Μια περίεργη παρατυπία διέπραξε η Hyundai στο Ράλι Ακρόπολις
Με κυρίαρχη την Toyota στην Ελλάδα, το Hyundai Motorsport επιλέχθηκε επίσης για απαγορευμένη δράση στο parc ferme του Ράλι Ακρόπολις 2023.Συνήθως, οι ομάδες που συμμετέχουν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι ( WRC ) μπορούν να λάβουν ποινές που σχετίζονται με το βάρος των αυτοκινήτων, τις βαθμολογίες που παραλείπονται από τα πληρώματα ή άλλους αθλητικούς κανόνες. Αλλά κατά τη διάρκεια του Ράλι Ακρόπολις του 2023 , ένα μέλος της Hyundai Motorsport πιάστηκε να φωτογραφίζει αντίπαλα αυτοκίνητα στο ελληνικό parc ferme.
Το κλειστό πάρκο του WRC ορίζεται στο άρθρο 2.13 των αθλητικών κανονισμών της FIA 2023 ως « μια περιοχή στην οποία δεν επιτρέπεται οποιαδήποτε λειτουργία, επαλήθευση, ρύθμιση ή επισκευή στο αυτοκίνητο, εκτός εάν προβλέπεται ρητά από αυτούς τους κανονισμούς ή ειδικούς κανονισμούς του αγώνα, και όπου γίνονται δεκτοί μόνο εξουσιοδοτημένοι υπάλληλοι. »
Ο διευθυντής της ομάδας Hyundai Motorsport Tolga Ozakinci κλήθηκε από τους αγωνοδίκες της FIA και παραδέχτηκε το εν λόγω λάθος. Είπε επίσης ότι ενημερώθηκε για το περιστατικό λίγο αφότου συνέβη. Είπε ότι αυτό το μέλος της ομάδας ήταν νέος στο ρόλο, έπαιζε μόνος του και έβγαζε φωτογραφίες για τα προσωπικά του αναμνηστικά.
Ο Tolga Ozakinci αναγνώρισε ότι οι ενέργειες συνιστούσαν παραβίαση των κανονισμών parc ferme. Ο αρχηγός της ομάδας ζήτησε συγγνώμη εκ μέρους του εν λόγω μέλους της ομάδας για αυτό το λάθος στην κρίση.
Η ομάδα της Νότιας Κορέας Hyundai Motorsport ξεφεύγει με επίπληξη από την επιτροπή των επιτρόπων καθώς και πρόστιμο 5.000 ευρώ με αναστολή για ένα χρόνο, έως τις 10 Σεπτεμβρίου 2024. Εάν η Hyundai Motorsport δεσμευτεί ξανά για αυτό το παράπτωμα εντός αυτής της περιόδου, το πρόστιμο θα είναι εφαρμοσμένος.
Αυτό θυμίζει έναν αποκλεισμό που υπέστη η Hyundai νωρίτερα στη σεζόν, στο Safari Rally της Κένυας . Πρόσωπο κοντά στον Βέλγο Thierry Neuville είχε συλληφθεί δύο φορές στη διαδρομή μετά από αναγνώριση, η οποία απαγορεύτηκε. Στην υπεράσπισή του, ο οδηγός της Hyundai εξήγησε ότι είχε ζητήσει βοήθεια από αυτό το άτομο για να εντοπίσει τις περιοχές όπου κινήθηκαν βράχοι μετά από αναγνώριση σε ορισμένες ειδικές προσφορές, μετά από ντους. Ο Thierry Neuville ζήτησε συγγνώμη και αναγνώρισε την ευθύνη του για αυτό το αδίκημα.
Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:
- Misano MotoGP: Ο Jorge Martin καταστρέφει το ρεκόρ γύρου του Misano για να διεκδικήσει την pole
- Επισκευή μπροστινού συστήματος… Η λύση του κάθε μοτοσικλετιστή
- MotoGP τρομακτική πτώση του Pecco Bagnaia, χτυπήθηκε στα πόδια και μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο
- 21o Motor Festival και ο απόηχος δεν σταματά…
Μιχάλης Κοντιζάς
Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ράλλυ Ακρόπολις – Δύο προβλήματα με το turbo δυσκολεύουν την Toyota
Το πρώτο στάδιο του Ράλλυ Ακρόπολις ήταν μια πραγματική οδύσσεια για την Toyota, τα τρία αυτοκίνητα της οποίας αντιμετώπισαν προβλήματα. Εάν ο Sébastien Ogier βρίσκεται στους πρόποδες του βάθρου και μπορεί ακόμα να ελπίζει σε ένα καλό αποτέλεσμα, ο Elfyn Evans και ο Takamoto Katsuta θα πρέπει να περιμένουν μέχρι τη χρυσή Κυριακή.
WRC Rally Acropolis : Ο Ogier εξηγεί την έξοδο του στο ράλι Ακρόπολις
WRC Rally Acropolis : Ο Ogier εξηγεί την έξοδο του στο ράλι Ακρόπολις στην τελευταία 12η ειδική στο ελευθεροχώρι για την ήμερα του Σαββάτου
WRC Acropolis: Τελευταία μέρα να ζήσεις το μοναδικό Ράλλυ Ακρόπολις! Χάρτες- Πρόγραμμα – Νέα
WRC Acropolis: Τελευταία μέρα να ζήσεις το μοναδικό Ράλλυ Ακρόπολις! Χάρτες- Πρόγραμμα - Πολύ σκληρός αγώνας δεκάδες εγκαταλείψεις. Ανέκαθεν, άλλωστε, ήταν γνωστό ότι ένας αγώνας ράλλυ ολοκληρώνεται μόνο στη ράμπα του τερματισμού.