρωας που λατρεύτηκε από τους 400.000 παθιασμένους οπαδούς της F1 που ήταν παρόντες, ο Sergio Perez έπεσε έξω στον πρώτο γύρο του εντός έδρας αγώνα του.
Και οι δύο Red Bulls έκαναν καλές εκκινήσεις και προηγήθηκαν σε έναν αγώνα drag τριών πλαισίων στη στροφή 1 με τον Verstappen στο εσωτερικό, με pole starter Charles Leclerc στη μέση και τον Perez στο εξωτερικό – μια Ferrari σε ένα σάντουιτς RBR, μέχρι το νούμερο 11 μονοθέσιο γύρισε και έβαλε ετικέτα στο μπροστινό μέρος της Ferrari.
Το αυτοκίνητο του Πέρεθ αναπήδησε από τη Ferrari. Αν και η Red Bull έπεσε στα πιτ. Ήταν ένα παιχνίδι που πέρασε σε ένα τεράστιο βογγητό απογοήτευσης από τους οπαδούς της Checo, όπως όλοι στο Autodromo Hermanos Rodriguez.
Σε πλήρη αντίθεση, ο Verstappen πανηγύρισε την 61η νίκη του εκείνη την ημέρα. Μια άλλη άψογη και επιβλητική επίδοση που έδωσε σε κάθε ελπίδα ότι η Ferrari, η Mercedes ή η McLaren ήταν λίγο πιο κοντά στους Bulls.
Μετατράπηκε σε αγώνα δύο μερών. Στο τέλος της πρώτης στροφής, ο Verstappen βρισκόταν στην κορυφή κατά 16 δευτερόλεπτα όταν ο Kevin Magnussen συνετρίβη βαριά στα μισά του δρόμου του Grand Prix.
Το Haas, ένα ναυάγιο μετά το αριστερό πίσω μέρος του Haas, φάνηκε να αποτυγχάνει μπαίνοντας στην τελική στροφή, που οδήγησε το αυτοκίνητο στο TecPro. Ήταν ένα μεγάλο που απαιτούσε μια Κόκκινη Σημαία για να καθαρίσει το ναυάγιο, να επισκευάσει τα εμπόδια και να καθαρίσει τα συντρίμμια.
Μεξικό F1: Ένας αγώνας Grand Prix δύο ημιχρόνων
Το Μέρος 2 ξεκίνησε με ένα ακόμη μόνιμο ξεκίνημα. Αυτή τη φορά ο Verstappen στην pole με τον Leclerc πίσω του, τον Lewis Hamilton στο P3 και τον Carlos Sainz δίπλα του στη δεύτερη σειρά. Ακολούθησε ένας άλλος αγώνας έλξης για τη στροφή 1, τον οποίο ο Verstappen απλά έφυγε από τη γραμμή. Εύκολη οδήγηση στη στροφή 1 και στη συνέχεια εξαφανίστηκε στο δρόμο.
Παρά το σκληρό κυνηγητό από τον Χάμιλτον, ο Βερστάπεν ήταν ανέγγιχτος όλη μέρα, «κερδίζοντας» τον αγώνα 1 με 16 δευτερόλεπτα και στη συνέχεια κερδίζοντας το πλεονέκτημα στα 13 δευτερόλεπτα όταν η καρό κυματίζει για να τερματίσει τον αγώνα στον 71ο γύρο.
Οι Superlatives έχουν εξαντληθεί για να περιγράψουν τα επιτεύγματα του Παγκόσμιου Πρωταθλητή, επομένως είναι καλύτερο να περιγράψει το ηλιόλουστο απόγευμα του στο Μεξικό, όπου μετέτρεψε το P3 σε P1: «Ήταν απίστευτο. Φυσικά, ο Checo αποσύρθηκε στον 1ο γύρο, αλλά το πλήθος παρέμεινε και ήταν εκπληκτικό. Βιώνουμε μια απίστευτη σεζόν.
«Σήμερα ξεκινήσαμε το P3, αλλά ο ρυθμός του αυτοκινήτου ήταν πολύ, πολύ καλός. Προσπαθήσαμε να κάνουμε μια διαφορετική στρατηγική από όλους τους άλλους, αλλά δυστυχώς, με την κόκκινη σημαία δεν μπορέσαμε να το δείξουμε, αλλά παρόλα αυτά, με τα σκληρά ελαστικά ήμασταν πολύ δυνατοί», πρόσθεσε ο Max.
