ENGINE POWER

Monster Yamaha MotoGP 2024: Rins ανυπόμονος – Quartararo απογοητευμένος

Monster Yamaha MotoGP 2024: Η επίσημη ομάδα της Yamaha αποκάλυψε την M1 με βασική καινοτομία την παρουσία του Alex Rins δίπλα στον Fabio Quartararo

monster-energy-yamaha-motogp-2024-team-fabio-qutrararo-alex-rins
Συντάκτης: Μιχάλης Κοντιζάς Χρόνος ανάγνωσης: 9 λεπτά

Monster Yamaha MotoGP 2024: Το λανσάρισμα της επίσημης ομάδας της Yamaha για τη σεζόν 2024 του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος MotoGP.

Οι παρουσιάσεις για τη σεζόν 2024 του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος MotoGP συνεχίζονται , μετά το Shakedown που διεξήχθη στο Sepang International Circuit, όπου θα ξεκινήσει αύριο το Επίσημο Τεστ .

Ο Gresini  ήταν ο  πρώτος που  έδειξε τη Ducati του , δίνοντας αργότερα τη θέση του στις  επίσημες μοτοσυκλέτες Borgo Panigale  και  στους  επανασχεδιασμένους  Desmosedici  του  VR46 . Αφού ταξιδέψαμε στις Ηνωμένες Πολιτείες για να  δούμε το Trackhouse  Aprilia  , επιστρέψαμε στην Ευρώπη για να δούμε το GasGas KTM .

Τώρα, από τη Μαλαισία, βλέπουμε τις πρώτες ιαπωνικές μοτοσυκλέτες για αυτή τη σεζόν: τις μόνες δύο  Yamaha YZR-M1 που θα είναι στο grid, οι οποίες θα είναι οι επίσημες του Monster Energy Yamaha MotoGP .

Ο Ισπανός Álex Rins είναι τα μεγάλα νέα και ο Γάλλος Fabio Quartararo θα είναι και πάλι στο πλευρό του .

Yamaha YZR-M1 Monster Energy MotoGP 2024 με Fabio Quartararo και Álex Rins

Monster Yamaha MotoGP 2024: Η επίσημη ομάδα της Yamaha αποκάλυψε την M1 της, με κύρια καινοτομία την παρουσία του Rins.

Το Monster Energy Yamaha MotoGP – το οποίο μερικές φορές αποκαλούν τον εαυτό τους με τα αρχικά τους MEYM – παρουσίασε τη Yamaha YZR-M1 που θα οδηγούν ο Γάλλος Fabio Quartararo και ο Ισπανός Álex Rins , του οποίου η παρουσία ήταν η μόνη καινοτομία σε μια συνεχή σχεδίαση. σημαδεύεται από το μαύρο από την Monster Energy, η οποία για έκτη σεζόν θα είναι ο κύριος χορηγός της ομάδας Iwata.

« Πέρυσι ήταν μια δύσκολη σεζόν, αλλά έχουμε αναδιαρθρώσει τον οργανισμό μας και τώρα είμαστε έτοιμοι να επιστρέψουμε », λέει ο Lin Jarvis, Γενικός Διευθυντής της Yamaha Motor Racing , αναφερόμενος στην άφιξη του Kazuhiro Masuda ως Project Leader της Yamaha YZR- Η M1 και ο Massimo Bartolini ως Τεχνικός Διευθυντής της Yamaha Factory Racing, και οι δύο συνεργάζονται στενά με τον Takahiro Sumi , Γενικό Διευθυντή Ανάπτυξης στο τμήμα μηχανοκίνητων αθλημάτων της μάρκας.

