ENGINE POWER

Moto2 & Moto3 Αποτελέσματα

Moto2 & Moto3 Αποτελέσματα: Ινονησιακό Grand Prix και τα αποτελέσματα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Moto2 - Moto3
Moto2 & Moto3 Αποτελέσματα

Moto2 & Moto3 Αποτελέσματα: Ινδονησιακό Moto2, RACE | Ο Emphatic Acosta δίνει το ένα χέρι στον τίτλο με την υπέρτατη έβδομη νίκη

Ο Πέδρο Ακόστα έφτασε σε κοντινή απόσταση από τον τίτλο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Moto2 2023, αφού σημείωσε την έβδομη νίκη του στη σεζόν με άνετη διαφορά στο ινδονησιακό Moto2.

Για άλλη μια φορά επιδεικνύοντας αυτό που έχει γίνει σήμα κατατεθέν στα απογεύματα που κερδίζουν αγώνες, ο Acosta έβαλε τα πόδια στους πρώτους γύρους για να αποσπάσει την προσοχή του Aron Canet, προτού χαλαρώσει στα τελευταία στάδια για να κερδίσει λίγο περισσότερο από δύο δευτερόλεπτα.

Αντιπροσωπεύει την έβδομη νίκη του Acosta στη σεζόν σε ένα άλλο αιφνιδιαστικό απόγευμα για τον κοντινότερο αντίπαλο Tony Arbolino, ο οποίος δεν μπόρεσε να χτίσει σε ένα λαμπρό ξεκίνημα που τον έκανε να τρέξει μέχρι και τρίτος, ενώ ο Ιταλός έπεσε στην έκτη θέση στη σημαία για να αφήσει τον Mandalika στο λάθος. τέλος με διαφορά 65 πόντων στον Ακόστα.

moto3-moto-3-indonesia-gp-indonisia-grand-prix-indonisias-apotelesmata-2023

Moto2 & Moto3 Αποτελέσματα: Πράγματι, οι πιθανότητες που έρχονταν στον αγώνα ήταν ήδη κάπως στοιβαγμένες εναντίον του, αφού μια άλλη αδύναμη προσπάθεια κατατακτήριων τον άφησε δέκατο στο grid. Ενώ ο ίδιος ο Acosta δεν είχε εκμεταλλευτεί πλήρως την κατάκτηση του στην τέταρτη θέση, μια εκρηκτική απόδραση στα φώτα έκανε αυτό το άσχετο, ο Ισπανός σαρωτικός στρογγυλός pole sitter Canet να προηγηθεί από τη στροφή 1.

Απτόητος, ο Canet χτύπησε αμέσως για να επιστρέψει στο τρέξιμο στη στροφή 2, με τον αναβάτη του Pons να κρατιέται σταθερός για να οδηγήσει το γήπεδο πίσω στη γραμμή εκκίνησης-τερματισμού για πρώτη φορά. Ωστόσο, έμελλε να είναι σύντομη, ο Acosta έκανε ένα πέρασμα στη στροφή 1 που ο Canet αυτή τη φορά δεν μπορούσε να ανταποκριθεί στην έξοδο.

Απελευθερώνοντας τον Acosta για να φτάσει στον δυσοίωνο ρυθμό αγώνα που είχε δείξει στην πράξη, ο αναβάτης της Red Bull KTM Ajo ανέβασε γρήγορα τον ρυθμό για να βάλει αέρα μεταξύ του και του Canet, ο οποίος με τη σειρά του είχε δραπετεύσει από μια μάχη που σιγοβράζει πίσω για την τρίτη θέση. .

Ήταν ένας σταθμός που θα κρατούσαν οι δύο κορυφαίοι μέχρι τη σημαία, η δυναμική πρόκληση του Canet να ταλαντεύεται σε κάθε πλευρά του δευτερολέπτου για μέρος του αγώνα, πριν παραχωρήσει τον αγώνα για τη νίκη στον Acosta.

Μια νίκη που θα είναι ανακούφιση για τον Acosta που ξεκίνησε το Σαββατοκύριακο του με μια οδυνηρή συντριβή, η νίκη χρησιμεύει επίσης για να δικαιώσει την πρόσφατη επιβεβαίωση ότι θα αποφοιτήσει στο MotoGP το 2024 με την ομάδα GasGas Tech3.Μετά από τρία DNF από τους τελευταίους πέντε αγώνες, ο Canet ολοκλήρωσε το πλοίο του με το τέταρτο βάθρο της σεζόν, καθώς η αναμονή του για μια πολυαναμενόμενη παρθενική νίκη στο Moto2 συνεχίζεται.

Ο Ισπανός δέχτηκε για λίγο κάποια πίεση στα τελευταία στάδια από τον Fermin Aldeguer, ο οποίος το έκανε εξ ολοκλήρου ισπανικό βάθρο με το πρώτο του ταξίδι στο βήμα μετά τη βρετανική νίκη του στο Moto2 τον Αύγουστο.

Ο αναβάτης του SpeedUp έκανε επιθετικούς πρώτους γύρους για να ανέβει από την έκτη θέση στην αρχή του τρεξίματος, προχωρώντας σε μια αναμέτρηση μεταξύ του Arbolino με γρήγορη εκκίνηση και του Manuel Gonzalez για τον τρίτο.

Στην ουρά του ζευγαριού μέχρι τον έκτο γύρο, ο Alderguer επέλεξε τον Gonzalez για τον τέταρτο προτού φτάσει στην τρίτη θέση με τον Arbolino, ο οποίος γρήγορα βρέθηκε στην πέμπτη θέση αφού έχασε την ορμή στην εναλλαγή θέσης.

moto3-moto-3-indonesia-gp-indonisia-grand-prix-indonisias-apotelesmata-2023

Moto2 & Moto3 Αποτελέσματα: Απομακρυνόμενος από τον Gonzalez, ο Alderguer γεφύρωσε το χάσμα από τον Canet με ένα περιθώριο μισού δευτερολέπτου φτάνοντας στο τελευταίο τέταρτο του αγώνα, πριν χαλαρώσει για να προστατεύσει το δεύτερο βάθρο της καριέρας του.

