ENGINE POWER

Μια επεισοδιακή – εντυπωσιακή ανάβαση Διονύσου η αυλαία του πρωταθλήματος – Αποτελέσματα

Η Ανάβαση Διονύσου αποτέλεσε την πιο γρήγορη διοργάνωση Μ.Ω.Τ κατ'ελάχιστο, 130km/h στα 5χλμ της διαδρομής με αποκορύφωμα την εξωπραγματική Μέση Ωριαία Ταχύτητα του Ford Fiesta με οδηγό τον "Mario" που άγγιξε τα 158χλμ/ώρα

anavasi-dionisou-apotelesmata-anavasis-dionysou-panellinio-protathlima-avlea-protathlimatos-istorika-autokinita.
Συντάκτης: Μιχάλης Κοντιζάς Χρόνος ανάγνωσης: 6 λεπτά

Ανάβαση Διονύσου Αποτελέσματα : Σπουδαίες μάχες απόλαυσαν όσοι αψήφησαν το τσουχτερό κρύο και βρέθηκαν στη μήκους 5 χιλιομέτρων διαδρομή της Ανάβασης Διονύσου. Ο αγώνας έριξε την αυλαία του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Αναβάσεων και σε πολλές κατηγορίες οι τίτλοι κρίθηκαν στην τελευταία στροφή! Οι καθυστερήσεις δεν έλειψαν και την Κυριακή, είτε εξαιτίας μηχανικών βλαβών, είτε εξαιτίας εξόδων, με αποτέλεσμα ορισμένοι οδηγοί να ανεβούν μόνο στο πρώτο σκέλος, καθώς είχε ήδη ξεκινήσει να σκοτεινιάζει και ο δρόμος έπρεπε να «ανοίξει». Συνδιοργανωτές της Ανάβασης Διονύσου ήταν τα Σωματεία ΑΛΑ (Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου), ΑΣΙΣΑ (Αγωνιστικός Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ Αυτοκινήτων) και ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α. (Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής). O αγώνας είχε την υποστήριξη της Περιφέρειας Αττικής και του Δήμου Μαραθώνα και χορηγός ήταν η Seajets.

Ανάβαση Διονύσου Αποτελέσματα : Στη Formula Saloon, ο Μάριος Ηλιόπουλος δεν άφησε περιθώρια αντίδρασης στους αντιπάλους του, πετυχαίνοντας την τέταρτη του νίκη στο φετινό πρωτάθλημα. Με αυτή του την επιτυχία, ο οδηγός του Ford Fiesta πανηγύρισε άλλον έναν τίτλο στην κατηγορία, κερδίζοντας παράλληλα και την FST. Δεν μπόρεσε να ακολουθήσει το ρυθμό του νικητή ο Καλαματιανός Νίκος Παπαδόπουλος με το θηριώδες Ford Escort MKII, ο οποίος τερμάτισε δεύτερος στη Formula Saloon και πρώτος στην FSA. Το βάθρο στη Formula Saloon συμπλήρωσε ο Ευάγγελος Γεωργούλας με Mitsubishi Lancer Evo, ο οποίος ολοκλήρωσε δεύτερος στην FST. Τρίτος στην FST τερμάτισε ο Ευάγγελος Γέραλης με Mitsubishi Lancer Evo VIII. Πρώτευσε στην FST2 ο Γιώργος Κακαλέτρης με Opel Astra G, αφήνοντας πίσω του τους Παναγιώτη και Μανώλη Εγγλεζόπουλο με Nissan Silvia και BMW 3 E36 αντίστοιχα, ενώ νικητής στην FSA2L αναδείχθηκε ο «Κανέλος» με Peugeot 106. Δεύτερος στην FSA2L τερμάτισε ο Δημήτρης Τσούργιαννης (Volkswagen Golf II) και τρίτος ο Νικόλαος Σκαρλάτος (Citroen Saxo). Να σημειωθεί πως στη Formula Saloon, οι οδηγοί πραγματοποίησαν μόνο το πρώτο σκέλος αγώνα.


Ανάβαση Διονύσου Αποτελέσματα : Ο Βασίλης Μπάτζανος (Citroen Saxo VTS) ήταν ο νικητής στην Ομάδα Α και στην Ομάδα Α έως 2 Λίτρα, βλέποντας τους δύο κύριους αντιπάλους του να εγκαταλείπουν την προσπάθειά τους στο δεύτερο σκέλος. Ο Αλέξης Μητσάκος με Peugeot 106 S16 τέθηκε εκτός αγώνα έπειτα από έξοδο που είχε στο δεύτερο σκέλος και ο Μιχάλης Ευθυμίου δεν πραγματοποίησε το δεύτερο σκέλος καθώς αντιμετώπισε μηχανική βλάβη με το Ford Escort. Στο δεύτερο σκαλί του βάθρου στις Ομάδες Α και Α έως 2 Λίτρα ανέβηκε ο Δημήτρης Ζάγαρης (Citroen Saxo VTS), αφήνοντας τον νικητή της Α7, Γιώργο Αναδιώτη (Renault Clio RS), στην τρίτη θέση. Στην Α6, πίσω από τον Μπάτζανο, τερμάτισαν οι Ζάγαρης και Βασίλης Ντέρμας (Peugeot 106 S16). Οι Νίκος Αργυράκης (Citroen Saxo) και Νίκος Τσέρτος (Honda Civic Type R EP3) ακολούθησαν τον Αναδιώτη στην Α7.