« Μετά από σημαντικές αλλαγές στην ομάδα του έργου μας στο MotoGP και με μια νέα σύνθεση αναβατών, η ομάδα αισθάνεται ανανεωμένη και έτοιμη να αντιμετωπίσει τη σεζόν του 2024 », συνεχίζει ο Βρετανός, καθιστώντας σαφές ότι η παρόμοια αισθητική της μηχανής σε σύγκριση με την προηγούμενη έτος είναι καθαρή πρόσοψη :

Οι μηχανικοί της Yamaha εργάζονταν μέρα και νύχτα κατά τη διάρκεια του «χειμερινού διαλείμματος» και συνέχισαν να εξελίσσουν τη μοτοσυκλέτα. Επομένως, παρόλο που το χρώμα παραμένει το ίδιο για αυτή τη σεζόν, η M1 με προδιαγραφές 2024 έχει πολύ περισσότερα από όσα φαίνονται », υπόσχεται ο Jarvis, ο οποίος υπενθυμίζει ότι, μετά τις δοκιμές preseason, δεν θα υπάρξουν μόνο 21 μεγάλα έπαθλα με 42 αγώνες :

Επιπλέον , έχουμε πολλές δοκιμές IRTA κατά τη διάρκεια της σεζόν και πολλές ιδιωτικές δοκιμές στις οποίες μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τους κανονικούς μας οδηγούς λόγω των νέων κανόνων παραχώρησης για το 2024. Επομένως, θα είναι μια μακρά και έντονη σεζόν, στην οποία τόσο οι επιδόσεις όσο και η αντοχή θα είναι σημαντικό να έχουμε επιτυχία στο πρωτάθλημα », εκτιμά ο επικεφαλής της Yamaha στο MotoGP, πεπεισμένος ότι θα είναι μια από τις πιο συναρπαστικές σεζόν και ότι οι οπαδοί θα απολαύσουν όμορφες μάχες .

Monster Yamaha MotoGP 2024:  QUARTARARO, ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΑ ΨΗΛΑ

« Η νέα σεζόν ξεκινά, κάτι που είναι πάντα συναρπαστικό. «Όλοι ξεκινούν ξανά από το μηδέν και ξέρω ότι τόσο η ομάδα όσο και εγώ έχουμε πολύ κίνητρο να δουλέψουμε όσο το δυνατόν σκληρότερα στη δοκιμασία της Sepang », λέει ο Γάλλος Fabio Quartararo, ο οποίος αντιμετωπίζει την τέταρτη σεζόν του στην επίσημη ομάδα και την έκτη του στην μάρκα.

« Το να ξεκινήσουμε καλά το 2024, ακόμα κι αν είναι μόνο τα τεστ προετοιμασίας, μπορεί να είναι ένα μεγάλο πλεονέκτημα αργότερα. Έτσι, όπως πάντα, θα δίνουμε ό,τι έχουμε κάθε μέρα, σε κάθε συνεδρία, σε κάθε αγώνα και σε κάθε γύρο », διαβεβαιώνει ο πρωταθλητής MotoGP του 2021, σίγουρος για τις δυνατότητες της μάρκας με την οποία πέτυχε τη δόξα:

« Ξέρω ότι η Yamaha έχει δουλέψει σκληρά στα παρασκήνια, οπότε πιστεύω ότι αν συνεχίσουμε να πιέζουμε τους εαυτούς μας στα άκρα από όλες τις απόψεις, μπορούμε να έχουμε μια υπέροχη χρονιά μαζί. Θέλω να αγωνιστώ μπροστά και να χαιρετήσω τους θαυμαστές μου ξανά από την κορυφή του βάθρου », καταλήγει ο 24χρονος αναβάτης, ο οποίος ήταν δέκατος στο MotoGP 2024 , το χειρότερο τελικό του αποτέλεσμα στην πρώτη κατηγορία.

RINS, ανυπόμονος

Monster Yamaha MotoGP 2024:  Ήμουν ήδη σε θέση να δοκιμάσω την M1 για πρώτη φορά και να δουλέψω με την ομάδα της Yamaha στη δοκιμή της Βαλένθια και στη δοκιμή Shakedown, αλλά η σημερινή παρουσίαση του Monster Energy Yamaha MotoGP 2024 με κάνει να ενθουσιάζομαι σαν να ήταν η πρώτη μέρα . ” σχολιάζει ο Ισπανός Álex Rins, ο οποίος φτάνει στη Yamaha μετά από μια σεζόν στην LCR Honda.