Πίσω του, ο Τζέικ Ντίξον διάλεγε έναν Γκονζάλες που ξεθώριαζε, αφού εμφανιζόταν δυνατά στα τελευταία στάδια. Ο Βρετανός πέρασε μεγάλο μέρος του απογεύματός του στο περιθώριο των μαχών μπροστά, αλλά αφού πέρασε από τον Arbolino για πέμπτο, έχασε τη θέση και σχεδόν δύο δευτερόλεπτα με μια μεγάλη στιγμή στη στροφή 16 με οκτώ γύρους να απομένουν.

Παρ ‘όλα αυτά, ο Dixon έσκαψε ξανά βαθιά για να πιάσει και να περάσει τον Arbolino, πριν κάνει μια επιτυχημένη επίθεση στον Gonzalez για τον τέταρτο, μόλις δύο γωνίες από τη σημαία. Ως εκ τούτου, είναι ένα αποτέλεσμα που μετριάζει τη ζημιά στη διαφορά μεταξύ του ίδιου και του Κανέ στη βαθμολογία, ο Ντίξον ολοκληρώνει τον τρίτο του στη βαθμολογία, 40 πόντους πίσω από τον Arbolino στη δεύτερη και 28 πόντους μακριά από τον Canet.

Moto2 & Moto3 Αποτελέσματα: Η πρόσφατη πρόκληση του Dixon σήμαινε ότι ο Gonzalez δεν πέτυχε ένα νέο καλύτερο αποτέλεσμα στην καριέρα του στο Moto2 και αντ’ αυτού παραδόθηκε στην πέμπτη θέση για όγδοη φορά.

Ο Arbolino ξεθώριασε στην έκτη, ανοίγοντας την πιθανότητα ο Acosta να κατακτήσει τον τίτλο ήδη από την Ταϊλάνδη σε δύο αγώνες, μπροστά από τον Ιάπωνα αστέρι του Moto2 Somkiat Chantra στην έβδομη και τον πρωτάρη Sergio Garcia στην όγδοη.

Ο Τζο Ρόμπερτς δεν έκανε φίλο ούτε με τον Σαμ Λόους ούτε με τον Μπο Μπέντσνεϊντερ καθοδόν για την ένατη θέση, ο Αμερικανός μύησε τους αντιπάλους του στη δέκατη και 12η θέση αντίστοιχα με επιθετικές προσπεράσεις, με τα λάθος κόμματα να μοιράζονται από τον Ντένις Φότζια στην 11η.

Ο Darryn Binder έμοιαζε στην πορεία του για να ταιριάξει με το ένα και μοναδικό τερματισμό του στην πρώτη δεκάδα στο MotoGP – που πέτυχε στη βροχή στο Mandalika το 2022 – προτού εξαφανιστεί στη 13η θέση, ενώ ο Taiga Hada συγκέντρωσε τους πρώτους του πόντους Moto2 με ένα δυνατό σερί στη 14η. Ο Albert Arenas σημείωσε τον τελευταίο πόντο στη 15η θέση.

moto3-moto-3-indonesia-gp-indonisia-grand-prix-indonisias-apotelesmata-2023

Moto2 & Moto3 Αποτελέσματα: Κατά τα άλλα, υπήρξαν απογοητεύσεις για μερικούς από τους υψηλόβαθμους διεκδικητές, καθώς η κούρσα του Alonso Lopez χάλασε από μια σύγκρουση στη στροφή 1 που προκλήθηκε από έναν λανθασμένο Jeremy Alcoba, ο οποίος τιμωρήθηκε δεόντως με διπλή ποινή μεγάλου γύρου.

Το ίδιο και ο Ai Ogura, ο Ιάπωνας αναβάτης που κέρδισε την οργή των αγωνοδίκων αφού πέτυχε τον Filip Salac στην τελευταία στροφή, ενώ ο Τσέχος αναβάτης διέλυσε τις ελπίδες του για πρόκληση στο βάθρο αφού έπεσε στην εκκίνηση από την πρώτη σειρά.

Πέρα από τον Dixon στην τέταρτη και τον Lowes στη δέκατη, ο Rory Skinner έκλεισε στους πρώτους πόντους του στο Moto2 με ένα ανταγωνιστικό σερί στη 19η θέση, πέντε δευτερόλεπτα λιγότερο από τον συμπαίκτη του στην American Racing, Marcos Ramirez στη 16η θέση.

 

2023 Ινδονησιακό Moto2 | Σιρκουί Mandalika | Αποτελέσματα ΑΓΩΝΑ | Γύρος 15 από 20
Pos . Καβαλάρης Nat . Ομάδα Σασί Χάσμα
1 Πέδρο Ακόστα 🇪🇦 Red Bull KTM Ajo Kalex 22 γύροι
2 Aron Canet 🇪🇦 Pons Wegow Los40 Kalex +2.044
3 Φέρμιν Αλντεγκέρ 🇪🇦 SpeedUp Racing Boscoscuro +4.716
4 Τζέικ Ντίξον 🇬🇧 GasGas Aspar Kalex +9.082
5 Μανουέλ Γκονζάλες 🇪🇦 Yamaha VR46 MasterCamp Kalex +9.309
6 Tony Arbolino 🇮🇹 Elf Marc VDS Racing Kalex +11.721
7 Somkiat Chantra 🇹🇭 IDEMITSU Honda Asia Kalex +13.181
8 Σέρχιο Γκαρσία 🇪🇦 Pons Wegow Los40 Kalex +15.095
9 Τζο Ρόμπερτς 🇺🇸 Italtrans Racing Team Kalex +18.296
10 Σαμ Λόους 🇬🇧 Elf Marc VDS Racing Kalex +19.165
11 Ντένις Φότζια 🇮🇹 Italtrans Racing Team Kalex +19.589
12 Μπο Μπέντσνεϊντερ 🇳🇱 Pertamina SAG Team Kalex +19.853
13 Ντάριν Μπάιντερ 🇿🇦 Husqvarna IntactGP Kalex +19.986