Ανάβαση Διονύσου Αποτελέσματα : Η «μητέρα των μαχών» διεξήχθη στην Ομάδα Ν, με τους Κίμωνα Θέο (Peugeot 106 S16), Πανάγγελο Ρέκκα (Peugeot 106 S16), Παναγιώτη Σμυρναίο (Peugeot 106 S16) και «Άστριος» (Peugeot 106 S16) να πετυχαίνουν χρόνο στο ίδιο δευτερόλεπτο στο πρώτο σκέλος. Τελικός νικητής τόσο στη Ν όσο και στη Ν έως 2 Λίτρα, ήταν ο Κίμωνας Θέος, ο οποίος κατάφερε να διατηρηθεί στην κορυφή, κατακτώντας με αυτό τον τρόπο τον τίτλο στην Ομάδα Ν έως 2 Λίτρα. Μόλις μισό δευτερόλεπτο πίσω του βρέθηκε ο Παναγιώτης Σμυρναίος (Peugeot 106 S16) και τρίτος τερμάτισε ο 28χρονος Πανάγγελος Ρέκκας (Peugeot 106 S16). Τους ακολούθησαν οι «Άστριος» και Βίκτωρας Ρέκκας (Citroen Saxo VTS). Στη Ν2, η νίκη πήγε στον Θέο, με τους Σμυρναίο και Π. Ρέκκα να τερματίζουν πίσω του. Ο ταχύτερος στις χρονομετρημένες δοκιμές, Ιωάννης Κακεπάκης (Peugeot 106) είχε έξοδο στο πρώτο ανέβασμα, εγκαταλείποντας νωρίς την προσπάθειά του.


Ανάβαση Διονύσου Αποτελέσματα :Πρωταγωνιστής της Ομάδας Ε ήταν ο Κωνσταντίνος Ντόφης, οδηγώντας ένα Ford Escort MKII. Ήδη από τις χρονομετρημένες δοκιμές του Σαββάτου, έδειξε την ανωτερότητά του στην κατηγορία και δεν δυσκολεύτηκε να πετύχει την πρώτη φετινή του νίκη στην Ομάδα Ε και στην Ε11. Δεύτερος στην Ε και πρώτος στην Ε10, τερμάτισε ο Σταύρος Χατούπης με ένα Opel Corsa B και με αυτό του το αποτέλεσμα πανηγύρισε τον τίτλο στην Ομάδα Ε, καθώς κατάφερε να κρατήσει πίσω του τον Χάρη Μπουροθανασόπουλο που ανέβηκε στην τρίτη θέση του βάθρου με Honda Civic EK4. Στην Ε12, ταχύτερος ήταν ο Ανδρέας Ντόφης, στην πρώτη του εμφάνιση με ένα Ford Sierra Cosworth RS500, αφήνοντας πιο πίσω τους Αθανάσιο Μπέκα (Ford Sierra) και Νίκο Πλέσσα (Ford Sierra). Στην Ε11, πίσω από τους Ντόφη και Μπουροθανασόπουλο τερμάτισε ο Παναγιώτης Σαμαράς με Opel Ascona. Στην Ε10, ο Ελευθέριος Δημητρακόπουλος (Citroen Saxo) ολοκλήρωσε την Ανάβαση Διονύσου στη δεύτερη θέση, εμπρός από τον Κωνσταντίνο Ντέκα (Peugeot 205).


Ανάβαση Διονύσου Αποτελέσματα : Στα Ιστορικά, ο Δημήτρης Σκεπασιανός (Ford Sierra RS500) πέτυχε μία εύκολη νίκη, τόσο στη γενική, όσο και στην Κατηγορία 4 με τον κύριο αντίπαλό του, Παναγιώτη Ιωάννη Ευθυμίου να αντιμετωπίζει μηχανικό πρόβλημα στη BMW M3 DTM στο πρώτο και μοναδικό ανέβασμα που πραγματοποιήθηκε στην κατηγορία και να περιορίζεται στη δεύτερη θέση. Ο Θεοφάνης Κατσινούλας (BMW 2002) τερμάτισε τρίτος, με τους Γιώργο Γαβριηλίδη (Ford Escort MKI) και Ιωάννη Καλαϊτζιάν (Fiat Ritmo) να συμπληρώνουν την πρώτη πεντάδα. Στην Κατηγορία 1+2, ο Κατσινούλας ήταν ο πιο γρήγορος, αφήνοντας πιο πίσω τους Γαβριηλίδη και Χρυσόστομο Καβούνη με BMW 2002. Στην Κατηγορία 3, ο Κωνσταντίνος Τσιπλαντώνης με Fiat 124 πρώτευσε. Την τριάδα στην Κατηγορία 4, πίσω από τους Σκεπασιανό και Ευθυμίου συμπλήρωσε ο Καλαϊτζιάν.