Μεξικό F1: Ο Verstappen μπορεί να κέρδιζε αδιάκοπα μισό λεπτό ή περισσότερο
Ήταν τέτοιος ο ρυθμός του, ο Verstappen μπορεί να κέρδιζε έναν αγώνα που είχε διακοπεί σήμερα, κατά μισό λεπτό ή περισσότερο. Ακόμα ένα κυρίαρχο masterclass από τον Ολλανδό, σε αυτή την πιο απίστευτη σεζόν της F1 για αυτόν.
Επόμενος καλύτερος ήταν ο Hamilton, ο οποίος ήταν τυπικά κλινικός από το P6 στο grid, έμεινε μακριά από προβλήματα. Βρήκε καλό ρυθμό μετά την Κόκκινη Σημαία για να πάρει τη δεύτερη θέση, το 197ο βάθρο του GP.
Στο Parc Ferme υπό τις πιο δυνατές επευφημίες από ένα πλήθος που έκλεψαν τον τοπικό τους ήρωα στον πρώτο γύρο, ο Hamilton ήταν ενθουσιασμένος με την αντίδραση που είχε και φυσικά το αποτέλεσμα.
Μιλώντας στον πρώην συμπαίκτη του και Παγκόσμιο Πρωταθλητή F1 που έγινε MC εκείνη την ημέρα, Τζένσον Μπάτον, ο Χάμιλτον είπε: «Αισθάνομαι φρέσκος, δεν έπρεπε να πιέσουμε τρελά εκεί έξω. Αλλά αυτό είναι ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα, δεδομένου ότι ξεκινήσαμε έκτος. Πραγματικά περήφανος για την ομάδα.
«Είναι πολύ δύσκολες δύο εβδομάδες και για να επιστρέψουμε μετά από ένα δύσκολο Σαββατοκύριακο το περασμένο Σαββατοκύριακο με το τελικό αποτέλεσμα, αυτό είναι πολύ καλά», πρόσθεσε ο επτά φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής F1, ο οποίος κέρδισε τον βαθμό για τον ταχύτερο γύρο του GP. σήμερα.
Όσο για τις ανησυχίες του κατά τη διάρκεια του αγώνα για τα ελαστικά του, ο Χάμιλτον είπε στον Μπάτον: «Δεν πίστευα ότι θα διαρκέσουν. Έκανα μια γλυκιά φινέτσα, προσπαθούσα να οδηγήσω όπως εσύ!».
Το αιφνιδιαστικό lockout της Ferrari στην πρώτη γραμμή τους χάρισε τα εύσημα το Σάββατο, αλλά σήμερα το SF-23 απλά δεν είχε τον αγωνιστικό ρυθμό για να αποκρούσει τη νικήτρια Red Bull και τη δεύτερη θέση Mercedes σήμερα, πόσο μάλλον να αμφισβητήσει τη νίκη.
Leclerc: Πολύ μπουκάρισμα… Παιδιά δεν είχα πού να πάω
- Βιολογικός καθαρισμός αυτοκινήτου: Ένας δολοφόνος έξω απ΄ το σπίτι σου
- Επισκευή πλοίων με την 35ετη εμπειρία της A. Hilios LTD
- WRC: Kalle Rovanperä παγκόσμιος πρωταθλητής 2023
- Thailand MotoGP: Ο Μάρτιν κερδίζει και υπογράφει νέο διπλό
- Ο σκύλος του Lewis Hamilton έχει γενέθλια και παρτάρουμε
Μεξικό F1: Παρά τη ζημιά μετά το punt στον Perez, για την οποία ο Leclerc ήταν άψογος. Παρ’ όλα αυτά, αντέκρουσε τις δυνατές χορωδίες όταν ήρθε η σειρά του να απευθυνθεί στο πλήθος. Ήταν δυσάρεστο και φαινόταν να κροταλίζει τον απολογούμενο οδηγό της Ferrari.
Ο Leclerc απευθύνθηκε στο πλήθος που διαφωνούσε: «Πολύ μπουκάρισμα… Παιδιά δεν είχα πού να πάω. Ήμουν λίγο ανάμεσα στους Red Bulls και, δυστυχώς, άγγιξα τον Checo. Είναι ζωή. Κατέστρεψα το αυτοκίνητό μου και δυστυχώς, τελείωσε τον αγώνα του Checo.