2023 Ινδονησιακό Moto3 | Σιρκουί Mandalika | Αποτελέσματα ΑΓΩΝΑ | Γύρος 15 από 20
14 Τάιγκα Χάντα 🇯🇵 Pertamina SAG Team Kalex +21.904
15 Άλμπερτ Αρένας 🇪🇦 Red Bull KTM Ajo Kalex +23.032
16 Μάρκος Ραμίρεζ 🇪🇦 American Racing Kalex +27.129
17 Άι Ογκούρα 🇯🇵 IDEMITSU Honda Asia Kalex +29.575
18 Άλεξ Έσκριγκ 🇮🇹 Εμπρός ομάδα Προς τα εμπρός +31.577
19 Ρόρι Σκίνερ 🇬🇧 American Racing Kalex +32.869
20 Τζέρεμι Αλκόμπα 🇪🇦 QJMOTOR Gresini Kalex +34.613
21 Ιζάν Γκεβάρα 🇪🇦 GasGas Aspar Kalex +36.857
22 Λούκας Τούλοβιτς 🇩🇪 Husqvarna IntactGP Kalex +42.548
23 Lorenzo Baldassarri 🇮🇹 Fantic Racing Kalex +44.646
24 Mattia Casadei 🇮🇹 Fantic Racing Kalex +50.906
25 Αλόνσο Λόπεζ 🇪🇦 SpeedUp Racing Boscoscuro 1μ 25.058
DNF Μπάρι Μπάλτους 🇧🇪 Fieten Olie Racing GP Kalex
DNF Zonta van den Goorbergh 🇳🇱 Fieten Olie Racing GP Kalex
DNF Kohta Nozane 🇯🇵 Yamaha VR46 MasterCamp Kalex
DNF Filip Salac 🇨🇿 QJMOTOR Gresini Kalex
DNF Αλμπέρτο ​​Σούρα 🇮🇹 Εμπρός ομάδα Προς τα εμπρός

moto3-moto-3-indonesia-gp-indonisia-grand-prix-indonisias-apotelesmata-2023

Moto2 & Moto3 Αποτελέσματα: Ινδονησιακό Moto3, RACE | Ο Μορέιρα κοντράρει τους αντιπάλους για την παρθενική νίκη, ο Χολγκάδο μπλόκαρε από τα πέναλτι

Ο Ντιόγκο Μορέιρα κέρδισε την παρθενική του νίκη στο γκραν πρι, αφού επικράτησε σε έναν αγώνα Moto3 της Ινδονησίας που κόβει την ανάσα, ο οποίος απέφερε ανάμεικτες περιουσίες για τους κύριους διεκδικητές του τίτλου.

Μια απρόβλεπτη και στενά ταιριαστή αναμέτρηση, ακόμη και για τα πρότυπα του Moto3, ενώ λιγότερο από δύο δευτερόλεπτα θα κάλυπταν τους δεκαπέντε κορυφαίους αναβάτες στον τερματισμό, ήταν ο Moreira που θα κρατούσε τις μάζες πίσω του σε μια κραυγή στη γραμμή.

Έχοντας γίνει ο πρώτος Βραζιλιάνος που κέρδισε έναν αγώνα Grand Prix Παγκόσμιου Πρωταθλήματος μετά τον Alex Barros το 2005, ο Moreira έφτασε στη σημαία λίγο περισσότερο από ένα δέκατο μπροστά από τον David Alonso, ο οποίος με τη σειρά του είχε μόνο +0,023s στο χέρι έναντι του David Munoz στην τρίτη μετά το νεύμα. στο σπριντ τους στη σημαία.

moto3-moto-3-indonesia-gp-indonisia-grand-prix-indonisias-apotelesmata-2023

Moto2 & Moto3 Αποτελέσματα:Στο πλαίσιο της μάχης για τον τίτλο, ο Jaume Masia έχει διευρύνει το συνολικό προβάδισμά του στους 16 πόντους παρά το γεγονός ότι έπεσε στην έκτη θέση κατά τη διάρκεια των φάσεων κλεισίματος.

Ωστόσο, ο Ισπανός ήταν ακόμα σε θέση να εκμεταλλευτεί τις δύσκολες μέρες για τους δύο πιο κοντινούς αντιπάλους του, καθώς ο Ayumu Sasaki απέτυχε να σκοράρει μετά από προβλήματα πριν ξεκινήσει ο αγώνας, ενώ οι αποφασιστικές προσπάθειες του Daniel Holgado εξουδετερώθηκαν από δύο πέναλτι που τον υποβίβασαν στη 14η θέση. σχετικά με την ταξινόμηση.

Diogo Moreira yo-yos από κοντάρι σε σημαία
Σε μια χρονιά που είδε το Moto3 να παραδίδει πολλά δελεαστικά αρχικά μαθήματα για να ξεκινήσει τις Κυριακές του Grand Prix σε αρκετούς χώρους ήδη, η επιστροφή στην Ινδονησία θα ήταν μια ιδιαίτερα χορταστική απόλαυση που κράτησε τόσο τους θαυμαστές όσο και τους αναβάτες να μαντεύουν ακόμη και πέρα ​​από τη σημαία.