Τα Σωματεία ΑΛΑ (Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου), ΑΣΙΣΑ (Αγωνιστικός Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ Αυτοκινήτων) και ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α. (Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής) θέλουν να ευχαριστήσουν όλους τους οδηγούς που δήλωσαν συμμετοχή στην Ανάβαση Διονύσου. Ραντεβού το 2024!

Συνοπτικά τα αποτελέσματα των κατηγοριών στην Ανάβαση Διονύσου και των κλάσεων έχουν ως εξής:
Ομάδα Α: Βασίλης Μπάτζανος – Peugeot 106 S16
Ομάδα Α έως 2 Λίτρα: Βασίλης Μπάτζανος – Peugeot 106 S16
Ομάδα Ν: Κίμωνας Θέος – Peugeot 106 S16
Ομάδα Ν έως 2 Λίτρα: Κίμωνας Θέος – Peugeot 106 S16
Ομάδα Ε: Κωνσταντίνος Ντόφης – Ford Escort MKII
Ομάδα Ε έως 2 Λίτρα: Κωνσταντίνος Ντόφης – Ford Escort MKII
Formula Saloon: Μάριος Ηλιόπουλος – Ford Fiesta


Ιστορικά: Δημήτρης Σκεπασιανός – Ford Sierra RS500
Α6: Βασίλης Μπάτζανος – Peugeot 106 S16
Α7: Γιώργος Αναδιώτης – Renault Clio RS
Ν2: Κίμωνας Θέος – Peugeot 106 S16
Ε10: Σταύρος Χατούπης – Opel Corsa B
Ε11: Κωνσταντίνος Ντόφης – Ford Escort MKII
Ε12: Ανδρέας Ντόφης – Ford Sierra Cosworth RS500
FST: Μάριος Ηλιόπουλος – Ford Fiesta
FST2: Γεώργιος Κακαλέτρης – Opel Astra G
FSA: Νικόλαος Παπαδόπουλος – Ford Escort MKII
FSA2L: «Κανέλλος» – Peugeot 106

Κατηγορία 1+2: Θεοφάνης Κατσινούλας – BMW 2002
Κατηγορία 3: Κωνσταντίνος Τσιπλαντώνης – Fiat 124
Κατηγορία 4: Δημήτρης Σκεπασιανός – Ford Sierra RS500
Κλάση Ιστορικών έως 1600 cc: Γιώργος Γαβριηλίδης – Ford Escort MKI
Κλάση Ιστορικών 2000 cc: Θεοφάνης Κατσινούλας – BMW 2002
Κλάση Ιστορικών 2000 cc+: Δημήτρης Σκεπασιανός – Ford Sierra RS500

Σχόλιο 321go: Η Ανάβαση Διονύσου αποτέλεσε την πιο γρήγορη διοργάνωση, (Greek Hillclimb Championship, Ελληνικό Πρωτάθλημα Αναβάσεων & Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ / Greek Rally Championship Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας – Greek Circuit Racing Championship )που θυμόμαστε να έχουμε παρακολουθήσει από το 1992, που βρισκόμαστε στα βουνά!
Όπως σας παραθέτουμε από τα αποτελέσματα του σημερινού ΠΡΩΤΟΥ ΣΚΕΛΟΥΣ, οι πρωτοπόροι ΚΑΘΕ κατηγορίας ανέπτυξαν Μ.Ω.Τ κατ’ελάχιστο, 130km/h στα 5χλμ της διαδρομής με αποκορύφωμα την εξωπραγματική Μέση Ωριαία Ταχύτητα του Ford Fiesta με οδηγό τον “Mario” που άγγιξε τα 158χλμ/ώρα

Χωρίς κουβέρτες, χωρίς νέο τάπητα όπως στον Αχλαδόκαμπο, χωρίς διπλή μπαριέρα όπως στην Ευρώπη..
Για την ιστορία, η φετινή #ΑνάβασηΑχλαδόκαμπου είχε Μ.Ω.Τ από 100-115km/h
Παρόλαυτα δεν θα έπρεπε να σχολιάζουμε θέματα ασφαλείας για οργάνωση, τους αγωνιζόμενους & τους θεατές, αφού.. είμαστε διεθνείς!
Το 2024, έχουμε WRC – FIA World Rally Championship EKO Acropolis Rally, Historic Acropolis Rally, TER Series, BAJA Greece

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

Exit mobile version