«Στο τέλος μας, μεγιστοποιήσαμε τον αγώνα μας. Φυσικά, είμαι απογοητευμένος που τελείωσα τον αγώνα του Checo έτσι, αλλά πραγματικά δεν το έκανα επίτηδες και δεν είχα πού να πάω. Δυσκολευτήκαμε λίγο με τα σκληρά μετά την επανεκκίνηση. Ο Lewis ήταν πολύ γρήγορος στο μέσο και κατάφεραν να έχουν πολύ καλή υποβάθμιση», πρόσθεσε ο Leclerc.
Ο Carlos Sainz ήταν τέταρτος, μετά από έναν αρκετά ανώνυμο αγώνα στον οποίο σκίασε τον συμπαίκτη του για το μεγαλύτερο μέρος του αγώνα, για να συγκεντρώσει έναν υγιή αριθμό πόντων για τους Reds.
Ο οδηγός της ημέρας έπρεπε να πάει στον Lando Norris, ο οποίος μετέτρεψε το P18 στο grid στο P5 στο τέλος όλων. Μια κακή δεύτερη εκκίνηση οδήγησε τον Νόρις να παραλάβει την παραγγελία και πυροδότησε μια από τις πιο συγκλονιστικές διαδρομές της ημέρας καθώς διέσχιζε τον δρόμο του στο δεύτερο μισό του αγώνα, φτάνοντας σε 12 θέσεις στη διαδικασία.
Ο Ricciardo έδωσε τελικά το είδος της απόδοσης που αναμενόταν από αυτόν
Μεξικό F1: Στη δεύτερη Mercedes, ο George Russell δεν μπορούσε να ταιριάξει με τον ρυθμό του συμπαίκτη του και τελείωσε τα πυρομαχικά για να αμυνθεί ενάντια στον Norris αργά στον αγώνα. Ο οδηγός της Mercedes έπρεπε να συμβιβαστεί με την έκτη θέση.
Ο Daniel Ricciardo πέτυχε τελικά το είδος της απόδοσης που αναμενόταν από αυτόν, με μια καλή και άξιζε έβδομη θέση για τον AlphaTauri, η οποία θα είναι μια ώθηση για την επιστροφή του, η οποία δεν είχε δυναμώσει μέχρι σήμερα.
Ο Όσκαρ Πιάστρι επέζησε μιας μεγάλης στιγμής με έναν παραπλανητικό Yuki Tsunoda, με το AlphaTauri να κόβει τη McLaren καθώς προσπαθούσε να τα βγάλει πέρα πριν ξεφύγει όταν ήταν δυνατή μια υγιής συγκέντρωση πόντων για τον Ιάπωνα οδηγό την ημέρα.
Ο Όσκαρ επέζησε και παρέμεινε σε καλό δρόμο, ενώ ο Γιούκι το έκανε επίσης, αλλά έπρεπε να αρκεστεί στη 12η θέση αφού το λάθος του οδήγησε στη χρονοβόρα πιρουέτα στον Γύρο 40.
Η ένατη θέση πήγε στον Alex Albon μετά από ένα άλλο Σαββατοκύριακο GP που «ενίσχυσε το μερίδιο» για τον οδηγό της Williams που ξεκίνησε από την P14 στο grid και απέσπασε την προσοχή και των δύο οδηγών των Alpine στο μεγαλύτερο μέρος του δεύτερου μισού του αγώνα.
Το γύρισμα του Tsunoda ανέβασε τον Esteban Ocon στη δέκατη θέση και στον τελευταίο βαθμό. Ο συμπαίκτης των Άλπεων Pierre Gasly ήταν 11ος.
Η μεγαλύτερη απογοήτευση του Σαββατοκύριακου: Aston Martin
Μεξικό F1: Οι Πράσινοι έμοιαζαν και πάλι με μια αγωνιζόμενη ομάδα, οπαδοί όλο το Σαββατοκύριακο. Ο Φερνάντο Αλόνσο απέσυρε το μονοθέσιο στον 47ο γύρο και ο Λανς Στρολ πάλι δεν έκανε χάρη στον εαυτό του. Ο αγώνας του έληξε μετά από σύγκρουση με την Alfa Romwo του Valtteri Bottas.