Έτσι, ενώ ο Moreira ήταν αυτός που πήρε τελικά τη νίκη από τη δεύτερη pole position της καριέρας του, σε καμία περίπτωση δεν χρησιμεύει για να εξηγήσει το νήμα ενός υπερκινητικού αγώνα που ο γιο-γιο είχε τόσο πολύ στα τελευταία στάδια που περισσότεροι από δώδεκα αναβάτες ήταν ακόμα. στη διεκδίκηση της νίκης μέχρι το τέλος.

Moto2 & Moto3 Αποτελέσματα:  Πράγματι, ο αναβάτης MT Helmets-MSI δεν παρουσίαζε τον εαυτό του ως φαβορί για να βγει στην κορυφή κατά τη διάρκεια των αρχικών σταδίων, ο Βραζιλιάνος ξεκίνησε καλά από μπροστά πριν ανακατευτεί σταθερά στις παρυφές της μάχης για το προβάδισμα στο μέσο στάδιο. στον αγώνα.

Αντίθετα, η κορυφή κατά τη διάρκεια του πρώτου ημιχρόνου του αγώνα αποτελούνταν σε γενικές γραμμές από τους Holgado, Masia, Alonso και Collin Veijer, αν και σε διάφορες διαμορφώσεις καθώς βυθίζονταν ο ένας πάνω στον άλλο επανειλημμένα.

Για τους Holgado, Masia και Alonso ειδικά όμως, ο αγώνας αντιπροσώπευε ήδη μια χρυσή ευκαιρία να προκαλέσουν ζημιά σε έναν από τους βασικούς αντιπάλους τους για τον τίτλο, αφού ο Sasaki υπέστη μια περίεργη πτώση στον γύρο παρατήρησης προτού ένα πρόβλημα τον επηρέασε στα φώτα τον εμπόδισε περαιτέρω. Μόλις μπήκε σε λειτουργία, ο Sasaki πολέμησε από τον νεκρό τελευταίο αλλά δεν μπόρεσε να επανέλθει στους πόντους.

Με το κουαρτέτο του πρωταγωνιστή να συνεχίζει να ανταλλάσσει το ένα με το άλλο, τους στερήθηκε κάθε ευκαιρία να απομακρυνθούν από το πελοτόν που ακολουθεί στενά, με επικεφαλής τώρα τόσο τον Moreira όσο και τον Munoz.

Ως εκ τούτου, μόλις ο αγώνας ολοκληρώθηκε στο δεύτερο ημίχρονο του, και οι δύο άρχισαν να συμμετέχουν ξανά στον πρωταγωνιστικό αγώνα με έναν ευκαιριακό Μορέιρα να επιλέγει ξανά το δρόμο του προς τα εμπρός στον 13ο γύρο των 20.

Moto2 & Moto3 Αποτελέσματα:Σε απάντηση, ο Holgado αντέκρουσε την επόμενη επανάσταση, αλλά κάνοντάς το κατάφερε να ξεφύγει από τη γρήγορη αλλαγή κατεύθυνσης στην 9η στροφή καθώς άνοιξε πίσω στον Moreira. Τραβώντας την οργή των αγωνοδίκων του αγώνα, ο Holgado έλαβε γρήγορα ποινή σε μακρύ γύρο, υποβιβάζοντας τον πρώην ηγέτη στη δέκατη θέση με λίγο περισσότερους από τρεις γύρους να απομένουν.

Πίσω στο μπροστινό μέρος, οι ηγέτες συνέχισαν την πάλη για την πρώτη θέση με τον Masia να παίρνει τη σκυτάλη μπροστά, μια θέση που θα κρατούσε στον προτελευταίο γύρο έως ότου μια μεγάλη στιγμή τον έβαλε εκτός γραμμής στη στροφή 10. Με τους αντιπάλους να μην χρειάζονται δεύτερο εισαγωγή στο pounce, ο Moreira επανήλθε στο προβάδισμα καθώς η Masia κρεμάστηκε για να στεγνώσει από έναν αιφνιδιαστικό Holgado που του έλειπε και η κορυφή.

Αναιρώντας μεγάλο μέρος της σκληρής δουλειάς που είχε κάνει ο Holgado για να προσπεράσει έξι αναβάτες σε μόλις δύο γύρους καθώς επέστρεφε στη μάχη, οι αγωνοδίκες στη συνέχεια πρόσθεσαν προσβολή στον τραυματισμό επιβάλλοντας ποινή δεύτερου μεγάλου γύρου για κόψιμο σε γωνία ξανά πριν από τον τελευταίο γύρο.

Αν και τελικά κατέστησε αμφισβητήσιμες τις ελπίδες του για νίκη, ο Ισπανός πάλεψε μπροστά έχοντας επιλέξει να πάρει την ποινή μετά τον αγώνα για τρία δευτερόλεπτα αντί να βουτήξει για την παράκαμψη στην πίστα. Ωστόσο, θα έβρισκε τον εαυτό του να τον καταπιεί η αγέλη, με τον Μορέιρα να περνάει σαν φίδι ακριβώς στην ώρα του για να αποφύγει μια αψιμαχία επαφής μεταξύ του Αλόνσο και του Μουνόζ ακριβώς πίσω του.

Με το staccato ρυθμό μπροστά να έχει ήδη υποστηρίξει το πακέτο ακριβώς στα νύχια δύο ομάδων που κυνηγούν – διογκώνοντας το σμήνος σε 15 αναβάτες χωρισμένους λίγο περισσότερο από ένα δευτερόλεπτο – ένας νευρικός Moreira υπερασπίστηκε το προβάδισμά του με ακρίβεια αλλά αργά στις υπόλοιπες στροφές, μια τακτική. που οδήγησε σε κονσέρτινες συνέπειες πίσω.