« Κάναμε μια καλή πρώτη πορεία στο τεστ της Βαλένθια, οπότε είμαι πολύ χαρούμενος με αυτό και ανυπομονώ να συνεχίσω τη δουλειά εδώ στη Sepang αύριο. Έχω πολλά πράγματα να αποδείξω, αλλά νιώθω σίγουρος », συνεχίζει η τρίτη θέση στο MotoGP 2020 , πρόθυμος να ξεκινήσει.

Φαίνεται εύκολο να προσαρμοστώ στη μοτοσυκλέτα, οπότε πιστεύω ότι θα μπορέσω να κάνω μερικά ακόμη βήματα στη δοκιμή Sepang. Έχω δουλέψει πολύ στη φυσική μου κατάσταση για να φτάσω εδώ στο καλύτερο δυνατό επίπεδο και τώρα θέλω απλώς να ξεκινήσω να οδηγώ ξανά », λέει ο 28χρονος οδηγός, ο οποίος θέλει να είναι ο πρώτος οδηγός που θα κερδίσει με τρεις μάρκες στην εποχή MotoGP .

Ο Quartararo «δεν αισθάνεται καλύτερα» στη μοτοσυκλέτα Yamaha MotoGP 2024, αλλά βλέπει δυνατότητες

Monster Yamaha MotoGP 2024:  Ο Fabio Quartararo λέει ότι δεν «αισθάνθηκε καλύτερα» στη μοτοσυκλέτα MotoGP 2024 της Yamaha στο shakedown της Sepang της περασμένης εβδομάδας, αλλά πιστεύει ότι υπάρχουν δυνατότητες βελτίωσης.

Fabio Quartararo, Yamaha Factory Racing
Ο Quartararo ξεκινά τη νέα σεζόν με την πλάτη της πρώτης καμπάνιας MotoGP χωρίς νίκη της Yamaha εδώ και δύο δεκαετίες, καθώς η μάρκα Iwata έχασε περισσότερο έδαφος από τους Ευρωπαίους αντιπάλους της στον αγώνα ανάπτυξης πέρυσι.

Ο Quartararo είχε προηγουμένως δώσει μια χλιαρή κριτική όταν δοκίμασε το πρωτότυπο του 2024 στη Βαλένθια πέρυσι, έχοντας αισθανθεί ότι οι βελτιώσεις που έκανε στην αεροδυναμική υπονομεύτηκαν από την έλλειψη προόδου στην πλευρά του κινητήρα.

Η εκτίμηση του Γάλλου δεν ήταν πολύ διαφορετική όταν ήταν από τους λίγους εκλεκτούς αναβάτες αγώνων που δοκίμασαν μια μοτοσυκλέτα του 2024 στην πίστα Sepang την περασμένη εβδομάδα, μέρος του νέου συστήματος παραχωρήσεων του MotoGP που προς το παρόν ωφελεί τη Yamaha και τη Honda.

Ενώ παραδέχτηκε ότι υπάρχουν περιθώρια για σημαντικά βήματα προόδου, ο πρωταθλητής του 2021 είπε ότι η αίσθηση του για τη Yamaha M1 δεν ήταν καλύτερη από ό,τι ήταν πέρυσι, όταν μπορούσε να σημειώσει μόλις τρεις τερματισμούς στο βάθρο σε 20 γκραν πρι.

«Αυτή τη στιγμή δεν αισθάνομαι πραγματικά καλύτερα», είπε. «Αισθάνομαι ότι υπάρχουν δυνατότητες.

«Από τον 21ο γύρο δεν κάναμε επίθεση χρόνου, αλλά κάναμε φυσικά με νέα ελαστικά. Έχουμε πιέσει στο 100%.

“Και από τον γύρο 22, Ημέρα 1, έκανα 58,5, οπότε είναι ήδη αρκετά γρήγορο. Τώρα πρέπει, κατά τη διάρκεια αυτών των τριών ημερών, να επιταχύνουμε τη χρονική επίθεση, που είναι ήδη υπό σχέδιο για να γίνουμε καλύτεροι.