Ένα διπλό DNF για την ομάδα του Lawrence Stroll δύσκολα θα κάνει μια ευχάριστη συζήτηση για το GP της Πόλης του Μεξικού με το μεγάλο αφεντικό, αν είναι πράγματι παρών κατά τη διάρκεια της νεκροψίας του πιο ξεχασμένου Σαββατοκύριακου μιας σεζόν που ξεκίνησε τόσο καλά για αυτούς, ή Ο Αλόνσο τουλάχιστον.
Στον απόηχο μιας σωστής τριήμερης γιορτής στο Autodrome Hermanos Rodriguez, οι ραδιοφωνικές επικοινωνίες της Red Bull στο τέλος του αγώνα συνόψισαν εύστοχα το Grand Prix της Πόλης του Μεξικού 2023:
Gianpiero Lambiase (μηχανικός του Verstappen): «Άλλη μια μέρα, άλλη μια νίκη και άλλο ένα σύντροφο ρεκόρ. Μπράβο.”
Κρίστιαν Χόρνερ: «Μπράβο Μαξ. Ήταν μια εξαιρετική, εξαιρετική κίνηση και καλή χρήση αυτού του σκληρού ελαστικού στο δεύτερο ημίχρονο εκεί. Μπράβο φίλε.”
Max Verstappen: «Ευχαριστώ παιδιά. Ήταν ένας πολύ δυνατός αγώνας. Καλή δουλειά. Νομίζω ότι κάναμε το σωστό. Λίγο άτυχοι με αυτή την κόκκινη σημαία, αλλά ακόμα και μετά από αυτό κυματίζαμε, τόσο πολύ καλά».
Άλλο ένα standing ovation για τους αδιαμφισβήτητους Πρωταθλητές της F1 του κόσμου στον απόηχο μιας άλλης επίδειξης κυριαρχίας, αυτή τη φορά στο Grand Prix της Πόλης του Μεξικού.
Perez: Απλώς το καταφέραμε
Μεξικό F1: Και τέλος, μια λέξη από τον απογοητευμένο τοπικό ήρωα Perez: «Είχα ένα τρομερό ξεκίνημα, το κενό ήταν εκεί. «Για να είμαι ειλικρινής από τότε που άρχιζα τον αγώνα, θα ήμουν πραγματικά απογοητευμένος που θα βρισκόμουν στο βάθρο γνωρίζοντας ότι είχα την ευκαιρία να πάω για το προβάδισμα και δεν το πήρα. Απλώς το πήγα.
«Δεν περίμενα τον Τσαρλς, ήταν στη μέση και είχε λιγότερο χώρο για ελιγμούς και για φρενάρισμα τόσο αργά όσο εγώ ή ο Μαξ. Νομίζω ότι απλά δεν υπήρχε χώρος για τρία αυτοκίνητα.
«Ήταν ένα ολοκληρωτικό αγωνιστικό περιστατικό. Εκ των υστέρων, θα έπρεπε… Δεν ξέρω… Δεν θα έπρεπε να το πω αυτό, αλλά εκ των υστέρων, θα έπρεπε να φύγω και να πάω σπίτι. Ήθελα απλώς να τα δώσω όλα και το έκανα απόλυτα. Είμαι πολύ λυπημένος για το τελικό αποτέλεσμα, το να τελειώνεις τον αγώνα στον πρώτο γύρο στο δικό σου Grand Prix είναι σίγουρα πολύ λυπηρό.
«Από την άλλη, είμαι εξαιρετικά περήφανος για τον εαυτό μου γιατί τα έδωσα όλα. Τα αφήσαμε όλα [στο τραπέζι] όλο το Σαββατοκύριακο. Είχαμε ίσως το καλύτερο ξεκίνημα της χρονιάς. Απλώς το καταφέραμε», εξήγησε ο Μεξικανός.
Αποτέλεσμα Grand Prix Πόλης του Μεξικού 2023
Πώς εκτυλίχθηκε η 24η διαδρομή του Grand Prix στην Πόλη του Μεξικού:
Μεξικό F1: Πριν ξεκινήσει το Grand Prix της Πόλης του Μεξικού, το αγόρι γενεθλίων Stroll παρατάχθηκε για να ξεκινήσει στα πιτ. Ο Sargeant που δεν σημείωσε ποιοτικό γύρο το Σάββατο επιτράπηκε να παραταχθεί 19ος στο grid.