Moto2 & Moto3 Αποτελέσματα:  Όχι ότι θα τον αφορούσε, ο Moreira άφησε ένα σύντομο φιλί στον πίσω τροχό από τον Alonso για να βγει από τη στροφή 17 για να φτάσει στη σημαία για να διεκδικήσει μια πολυαναμενόμενη παρθενική νίκη τόσο για τον ίδιο όσο και για την ομάδα MT Helmets-MSi . Ο Alonso έμεινε δεύτερος, παρά το γεγονός ότι πέτυχε τα φέρινγκ με τον Munoz, τον αναβάτη της BOE να ολοκληρώνει το βάθρο.

Ένας υγιής όγκος πόντων για τον Κολομβιανό, τριπλό νικητή κούρσας αυτή τη σεζόν, το αποτέλεσμα φέρνει τον Αλόνσο και πάλι σε πιο στενή διαμάχη για τον τίτλο. Ωστόσο, είναι η Masia που κάθεται πιο άνετα στην κορυφή, 16 πόντους διαφορά από τον Sasaki, 17 μπροστά από τον Holgado, ενώ ο Alonso κοιτάζει το έλλειμμα 29 πόντων.

Ένας από τους κύριους διεκδικητές της νίκης από νωρίς, η αναμονή του Veijer για το πρώτο βάθρο του Moto3 συνεχίζεται καθώς αναγκάστηκε να συμβιβαστεί με την τέταρτη θέση, ακριβώς μπροστά από τον συνάδελφο Rookie Jose Antonio Rueda, τον αναβάτη της KTM Ajo, έναν από τους μεγάλους ωφελούμενους από την καθυστερημένη επιβράδυνση. του ρυθμού για να πάει από τη δέκατη στην πέμπτη στον τελευταίο γύρο.

Η Masia αρκέστηκε σε μια απογοητευμένη αλλά δυνητικά κρίσιμη θέση στην έκτη θέση σε μια μέρα που οι πρωταγωνιστές του τίτλου ήταν εκτός αλεπού, ακολουθούμενος από τον Taiyo Furusato και τον Deniz Oncu στην έβδομη και όγδοη θέση.

Ο Holgado, εν τω μεταξύ, είχε ήδη κατακλυστεί στην ένατη θέση από τη σημαία πριν εφαρμοστεί η ποινή των τριών δευτερολέπτων για να τον υποβιβάσει στη 14η θέση, ανεβάζοντας τον Ivan Ortola και τον Stefano Nepa στην ένατη και δέκατη θέση, οι αναβάτες της Angeluss MTA Team αναγκάστηκαν να σκεφτούν τι μπορεί να είχαν απομακρυνθεί από νωρίς από το μπροστινό μέρος με πέναλτι για μεγάλο γύρο ο καθένας.

Ο Matteo Bertelle ακολούθησε στην 11η θέση, μπροστά από το δίδυμο SIC58 Kaito Toba και Riccardo Rossi, λιγότερο από δύο δευτερόλεπτα μακριά από το προβάδισμα στη 12η και 13η θέση, με τον τιμωρημένο Holgado στη 14η και τον Ryusei Yamanaka 15ο για τον τελευταίο βαθμό.

moto3-moto-3-indonesia-gp-indonisia-grand-prix-indonisias-apotelesmata-2023

Moto2 & Moto3 Αποτελέσματα: Κατά τα άλλα, ήταν μια παιδαγωγική μέρα για το δίδυμο VisionTrack Racing με τον Scott Ogden να τρακάρει μια μέρα αφότου υπέστη ένα επώδυνο high-side, ενώ ο Josh Whatley το έφερε στο σπίτι στην 23η θέση.

2023 Ινδονησιακό Moto3 | Σιρκουί Mandalika | Αποτελέσματα ΑΓΩΝΑ | Γύρος 15 από 20
Pos . Ονομα Nat . Ομάδα Μοτοσυκλέτα Χάσμα
1 Ντιόγκο Μορέιρα 🇧🇷 Κράνη MT – MSI KTM 20 γύρους
2 Ντέιβιντ Αλόνσο 🇨🇴 GASGAS Aspar M3 GasGas +0,107
3 Ντέιβιντ Μουνόζ 🇪🇦 BOE Motorsports KTM +0,130
4 Κόλιν Βάιτζερ 🇳🇱 Husqvarna IntactGP Husqvarna +0,190
5 Χοσέ Αντόνιο Ρουέντα 🇪🇦 Red Bull KTM Ajo KTM +0,483
6 Jaume Masia 🇪🇦 Leopard Racing Honda +0,544
7 Taiyo Furusato 🇯🇵 Honda Team Asia Honda +0,811
8 Ντενίζ Οντσού 🇹🇷 Red Bull KTM Ajo KTM +0,855
9 Ιβάν Ορτόλα 🇪🇦 Angeluss MTA Team KTM +1,164
10 Στέφανο Νέπα 🇮🇹 Angeluss MTA Team KTM +1.253
11 Ματέο Μπερτέλ 🇮🇹 Rivacold Snipers Team Honda +1.346
12 Kaito Toba 🇯🇵 SIC58 Squadra Corse Honda +1.447
13 Riccardo Rossi 🇮🇹 SIC58 Squadra Corse Honda +1.815