«Το πιο σημαντικό [μέρος του Σαββατοκύριακου του αγώνα] είναι το απόγευμα της Παρασκευής. Για να είσαι ήδη στην πρώτη 10άδα το απόγευμα της Παρασκευής, το 70% της δουλειάς έχει ολοκληρωθεί.

«Και φυσικά για την πρόκριση νομίζω ότι πρέπει να βρούμε μια λύση για το στυλ οδήγησης και τη μοτοσυκλέτα μου, νομίζω ότι δεν είναι μόνο από τη μία πλευρά, και θα τη βρούμε».

Monster Yamaha MotoGP 2024:  Η έλλειψη γρύλισμα κινητήρα ήταν η μεγαλύτερη αδυναμία της Yamaha στο MotoGP τα τελευταία χρόνια, καθιστώντας δύσκολο για τον Quartararo να σημειώσει πρόοδο στον αγωνιστικό χώρο όποτε δεν κατάφερε να προκριθεί κοντά στο μπροστινό μέρος.

Ο Γάλλος πιστεύει ότι η Yamaha πρέπει να σημειώσει πρόοδο στον τομέα των ηλεκτρονικών για να πάρει περισσότερες επιδόσεις από τον κινητήρα της M1, περιγράφοντας την απόδοση ισχύος του τρέχοντος πακέτου ως «αρκετά επιθετική».

Είπε: “Είμαι σίγουρος ότι [ο κινητήρας είναι] καλύτερος. Αλλά νομίζω ότι πρέπει να δουλέψουμε πολύ στα ηλεκτρονικά για να βελτιώσουμε τον χαρακτήρα του κινητήρα, επειδή είναι ακόμα αρκετά επιθετικός και πρέπει να… έχουμε το δυνατότητες, αλλά δεν το χρησιμοποιούμε.

«Έτσι νομίζω ότι με τα ηλεκτρονικά είμαστε λίγο μακριά, όχι μόνο στην εξέλιξη του κινητήρα, αλλά πρέπει να βρούμε τα καλύτερα ηλεκτρονικά για αυτόν τον κινητήρα και να τα χρησιμοποιήσουμε στη μοτοσυκλέτα μας».

Το 2024 σηματοδοτεί την τελευταία σεζόν του διετούς συμβολαίου του Quartararo με τη Yamaha και προηγουμένως έχει ξεκαθαρίσει ότι ο Ιάπωνας κατασκευαστής έχει περιορισμένο χρόνο στη διάθεσή του για να τον πείσει να μείνει για άλλη μια θητεία.

Αλλά ο Γάλλος ήταν άβολος όταν ρωτήθηκε ξανά για το μέλλον του στη Sepang, λέγοντας ότι δεν έχει ληφθεί απόφαση σχετικά με το πού θα αγωνιστεί το 2025.

«Πρέπει να είμαστε έξυπνοι», είπε. «Είμαι 100% συγκεντρωμένος στη δουλειά, νομίζω ότι κάνουν μεγάλα βήματα σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια.

“Λοιπόν, φυσικά, για το μέλλον μου θα πρέπει να πάρω τον χρόνο μου. Εντάξει, φυσικά, νομίζω ότι θα είναι μια πολύ σημαντική κίνηση, θα έλεγα.”

Ο Κουαρτάραρο και ο νέος συμπαίκτης του Άλεξ Ρινς, ο οποίος αντικαθιστά τον Φράνκο Μορμπιντέλι με χαμηλή απόδοση στη Yamaha, θα είναι και πάλι στη δράση στο τεστ Sepang αυτής της εβδομάδας από τις 6 έως τις 8 Φεβρουαρίου.

Η νέα σεζόν θα ξεκινήσει στις 10 Μαρτίου στο Κατάρ μετά από ένα ακόμη τεστ προετοιμασίας στην πίστα Losail.

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

Exit mobile version