Κάτω από τους φωτεινούς γαλάζιους ουρανούς, μπροστά σε 400.639 οπαδούς της F1 που ξεσηκώθηκαν με πάθος και ανέβασαν στροφές στο Autodromo Hermanos Rodriguez, πριν ο αγωνιστικός χώρος αφεθεί να βρυχάται στη στροφή 1, οι δέκα πρώτοι παρατάχθηκαν στο grid με αυτή τη σειρά: LEC-SAI-VER -RIC-PER-HAM-PIA-RUS-BOT-ZHO.
Τοπ 13 όλα στο κίτρινο συγκρότημα Pirelli Mediums. Albon on Hards.
Δραματικός εναρκτήριος γύρος, με τον Verstappen στο εσωτερικό, στο εξωτερικό Ο Perez προηγήθηκε στα φρένα, αλλά στράφηκε στη γραμμή του Leclerc και αναπήδησε από τη Ferrari καθώς έτρεχαν τρεις δίπλα στη στροφή 1 στο γρασίδι. Οι τοπικοί ήρωες συνήλθαν στα pit, αλλά το απέσυραν σε ένα συλλογικό στεναγμό από τις εξέδρες γύρω από το γήπεδο. Ο Verstappen ηγήθηκε, από τις δύο Ferrari.
Γλιστρώντας κάτω από την ατελείωτη κύρια ευθεία στη στροφή 1, ακολουθούμενη από το χάος που προέκυψε στο τέλος του πρώτου γύρου με αυτή τη σειρά: VER-LEC-SAI-RIC-HAM-PIA-RUS-HUL-GAS-ZHO. Ο υψηλότερος ορειβάτης στον πρώτο γύρο ήταν ο Hulkenberg, με την ευκαιρία της 200ης εκκίνησης του στο GP, ο οποίος ανέβηκε τέσσερις θέσεις στο P8.
Μέχρι τον πέμπτο γύρο, ο Verstappen προηγήθηκε με 2,0 δευτερόλεπτα έναντι του Leclerc, του οποίου το μονοθέσιο υπέστη κάποια ζημιά, αλλά φαινόταν ανεπηρέαστο. Ένα VRC αναπτύχθηκε για λίγο για να αφαιρέσει τα συντρίμμια στη στροφή 1. Ο Sainz ήταν P3, 3,4 δευτερόλεπτα πίσω από τον συμπαίκτη του. Ο Ricciardo και ο Hamilton, ο #44 Merc που κάνει μωβ πιο γρήγορους γύρους, μάχονται για την τέταρτη θέση, με τον Piastri να παρακολουθεί όχι πολύ πίσω στο P6.
Στον 10ο γύρο ο Verstappen κάνει έναν μωβ γύρο, το προβάδισμα έναντι του Leclerc στα 2,5 δευτερόλεπτα αλλά αυξάνεται. Στον 11ο γύρο ο Hamilton ξεπερνά τον Ricciardo για να πάρει την τέταρτη θέση. Ο Πιάστρι και ο Ράσελ ήταν σε αυτό τώρα, δίνοντας μάχη για την έκτη θέση. Ο Norris, πρώτος που σταμάτησε για τον Hards, από το P14.
Μεξικό F1 – Παραγγελία δεκάδας 15ου γύρου: VER-LEC-SAI-HAM-RIC-PIA-RUS-HUL-GAS-ZHO.
Μεξικό F1: Ο Verstappen πιτς στον 20ο γύρο, πρώτος στην πρώτη δεκάδα, από προβάδισμα λίγο πάνω από τέσσερα δευτερόλεπτα όταν βούτηξε στα pits. Ο Leclerc κληρονομεί το προβάδισμα. Ο Max εμφανίζεται στο P7 στο Hards, 16,0 δευτερόλεπτα μακριά από τον ηγέτη και πίσω από τον Russell, τον οποίο ξεπέρασε εύκολα έναν γύρο αργότερα.