2023 Ινδονησιακό Moto3 | Σιρκουί Mandalika | Αποτελέσματα ΑΓΩΝΑ | Γύρος 15 από 20
14 Daniel Holgado 🇪🇦 Red Bull KTM Tech3 KTM +4.018
15 Ρυουσέι Γιαμανάκα 🇯🇵 GASGAS Aspar M3 GasGas +9.094
16 Τζόελ Κέλσο 🇦🇺 CFMoto PrustelGP CFMoto +9.404
17 Arbi Aditama 🇮🇩 Honda Team Asia Honda +12.750
18 Αγιούμου Σασάκι 🇯🇵 Husqvarna IntactGP Husqvarna +19.692
19 Ξαβιέ Αρτίγκας 🇪🇦 CFMoto PrustelGP CFMoto +19.733
20 Φίλιππο Φαριόλι 🇮🇹 Red Bull KTM Tech3 KTM +27.823
21 Νικόλα Φάμπιο Καράρο 🇮🇹 Rivacold Snipers Team Honda +27.950
23 Τζόσουα Γουάτλι 🇬🇧 VisionTrack Racing Honda +28.040
24 Syarifuddin Azman 🇲🇾 Κράνη MT – MSI KTM +28.091
25 Μάριο Σούριο Άτζι 🇮🇩 Honda Team Asia Honda +28.221
26 Noah Dettwiler 🇨🇭 CFMoto PrustelGP CFMoto +28.454
DNF Σκοτ Όγκντεν 🇬🇧 VisionTrack Racing Honda +39.844
DNF Άντριαν Φερνάντεθ 🇪🇦 Leopard Racing Honda
DNF Άνα Καράσκο 🇪🇦 BOE Motorsports KTM
DNS Lorenzo Fellon 🇫🇷 CIP Green Power KTM

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Engine Power: Ο Χάμιλτον αφηγείται τις πρώτες του μέρες με τα κόκκινα: «Νιώθοντας τη δόνηση του κινητήρα της Ferrari για πρώτη φορά… ουάου!» »

Ο Χάμιλτον αφηγείται τις πρώτες του μέρες με τα κόκκινα: «Νιώθοντας τη δόνηση του κινητήρα της Ferrari για πρώτη φορά… ουάου!» »

Σε μια πρώτη συνέντευξη που δημοσίευσε η Scuderia, ο Λιούις Χάμιλτον αναπολούσε τις πρώτες του μέρες ως οδηγός της Ferrari, μεταξύ της άφιξής του στο Μαρανέλο και των πρώτων του γύρων στο Φιοράνο.

Engine Power
Engine Power: Ο Antonelli αρνείται να κατονομαστεί ως ο αντικαταστάτης του Χάμιλτον: «Θέλω να δημιουργήσω τη δική μου ιστορία»

Ο Antonelli αρνείται να κατονομαστεί ως ο αντικαταστάτης του Χάμιλτον: «Θέλω να δημιουργήσω τη δική μου ιστορία»

Σε ηλικία μόλις 18 ετών, ο Andrea Kimi Antonelli θα έχει το δύσκολο έργο να αναλάβει τον Lewis Hamilton στη Mercedes. Ωστόσο, ο Ιταλός θέλει να απελευθερωθεί από αυτό το καθεστώς «αντικαταστάτη» και να κάνει τη θέση του στη Formula 1.

Engine Power
Engine Power: Πελοποννησιακό Classic Rally 2025 | Αναγγελία

Πελοποννησιακό Classic Rally 2025 | Αναγγελία

Πλέον το 2025 περνά σε επόμενο στάδιο, με διήμερες εκδηλώσεις και ακόμα περισσότερη όρεξη για επιπλέον συγκινήσεις. Έτσι ξεκινάμε με το διήμερο Πελοποννησιακό Classic Rally 2025: 8 και 9 Μαρτίου με διαδρομή αντάξια του ονόματος του αγώνα. Σάββατο: Κόρινθος, Αγ. Ιωάννης, Νεμέα, Στυμφαλία, Κανδήλα, Αρτεμίσιο, Αεροδρόμιο Τρίπολης (Circuit), διανυκτέρευση Βυτίνα. Κυριακή: Βυτίνα, Λίμνες, Φενεός, Καρυά, Τρίκαλα, Κιάτο.

Engine Power
Engine Power: Ο Flavio Briatore ονειρεύεται την επιστροφή του Γαλλικού Grand Prix… αλλά στο Παρίσι

Ο Flavio Briatore ονειρεύεται την επιστροφή του Γαλλικού Grand Prix… αλλά στο Παρίσι

Για τον Flavio Briatore, τον εκτελεστικό σύμβουλο της Alpine, η Γαλλία πρέπει να ανακτήσει τη θέση της στο ημερολόγιο της Formula 1, ωστόσο, ο Ιταλός πιστεύει ότι ούτε το Magny-Cours ούτε το Le Castellet είναι κατάλληλα.

Engine Power
Engine Power: Ο Tsunoda «δεν ένιωσε πραγματικά θυμό» για την επιλογή της Red Bull να προωθήσει τον Lawson

Ο Tsunoda «δεν ένιωσε πραγματικά θυμό» για την επιλογή της Red Bull να προωθήσει τον Lawson

Καθώς μπαίνει στην πέμπτη σεζόν του με την ομάδα της Faenza, ο Yuki Tsunoda λέει ότι δεν απογοητεύτηκε από την προώθηση του Liam Lawson στη Red Bull για το 2025.

Engine Power
Engine Power: 7ο MEGA FOUR 4×4 Πάτρας: Στις 28-29-30 Μαρτίου 2025 με επιστροφή στο Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας!

7ο MEGA FOUR 4×4 Πάτρας: Στις 28-29-30 Μαρτίου 2025 με επιστροφή στο Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας!

Η Λέσχη 4x4 Πάτρας “Skarta Ekato” μετά την απαραίτητη έγκριση της ΟΜΑΕ (Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος) και της Επιτροπής 4x4 της ΕΠΑ θα διοργανώσει τον Αγώνα «7ο MEGA FOUR 4Χ4 Πάτρας» την Παρασκευή 28, το Σάββατο 29 και την Κυριακή 30 Μαρτίου 2025.

Engine Power
Engine Power: Formula 1: Δείτε σε Live streaming την παρουσίαση των μονοθεσίων όλων των ομάδων

Formula 1: Δείτε σε Live streaming την παρουσίαση των μονοθεσίων όλων των ομάδων

Με μία μεγαλοπρεπής εκδήλωση στην O2 Arena στο Λονδίνο θα γίνουν τα αποκαλυπτήρια όλων των ομάδων της F1.