Στον 22ο γύρο ο Hamilton αρχίζει να παρενοχλεί τον Sainz για το P3. Ο Leclerc στο P1 οδήγησε τον συμπαίκτη του κατά 7,0 δευτερόλεπτα στον 23ο γύρο. Αλλά ο Verstappen ήταν ένα δευτερόλεπτο ταχύτερος ανά γύρο σε αυτό το σημείο, σύντομα πέρασε τον Ricciardo στον τρίτο, τώρα 12 δευτερόλεπτα κάτω από τον Leclerc που δεν είχε μπει ακόμα στο pit, η ίδια ιστορία για τον Sainz στον δεύτερο .
Το πρώτο από μια αναταραχή μωβ στον Verstappen ξεκινά στον 26ο γύρο. Ο Russell κάνει pits έναν γύρο αργότερα από τον P5.
Παραγγελία πρώτης δεκάδας Γύρου 30: LEC-VER-SAI-HAM-RIC-PIA-RUSS-ALB-NOR-BOT.
Μεξικό F1: Ο Verstappen παίρνει το P2 με ευκολία από τον Sainz που δεν είχε σταματήσει ακόμα, ο Leclerc τώρα 7,5 δευτ. μπροστά από το #1 Red Bull, αλλά επίσης δεν έχει σταματήσει ακόμα. Προχωρώντας στους πόντους μετά την έναρξη του P18, ο Norris καταδίωκε τον Albon που είχε προχωρήσει από το P14 στο P8 σε αυτό το σημείο.
Ο Σάινζ πιτς στον 31ο γύρο. Ο Νόρις περνάει από τον Άλμπον για να πάρει το P8, με τον Ράσελ 4,7 στον δρόμο. Ένα γύρο αργότερα ο Verstappen επέστρεψε στην P1, με τον Leclerc να βουτάει στα pits. Οι οκτώ κορυφαίοι είχαν μπει σε pit σε αυτή τη φάση.
Ο Μάγκνουσεν συντρίβεται βαριά στον Γύρο 33, προκαλώντας ένα Αυτοκίνητο Ασφαλείας όταν το κατεστραμμένο Haas έπιασε φωτιά. Ο Δανός βετεράνος βγήκε από το αυτοκίνητο κουνημένος αλλά αβλαβής.
Ο Verstappen προηγήθηκε με 16,0 κατά τη συντριβή. Αυτό έγινε μηδενικό καθώς μια Κόκκινη Σημαία εξουδετέρωσε τον αγώνα για να αφαιρέσει το Haas που είχε υποστεί μεγάλη ζημιά, να καθαρίσει τα συντρίμμια και να επισκευάσει το σπασμένο Tecpro. Ήταν μεγάλο.
Η πρώτη δεκάδα της παραγγελίας στον 35ο γύρο και για την όρθια επανεκκίνηση ήταν: VER-LEC-HAM-SAI-RIC-PIA-RUS-TSU-HUL-NOR.
«Το να ξεκινήσεις στα δύσκολα θα είναι τεράστιο χάος», προέβλεψε ο Leclerc.
Το Μέρος 2 του αγώνα, ξεκίνησε με έναν άλλο αγώνα έλξης στη στροφή 1 με τον Verstappen να ξεκινάει στο pole αυτή τη φορά, με τον Leclerc δίπλα του, τους Hamilton και Sainz στη δεύτερη σειρά.
Ο Verstappen έφυγε από τη γραμμή με ένα ομαλό και καθαρό ξεκίνημα αυτή τη φορά, η Red Bull προηγήθηκε ξανά με τους Leclerc και Hamilton να κυνηγούν.
Η πρώτη δεκάδα παραγγέλνει έναν γύρο αργότερα: VER-LEC-HAM-SAI-RUS-RIC-PIA-TSU-ALB-HUL.
Ο Verstappen γίνεται μωβ έναν γύρο αργότερα, τραβώντας προβάδισμα ενός δευτερολέπτου ανά γύρο για να σταθεροποιήσει ξανά το προβάδισμά του. Ο Χάμιλτον παρενοχλεί τον Λεκλέρκ για το P2. Ο Tsunoda κάνει το ίδιο στο Piastri για το P7.
Ο Hamilton στη δεύτερη θέση και 2,5 δευτερόλεπτα πίσω από τον ηγέτη Verstappen στον 40ο γύρο, ο οποίος ανέβασε το ρυθμό του για να διεκδικήσει ένα ακόμη μωβ. Ο Ράσελ ήταν επίσης μεγάλος στους καθρέφτες του Σάιντζ την ίδια περίπου εποχή.