Engine Power
Engine Power: Ο Mathieu Baumel δίνει νέα μετά το ατύχημα του: «Είμαι σίγουρος, δουλεύω σκληρά»

Ο Mathieu Baumel δίνει νέα μετά το ατύχημα του: «Είμαι σίγουρος, δουλεύω σκληρά»

Ο τέσσερις φορές νικητής του Ντακάρ δημοσίευσε ένα βίντεο στα κοινωνικά του δίκτυα, δύο εβδομάδες αφότου έπεσε θύμα σοβαρού τροχαίου ατυχήματος. Αν και έχει ακρωτηριαστεί το δεξί του πόδι, σκέφτεται ήδη να επιστρέψει στους αγώνες το συντομότερο δυνατό.

Engine Power
Engine Power: Ο Elfyn Evans συγκρατεί τον Κατσούτα για να κερδίσει στη Σουηδία

Ο Elfyn Evans συγκρατεί τον Κατσούτα για να κερδίσει στη Σουηδία

Ο Έλφιν Έβανς παίρνει την πρώτη του νίκη για τη σεζόν 2025 και παίρνει το προβάδισμα στο πρωτάθλημα στο τέλος αυτού του Ράλι Σουηδίας.

Engine Power
Engine Power: Πρωτάθλημα WRC 2025 – Βαθμολογία μετά το Ράλι Σουηδίας

Πρωτάθλημα WRC 2025 – Βαθμολογία μετά το Ράλι Σουηδίας

Ανακαλύψτε την κατάταξη οδηγών και κατασκευαστών του WRC 2025 μετά το Ράλι Σουηδίας, τον δεύτερο γύρο της χρονιάς που κέρδισε ο Elfyn Evans.

Engine Power
Engine Power: Rally Sprint Μολών Λαβέ 2025

Rally Sprint Μολών Λαβέ 2025

Οι χωμάτινοι αγώνες για το 2025 ξεκινούν με το Rally Sprint Μολών Λαβέ στις 15 και 16 Μαρτίου που θα διεξαχθεί στην Σπάρτη και στο χωριό Καρυές Λακωνίας.

Engine Power
Engine Power: Τι κρύβουν οι πρώτες εικόνες της νέας McLaren MCL39;

Τι κρύβουν οι πρώτες εικόνες της νέας McLaren MCL39;

Η McLaren παρουσίασε το νέο της αυτοκίνητο, το MCL39, αυτή την Πέμπτη και έδειξε τις πρώτες εξελίξεις του διαδόχου του MCL38.

Engine Power
Engine Power: F1 : Η σαμπάνια επιστρέφει στις πασαρέλες

F1 : Η σαμπάνια επιστρέφει στις πασαρέλες

Απούσα από το 2021, η σαμπάνια θα είναι και πάλι το ποτό που θα προσφέρεται στους οδηγούς και ο εκπρόσωπος της νικήτριας ομάδας στο βάθρο από το 2025.

Engine Power
Engine Power: Αριθμοί πλέγματος σεζόν F1 2025

Αριθμοί πλέγματος σεζόν F1 2025

Λίγες μέρες πριν από τις πρώτες παρουσιάσεις και τις προ-σεζόν δοκιμές, η AUTOhebdo επισημαίνει ορισμένα στοιχεία σχετικά με το grid για αυτή τη νέα σεζόν της Formula 1.

Engine Power
Engine Power: Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Drift 2025 – 1ος Αγώνας | Συμμετοχές

Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Drift 2025 – 1ος Αγώνας | Συμμετοχές

Με 41 συμμετοχές θα διεξαχθεί στις 8 και 9 Φεβρουαρίου ο εναρκτήριος γύρος του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Drift στο Ηράκλειο Κρήτης.

Engine Power
Engine Power: Πόντιουμ, αξιοπιστία, Λε Μαν… Ποιοι είναι οι στόχοι της Alpine το 2025;

Πόντιουμ, αξιοπιστία, Λε Μαν… Ποιοι είναι οι στόχοι της Alpine το 2025;

Για τη δεύτερη σεζόν του στο Hypercar με το A424, η Alpine θα παρουσιαστεί με πολύ μεγαλύτερη βεβαιότητα για αυτήν την καμπάνια του 2025, αλλά με προσεκτικούς και ρεαλιστικούς στόχους στο WEC.

Engine Power
Engine Power: Ο Johann Zarco θέτει φιλόδοξο στόχο για το GP της Ταϊλάνδης

Ο Johann Zarco θέτει φιλόδοξο στόχο για το GP της Ταϊλάνδης

Ο Johann Zarco είναι ευχαριστημένος με την πρόοδο που σημείωσε η Honda τον χειμώνα και έχει θέσει έναν φιλόδοξο στόχο για τον πρώτο γύρο της σεζόν.

Engine Power
Engine Power: Η Hyundai επιβεβαιώνει σημαντικές αναβαθμίσεις που έρχονται στο Ράλι Σουηδίας

Η Hyundai επιβεβαιώνει σημαντικές αναβαθμίσεις που έρχονται στο Ράλι Σουηδίας

Μετά από ένα δύσκολο Ράλι Μόντε Κάρλο, η Hyundai θα φέρει μια εξελιγμένη έκδοση του i20 N Rally1 στη Σουηδία με την ελπίδα να κερδίσει σε επιδόσεις και να ξεπεράσει την Toyota.

Engine Power
Engine Power: Το Netflix ενδιαφέρεται να μεταδώσει το F1 στις Ηνωμένες Πολιτείες

Το Netflix ενδιαφέρεται να μεταδώσει το F1 στις Ηνωμένες Πολιτείες

Σύμφωνα με το βρετανικό μέσο ενημέρωσης The Times, το Netflix θα μπορούσε να υποβάλει προσφορά για την απόκτηση των τηλεοπτικών δικαιωμάτων της Formula 1 στις Ηνωμένες Πολιτείες από το 2026.

Engine Power
Engine Power: 1η Ανάβαση Αγρινίου 2025

1η Ανάβαση Αγρινίου 2025

Η 1η Ανάβαση Αγρινίου είναι γεγονός! Η ΦΙΛ.Μ.Α. Αγρινίου είναι στην ευχάριστη θέση να προσκαλέσει όλους τους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού, αγωνιζόμενους, στελέχη και φιλάθλους να πάρουν μέρος, στην πρώτη ανάβαση του έτους 2025, σε μία μεγάλη γιορτή για το motorsport

Engine Power
Engine Power: MotoGP- Χόρχε Μάρτιν: Τρεις τραυματίες αναβάτες την πρώτη μέρα

MotoGP- Χόρχε Μάρτιν: Τρεις τραυματίες αναβάτες την πρώτη μέρα

MotoGP 2025: Ο Χόρχε Μάρτιν αναγκάστηκε να αποσυρθεί στo Sepang μετά από το ατύχημα που τον άφησε με πολλαπλά κατάγματα. (VIDEO)

Engine Power
Engine Power: Στα παρασκήνια της άφιξης του Carlos Sainz στη Williams

Στα παρασκήνια της άφιξης του Carlos Sainz στη Williams

Μόλις έφτασε στο Grove, ο Carlos Sainz έδωσε λεπτομέρειες για την απόφασή του να ενταχθεί στη Williams μετά από μια μακρά περίοδο προβληματισμού.

Engine Power
Engine Power: Η Ferrari ανακοινώνει τον Guanyu Zhou ως εφεδρικό οδηγό

Η Ferrari ανακοινώνει τον Guanyu Zhou ως εφεδρικό οδηγό

Ο πρώτος Κινέζος στην ιστορία της F1 δεν θα απέχει πολύ από τα paddocks μετά την αποχώρησή του από τη Sauber στο τέλος της περασμένης σεζόν. Επέστρεψε στη Ferrari, όπου ήταν μέλος της ακαδημίας, για να αναλάβει το ρόλο του εφεδρικού οδηγού.

Engine Power
Engine Power: Το Πρόγραμμα Δοκιμών Pre-Season MotoGP 2025

Το Πρόγραμμα Δοκιμών Pre-Season MotoGP 2025

Μάθετε το πρόγραμμα για τις δοκιμές προετοιμασίας MotoGP 2025, που προηγείται του εναρκτήριου γύρου του πρωταθλήματος στην Ταϊλάνδη (28 Φεβρουαρίου - 02 Μαρτίου).

Engine Power
Engine Power: Η Honda είναι αποφασισμένη να επιστρέψει στην πίστα: «Είμαστε σε αποστολή»

Η Honda είναι αποφασισμένη να επιστρέψει στην πίστα: «Είμαστε σε αποστολή»

Καθώς πλησιάζει η έναρξη της σεζόν MotoGP, η Honda εκμεταλλεύεται τα προνόμια που της παραχωρήθηκαν για να προσπαθήσει να διαγράψει μέρος της καθυστέρησης στον ανταγωνισμό, κυρίως χάρη στην άφιξη του Aleix Espargaro.

Engine Power
Engine Power: Για να προετοιμαστεί για την εποχή της Audi, η Sauber ανοίγει μια νέα βάση στην Αγγλία

Για να προετοιμαστεί για την εποχή της Audi, η Sauber ανοίγει μια νέα βάση στην Αγγλία

Εν όψει της άφιξης της Audi το 2026, η ελβετική ομάδα θα ανοίξει μια νέα βάση στην Αγγλία, ένα μηχανολογικό κέντρο με σκοπό να προσελκύσει τους καλύτερους μηχανικούς στην καρδιά της «Motorsport Valley».

Engine Power
Engine Power: Το Yamaha V4 θα δοκιμάζεται σε Grand Prix από το 2025;

Το Yamaha V4 θα δοκιμάζεται σε Grand Prix από το 2025;

Η Yamaha δεν αποκλείει την παρουσίαση του νέου V4 κινητήρα της κατά τη διάρκεια της σεζόν, ως μέρος των έξι Wildcards που διαθέτει.

Engine Power
Engine Power: Ο Carlos Sainz και ο Alex Albon οδήγησαν το Williams FW45 στη Βαρκελώνη

Ο Carlos Sainz και ο Alex Albon οδήγησαν το Williams FW45 στη Βαρκελώνη

Και οι δύο οδηγοί της Williams έκαναν την πρώτη τους έξοδο για τη χρονιά στο FW45 του 2023 στην πίστα της Βαρκελώνης, όπου η Ferrari και η Sauber έτρεξαν επίσης την περασμένη εβδομάδα ως προετοιμασία για την επερχόμενη σεζόν.

Engine Power
Engine Power: Ο Rossi συμβουλεύει τον Bagnaia να αγωνιστεί ενάντια στον Marquez

Ο Rossi συμβουλεύει τον Bagnaia να αγωνιστεί ενάντια στον Marquez

Ο Valentino Rossi συμβουλεύει τον Pecco Bagnaia για το πώς πρέπει να χειριστεί την εσωτερική του μονομαχία με τον Marc Marquez στη Ducati το 2025.

Engine Power
Engine Power: Η περίεργη αλλαγή καριέρας του Nikita Mazepin, από τη F1 στο ρινγκ της πυγμαχίας

Η περίεργη αλλαγή καριέρας του Nikita Mazepin, από τη F1 στο ρινγκ της πυγμαχίας

Αν και εξακολουθεί να είναι ενεργός στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, την αντοχή και άλλους πιο εμπιστευτικούς κλάδους, ο Nikita Mazepin θέλει να επανεκπαιδευτεί σε άλλα αθλήματα... και συγκεκριμένα στην πυγμαχία, όπου ελπίζει να έχει τον πρώτο του αγώνα το 2025.

Engine Power