Παραγγελία πρώτης δεκάδας 45ου γύρου: VER-HAM-LEC-SAI-RUS-RIC-PIA-TSU-ALB-HUL.
Σε αυτό το σημείο, ο Verstappen προηγήθηκε με 5,0s, με τον Hamilton P2 και σχεδόν 4,4s μπροστά από τον Leclerc με τον Sainz άλλα 2,3s πίσω στην τέταρτη, με τον Russell στο DRS του και να επιτίθεται. Πετούσε επίσης ο Norris που έφτασε στη δέκατη θέση. Piastri και Tsunoda goinf toe-yo-toe για το P7.
Ο Alonso DNF έκανε τον γύρο 49 για να δώσει τέλος σε ένα ξεχασμένο Σαββατοκύριακο για τον βετεράνο και την ομάδα του στην Aston Martin.
Ο Tsunoda έγινε ανυπόμονος στον 40ο γύρο όταν χτύπησε στο Piastri, περνώντας τη McLaren και αναπηδώντας από την πίστα. Μια δαπανηρή γκάφα όταν ένα σκορ με διπλό πόντο σήμανε για τον AlphaTauri.
Μετά από αυτή την επίμονη άμυνα, ο Piastri παρέμεινε στην P7, με τον Norris τώρα στο P8 και να πιάνει τον συμπαίκτη του. Ώρα απόφασης για το pit wall της McLaren, οι οποίοι έδωσαν στον πρωτάρη τους τη βιασύνη, καθώς ο Ricciardo ήταν ο στόχος τους. Στον 56ο γύρο, ο Norris έλαβε δωρεάν πάσα από τον Piastri για το P7 και κυνήγησε το AlphaTauri 3.4s μέχρι το δρόμο και έκλεισε εξαιρετικά γρήγορα.
Στον 50ο γύρο ο Verstappen οδήγησε τον Hamilton κατά 9,0 δευτερόλεπτα, εκτεινόμενος σχεδόν σε ένα δευτερόλεπτο ανά γύρο. Από άποψη θέσης, η πρώτη δεκάδα σε αδιέξοδο. Εκτός από το P10 του Hulkenberg που δέχεται επίθεση από τους Ocon και Gasly πίσω.
Μεξικό F1 – Παραγγελία πρώτης δεκάδας γύρου 60: VER-HAM-LEC-SAI-RUS-RIC-NOR-PIA-ALB-HUL.
Ο Verstappen οδήγησε τον Hamilton με 11,0 δευτερόλεπτα, με τον Leclerc 5,0s να μένει τρίτος και τον Sainz τέσσερα δευτερόλεπτα πίσω από τον συμπαίκτη του. Ο Νόρις με το DRS του Ricciardo, η πιο κοντινή μάχη στα σημεία σε αυτή τη φάση. Οι Ocon και Gasly έμειναν κολλημένοι πίσω από τον Hulkenberg, στη μάχη για έναν μόνο βαθμό.
Ο Norris πήρε από τον πρώην συμπαίκτη Ricciardo για να μπει στην P6, η McLaren είναι τώρα έτοιμη να κυνηγήσει τον Russell μερικά δευτερόλεπτα μέχρι το δρόμο.
Ο Verstappen βάζοντας τα μωβ συνέχισε να επεκτείνει το προβάδισμα σε κάθε γύρο. Ο Χάμιλτον δεν είχε απάντηση, αλλά ο άνδρας της Merc είχε υπό έλεγχο το δίδυμο της Ferrari. Το αδιέξοδο των τεσσάρων.
Ο Norris ήταν στον Russell στον 68ο γύρο για να διεκδικήσει την P5 και πέρασε στη στροφή 13 με μια γλυκιά κίνηση στην οποία η Mercedes δεν είχε καμία απάντηση. Και έτσι θα παρέμενε μέχρι τέλους.
Ο Verstappen κέρδισε με 15 δευτερόλεπτα, κάτι που συνδυάστηκε με τη διαφορά των 16 δευτερολέπτων που είχε όταν η Κόκκινη Σημαία τον μετέτρεψε σε αγώνα δύο μερών. Μπορεί να κέρδιζε έναν διακοπτόμενο αγώνα σήμερα, τουλάχιστον για μισό λεπτό. Απόλυτα κυρίαρχη.
Το τέλος.
Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα: